Auteur |
Bericht |
Ailey
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 28, 2008 18:25 |
|
Tristan and Isolde
Tristan & Isolde vertelt het Middeleeuwse verhaal van een koppel, wiens liefde voor elkaar de vrede tussen Engeland en Ierland in gevaar brengt. Hij is namelijk een nobele ridder en zij de Koningin van Engeland... en getrouwd. bron
Ik heb de film gister op tv gezien, ik vond de film echt ontzettend mooi, een echte aanrader om te zien (: |
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 11, 2008 22:58 |
|
Ik kom net bij Narnia 2 vandaan. Veel beter dan deel 1, de gevechten waren erg spannend en meeslepend. Leuke romance tussen Susan en Caspian. Jammer dat hij een spaans accent had maar verder was hij om te smullen, de film en de gast die prins caspian speelt. Peter vond ik minder in deze film, Edmund vond ik juist een stuk leuker waar ik die in deel 1 niet uit kon staan. Goede en mooie film, 4 sterren waard. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
|
|
pinda_12
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 03, 2008 18:37 |
|
Ik heb eigenlijk een film vraag. Ik weet niet of ik deze hier kan stellen, maar ik kijk wel of hij verwijdert wordt of dat het bericht blijft staan.
Weet iemand het echte verhaal van 'The ring'? (De echte film, niet het plot) |
_________________ Slythpride forever |
|
|
|
TheKimKommer
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
527 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 03, 2008 20:30 |
|
pinda_12 schreef: | Ik heb eigenlijk een film vraag. Ik weet niet of ik deze hier kan stellen, maar ik kijk wel of hij verwijdert wordt of dat het bericht blijft staan.
The Ring is origineel Ringu, een boek en daarna verfilmd. Verder kan ik het overtypen, maar je kunt het misschien beter zelf in de volgende link bekijken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ringu_
Enjoy |
|
pinda_12
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 04, 2008 9:03 |
|
TheKimKommer schreef: | pinda_12 schreef: | Ik heb eigenlijk een film vraag. Ik weet niet of ik deze hier kan stellen, maar ik kijk wel of hij verwijdert wordt of dat het bericht blijft staan.
The Ring is origineel Ringu, een boek en daarna verfilmd. Verder kan ik het overtypen, maar je kunt het misschien beter zelf in de volgende link bekijken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ringu_
Enjoy |
Sorry, ik bedoelde eigenlijk het hele verhaal en niet alleen waar het over gaat, maar ook hoe de film afloopt. |
_________________ Slythpride forever |
|
|
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 29, 2008 9:37 |
|
@ hierboven : ik snap echt de bonen van wat je bedoeld. :')
Ik heb net Moon Child nog maar een keer gezien, die blijft gewoon mooi. (Ja, net, vanochtend. Ik kon niet meer slapen en had zin om Moon Child te kijken. xD)
Het gaat over Sho (Gackt), een wees, en Kei (Hyde), een vampier die eeuwig leeft maar allergisch is voor zonlicht, die een bijzondere vriendschap sluiten. Het speelt in de toekomst, in een fictionele stad Mallepa.
Hun vriendschap wordt eindeloos op de proef gesteld door het harde straatleven met rivaliseerde bendes in Mallepa.
Het is echt een super mooie film, heel mooi gefilmd en ik vind Hyde gewoon ultiem goed in zijn rol. <3
Orenji No Taiyou, titelsong van de film. ^_^ |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
|
|
|
|