Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Mrs Jessica Black's Art Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 333 Sikkels

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Sep 03, 2007 11:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Supermooi getekend. Ook heel erg mooi gedaan met die map van middle earth erachter. Ik vind dat je de anatomie goed onder controle hebt, en je tekent de ogen erg mooi. Het is allmaal heel realistisch, leuk om een keer lotr fanart te zien.

Mijn mega spoiler fanfic!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Mrs Jessica Black
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 428 Sikkels
Woonplaats: In de ballebak, met Hoofd m'n beste vriendin in Ãœberhaupts Broeder

Mrs Jessica Black is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 12, 2007 19:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dankjewel voor je reactie MissMe!

Ik voelde me gister avond een beetje aangevallen door iemands bluntness over Sirius. Uit irritatie ben ik maar express een tekening van Siertje gaan maken. Eentje die ik trouwens al een heel tijdje wilde maken, dus dat kwam mooi uit.

Er hoort een gedichtje bij:

Time...
How much time will it take to go crazy?
How much time will it take to snap?
All this anger I feel within...
Too much chaos making my head spin...
How much time will it take to escape this trap?

Titel: Time
Catagory: Harry Potter
Character(s): Sirius Black
Material: tablet, Photoshop CS2
Rate: G
Artist note: De toren van de Big Ben symboliseert de titel
Link:
Image

LEIK 0MG SIRIUS MAK3S CROZZWORDZ!

"Peter heeft verschrikkelijke kleine waterige kraaloogjes!!"
Joep
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 274 Sikkels

Joep is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Sep 12, 2007 19:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ten eerste mijn complimenten voor al je werk van de laatste tijd, ik begin er steeds meer van te houden. Wat je nu presteert vind ik echt beter dan wat je daarvoor deed (en dat was al goed, moet je nagaan)

Het watereffect vind ik heel appart gemaakt en het is erg knap dat je zo de Big Ben kunt maken, je herkent het meteen. De krullen in Sirius' haar vind ik heel mooi gemaakt en het contrast spreekt me heel erg aan. Verder vind ik de blouse heel mooi uitgewerkt, ziet d'r heel erg professioneel uit (maar dat ben je natuurlijk ook Wink )

En dan Éowyn,

die map is werkelijk schitterend, zou zo uit de films en de boeken kunnen komen. Ik vind 't haar erg mooi gemaakt, vooral het ingekleuren, is dat een edge of heb je dat gewoon helemaal met de hand gedaan? Erg mooi. Ook het kaasrechte zwaard vind ik erg mooi gemaakt, ga zo door!

4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Zo Okt 07, 2007 21:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dankjewel Joep!

Voor de Fan Art Challenge van September was het onderwerp: Huisdier en Baasje. Hier voor heb ik deze ingezonden. Niet omdat ik ze nou zo leuk vind, maar omdat ik op niks originelers kon komen. Dit heeft geholpen want ik heb voor de eerste keer gewonnen. YAY! ^^

Titel: Aunt Marge & Ripper
Character(s): Marjory Dursley en Ripper
Artist note: Ik had een minder affe ingestuurd, omdat m'n tijd op was. Dit is dus de uiteindelijke versie.
Link:
Image

Nog een nieuwe! Op DevArt watch ik een meisje die niet fantastisch tekent, maar wel hele leuke en grappige Marauder stripjes maakt. Om haar te bedanken voor dit amusement heb ik een James voor d'r getekent.

Ik wist eerst niet zo goed wat ik wou tekenen maar toen bedacht ik me opeens en tekening die ik al eerder had willen tekenen maar die toen niet gelukt was.
De titel komt van een fic met Sirius en James. De fic was te shashy voor me om 'm leuk te vinden maar Sirius gebruikte in deze fic de naam 'Golden Boy' voor James. En die naam vond ik dus wel heel erg toepasselijk.
Omdat James een goede Quidditch player was, een wonder baby voor z'n ouders was, hij was populair en een beroemd tovenaar. Dus vandaar 'Golden Boy'

Titel: Golden Boy
Character(s): James Potter
Artist note: Eerste keer mét bril!!
Link:
Image

Joep
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 274 Sikkels

Joep is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Okt 08, 2007 16:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Yay! Je James is heel erg mooi. Ik hou vooral van de hand die op de broomstick ligt en het glimmende is erg mooi uitgewerkt.

De Aunt Marge met Ripper is gewoon komisch rofl Erg mooi gemaakt, alleen houd ik niet zo van het kleurgebruik van het eten.. weet niet waar dat aan ligt.

So.. ga zo door!

Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: Ma Okt 08, 2007 17:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind James echt zo mooi getekend. Hij lijkt hier heel volwassen, ik vind hem eigenlijk wel wat weg hebben van Tom Riddle. Hij is echt heel realistisch. Echt prachtig.

Mrs Jessica Black
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Ma Okt 15, 2007 19:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hallo! Ben ik weer! Bedankt voor de reacties en missme98... wat jij over James zei, dat ie op Tom Riddle lijkt... is niet echt leuk ofzo... Als je 'm niet op James vind lijken zeg het dan gewoon. Maar ga 'm dan niet vergelijken met aardsvijanden. Beetje respectloos.

En weer een nieuwe art. Deze keer een tekening nog gemaakt voor Malou's verjaardag.
Dit was een grappig RPG moment waarbij Dolohov (Malou's character) via de Floo in Grimmauld Place kwam en vervolgens Regulus geforceerd een kus gaf... waarvan later bleek dat het Regulus' eerste was, wat behoorlijk genant was voor 'm.

Titel: Sh*t Happens
Character(s): Antonin Dolohov, Regulus Black
Artist note: is niet top kwaliteit omdat ik met deze moest haasten
Link:
Image

missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: Ma Okt 15, 2007 19:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

haha ok (je meent het toch niet echt, want het was maar een geintje). Ik vind james en Harry zoiezo wat van Tom riddle weg hebben, het was echt geen kritiek op je tekening.

Maar ik vind je nieuwe art echt geweldig en supergrappig. Je tekent echt mooi, ik vind vooral je uitdrukkingen geweldig. Het is gewoon een leuke scene.

Yori87
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 153 Sikkels

Yori87 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Nov 02, 2007 10:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind dat je echt supermooi tekent! Was Missme98 al zegt, je kunt de gezichtsuitdrukkingen prachtig tekenen. Heel knap. Ze zijn allemaal erg realistisch getekend. Ook de tekening van James vind ik prachtig, mooie kleuren en James staat er heel trots op, precies zoals hij was in mijn verbeelding, mooi gedaan!

''There's no need to call me 'sir', Professor.''

'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge."
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 230 Sikkels

Miss_Slytherin is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Nov 02, 2007 15:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mrs Jessica Black schreef:
Hallo! Ben ik weer! Bedankt voor de reacties en missme98... wat jij over James zei, dat ie op Tom Riddle lijkt... is niet echt leuk ofzo... Als je 'm niet op James vind lijken zeg het dan gewoon. Maar ga 'm dan niet vergelijken met aardsvijanden. Beetje respectloos.

Tss, als ze toch vind dat hij op Tom Riddle lijkt waarom is dat dan respectloos? Dat betekend toch niet gelijk dat je tekening lelijk is ofzo?
Ik vind je tekeningen goed maar je reacties nogal respectloos, krijg je een leuke reactie en dan reageer je zo.. Rolling Eyes En btw HP karakters zijn geen echte personen dus ze hebben ook geen gevoelens ofzo, (zo komt het wel over) dus wat maakt het uit als je ze vergelijkt met een aardsvijand. Sorry hoor, maar dat wou ik ff kwijt.

FanFic
FanArt
PC-Crea
Annaa
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 54 Sikkels

Annaa is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 04, 2007 10:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hee:)

Leuke tekeningen! alhoewel ik natuurlijk het meest van Siriustekeningen houd, vind ik James heel erg mooi! Hij is niet echt hoe ik me voor had gestelt, maar dat maakt niet uit Wink
Je laatste vind ik er erg grappig uit zien. Ik lees je RPG niet, en toch moet het me laten lachen. Ik gebruik trouwens best wel vaak achtergronden voor mijn computer van jou tekeningen:) tekeningen zoals The Way He Was en dat Peter helemaal loopt te kwijlen over James en Sirius.

xxAnna

Stupéfaite
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

Stupéfaite is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 04, 2007 18:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jeetje, ik vind je tekeningen echt geweldig. Mooie stijl heb je ook.
En die Thing Rowling left out 1&2 zijn ook geniaal, echt mijn soort humor.

Mijn favoriet is nu die R.A.B tekening met die hand. Mén echt mooi die sfeer die je daar gecreeerd hebt is prachtig.

Respect hoor Smile

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 68 Sikkels

MissLupin is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Dec 01, 2007 19:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Echt prachtige tekeninge =D vooral die van golden boy. Ik vind het vooral mooi omdat ze niet zo statisch zijn (ik weet niet of het wel het juiste woord daarvoor is, kan het moeilijk uitlegge Confused). Maar het komt erop neer dat ze heel mooi zijn en vooral die je met photoshop hebt gekleurd Wink Die ene van sirius voor de spiegel is echt shiek Very Happy

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 1 Sikkels

KJRiddle is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Dec 24, 2007 15:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Je tekeningen zijn echt prachtig, ik snap niet hoe mensen als jij dat zo mooi kunnen bewerken enzow.. echt jaloers Wink
Ga zo door Exclamation

4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Za Mrt 15, 2008 11:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hoi!
Waarom vergeet ik hier altijd te posten?! Nouja, ff een update vanaf... November? Oh, wat teken ik bar weinig... ><
Alsnog bedankt voor jullie lieve opmerkingen. It keeps me going. ^^

Anyway. Nieuwe art. Hier als eerste eentje voor een character design van LARP (Life Action Role Play = stelletje nerds die verkleed met latex zwaarden vechten)
Dit is dus m'n eerst ontwikkelde LARP character. Lilly LeBeau. Ze is een vampier. Verhaal doet er niet zo toe, dus hiero;

Titel: Lilly LeBeau
Catagory: LARP
Character(s): Lilly LeBeau
Link:
Image

Een picknick mandje die ik in WoW (World of Warcraft) tegen kwam... ik deed 'm open en opeens word ik aangevallen door 3 trollen... Dat vond ik een hilarisch grappige image; 3 enorme trollen ik een picknick mandje. Het resulteerde in een tekening;

Titel: Picknick
Catagory: WoW
Character(s): Random Trolls
Link:
Image

M'n kerstkaartje van vorig jaar die geinspireert is op de Wolpertinger; een Duitse legende van een konijn met vleugels en een gewei die je alleen kan zien als je stront-dronke bent;

Titel: Kerstkaart 2007
Catagory: WoW/Fantasy
Character(s): Wolpertinger
Link:
Image

Een (te laat) ingeleverde inzending voor de WoW Valentine-Art-Challenge. Mijn BloodElf Warlock genaamt Juandissimo ziet er echt ongelooflijk gay uit. Maar als Warlock kan je dus een Voidwalker oproepen; een demon die vecht onder jou command. Het grappige is, is dat zodra je die opwekt, hij altijd zegt: "Send Me Back!"
All I can say is that I think mine actually means it;

Titel: Send Me Back!
Catagory: WoW
Character(s): Juandissimo en Phanjuk
Artist note: in WoW heb ik écht zo'n wand. Echt uber vet! Very Happy
Link:
Image

En weer 's wat Harry Potter art!!! Een portret van Remus Lupin. Dit was ingelijst een kerst cadeautje voor McGooglyface. Remus op de classieke manier zoals zij mij ooit hem heeft leren tekenen;

Titel: Portrait Remus Lupin
Character(s): Remus Lupin
Artist note: LOVED making the turleneck jumper ><
Link:
Image

En als laatste deze keer m'n laatste Fan-Art-Challenge inzending voor "Gryffindor". En hiermee deel ik met veel liefde de eerste plaats samen met Malou;

Titel: Godric's Hollow
Character(s): (indirect Godric Gryffindor, James Potter, Lily Potter en Harry Potter)
Artist note: didn't quite catch the cosyness...
Link:
Image

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp