Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

[SOLLI] Fantasy - Open! Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
DragonFire
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 25 Sikkels

DragonFire is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 21, 2007 20:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik wil graag meedoen, maar... moet ik ook een menselijk persoon hebben?
Misschien is een behulpzame buitenstaander leuk...
Ik weet natuurlijk niet precies wat jullie willen op deze RPG, het lijkt mij wel leuk om een ander soort diersoort erbij te hebben Razz

Bohemian Writer
Bohemian Writer

Verdiend: 0 Sikkels

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 21, 2007 20:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over jou
Naam:: Genner
Leeftijd:: 16
Ervaring:: Redelijk, maar op andere fora

Voorkeuren karakter
Geslacht:: Male
Karaktereigenschappen:: Iemand die aan de goede kant staat. Hij is opgegroeid met het idee dat hij z'n gevoel moet volgen. Z'n gevoel is dat dit niet goed is en hij wil helpen om de kloof over te steken. Hij heeft maar ��n doel: de overkant bereiken en doen wat hij moet doen. Hij houdt wel rekening met de anderen, maar niet onvoorwaardelijk. Hij is erg perfectionistisch en dat leidt soms tot de nodige spanningen.
Motivatie:: Ik heb echt zin in een RPG hier op dit forum. Ik keek even rond en deze RPG sprak me echt aan.

'Til we meet again, HPF'ers.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Charlie
Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 07, 2007 15:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het spijt me heel erg, maar ik stap eruit. Ik vind het verhaal echt heel leuk, maar ik kan de tijd niet meer vinden om actief met jullie mee te posten. Als jullie het interessant vinden om Scott te laten sterven of te laten verdwijnen, net als Mina, dan mogen jullie 'm even gebruiken...

Sorry.

See you in another life?
Catie
Chaotic Angel
Chaotic Angel

Catie is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 07, 2007 17:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jammer Angel & Charlie, maar veel succes met alle andere dingen die jullie moeten doen ^^ (oke, voor Angel ben ik wat laat ^^''')

Dan nu door naar de sollicitaties... Niemand is door. Dit voornamelijk om de redenen dat ik eigenlijk de sollicitaties had willen sluiten en de sollicitaties niet echt geweldig vond. Als het nog eens opengaat, wat misschien nog even kan duren, probeer het gerust opnieuw.

Sollicitaties gesloten!

01-2004/31-12-2009, HPF will live on in my heart and soul <333
kjell-lovers
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 80 Sikkels

kjell-lovers is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Dec 26, 2007 19:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over jou
Naam:: Steffy
Ervaring:: Beginner (denk ik, daar heb ik nog geen opmerkingen over gekregen)

Voorkeuren karakter Wanneer mensen, vrienden/familie/onbekende, haar wijzen op fouten kan ze nogal snel uitvliegen. Ook wanneer je opmerkingen maakt over haar kledij, kan je weleens een woordje van haar opvangen.

Tegenover mensen die ze graag mag, vriendinnen uit dezelfde afdeling en hetzelfde jaar/dichte vrienden, gaat ze zich gevoeliger en vooral vriendelijker openstellen en gaat men haar 'vriendelijk' noemen. Wanneer ze een vriendje heeft kan ze er heel erg lief tegen zijn, maar dan moet dat wederzijds zijn.
Wat vriendelijkheid betreft; wanneer ze een nieuw zwadje in de gangen tegenkomt; dan gaat ze hem/haar vriendelijk helpen bij enige moeilijkheden.
Arrogantie; zo kan ze weleens zijn tegenover tegenstanders. Wanneer ze bevoorbeeld een vriendje heeft of iemand waar ze een boontje voor heeft en er is iemand die hem ook leuk vindt, dan kan ze weleens arrogant overkomen.
Wanneer je haar niet kent en haar door de gangen ziet paraderen, dan zou je wel eens kunnen zeggen dat ze arrogant is.

Geslacht:: Vrouw
Karaktereigenschappen:: Lichtjes opvliegend, lief, vriendelijk, arrogant (klinkt nogal botsend. Voor duidelijkheid; zie 2 puntjes geleden Wink )

Motivatie:: Ik heb gewoon heel veel zin om mee te werken aan verhalen (RPG's) en nogal nogal veel tijd waarin ik niet weet wat te doen, dus vandaar.

Overig; Om te zien hoe of wat mijn ervaring is, kun je op dit forum bij de RPG's kijken (link naar RPG's) => http://anne.messageboard.nl/23986/viewtopic.php?t=992
Daar heet ik Steffytjuh en post vaak per pagina, dus je zult me er wel vinden Wink

Edit; ok, te laat dus Smile

Catie
Chaotic Angel
Chaotic Angel

Catie is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Jan 03, 2008 13:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Solliciteren mogelijk

Ja, ik gooi de sollicitaties weer open. Dit houdt wel in dat ook al heb je eerder een sollicitatie gepost, die kijk ik niet meer na. Ik ben op zoek naar mannen en vrouwen en gelieve mensen die meer ervaring hebben dan 1 RPG.

Sollicitatieformulier
Code:
[i][b]Over jou[/b][/i]
[b]Naam::[/b]
[b]Leeftijd::[/b]
[b]Ervaring::[/b]

[i][b]Voorkeuren karakter[/b][/i]
[b]Geslacht::[/b]
[b]Karaktereigenschappen::[/b]
[b]Motivatie::[/b]
[b]Wat zal jouw personage toevoegen aan de RPG::[/b]

Even een paar kleine opmerking! Goed doorlezen aub..
    - Noem RPG's bij je ervaring, zeggen dat je veel ervaring hebt is niet genoeg, ik wil RPG's weten!
    - Ga geen andere dingen aan het lijstje toevoegen zoals naam personage en alles.
    - Houdt het kort, maar niet te kort!
    - Wees overzichtelijk en laat zien dat je een goede sollicitatie kunt invullen.

Succes!

Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer

BerichtGeplaatst: Do Jan 03, 2008 13:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nog maar eens een kans wagen dan:

Over jou
Ervaring:: The Middle Ages, LYAH, Quidditch, Vaile Castle, Lost in the Past, Ravenklauw LLK

Voorkeuren karakter
Karaktereigenschappen:: Iemand die aan de goede kant staat. Hij is opgegroeid met het idee dat hij z'n gevoel moet volgen. Z'n gevoel is dat dit niet goed is en hij wil helpen om de kloof over te steken. Hij heeft maar ��n doel: de overkant bereiken en doen wat hij moet doen. Hij houdt wel rekening met de anderen, maar niet onvoorwaardelijk. Hij is erg perfectionistisch en dat leidt soms tot de nodige spanningen.
Motivatie:: Ik heb echt zin in nog een RPG hier op dit forum. Ik keek even rond en deze RPG sprak me echt aan.

pinda_12
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

pinda_12 is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Jan 04, 2008 9:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over jou
Naam:: pinda_12
Leeftijd:: 13
Ervaring:: Jungle Expedition, Vaile Castle

Voorkeuren karakter
Karaktereigenschappen:: Iemand die zich goed voordoet, maar in het echt duivels slecht is. Dus iemand net als Marten Vilijn, maar dan laat hij de Gruzielementen thuis(Dus dat doet of heeft hij niet.). Hij heeft snel de neiging kwaad te worden, maar beheerst zich net op tijd, hierdoor nemen mensen hem never nooit in vertrouwen. Dit vind hij erg vervelend, want hij wordt ook vaak achterna gezeten als hij weer eens op pad is om slechte dingen te doen. Zoals s'nachts weg van de anderen of overdag weggaan bij de rest. Verder kan hij ook heel lieflijk overkomen bij de meiden, hij probeert ze dan te versieren, maar meestal komt er niks anders van dan een slechte glimlach die niet over komt. Hij wordt ook snel verliefd en kan dit niet goed verbergen.
Motivatie:: Ik heb zin, om met een aantal rpg's mee te doen, om me te bewijzen op het forum, meestal wordt ik op forums niet leuk behandelt, waarna ik meestal meteen wegga, hierbij betekent het niet dat jullie me moeten aannemen, maar ik hoop dat ik mee kan en mag doen.

Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Verdiend: 627 Sikkels

Pottergirl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jan 04, 2008 11:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb toestemming van Catie om een dubbelrol op me te nemen (nou ja, toestemming, ik werd eerder gedwongen xD) omdat de No�lle/Gerard-verhaallijn niet zo hard gaat, dus kan ik weer wat actiever zijn in deze RPG <3

Maak kennis met mijn nieuwe personage ^^

Naam: Moyra Tudor
Geslacht: Vrouwelijk
Uiterlijk: Blond haar tot over haar schouders, lichtgrijze ogen, gemiddelde lengte, slank, draagt meestal grijze en blauwe kleding, hecht verder niet veel waarde aan uiterlijke vertoning
Innerlijk: Durfal, grote mond, initiatiefnemer, competitief, zelfingenomen (grenzend aan het arrogante), ongeduldig, trouw, kletskous, moedig, sarcastisch, maar als je door deze buitekant hebt heengeprikt kan ze hele diepe gesprekken met je voeren en als je een vriend(in) van haar bent geworden, ben je dat ook voor de rest van je leven.
Overige: -

Banner+tekstkleur:

Image
Tekstkleur

Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 333 Sikkels

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jan 04, 2008 14:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over jou
Naam:: Claudia
Ervaring:: TLWTH, The Island, Moonlight Secrets

Voorkeuren karakter
Geslacht:: Female

Karaktereigenschappen:: Ze is een doorzetter, ze houd niet van leiderschap. Liever volgt ze bevelen op. Ze ligt meestal goed in een groep, maar denkt vooral aan haar eigenbelang. Ze kan soms een beetje arrogant zijn, maar verkapt dit met haar scherpe tong.

Motivatie:: Het mysterieuze spreekt me erg aan in deze RPG, en ik wil er graag meer doen, omdat ik alleen nog maar RPG's doe op het forum.

Wat zal jouw personage toevoegen aan de RPG:: Ze trekt iedereen mee en ze zal een goede vriendin zijn voor velen.

Mijn mega spoiler fanfic!
-harry potter-
6e jaars
6e jaars

-harry potter- is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 08, 2008 11:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over jou
Naam:: Kelly
Ervaring:: Redelijk veel, maar op het moment alleen op andere sites. Ik weet niet of ik die hier mag noemen, omdat het dan waarschijnlijk reclame lijkt.

Voorkeuren karakter
Karaktereigenschappen:: Ze is roekeloos en denkt niet vaak na voordat ze iets doet. Niet denken, gewoon doen. Ze zit zowat altijd vol energie en ze denkt dan dat ze de wereld aankan. Maar dit is niet zo. Haar energie kan opraken, en dat vergeet ze telkens weer. Als ze zo�n terugslag krijgt, weet ze dat ze stom is geweest, maar dat wil ze niet toegeven omdat ze enorm koppig is. Ze wil haar eigen willetje steeds doordrijven. Maar ze is best een aardig meisje en houdt het optimisme in de groep.
Motivatie:: Het verhaal spreekt me heel erg aan en het lijkt me geweldig om erin mee te spelen.
Wat zal jouw personage toevoegen aan de RPG:: Ze ligt meestal wel goed in de groep en houdt het optimisme er graag in.

Life has a funny way of sneaking up on you
Catie
Chaotic Angel
Chaotic Angel

Catie is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Feb 18, 2008 11:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Uitslag

En ik ben weer eens ongelofelijk laat met de uitslag. Sorry hiervoor ^^'' Voor diegene die door zijn, ik hoop dat jullie nog mee willen doen en ik zal jullie eerst een PB sturen of jullie nog mee willen doen. En daarna naar de rollen gaan kijken en die sturen en alles. Dus nog niet posten! ^^

Missme98
Je bent door. Alhoewel ik liever een man in de RPG zie wil ik je wel de kans geven om een leuke rol neer te zetten. Veel succes! (PB komt eraan)

-harry potter-
Ook jij bent door. Ook hier had ik eigenlijk liever een man gezien, dus als je eventueel nog een man wilt spelen, ga je gang XD Maar ik denk dat je personage wel wat kan toevoegen aan de RPG. Ook jij veel succes! (PB komt eraan)

Dit betekent dat pinda_12 en Genner niet door zijn. Sorry.

Sollicitaties blijven open!

Code:
[i][b]Over jou[/b][/i]
[b]Naam::[/b]
[b]Leeftijd::[/b]
[b]Ervaring::[/b]

[i][b]Voorkeuren karakter[/b][/i]
[b]Geslacht::[/b] Mannelijk
[b]Karaktereigenschappen::[/b]
[b]Motivatie::[/b]
[b]Wat zal jouw personage toevoegen aan de RPG::[/b]

Zoals jullie zien ben ik op zoek naar mannelijke personages. Aangezien we nu echt te weinig mannelijke personages hebben. Vrouwelijke sollicitaties worden meteen uitgesloten!

Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer

BerichtGeplaatst: Ma Feb 18, 2008 13:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dan waag ik nog een poging:

Over jou
Ervaring:: MA, LYAH, Quidditch, Vaile Castle, Lost in the Past, Moonlight Secrets, Ravenklauw LLK

Voorkeuren karakter
Karaktereigenschappen:: Hij is erg perfectionistisch en wil dat elk plan vijftienduizend keer overlopen en geoefend wordt voor het uitgevoerd wordt, en dan wil hij het pas wagen als er zeker een B-, een C- en een D-plan is. Dit kan mensen enorm ergeren. Hij wil alles doen om zijn doel te bereiken. Hij houdt niet echt rekening met anderen, tenzij je iets voor hem gedaan hebt. Hij heeft een grote mond en staat altijd klaar met kritiek. Dit valt niet bij iedereen in even goede aarde, maar achteraf blijkt hij vaak gelijk te hebben.
Motivatie:: Ik heb zin in een RPG op het forum en een nieuwe start. Deze RPG spreekt me wel aan.

-harry potter-
6e jaars
6e jaars

-harry potter- is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Feb 18, 2008 19:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Uiteindelijke Karakter

RPG-Naam:: Arya Safford
(leeftijd hoeft niet, iedereen is immers 20 jaar oud)
Uiterlijk:: Arya heeft lang krullend bruin haar. Haar haar borstelen doet ze niet vaak, dus er zijn wel redelijk wat klitten in, maar Arya geeft er niet zo om. Haar ogen hebben een lichtbruine/groenachtige kleur. Ze heeft niet zo�n lange gestalte, maar wel een redelijk slank figuur. Haar huid is gebruind door de zon. Qua kleding maakt het haar niet zo veel uit wat ze draagt als het maar makkelijk zit en niet te moeilijk om te bewegen.
Wat je verder kwijt wilt over je personage:: Ze houdt graag het optimisme hoog. Heel af en toe is Arya wat vergeetachtig. En dan zijn het meestal nog wel belangrijke dingen.

Life has a funny way of sneaking up on you

Laatst aangepast door -harry potter- op Wo Mrt 05, 2008 14:17; in totaal 1 keer bewerkt
Darren
Oude Forumnaam: James Potter 7e jaars
7e jaars

Verdiend: 360 Sikkels

Darren is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Feb 18, 2008 22:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over jou
Naam: Darren.
Leeftijd: 15 jaar.
Ervaring: Momenteel alleen Cruiseship, maar ik heb in veel andere RPG�s gespeeld. In verband met school was ik wat minder online, maar de RPG sectie gaat niet bepaald snel en ik ben de laatste tijd ook wat weer actiever.

Voorkeuren karakter
Geslacht: Male.
Karaktereigenschappen: Een beetje een gesloten persoon. Zijn geheimen zijn zaken die alleen hem aangaan en vooral zijn zwaktes probeert hij voor zichzelf te houden. Redelijk slim, maar kan soms fouten maken. Het is een persoon die als hij om andere geeft het niet snel laat zien. Hij heeft niet veel ervaring op het liefdesgebied, maar dat komt vooral door zichzelf: er zijn genoeg mensen geweest die iets met hem wilden beginnen, maar zelf heeft hij er altijd de rug naar toe gekeerd. Een hele erge doorzetter: gaat zo lang door tot het �cht niet meer kan en hij bijna uitgeschakeld is - wat negatieve eigenschap kan zijn. Hij geeft zijn mening en is niet erg snel op de kast te jagen, maar als het erg persoonlijk wordt dan kan het slecht met je aflopen. Zijn geschiedenis is voor de meeste mensen onbekend en hij heeft het er ook niet vaak over. Niet iemand die terugdeinst voor een gevecht en het haat als hij zwak is of hopeloos moet toekijken.
Motivatie: Ik heb zin in een nieuwe RPG. Zoals ik eerder zei gaat deze sectie niet echt hard en het lijkt me zonde als alle RPG�s doodlopen. Ik zit nu in bijzonder weinig RPG�s als je het vergelijkt met vroeger en ik ben wel druk met school, maar ik geloof wel dat ik het kan volgen. ^^ Daarbij lijkt me de Fantasy RPG me wel leuk. De verhaallijn is bijzonder en origineel en dat bevalt me wel.
Wat zal jouw personage toevoegen aan de RPG: Het is waarschijnlijk een mysterieus persoon voor velen. Hij praat wel met anderen en is niet vreselijk antisociaal, maar toch wel redelijk op zichzelf. Hij is realistisch en soms zelfs mogelijk pessimistisch wat voor discussies kan zorgen in de groep (vooral met overdreven optimistische mensen). Maar goed, mocht ik door zijn dan zullen we dat vanzelf wel zien in het verhaal, geloof ik.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp