Auteur |
Bericht |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 22, 2007 20:27 |
 |
@HP-addict: Ja, je kan dan nog altijd een nieuwe krijgen hoor. Tenminste dat denk ik wel. Ron's stok was ook gebroken in Chamber of Secrets, en hij kon ook weer gewoon een nieuwe nemen. Het is niet zo dat iedere tovenaar/heks 1 stok heeft die bij hem/haar past, en dat je daar je hele leven mee moet doen, omdat je geen andere meer kunt kopen. Dus hij zou er wel één kunnen kopen als hij dat zou willen. |
  |
 |
riccmaster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 22, 2007 21:12 |
 |
het is simpel omdat eigelijk niet iedereen weet dat harry potter heeft bewezen dat voldemort de geheime kamer heeft geopent
en eigelijk weet ook niemand dat zijn toverstok in zijn paraplu is bewerkt
dus weet het ministerie van dit toeval of niet?
dat is ook al de grote vraag????????????????????????, |
_________________ weg met de regelsµ |
|
  |
 |
LadyBird
1e jaars

Verdiend:
4 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 25, 2007 22:11 |
 |
fairy_princess schreef:
Citaat: | @HP-addict: Ja, je kan dan nog altijd een nieuwe krijgen hoor. Tenminste dat denk ik wel. Ron's stok was ook gebroken in Chamber of Secrets, en hij kon ook weer gewoon een nieuwe nemen. Het is niet zo dat iedere tovenaar/heks 1 stok heeft die bij hem/haar past, en dat je daar je hele leven mee moet doen, omdat je geen andere meer kunt kopen. Dus hij zou er wel één kunnen kopen als hij dat zou willen. |
De staf die Ron brak was niet de zijne: dat was de oude van een van zijn broers, Charlie volgens mij, dus hij brak niet de staf die het beste bij hem paste... Maar oke, een staf gaat, als je er niet voorzichtig mee bent, niet je hele leven mee! Ron's ouwe staf was ook al af, want 'het eenhoornhaar puilt er bijna uit...' Als je deel een en deel zeven goed leest, de staf kiest de tovenaar! Dus als je staf kapot is, en je koopt een nieuw, moet die staf je wel uitzoeken, je moet wel een 'tintelend' gevoel krijgen...  |
_________________ *Animal Instinct*
Where Ever The Wind Blows... |
|
  |
 |
Lily Tonks
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
726 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 26, 2007 12:51 |
 |
Nadat Harry bewees dat Hagrid niets te maken had met de Chamber of Secrets, kwam Voldemort al vrij snel terug. En aangezien Hagrid veel met Dumbledore te maken had lijkt het mij niet verstandig als hij op dat moment eens rustig naar Ollivander was gegaan om een toverstok te gaan kopen. En daarbij, ik weet het niet zeker, maar wist de hele tovergemeenschap van het feit dat Hagrid er niets mee te maken had, of niet? |
_________________ Goodbye, HPF... I'll miss you. |
|
  |
 |
loutje
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
Woonplaats: ver weg van hier ,maar toch lekker knusjes in zijn armen.(hihi)
|
Geplaatst:
Ma Aug 27, 2007 16:48 |
 |
ik denk dat een toverstok alleen word gebroken als die persoon echt iets gevaarlijks heeft gedaan waardoor ze hem nie meer met toverstok vertrouwen,
tis wel raar dat nu bewezen is dat hagrid die geheime kamer niet heeft opengedaan, hij niet het recht op zijn toverstok terugkrijgt,
zal waarschijnlijk nei belangerijk genoeg geweest zijn vr rowling om verder op in te gaan |
|
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 28, 2007 13:21 |
 |
Lily Tonks schreef: | Nadat Harry bewees dat Hagrid niets te maken had met de Chamber of Secrets, kwam Voldemort al vrij snel terug. En aangezien Hagrid veel met Dumbledore te maken had lijkt het mij niet verstandig als hij op dat moment eens rustig naar Ollivander was gegaan om een toverstok te gaan kopen. En daarbij, ik weet het niet zeker, maar wist de hele tovergemeenschap van het feit dat Hagrid er niets mee te maken had, of niet? |
Nou volgens mij wist de hele tovergemeenschap dat dus niet. Want zoals ik zal zei, volgens mij was er vrij weinig bewijs. Het was Harry's/Perkamentus' woord waar ze op moesten vertrouwen. En Harry had het dan alleen nog maar van Aragog/de Vilijn uit het dagboek. Niet bepaald harde bewijzen denk ik. Dus ik denk dat hij officieel nooit is vrijgesproken ofzo. |
  |
 |
lauie
2e jaars

Verdiend:
15 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 25, 2007 11:41 |
 |
kweenie misschien dat het ministerie er achter kwam en zijn toverstok afgepakt hebben of de leerkrachten die er achter kwamen en dat perkamentus hem dan vertrouwde dat hij het niet gedaan had, en dat hij dan die paraplu gegeven heeft of zo... |
_________________ 'Waar mijn schat is, zal ook mijn hart zijn...' |
|
  |
 |
Lyz
2e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 27, 2007 22:58 |
 |
volgens mij werd ie vrijgesproken iets anders in boek 2, maar ik kan er even niet meer bij, eits waarvoor hij in ieder geval naar azkaban moest. Ik had in ieder geval t idee dat het niets te maken had met zijn van school af sturing.
Maar wie weet wat ie sowieso wel van schooll gestuurd om het feit dat ie zn zoveelste verboden en gevaarlijke dier had grootgebracht op zweinstein, hij was natuurlijk ook verdachte van het openen van die kamer.
En Sirius zn naam is ook nooit gezuiverd, terwijl harry, hermelien, ron en remus wisten hoe t echt zat. Er had prima even iemand een herinnering van hun kunnen nemen en het aan de 'rechters' van de toverwereld kunnen laten zien in de hersenpan. Dat is een vergelijkbaar iets denk ik. |
|
|
  |
 |
Strider
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 04, 2007 22:06 |
 |
Hij is dan wel onschuldig bewezen voor harry,ron en hermelien maar verder weet en gelooft alleen perkamentus dat hij werkelijk onschuldig is. Mensen zoals droedel geloofden dat Hagrid het gedaan had en omdat hij een halfreus is willen ze niet naar hem luisteren. Verder wist aragog de werkelijkheid ook alleen denk ik niet dat ze het aan hem gevraagd hebben  |
_________________ 'Listening to the news? Again!' 'Well, it changes every day you know.' said Harry
|
|
  |
 |
|