Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

TV: Het huis Anubis Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Princess_Morgan
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 47 Sikkels

Princess_Morgan is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Nov 30, 2006 15:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik kijk soms naar het huis anubis want als het bezig is kijk ik naar een andere programma en daardoor zie ik het niet zo vaak en dat is echt jammer want het is best wel een leuke programma

Oude Forumnaam: Mariekiejj Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 405 Sikkels

Mariky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 01, 2006 20:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

xEmma schreef:
Zoals al meerdere zeiden vind ik het verhaal erg leuk om te zien. Is weer eens wat anders en je moet toch eens iets nieuws verzinnen. Niet dat het zo'n GTST verhaal wordt dat al bijna 15 jaar mee gaat, want dan wordt het gewoon saai. Opzich vindt ik het wel grappig geacteerd. De een kan het beter dan de ander maar dat is wel eens vaker. Over het algemeen let ik ook niet echt meer op het acteerwerk omdat je ervan zelf aan went, of je moet er gewoon doorheen kijken en dan vindt ik het eigenlijk best wel leuk om te volgen.

Dit heb ik ook :') Omdat ik gewoon het verhaal wil volgen kijk ik naar hget progrmma maar ik let helemaal niet op hoe die mensen nou acteren. En zo enorm slecht vind ik het niet. Tsjaa, het zou beter kunnen. Maar heel slecht, nee.

masterssj
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

masterssj is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 01, 2006 21:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik wil graag websites over gratis het huis anubis afleveringen als jullie et weten stuur een bericht of op msn kun jullie me het ook vertellen
--> masterssj0@hotmail.com <--

Profiel bekijkenStuur privébericht
pottermania
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 127 Sikkels

pottermania is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 01, 2006 21:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Omg, ik vind het huis Anubis vet grappig. En ik kijk het eigenlijk altijd. Er komen bij mij 3 series achter elkaar dus zit ik vanaf half 5 tot 6 uur aan de buis gekluistert. En daarna eten. Dus het komt voor mij mooi uit.

En inderdaad het is slecht geacteerd maar ik vind de verhaallijn erg grappig en als je er eenmaal in zit wil je gewoon weten hoe het afloopt. En ik vind gewoon dat Fabian en Nienke een keertje eens even lekker moeten zoenen Wink Maar nu, op dit moment heeft Appie iets in de kelder gezien en is in shock en toch ben ik benieuwd wat er was. Oke, het was slecht geacteerd, maar je snapt iig dat hij in shock was. En de verhaallijn van Anubis wekt wel m'n nieuwschierigheid want het wordt steeds ingewikkelder en spannender. (Hoewel Amber's flauwvalactie erg nep was. En toen Mara pissig op Mick's vader werd vond ik haar net op Mary Poppins lijken.) Maar als je door de acteerprestaties heen kijkt en gewoon het verhaal volgt is het wel leuk.

Toch zitten er, voor mij in ieder geval, wel wat lachsalvo's tussen. Sommige opmerkingen zijn enorm droog. En bijv. Appie in een jurk. Euh.. right. Maarja, ik wordt gewoon melig van het programma en dan vind je al die kleine dingen wel grappig. Dus ja, ik kijk het. En ik ben er trots op Wink

P.S.: In de een na laatste aflevering van vandaag (1 dec.) zei Appie: nananananana (zo'n ik ben lekker beter toontje) Dat komt precies zo voor in South Park (heel vervelend als jongens uit je klas dat de hele tijd doen >.<) Weet iemand of het ook werkelijk daaruit gehaald is? Ik zie Appie er namelijk wel voor aan om dat soort programma's te kijken.

Ravenclaws, you don't have to be brave to know everything!

Heeft meegedaan aan de laatste zwerkbalwedstrijd, what an honour!
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 01, 2006 21:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

masterssj schreef:
ik wil graag websites over gratis het huis anubis afleveringen als jullie et weten stuur een bericht of op msn kun jullie me het ook vertellen

Het is misschien niet altijd heel erg handig om je emailadres erbij te zetten..

Maar ja ooit aan You Tube gedacht? Of anders kijk je hier daar staat dat je online tv kan kijken.. Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb ^^ En nickelodeon kennende worden de afleveringen denk ik nog wel vaak genoeg herhaalt, dus je krijgt al die afleveringen nog wel te zien ^^

Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 02, 2006 10:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het is slecht geacteerd, het is nogal kinderlijk en ik vind het ook gewoon echt niet boeiend. Ik heb een keer geprobeerd te kijken en na 5 minuten staakte ik die poging. Ik vind het gewoon echt niet leuk. Zulke programmas zijn niet aan mij besteed.

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Mariky
Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: Za Dec 02, 2006 12:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
masterssj schreef:

Het is misschien niet altijd heel erg handig om je emailadres erbij te zetten..

Maar ja ooit aan You Tube gedacht? Of anders kijk je hier daar staat dat je online tv kan kijken.. Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb ^^ En nickelodeon kennende worden de afleveringen denk ik nog wel vaak genoeg herhaalt, dus je krijgt al die afleveringen nog wel te zien ^^

Ik heb hier een paar kleine stukjes van Het Huis Anubis op YouTube gevonden, alleen is het niet veel.

Klik!

Zefiros
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

Zefiros is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Dec 03, 2006 14:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

De naam klonk wel grappig, maar het programma is niet meer dan een manier om mensen aan het kotsen te krijgen.

Shiralee
Oude Forumnaam: Shiralee. Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Shiralee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 10, 2006 18:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kijk het eigelijk altijd, en ik let er niet zo op dat het slecht geacteerd is '-' Ik vind het gewoon heel erg leuk. En door jullie meningen moet ik het stom gaan vinden. Dat doe ik dus niet, ik blijf er toch wel fan van. Ik vind het een geweldig progamma. Maar dat is mijn mening, maar zoals ik hier zie waar jullie allemaal op letten. Is me eigelijk niet zo erg opgevallen, maar ik blijf bij wat ik zei.

j-me
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 26 Sikkels

j-me is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 10, 2006 21:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik vind het soooooooooo stom, het acteerwerk is echt slecht gedaan

en het verhaal er achter is ook niks

dan vind ik ZOOP nog beter

alles beter dan anubis

zelfs atomic betty is nog interresanter dan anubis

Nelsinho
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 48 Sikkels

Nelsinho is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Dec 11, 2006 0:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb het een aantal keer gezien, en vond het eigenlijk wel leuk. Hoewel ik serieus geen flauw idee heb in welke volgorde ik die afleveringen heb gezien, want het sloot totaal niet op elkaar aan, en snapte er ook geen bal van. Maar toch had het wel iets leuks. Very Happy

Judith
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 68 Sikkels

Judith is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 16, 2006 17:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

j-me schreef:

alles beter dan anubis

Hoi,
Allemaal fijn dat je het niets vind, maar waarom vind je het zo slecht geacteerd? En waarom is de verhaallijn zo slecht?
Ik vind de verhaallijn namelijk wel goed. Ik vind dat ze er veel mysterie in gebracht hebben, waardoor je elke keer weer wilt kijken. Die verdwijning van dat ene meisje Joyce, die schat die verborgen is, de mysterie van het huis plus al het contact tussen de bewoners vind ik erg gaaf gedaan.
De acteerprestaties ben ik soms iets minder over te spreken, maar over het algemeen valt het toch best mee. Ik vind de persoon die Amber speelt af en toe wat minder, alsof ze alles in haar hoofd heeft gestampt. De rest vind ik redelijk geloofwaardig overkomen.
Groetjes, Judith

Mariky
Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: Zo Dec 17, 2006 13:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Judith schreef:
j-me schreef:

alles beter dan anubis

Hoi,
Allemaal fijn dat je het niets vind, maar waarom vind je het zo slecht geacteerd? En waarom is de verhaallijn zo slecht?
Ik vind de verhaallijn namelijk wel goed. Ik vind dat ze er veel mysterie in gebracht hebben, waardoor je elke keer weer wilt kijken. Die verdwijning van dat ene meisje Joyce, die schat die verborgen is, de mysterie van het huis plus al het contact tussen de bewoners vind ik erg gaaf gedaan.
De acteerprestaties ben ik soms iets minder over te spreken, maar over het algemeen valt het toch best mee. Ik vind de persoon die Amber speelt af en toe wat minder, alsof ze alles in haar hoofd heeft gestampt. De rest vind ik redelijk geloofwaardig overkomen.
Groetjes, Judith

Ja, dat vind ik ook! Je weet helemaal niet hoe het gaat aflopen door al die mysterieuse dingen die er gebeuren. En als je het volgt wil je toch het weer elke keer kijken! Weet iemand trouwens wanneer de ontknoping komt? Want eerst zeiden ze dat het kwam op Nickelodeon, maar toen kwam het helemaal niet!

karinpotter
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

karinpotter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 17, 2006 19:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik kijk wel eens naar het huis anubis...
ik heb nu dus zoon gevoel dat victor enz. de goede zijn en dat roefus[hoe je het ook schrijft] de slechte is, dat misschien victor enz. joyse wilde redden en dat roefus patricia wilde hebben en die anderen haar beschermde.
jah,,weet het eigenlijk ook niet maar er kan heel veel gebeuren denk ik. de verhalenlijn is ook heel groot en intersant, dat is ook de rede waarom ik kijk Smile

Andrew
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 46 Sikkels

Andrew is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Dec 18, 2006 18:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind Anubis echt heel leuk!!! ook echt spannend... en tja, het acteerwerk kan misschien beter, maar daar kijk ik bijlangs.. en dan nog: je kan wel duidelijk zien dat de acteurs groeien!! ze zijn aan het eind veeeeeeel beter dan in de eerste aflevering..

Maarem, wat vonden jullie van het einde?? raar toch??

Hoe zit het nou met Joyce?? en waar is nu die schat?? en is Victor nu goed of slecht?? er zijn echt nog duizend vragen!!!

EN.. ze zeggen dat het verhaal nog eens wordt vertoond, elke dag om 7 uur.. maar ze zeggen nergens dat het om HERHALINGEN gaat. ze maken er een spannend verhaaltje omheen.. zo van: Welke aanwijzingen heb jij gemist??

Dus ik dacht: misschien zien we het verhaal nog een keer, maar dan uit de ogen van Joyce of Victor ofzo...

wat denken jullie??

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp