Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Welk HP Game vind jij het leukst? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: welk vind je het beste

het eerste (de steen der wijzen)
13%
 13%  [ 21 ]
de tweede (de geheime kamer)
24%
 24%  [ 39 ]
de derde (de gevangenen van azkaban)
57%
 57%  [ 92 ]
het vierde (vuurbeker)
5%
 5%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 161

Auteur Bericht
Miss Me
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

Miss Me is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jul 17, 2005 20:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb ze allemaal voor op de computer, maar ik moet eerlijk zeggen, dat de derde mooier is gemaakt, en dat ej dara ook wat meer vrijheid hebt... Al die geheime dingen die je moet zoeken, en het "winkeltje" van Fred en George... En dan ook dat je met het trio mag spelen... Met zijn 3-en tegelijk, en ook afzonderlijk, dat vind ik veel leuker dan dat je alleen met Harry mag... Daarom vind ik de derde mooier... (Voor wie dat nog niet doorhad Wink )

1e jaars
1e jaars

Phobos is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Jul 26, 2005 10:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

De meeste hebben op deel 3 gestemd zo te zien..
En dat vind ik NOT dus Shocked
Deel 3 veels te kort..De beelden zijn dan wel misschien mooi,Maar het spel is echt te kort..Veels te Gemakkelijk,,Het is misschien wel leuk dat je met de personages kan afwisselen,,En mooiere spreuken..Maar je loopt er zo doorheen Confused
Ik heb gekozen voor deel 2 het is wat moeilijker (misschien zijn de beelden niet al te best) maar het is wel een leuk spel waar je een tijdje zoet mee bent.. Wink Deel 1 is ook al z'n simpel geval..En de beelden Shocked Niet echt geweldig

Profiel bekijkenStuur privébericht
Emma Watson
Dreuzel
Dreuzel

Emma Watson is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 07, 2005 12:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het derde spel het allertofste Embarassed Vooral omdat je met elk personage een keertje kan spelen!En de examens zijn wel met veel glans te doorstaan,maar dat is niet zo moeilijk!Ik vind het spel wel keitof,omdat het zo 3D achtig is.

Groetjes Emma Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Viccy
Dreuzel
Dreuzel

Viccy is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 28, 2005 14:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Eigelijk vind ik Quidditch World Cup het leukst. Maar POA was wel het leukste en meer afwisselend. Jammer genoeg ben ik het spel KWIJT! Zeker weg gegooit ofzo toen in al mn lege cd hoesjes ging opruimen *slaat zichzelf met toetsenbord* akjfhhdaflk ... sorry

Spel 1 vond ik te makkelijk, die had ik met 2 dagen ofzo (schooldagen) uit gespeeld... ofnaja... ik liep vast bij dat stukje met Filch. En toen ik daar eindelijk voorbij was zat ik vast bij Voldemort.... ja tuurlijk ik was 12 hoor! Nu speel ik hem in een keer uit ofzo Razz

Spel 2 heb ik toen als kopie gekregen *stoute ik* en die was wel wat leuker met die uitdagen op tijd enzo. En het ruilen van Bertie Bots voor kaarten enzo was wel leuker. Ook hebben ze Quidditch wat uitgebreider gedaan.

Spel 3 was gewoon vet! je kon nu met 3 verschillende personen spelen.

Quidditch World Cup is gewoon vet... als je tenminste de juiste Videokaart ervoor hebt. Dat had ik dus niet. Maar toch vond ik het gewldig. Hoe sloom het ook was. K heb hem toen op mn pa's pc (MET videokaart) uit gespeeld. Maar het duurd echt MEGA lang. Om de eerste World Cup te winnen moet je 18 wedstrijden spelen. En dan moet je met elk land de Cup winnen om alle kaarten te krijgen. En je kon met 10 verschillende landen spelen. DAn moest je ook nog speciale moves doen om de Special Team move te-un-locken. En je moet ook nog op elk nivo het speel kunnen spelen. Dan pas kan je alle kaarten krijgen. Nou dat spel heb ik dus nooit echt uitgespeeld... Laughing Het werd gewoon te langdradig

Viccy
Dreuzel
Dreuzel

Viccy is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Sep 25, 2005 16:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Phobos schreef:
De meeste hebben op deel 3 gestemd zo te zien..
En dat vind ik NOT dus Shocked
Deel 3 veels te kort..De beelden zijn dan wel misschien mooi,Maar het spel is echt te kort..Veels te Gemakkelijk,,Het is misschien wel leuk dat je met de personages kan afwisselen,,En mooiere spreuken..Maar je loopt er zo doorheen Confused
Ik heb gekozen voor deel 2 het is wat moeilijker (misschien zijn de beelden niet al te best) maar het is wel een leuk spel waar je een tijdje zoet mee bent.. Wink Deel 1 is ook al z'n simpel geval..En de beelden Shocked Niet echt geweldig

Je hebt gelijk! Ik ben pas met alle spellen opnieuw begonnen voor de gein (k heb eindelijk weer een excemplaar van POA!)
Ik ben met POA gister nacht (om 1 uur ofzo) begonnen. K heb een uurtje gespeeld en toen naar bed gegaan. Ik ben om 1 uur vanmiddag weer gaan spelen en ik hem hem nu uit! (4 uur later) in ongeveer 5 uur speel je het dus uit... als je het spel kent. Ik had niet alle kaarten though, ik miste er 10 ofzo. Komt omdat na het examen je naar Dumbledore en Mcgonagall word gestuurd en die kijken of je alle opdrachten hebt gedaan. Die had ik dus allemaal gedaan, alleen die kaarten had ik niet, dus einde spel.

Ik vond spel 2 een beetje vervelend. Ik haat tijd spellen. Ja in POA zit ook een stukje waar je een tijd limiet hebt, maar in COS met elke opdracht. Het eind level was wel geniaal, veel beter dan de eerste.

"Bono hits us... sometimes very hard" - The Edge
Nelsinho
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 48 Sikkels

Nelsinho is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Nov 25, 2005 13:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ljkt me een domme vraag dit Razz

Naja iig vind ik deel3 het leukste, alleen is een nadeel dat die wel heel erg makkelijk is. Daarna vind ik deel 2 en daarna deel 1. En WK Zwerkbal (hoewel die hier niet bij staat) vind ik eerlijk gezegt ook niet echt bijzonder. In het begin is die erg leuk, maar na verloop van tijd word die wel heel erg langdradig...

En over het vierde spel is gewoon hardstikke brak! Evil or Very Mad

misslinnie7
1e jaars
1e jaars

misslinnie7 is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Dec 20, 2005 16:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind de 3e ook het leukst Very Happy de andere zijn natuurlijk ook heel leuk..maar tot nu toe vind ik de 3e et leukste Very Happy Dat met die dementors was echt leuk Very Happy Razz Ben niet een keer dood gegaan toen ik tege ze vocht Very Happy Dat vind ik wel goed van mezelf Wink Very Happy Razz XxXx

4e jaars
4e jaars

Slytherin is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Dec 21, 2005 20:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

De 2de met kop en schouder.. gewoon lekker rond dwalen door zweinstei HEERLIJK.... heb net HP4 de demo gedownt... wat een minder prettig besturing... jammer dat je het niet meer met de muis doet... Of is in het spel wel met de muis???

Suffering: You haven't seen a thing.... not yet
Wou[$]eR
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 54 Sikkels

Wou[$]eR is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Dec 21, 2005 22:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nauw aangezien ik de 1ste 2 op de PC !@*#@&!# vind Razz (behalve op de PS2) kies ik maar voor de 3de, ga die morgen toch lenen van de bibliotheek, kan ik meteen zien of EA wat beter is geworden Wink

EDIT: 23-12-05
Inmiddels heb ik HP en de gevangen van azakaban al geleend en uitgespeeld. Mijn view, veel betere graphics, veel betere layout menu etc. Betere gespreks balkjes ik irriteerde me echt mateloos aan de gespreksbalkjes bij de vorige 2 games. Mondjes bewegen Surprised als ze praten was in 1ste twee spellen niet het geval.

Zat ook meer verhaal in het spel en de missie's waren stuken leuker als bij de andere delen. Het kasteel zag er ook veel beter uit als bij de vorige twee veel natuurgetrouwer om het zo maar ff uit te drukken. Ook wat ik heel fijn vond dat het spel niet bij iedere deur moest laden dat was wel een opluchting voor mij. Wat betreft de moeilijkheidsgraad vind ik het spel nog wel te makkelijk, maar ja wie ben ik dan he! Wink
mijn waarding voor het spel is een; 8-, want ik weet dat EA het nog veel beter kan.

Ook mss wat opvalt is dat er bij dit spel meer medewerkers waren dan bij de vorige 2 spellen moet je maar eens de credit lijst aflopen je ziet dat de van de gevange van azakaban langer is dan bij de vorige twee.

Oude Forumnaam: glenn4 3e jaars
3e jaars

Verdiend: 28 Sikkels

Abyssal is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 25, 2006 15:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vond ze allemaal leuk maar:

-1 was heel leuk omdat dat het eerste was.
-2 vond ik een beetje een tegenvallen maar wel nog leuk.
-3 was snel uitgespeeld maar toch nog leuk en mooie graphics.
-4 Vond ik het beste tot nu toe, supermooie graphics enz....

Oude Forumnaam: Volbloed Prins Grote Zaal Hoofdmonitor
Grote Zaal Hoofdmonitor

Verdiend: 0 Sikkels

Neville is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 27, 2006 19:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Idd de 4e is de beste, alleen jammer dat je nu niet meer kan ronddwalen in het kasteel maar alleen nog maar met de Hersenpan naar levels kan gaan...de graphics zijn zeker ok

Flex
Dreuzel
Dreuzel

Flex is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 30, 2007 15:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik koos voor de gevangene van Azkaban,
dat deel vind ik gewoon het leukst om naar te kijken, het spel spelen doe ik eigelijk niet. Heb ooit een paar keer harry potter en de steen der wijzen gespeeld maar daar bleef het bij. ik vind die spellen eigelijk helemaal niks aan.

seantogood
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 53 Sikkels

seantogood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 12, 2007 2:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Addiie schreef:
Ik heb de Order of the Phoenix een paar dagen geleden voor m'n Wii gekregen en dat is op dit moment mijn favoriete spel. Wink

Precies zo denk ik er ook over.

Geen laden tijd meer je kan gewoon vrij rond lopen heel gaaf..En de dueleer actie zijn ook goed uitgewerkt..grapisch is die van deel 4 beter..
maar die vondt ik niks...

1 ding wat nog (heel) irritant is dat tegen elkaar opbotsen ..bijvoorbeeld hermelien en ron zitten je teveel op je hoofd..Maar toch moet ik zeggen deze is de realtische van allemaal..(Ontzichtbaarheids mantel gave optie)plus moet ik nog zeggen dat ik hem niet uit gespeeld heb..Ben bij de Da Meeting MOET NOG 5 MENSEN Erin Luizen.! Very Happy(in aug uitgespeeld)

daarna volg deel 3 die was ook heel goed..lekker met driemensen spelen!! raad eens wie.

en daarna deel 2 ok goed gemaakt alleen te makelijk..En richard harris kwam er nog voor .!

daarna deel 1 die was ook niet zo moelijk maar heel leuk begonnen.,..En lachen met die foppe!

en tenslotte deel 4 die was heel erg mooi enz..maar die vondt ik niet leuk heeel andere zweer..en te duister heb hem daarom ook niet uitgespeeld was irriant !!

Laatst aangepast door seantogood op Wo Aug 29, 2007 21:31; in totaal 1 keer bewerkt
Godric Griffoendor
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 161 Sikkels

Godric Griffoendor is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 12, 2007 11:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vindt deel 5 tot nu toe het leukste.
Geen laad tijden, mooie grapichs, realistisch met de stemmen en hoofden van de orginele acteurs, je kunt vrij rond lopen en ik vind de muziek al helemaal mooi dat heeft echt de Harry Potter sfeer en leuke mini games.
Alleen wat ik jammer eigenlijk vindt is weinig lessen, geen Zwerkbal en er zijn geen fabeldieren waar je tegen moet vechten net als bij de andere games.

Dan komt deel 2
Verhaal lijn is leuk ook veel lessen om te volgen en je kunt Zwerkbal spelen. En het is de moeilijkste Harry Potter game.

Dan komt 3
Maar weinig lessen, verhaal is wat minder en het is een vrij simpel spel.

Dan komt deel 4
Je hebt niet de mogelijkheid om vrij rond te lopen en dat is het grooste min punt. Spreuken uitspreken is wel gemakkelijker en mooie grapichs

About a boy
Natalia Tena (as Ellie): And stop telling strangers to shake their ass.
Lindsey.
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

Lindsey. is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Aug 17, 2007 20:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb de 3e gekozen.
Ik heb namelijk iets met ronddwalen door de school, en ik vind dat het daar het best kan, maar het spel ís gewoon leuk!
Even over het 4e spel, jammer dat het daar van level naar level gaat, niets ertussen.
Deel 1 vind ik ook leuk, maar dat Vilder level háát ik. Eindeloos en ik schrik er ontzettend van.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp