Auteur |
Bericht |
dumbeldore
2e jaars

Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 07, 2007 22:30 |
 |
Leuk topic nou zet je schrap hier komt mij lijst.
1. Later als ik wat groter ben (moet er nu nog niet aan denken) Wil ik graag een gezin stichten Huisje boompje beesie.
2. Gister bij het jeugdjournaal was er introductie van de nieuwe wintersporten daar zat 1 hele mooie sport bij daar zat namelijk een pak bij
waar bij je zweefde dat lijkt me echt geweldig
3. Van hele hoge rotsen duiken
4. Parachuut springen
(Meschien lijk ik een beetje ruig maar wat ik nooit zou doen ik bundgee jumpen dat komt omdat dan je wordt uitgerekt als feiten en daar heel veel last van kan krijgen)
5. Een boek uitgeven
6. Een beroemd acteur worden. Alleen tja kom nooit door bij auditie's.
7. een sixpack ontwikkelen (ja wie wil dat nou niet)
8. Een wereld reis maken en dan met namen america met hollywood, Las vegas, grand canyon dat lijkt me zo GE-WEL-DIG en dat wil ik dan niet een weekje nee gewoone en camper huren en gewoon een maandje of 2 heerlijk rondtrekken. I'm loving it! |
_________________ It was love. You see when dear sweet Lily Potter gave her life for her only son she provided the ultimate protection. I could not touch you. It was old magic, something I should have forseen.
Voldemort puts his hand on Harry's head and he screams. |
|
  |
 |
Moonslave
Schoolkampioen

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 09, 2007 12:40 |
 |
Voor ik dood ben...
- wil ik een alle groepen van wie ik fan ben, live aan het werk gezien hebben. Dat kan wel lang duren, aangezien er elke maand bijkomen...
- wil ik een lange wereldreis gemaakt hebben, met een gedetailleerde rondtrekking door Engeland, Ierland en Schotland (ik _o_ the UK)
- wil ik minstens één keer Nightwish (superband) in real live ontmoet hebben er er het liefst een gesprek mee gehad hebben
- wil ik ontdekt hebben wat echte liefde is
- en nog zoveel meer... Damn, ik kan er beter aan beginnen!  |
  |
 |
nymf.anna
4e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 09, 2007 12:45 |
 |
rijk worden,stuardes zijn, arcietect zijn, een rijke man trouwen, veel rijzen, lekkere hapjes of eten eten, een TV show presenteren en mistens 50 keer op TV zijn, een modelen kariere beginnen, goedzijn op school
wat iegenlijk niet?
PS over mijn snake angs heen komen |
|
  |
 |
eilonwy
4e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 09, 2007 16:11 |
 |
Ik heb een aantal dingen,.. de een iets serieuzer als de ander.
Zoiezo wil ik ooit the cure nog eens live zien.
Ik wil eigenlijk ook nog wel wat drugs proberen,.. zoals paddo's, of xtc, alleen ben ik niet al te stabiel en ik wil niet in een bad trip raken,dus dat doen we voorlopig nog niet,.. misschien wel nooit, maargoed benieuwd ben ik wel.
bungeejumpen natuurlijk.
tja...
eigenlijk wil ik gewoon gelukkig zijn, echt gelukkig. met mezelf en mijn leven.
bang voor de dood ben ik zoiezo niet meer, dus daar hoef ik ook niet overheen te komen.
En ik wil dat mensen me herinneren als een leuk en lief iemand,..
dus daar moet ik misschien ook nog maaris wat aan gaan doen.. |
|
|
  |
 |
Hermione
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
298 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 09, 2007 18:49 |
 |
Voor ik doodga wil ik wat van de wereld gezien hebben en kunnen zeggen dat ik een goed leven heb gehad. Misschien ga ik later wel een gezin stichten, want ik kan niet tegen eenzaamheid. ^^'
Voor de rest maakt het mij niet uit; ik wil in vrede kunnen sterven en het liefst nog veel geld binnenrijven ook. Later ook natuurlijk een beststeller schrijven, wat de mensen hier allemaal willen. o.O
Veel gezien, gehoord en geroken hebben. Zo ongeveer. : D |
_________________ When the rain starts to pour <3 |
|
  |
 |
smartie728
Dreuzel

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 09, 2007 20:22 |
 |
Voordat ik dood wil gaan... Nou dan wil ik nog heel veel dingen doen geloof ik, ghe ghe.
Ik wil graag:
1 Een Mini Cooper, een rode met een engelse vlag op het dak
2 Veel reizen, veel van de wereld zien en naar veel verschillende landen gaan is iets wat ik erg graag wil.
3 Iets voor andere mensen betekenen.
4 Kinderen krijgen. Naja spreekt voor zich lijkt me.
5 Heerlijk kunnen koken, om dat vervolgens zelf op te eten natuurlijk wel samen met vrienden.
6 Dat mensen over mij een positieve herrinering houden.
Oh en er zijn natuurlijk nog veel meer dingen, maar ik kan er nu gewoon even niet op komen. Heel stom. |
|
|
  |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 09, 2007 20:29 |
 |
Voor ik doodga wil ik iets hebben gedaan/gemaakt om op deze wereld achter te laten. Zodat er, zelfs als ik hier al niet meer ben, iets van mij in deze wereld is. Maar hoe doe je dat? Misschien een boek schrijven, of een kunstwerk maken... Zoiets :') Dat zou ik sowieso nog heel graag willen doen voor mijn dood.
Verder lijkt het me geweldig om een paar hobby's heel goed te beheersen. Ik zou heel graag (zover ik kan) zo goed mogelijk worden in tekenen. Ook wil ik graag reizen. De hele wereld over. Maar als ik nu één locatie zou moeten noemen zou dat Nieuw Zeeland zijn. Daar zal ik hoe dan ook nog een keer naartoe :') En ik wil graag nog parachute springen. Lijkt me echt doodeng, maar ook geweldig.
En ook mij lijkt uiteindelijk het huisje boompje beestje idee geweldig. Trouwen met de ware, kindertjes krijgen, enzovoort (: Lijkt me het toppunt van geluk. |
 |
Deanuz Snape
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 11, 2007 9:58 |
 |
Nou, ik heb een aantal dingen geerfd van mijn overoverovergrootoma, en die zijn dus heel dierbaar voor me. Dat zou ik het liefst aan iemand door willen geven zodat het in de familie blijft. Ik denk niet dat ik later kinderen wil *rilt al bij gedachte* They must die !
Verder wil ik gecremeerd worden, en voor ik dood ga wil ik iedereen die mij dierbaar is een persoonlijke brief geschreven hebben. (Geplastificeerd, dan gaat het wat langer mee =P)
Ik heb eigenlijk geen dingen die ik wil doen voordat ik dood ga, want die doe ik al =) Try before you Die |
_________________ Daan <3 Ruben Nicolai
SIRIUSly Obsessed. |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 11, 2007 10:19 |
 |
Voor ik dood ga wil ik zo veel mogelijk geleefd hebben.
Als ik dood ga wil ik kunnen zeggen, ik heb geleefd. Daarom haat ik die brace zo, veel dingen kunnen niet, en dan zeg ik, dat komt volgend jaar wel. Dat is zo totaal niet ik. Ik wil het nú doen! Ik wil nú uitgaan, nu muziek maken, vrienden maken, reizen. Jammer dat ik nog op school zit. Daarom wil ik ook nú mijn examen halen.
Ik wil dus gewoon leven. Het liefst zo veel mogelijk. Niet stil staan, doorgáán. Ik heb al lang genoeg stil gestaan, dat beviel niet. |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥
Laatst aangepast door Josse op Wo Jun 06, 2007 15:12; in totaal 2 keer bewerkt |
|
  |
 |
lilitje
5e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 13, 2007 15:14 |
 |
iesz schreef: | Leuk topic!!!!
2. Voor een tijdje in Schotland wonen.
5. Een (middeleeuwse) band oprichten.
Ik heb iets met middeleeuwse muziek maar Schotse muziek lijk mij ook onwijs leuk om te maken!
. |
he ik maak schotse muziek ben pas begonnen met het leren spelen van de doedelzak.
ik hoop dat ik vooordat ik dood ga kan zeggen dat ik doedelzak kan spelen (duurd nog een jaar of 6)
ook ik wil een gezinnetje hebben. voordat ik dood ga wil ik kunnen zeggen dat ik heb geleefd en dat ik er tevreden over ben. het lijkt me verschrikkelijk dat je je opeens realiseerd dat je niet hebt geleefd zoals je dat had willen doen. |
_________________ met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
hier mijn creativiteit |
|
  |
 |
Squeaking Dobby
4e jaars

Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 13, 2007 19:22 |
 |
Volksmuziek is inderdaad erg leuk.. vooral uit die hoek! Mijn ambitie is voorlopig een muziekstuk te schrijven voor harmonie of symfonie orkest. Lkkr werkje.. Ik ben al aangemoedigd door het feit dat er heel weinig vrouwelijke componisten zijn.
|
|
  |
 |
Annaaa
5e jaars

Verdiend:
198 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 13, 2007 19:29 |
 |
ik zou:
1. Kinderen willen hebben en een man ^^
2. in minstents één film gespeeld willen hebben, ik vind acteren gewoon héél erg leuk en ik zou het ook wel als vak willen hebben!
3. Iets fantastisch hebben gedaan voor de dieren
4. Jk rowling ontmoet hebben
5. naar New York geweest zijn! ik vind het echt een hele gave stad en ik ga er misschien heen met mijn vader:)
Oké, tot nu toe zou alles op zich wel mogelijk zijn maar deze (helaas) niet:
6. Ooit op zweinstijn zijn! |
|
|
  |
 |
JustxMe
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 13, 2007 19:39 |
 |
Tienerd schreef: |
2] Me vol vreten met chocolade koekjes zonder dat ik ook maar een gram aan kom. Oh, wie doet er mee? Een hele dag Chocolate Chip Cookies eten!
|
Dit staat zeker op mijn lijstje met wat wil doen voor ik het niet meer kan :') Dat lijkt me zo heerlijk.
Ik zou ook, net als Pottergirl, iets achterlaten op de wereld dat iedereen zich mij herrinert. Een boek, kunstwerk, een film of iets in de muziekwereld. Ik wil gewoon niet vergeten worden, want ik ben bang dat als ik dat word dat ik dan echt echt weg ben. En dan is 1 van mijn nachtmerries oO
En, just like everyone, reizen. Het liefst naar America of Nieuw Zeeland. Een vriend van mijn moeder is daar heen geweest en heeft prachtige verhalen verteld dat ik er gewoon naar verlang.
Ook zou ik graag kinder hebben. Van die kleine meisje of jongetjes die nog maar net lopen en dan met zo'n grote glimlach op hun gezicht naar je toe kruipen/lopen *melt* Dat lijkt me zo geweldig.
Verder wil ik heel graag een piercing laten zetten voor ik er niet meer ben. In mijn neus op zo'n ringetje in mijn lip. Ik wil al heel graag een piercing maar dat mag ik niet -.- En ik zou dat echt heel gaag willen :')
Ik wil wel veel dingen he : D |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 13, 2007 21:35 |
 |
>> Nou ik wil niet als maagd sterven, dus op dat gebied moet er wat veranderen.
>> Ik wil sowieso nog iets meer van deze wereld zien. Je hele leven in Nederland blijven en elke zomer even twee weken weggaan is voor mij echt niet genoeg. En dan zou ik denk ik sowieso naar Zuid-Afrika gaan en misschien wel wonen, of/en naar de UK.
>> Ik wil sowieso alle 7 HP boeken gelezen hebben. Dus ik mag niet dood gaan voor 21 juli ^^
>> En ik wil gewoon een leuke vriendin/vriend hebben en gewoon lekker mijn hele leven door lekker knuffelen.
Oeh ik lees hier iets van Schotse muziek. Dat lijkt mij ook heel leuk, ik hou echt van schotse muziek. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
waterbleu
1e jaars

Verdiend:
30 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 31, 2007 14:33 |
 |
hihi, leuke topic^^
Wat ik absoluut gedaan wil hebben:
parachutspringen!
een boek schrijven:P
deltavliegen
kunnen surfen( lijkt me echt vet!)
heel veel vrienden maken!!
getrouwd zijn met een super leuke sexy man
alle ruzies die ik heb bijleggen..
eeumh er zijn vast nog wel meer dingen, maar daar kan ik nu ff niet opkomen...
owjah een reis maken ergens heen  |
_________________ ωнєяє ƒяιєи∂š мєєт....нαятš ωαям. |
|
  |
 |
|