Auteur |
Bericht |
sartoootje
6e jaars

Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 01, 2007 22:55 |
 |
Nou minder eten gaat bij mij 1 dag, op 1 januari. Op de tweede dag verloopt m'n voornemen al want dan ben ik jarig
Ik heb niet echt nagedacht over voornemens maar deze kreeg ik toevallig (al wist ik t al even) via een ander forum: Jezelf proberen beter te beheersen en emoties opschrijven.
Maar ik moet hoe dan ook wat gezonder gaan doen alleen start ik wat moeilijk op. Ik wil gezonder doen, door wat gezonder te gaan eten en meer te bewegen (sport).
O en dit jaar ga ik een poging doen een verhaal af te krijgen. Als ik begin dan blijft het een hele tijd liggen, of mijn pc werkt niet mee. Daar baal ik wel van, want ik kan volgens een aantal mensen best goed schrijven en die genieten van mijn schrijfstijl en genres. En nu ben ik bezig een van m'n weinige talenten de kop in te drukken en dat mag niet gebeuren.  |
|
|
  |
 |
San Riddle
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 01, 2007 23:33 |
 |
Ik heb een hele lijst met allemaal voornemens, maar ik ben nu al bang dat ik ze niet ga volhouden *fluit*
Geen ruzie meer maken is heel moeilijk als je een heel irritant broertje mét scheetkussen hebt. Net als minder eten op een verjaardag en goed je best doen op school als je een hekel hebt aan de leraren [a]
Máár we blijven positief ^^ Ik ga me in ieder geval aan één houden. |
 |
teule
7e jaars

Verdiend:
323 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 02, 2007 1:23 |
 |
Ik heb me voorgenomen minder te gaan snoepen, omdat ik toch wel bang ben om suikerziekte te krijgen, want dat zit een beetje in de familie... ik kan de verleiding van een volle koekjestrommel nooit weerstaan xD. |
_________________ Umbridge : 'You will please copy the approved tekst 4 times, too ensure maximum pretention. There'll be no need to talk..'
Hermione : 'No need to think is more like it..!' |
|
  |
 |
Donya_07
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 04, 2007 13:08 |
 |
-Ik heb me ook voorgenomen om minder te gaan snoepen. Dat is ook de ENIGE reden dat ik naar school wil. Want daar snoep ik [bijna]nooit, Alleen kauwgom maar dat vind ik geen snoep.
Maargoed, Terzake.
-De volgende is Goed m'n best doen op school zodat ik weer naar m'n oude niveau terug kan [hoger], wat al aardig lukt.
-Meer fruit eten etc.
-Meer tijd besteden aan leren. Of eventueel huiswerk [áls ik achterloop XP]
-M'n Faalangst kwijtraken, wat niet zo snel zal lukken. maar ik werk eraan.
-Eerder gaan slapen. Wat niet zal lukken, want ik kán niet vroeg slapen.
-Minder achter de computer zitten. Wat ook niet zal lukken vrees ik XP |
_________________ Dønya_07's CREATIONS!!♥
*Take a look* |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: �...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...�
|
Geplaatst:
Do Jan 04, 2007 13:14 |
 |
Ik heb er dit jaar eigenlijk geen? Ja misschien hoop ik dit jaar me eerste beginner's koks diploma te hebben gehaald ( dat ik wel denk te halen ) Maar verder doe ik daar niet zoveel aan, en bovendien heb ik er geen. |
_________________ �Het geluk van de vampiers is met ons!!�
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Assassin
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 04, 2007 15:26 |
 |
- Eindelijk eens een abbo nemen op de sportschool.
- Zorgen dat ik het 3e jaar haal.
- Minstens 6 weken gaan werken, het liefst 8.
- Me wat meer zelfdiscipline bijbrengen.
 |
|
|
  |
 |
Tops<3
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 04, 2007 15:38 |
 |
Me meer aan de regels te houden. Ook aan regels die ik mezelf heb gesteld zeg maar.
-Langer achter elkaar leren, minder computeren.
maar ook aan regels die mijn ouders zeg maar willen, want ik doe vaak dingen die ze echt niet willen, en ja dat doet iedere tiener wel maar ik ben er soms echt een expert in om alles (perongelijk) fout te doen.
|
 |
Master of Magic
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 04, 2007 15:41 |
 |
Ik heb niet echt voornemens, maar ik zal wel iets meer tijd willen besteden aan huiswerk (ahum ). Ik begin dus altijd op het allerlaatste moment en daarom heb ik het vaak niet af... Alleen weet ik al dat ik er niks aan ga doen. ^^’
O ja, verder wil ik eigenlijk ook proberen om niet meer heel erg laat te gaan slapen… ^^’ |
 |
-harry potter-
6e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 11, 2007 21:32 |
 |
Ik heb ook niet echt voornemens...
Wel moet ik minder gaan snoepen, want dat was echt wel erg de laatste tijd.
Misschien op tijd beginnen met huiswerk of leren ofzo..
Wat beter opletten op school... hehe (zal toch niet gebeuren, maar dat is de schuld van de leerkrachten... ze moeten het maar niet zo saai maken)
En wat minder computeren.
Oh, en ook nog: Niet altijd in discussie gaan. Thuis is dat heel fel met mijn ouders. Ik wil altijd gelijk hebben en dat wil ik wat afleren...
Maar dat is eigenlijk vooral met mijn ouders.
Wow, ik heb gewoon een paar voornemens gemaakt in een paar minuten!!  |
_________________ Isn't it ironic?
Life has a funny way of sneaking up on you |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 11, 2007 22:48 |
 |
Mijn goede voornemen is dat ik minder moet gaan nagelbijten. Ik ben er een keer 3/4 jaar van af geweest maar toen ben ik weer opnieuw begonnen. Ik hoop er nu helemaal van af te komen. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Sallygoo
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 12, 2007 10:29 |
 |
Ik doe niet aan voornemens die beginnen vanaf 1 januari.
Als je halverwege oktober niet kunt afvallen of stoppen met roken, waarom dan 1 januari wel?
Als je echt achter iets staat, lukt het je altijd wel...slap als het alleen lukt als er een nieuw jaar begint! |
_________________ Truth in its most subjective form
~embarrassed by your obvious indifference~ |
|
  |
 |
DutchHermione
2e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 12, 2007 14:25 |
 |
Ik doe nooit aan voornemens die op 1 januari moeten ingaan ofzo...
Ik heb me al langer voorgenomen dat als ik weer wat minder ziek was, wat meer aan mijn conditie te werken..
Ik had me al eerder voorgenomen wat gezonder te gaan eten (en niet alleen omdat ik niet aan wil komen, maar vooral ook omdat ik mijn weerstand wil verbeteren)
en.. ik probeer al een paar maanden meer te leven, meer te genieten.. en dat lukt best redelijk: alleen mijn portemonnee heeft er nog wel eens moeite mee
Mijn enige echte voornemen is: dit jaar afstuderen! (en dat is nog steeds haalbaar) |
_________________ Duty? No... I would have you smile again, not grieve for those whose time has come
I do not believe this darkness will endure. |
|
  |
 |
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
224 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 13, 2007 21:54 |
 |
Mijn goede voornemens voor dit jaar:
1-Tegen 1juli 2007 wat vermagerd zijn ^^
2-Een goed lief vinden
3-Mij enórm goed amuseren.
groetjes
x |
|
|
  |
 |
Bleus
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 14, 2007 23:02 |
 |
Sallygoo schreef: | Ik doe niet aan voornemens die beginnen vanaf 1 januari.
Als je halverwege oktober niet kunt afvallen of stoppen met roken, waarom dan 1 januari wel?
Als je echt achter iets staat, lukt het je altijd wel...slap als het alleen lukt als er een nieuw jaar begint! |
Ik wou precies hetzelfde zeggen alleen zag ik jou post al |
_________________ Harry potter en de geheime kamer aan het lezen |
|
  |
 |
bobstakef
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 15, 2007 18:10 |