Auteur |
Bericht |
Smalofski
The Writing Mod

Verdiend:
131 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 24, 2008 17:49 |
 |
Smalofski
Fan/Freak sinds: Fan sinds ik boek 1, 2 en 3 kreeg aan het einde van het derde middelbaar omdat de rapporten van mij en m'n zus zo goed waren. Op boek 4 heb ik (vol ongeduld) moeten wachten. Freak voor iets meer dan 2 jaar nu. xD
Naam: Kathleen
Leeftijd: 22
Vertel wat meer over jezelf: Oh pfff, de vraag die ik het meeste haat. Ik studeer Biologie aan de universiteit, ik schrijf graag en ik lees graag (al doe ik dat minder dan ik zou willen). Ik teken ook wel graag eens iets.
Hoe vind je het om Two Week Freak te zijn: Coool
Wat is je favoriete ondereel op het forum: Fanfics en Ravenklauwboard
Wat zou je graag beter zien of willen veranderen aan het forum: Niets, anders had ik het wel al voorgesteld.
Wat is je favoriete HP-boek: OOTP, zeker weten. Omber is geniaal, de SVP samenkomsten vind ik heel leuk om te lezen en Sirius' dood is hartverscheurend. (Alleen hangt Harry een beetje te veel de puber uit.)
Wie is je favoriete personage uit de boeken: Kan niet kiezen tussen Remus en Lily. Zowiezo vind ik de Marauders generatie het leukste.
Wat is je favoriete film: Ik ben niet echt dol op de films. Ik vind dat ze de boeken een beetje te kort doen. Maar als ik moest kiezen zou het 4 of 5 zijn.
Wie is je favoriete acteur: Niet echt een voorkeur. Of toch, de oude Perkamentus vond ik wel goed gespeeld, Richard Harris.
Wat vind jij het leukste vak op Zweinstein: Euhm. Verzorging van fabeldieren lijkt me wel leuk, behalve dat ik een groot watje ben, dus mss toch maar niet. Bezweringen lijkt me wel tof, omdat je daar denk ik wel het meeste mee bent, en je hebt er alleen je toverstok voor nodig.
Wat is jouw Boeman: Spin En een komeet die op de aarde crasht.
Wat is jouw Patronus: Een stekelvarken. Dat is de totem die ik ooit in de scouts kreeg, en die past wel bij mij. |
 |
|
| |