Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Seizoenen Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Wicked Sprout
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 4 Sikkels

Wicked Sprout is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 28, 2007 13:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

missme98 schreef:
Owh ok, dan is het zomer. Maar ik vind de winter aan de ene kant wel gezellig met de feestdagen, maar ik kan dus absoluut niet tegen ijzel, en dan plat onderuit gaan op weg nar school.

Ja dat is zowat de enige positieve aan de winter. Ik vind het gewoon een deprimerend ding. Het word zo snel donker, mensen gaan niet zo snel meer naar buiten of beter gezegd men kan gewoon niet meer naar buiten. Ik vind kerst en nieuwjaar wel gezellig, maar ze kunnen gewoon niet tippen aan de zomer ^^

It's PANDATIMEEE !
Profiel bekijkenStuur privébericht
Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 28, 2007 14:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een hekel aan sneeuw. Dat is deprimerend. Het is koud, nat en glibberig. Hoewel het ook wel weer grappig kan zijn. Het is alleen zo irritant dat sommige het zo leuk vinden om je helemaal in te zepen. Zooo irritant. En als je vraagt of ze willen ophouden, gaan ze gewoon door. Daar erger ik me echt aan.
En dan moet je in die sneeuw naar school en naar huis fietsen. Blêh, niks voor mij. Maar ik houd van de kersttijd en de andere feestdagen dus dat is leuk.

Ik denk dat mijn lievelingsseizoen Herst is =D

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 28, 2007 14:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Wicked Sprout. Ik vind het juist geweldig dat het snel donker is. Ik vind het echt zo mooi dat je om 5 uur al lekker naar de maan kan kijken en lekker donker buiten kan lopen. Ik hou van de nacht als het lekker donker is.

@Missme98 inderdaad dat is wel irritant. Dat het glad is op de weg. En dat je dan heel hard valt midden op de weg, je hele kin en wang open ligt en dan allemaal auto's op je moeten wachten. Dat had ik dus afgelopen jaar. Maar dat is dan ook het enige nadeel. Voor de rest vind ik persoonlijk de hele winter geweldig. Zelfs als het min 15 is ofzo.

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 1066 Sikkels

child of the other side is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 28, 2007 17:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn favoriete seizoen is toch echt wel de zomer; warm, vakantietijd en vaak het beste fietsweer. Je krijgt er ook nog eens een lekker kleurtje van (als het meezit) dus over het algemeen een prachtseizoen.

Daarna komt voor mij de winter; vooral die bitterkoude dagen waarop de zon heel fel schijnt, er een gure wind waait en je gezicht schraal wordt. Heerlijk weer vind ik dat. Ook sneeuw vind ik fantastisch, jammer dat het niet meer zo vaak voorkomt.

De herfst en lente vind ik allebei niet zo geweldig; nat, koud, vies. Maar als ik dan toch moet kiezen dan ga ik voor begin herfst/eind lente. Blaadjes zijn leuk en al die bloemenpracht ook. (:

someday it will kill you too
Auror89
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 82 Sikkels

Auror89 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 28, 2007 22:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn favoriete seizoen is absoluut de winter. Ik hou van koud weer, dan voel ik me het best. Hetzelfde heb bij de herfst, de regen vind ik ook niet erg, ik hou er zelfs van Razz

Ik haat de zomer! Ik kan echt niet tegen die klamme hitte, ik probeer de zon zoveel mogelijk te vermijden. Ik ben dan ook zelden bruin, en ik verbrandt heel erg makkeijk.

De lente vind ik wel mee vallen, een zacht zonnetje is altijd fijn.

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 230 Sikkels

Miss_Slytherin is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 28, 2007 23:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn favoriete seizoen is de zomer óf de winter.
Ik hou wel van warm weer Cool maar een koude winter met veel sneeuw enzo vind ik ook leuk Razz (schaatsen! Laughing) En kerst enzo is in de winter, dat vind ik dan wel weer gezellig enzo Very Happy Maar als het de hele winter alleen regent en niet eens echt vriest, doe dan maar de zomer!
De herfst vind ik niet zo geweldig Rolling Eyes hou niet zo van regen Razz maar natuurlijk ben ik wel in de herfst jarig... Mad

The Kilik Girl
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 39 Sikkels

The Kilik Girl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 29, 2007 9:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn favoriete seizoen is ook de zomer. Ik hou ervan om lekker te zonnen. En een groot gedeelte van de zomer heb we vakantie.

De winter vind ik echt niks. Van de kou word ik niet goed. En ik heb een pokkehekel aan sneeuw. Het is echt geweldig als de helft van de school de rest zit op te wachten met sneeuwballen Confused En vaak zijn het van die harde sneeuwballen. Mad Het enige leuke van de winter is kerst en oh natuurlijk lekkere warme chocolademelk Very Happy

Herfst vind ik aan de ene kant wel leuk. Vroeger ging ik altijd mooie bladeren zoeken. En om mooie bladeren te zien vind ik nog steeds leuk. Maar ik word wel gek van al dat regen, want dan kan ik gelijk weer mijn haren gaan wassen Confused

me when I'm not there?
~Mika~
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 29, 2007 13:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dit is voor mij een hele makkelijke keus: ik ben een echt winterkindje. Ondanks dat ik in hartje zomer ben geboren heb ik er nooit van gehouden, ik hou van sneeuw en kerst en lekkere dagen als het zo vroeg donker is. Sneeuwballen gooien en sleetje rijden enzo, ben ik echt gek op. De zomer is dan weer mijn minst favo seizoen, ik ben allergisch voor hitte en vooral die droge hitte hier in nederland. Mijn kamer is altijd snikheet zelfs in de avond nog. Dit jaar heb ik dus een goede zomer gehad, weinig mooi heet weer. Jammer voor alle strandgangers en zomermensen zoals mijn moeder maar lekker voor mij.
Lente en herfst vind ik allebei heel lekker, goede temperaturen en overal leuke dingen om te kijken, groene bomen en gekleurde blaadjes.

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Kersje*
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 52 Sikkels

Kersje* is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 20:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hmmm... Zomer en lente staan bij mij op de eerste plaats! Ik hou ervan als alles kleurrijk en zonnig is! Ook als je opstaat, is de zon er al, wat je in de winter niet hebt. Ik hou ervan als ik wakker wordt met de zonneschijn op me gezicht!

Tweedes komt winter: met een chocomelk voor de openhaard zitten in je pyjama met nog een dekentje over je is zó heerlijk! Ook is het leuk om sneeuwballengevecht te houden!

Laatstes komt herfst.. de zomer is net gedaan en winter is er nog niet... Bladeren die vallen van de bomen zijn irritant. De bruin- en roodgetinte kleuren zijn wel mooi maar jaah. Ook is het meestal regenachtig, wat ik niet leuk vind.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp