Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

De Toekomst Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Fandrel
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 82 Sikkels

Fandrel is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Mrt 13, 2007 16:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

*cough* ik ben heerlijk negatief... geloof mij dat we geen problemen met miliue verandering krijgen in de komende 50jaar. In dit tempo krijgen we een Derde Wereldoorlog binnen no time.

En voor diegene met klimaatverandering: onderzoek heeft aangetoond dat de Aarde elke keer verschrikkelijk heeft opgewarmd voor een nieuwe ijstijd. Ik ben geneigd om sommige experts te volgen op dat gebied: rek is eruit: Bwam ijstijd voor onze kiezen, sommige zullen overleven meeste niet. *denkt aan BF2141, en nee ik baseer me daarop niet volledig, reactie zal zo wel gaan, dat wel, maar in welke jaar het gaat gebeuren weet ik niet, binnen 50-100 jaar dat wel* En voor diegene met CO2 uitstoot: een Vulkaan doet per uitbarsting meer vervuiling dan auto's in 10jaar kunnen.

En voor FireBolt voordat ik een rant krijg: ik kijk, ik lees, ik zie en ik concludeer van datgene wat ik wat vanaf weet.

Wat betreft Nederland: Nederland zou op den duur opgaan in landen zoals Duitsland.. Vlaanderen, Limburg en Zeeland en Brabant (Vlaams-Brabant, Belgs-Limburg) zullen een nieuwe land creeeren en voor diegene die zeggen: 'nee gaat nooit gebeuren' zitten fout. Brabant en Limburg lagen vroeger veel anders, Leuven, Breda, Den Bosch behoorde tot de graafschap Brabant, een vrij machtig gebied, en verleden kan weer veranderen, persoonlijk ben ik geneigd om te zeggen dat binnen 50jaar grenzen verandert zijn.

Nothing of my homeland remains but ash and sorrow.
Profiel bekijkenStuur privébericht
dark_moonlight
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 5 Sikkels

dark_moonlight is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mrt 15, 2007 15:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

- Hoe zien jullie de wereld over tien, vijftig jaar?
Volgens Al Gore is Nederland ondergelopen door t water. Maar k denk dat t wel mee valt. Ik denk dat t een beetje heel erg geautomatiseerd zal worden. Meer niet.

- Hoe verwachtten jullie, hoe jullie dagelijks leven eruit ziet? Zoals de American dream vol met luxe en gemak. Wat is strax niet automatische? K zie de eerste huishoud robots al aan komen.

- Is Nederlands nog steeds één land, of zijn de grenzen verdwenen? Als het aan Balkenende ligt wel. Europa als 1 Land een soort van Amerika achtig iets ofzo. Ik hoop van niet. Dan vlucht k naar Schotland. Die doen dr toch niet aan mee. Alsof britten zoiets willen?? Ohja met een bestuur in Brussel. En geen grenzen. Nee nix voor mij. Nederland is Nederland en dat moet zo blijven.

- Zijn er oplossingen voor allerlei ziektes en problemen?
Ik denmhet niet. Omdat er dan wel weer andere ziektes zullen ontstaan. Misschien kunnen ze veel verhelpen maar nooit alles. Ziektes zullen resistent worden tegen onze middelen en zullen veranderen... k heb een x opgeled bij bio.

- Hoe is onze leefomgeving veranderd?
Ja ik denk het wel. kijk maar eens naar een foto van een 20 jaar terug en kijk dan uit het raam...

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp