Auteur |
Bericht |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 04, 2008 1:10 |
 |
LieffJ schreef: | Soms wel. Op school word ik wel eens nagekeken, en in de stad ook. Laatst had ik een soort bandana/hoofddoek op en ik ging de stad ik. Ik geloof niet dat ze dat in de stad al ooit gezien hadden. Ze leek het iig niet. Ik vind het niet vervelend. Ik vind het niet erg als mensen kijken, maar als ze beginnen te staren, zwaai ik naar ze :'). En dan kijken ze verschrikkelijk snel weg xD. Ergens vind ik het wel leuk :'). Je valt tenminste op, je volgt niet achteloos de kudde :'). |
Whaha, dat doe ik ook altijd. :') Dan ga ik zwaaien. xD
En als ik iemand zie die er gaaf uit ziet, zeg ik dat ook wel. xD Zo van, "wat heb jij een gave broek aan," of zoiets. xD Mijn vrienden schamen zich dan meestal dat ik dat zeg, maar de persoon tegen wie ik het zeg, vindt het meestal wel leuk. Of ze doet alsof natuurlijk. xD
@ Marije: Ik denk dat je wel gelijk hebt. xD Het was inderdaad 2003/2004 heel hip om skater te zijn of te doen alsof. xD Iedereen bij ons op school deed ook opeens alsof ze heel tough waren. Ik weet nog dat ik een klasgenoot had die zich altijd heek kakkerig kleedde en van de ene op de andere dag (of toch zo iets dergelijks) skater was. xD Niemand geloofde er een bal van maar ze was zeker niet de enige. Ik was daar iets later mee. (Nu dus ongeveer, al ben ik nog niet skater. Ik ben gewoon raar. xD) |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 04, 2008 11:00 |
 |
Josse schreef: | LieffJ schreef: | Soms wel. Op school word ik wel eens nagekeken, en in de stad ook. Laatst had ik een soort bandana/hoofddoek op en ik ging de stad ik. Ik geloof niet dat ze dat in de stad al ooit gezien hadden. Ze leek het iig niet. Ik vind het niet vervelend. Ik vind het niet erg als mensen kijken, maar als ze beginnen te staren, zwaai ik naar ze :'). En dan kijken ze verschrikkelijk snel weg xD. Ergens vind ik het wel leuk :'). Je valt tenminste op, je volgt niet achteloos de kudde :'). |
En als ik iemand zie die er gaaf uit ziet, zeg ik dat ook wel. xD Zo van, "wat heb jij een gave broek aan," of zoiets. xD Mijn vrienden schamen zich dan meestal dat ik dat zeg, maar de persoon tegen wie ik het zeg, vindt het meestal wel leuk. Of ze doet alsof natuurlijk. xD |
Nou het is niet erg als je dat doet. xD Het wordt pas erg als je achter een man en een vrouw loopt en jij heel hard gaat vertellen hoe verschrikkelijk jij slippers wel niet vind en hoe ordinair dat staat terwijl de vrouw voor ons van die plastice slippers aan heeft. En ook al kijkt de man een paar keer chagerijnig naar achter jij gaat gewoon dom door. xD
En die skaterfase was ook echt een rage toen. Iedereen had van die armbandjes om enzo en van die wijde broeken etc aan. Dat klopt gewoon dat het rond die periode was. xD |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 04, 2008 21:07 |
 |
Witch_Eva schreef: | Josse schreef: | LieffJ schreef: | Soms wel. Op school word ik wel eens nagekeken, en in de stad ook. Laatst had ik een soort bandana/hoofddoek op en ik ging de stad ik. Ik geloof niet dat ze dat in de stad al ooit gezien hadden. Ze leek het iig niet. Ik vind het niet vervelend. Ik vind het niet erg als mensen kijken, maar als ze beginnen te staren, zwaai ik naar ze :'). En dan kijken ze verschrikkelijk snel weg xD. Ergens vind ik het wel leuk :'). Je valt tenminste op, je volgt niet achteloos de kudde :'). |
En als ik iemand zie die er gaaf uit ziet, zeg ik dat ook wel. xD Zo van, "wat heb jij een gave broek aan," of zoiets. xD Mijn vrienden schamen zich dan meestal dat ik dat zeg, maar de persoon tegen wie ik het zeg, vindt het meestal wel leuk. Of ze doet alsof natuurlijk. xD |
Nou het is niet erg als je dat doet. xD Het wordt pas erg als je achter een man en een vrouw loopt en jij heel hard gaat vertellen hoe verschrikkelijk jij slippers wel niet vind en hoe ordinair dat staat terwijl de vrouw voor ons van die plastice slippers aan heeft. En ook al kijkt de man een paar keer chagerijnig naar achter jij gaat gewoon dom door. xD
En die skaterfase was ook echt een rage toen. Iedereen had van die armbandjes om enzo en van die wijde broeken etc aan. Dat klopt gewoon dat het rond die periode was. xD |
Ik houd ook van jou Eva. <3
Nou. Ik vind slippers dus gewoon echt niet leuk. Dan vind ik het leuker als je op blote voeten loopt, of doe op zijn minst normale slippers aan, met een hakje of een leuk bandje ofzo. Die dingen van 1 euro vind ik gewoon lelijk. xD
En als iedereen altijd gewoon zegt dat ze je broek niet leuk vinden, dan wen je daar aan. En dan doe je het zelf ook. [a] |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
Frie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 13, 2008 16:16 |
 |
Mijn stijl ^^ Ik heb echt verschillende stijlen. =D
Als je in mijn kleding/schoenenkast kijkt zie je gewoon echt alles :').
Ik veel rokjes, zwierige rokjes, kleedjes. Maar ook gewoon zwarte broeken, korte broeken, shortjes, t-shirten, hemdjes. Een echte stijl heb ik niet zo. Ik ben wel meer het meisjes-type. Kettingen, oorbellen. Nja, toch echt wel een meisjesstyle. Er zijn dagen dat ik me echt optut. Maar ik kane ven goed in een gewone jeans met een t-shirt rondlopen.
Als het op schoenen aankomt heb ik ook vanalles. Schoenen met hakjes, sportschoenen, All Stars, ballerina's.
Kleding koop ook echt overal. Het maakt niet zoveel uit van welk merk het is, als ik het maar mooi vind (:
Ik koop bij H&M, Only, Esprit, ... Ik heb ook wel iets duurdere dingen in mijn kast hoor :') Ik heb ook wel wat dingen van Tommy Hilfiger en enkele dingen van Diesel. Dus... Ik heb enkele duurdere stukken maar als ik het mooi vind maakt het me niet zoveel uit. |
_________________ I'm gonna miss you HPF <3
It stops here, but you're in my heart forever! |
|
  |
 |
DragonFly
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 13, 2008 20:01 |
 |
Ik heb m'n post van een hele tijd terug nog eens gelezen en ik merk dat ik echt wel veranderd ben op het vlak van kledij.
Eerst liet het me koud, nu ben ik er echt veel mee bezig.
1. Hoe beschrijf jij je kledingstijl?
Een beetje vanalles door elkaar eigenlijk. Ik draag eigenlijk van casual tot chique tot wat aan de ruigere kant of sportief. Met 'ruigere kant' bedoel ik wat men tegenwoordig 'emo', 'skate' en 'gothic' noemt. Nuja, ik kan geen echte naam voor mijn stijl vinden, omdat het echt een hele mengelning is. Ik kleed me ook naar m'n humeur. Op een dag dat ik me supervoel, zal je me dus met een fleurig jurkje zien en op een slechte dag zie je me waarschijnlijk met en zwart shirt en een skinny jeans.
Vroeger was ik wel een echte emo-chick. Nu ben ik wat meer alto met een personal touch.
2. En waarom heb je daarvoor gekozen?
Goh, ik kies daar eigenlijk niet voor. Ik doe gewoon mijn eigen ding en ik probeer creatief te zijn met mijn kledij. Ik volg geen modetrends; alleen als ze me echt aanstaan. Ik ben wel zo iemand die uit de modeblaadjes scheurt en probeert te matchen met andere kledingstukken. Dat doe ik voor te kijken hoe ik een mooie outfit samenstel.
3. Heb je altijd al deze stijl gehad? Zo nee wat voor stijl had je toen?
Nee, vroeger liet ik me kleden door mijn ouders (toen ik nog klein was), maar ik denk dat dat bij iedereen zo was en eigenlijk geen stijl noemde. Maar sinds ik mijn kledij zelf koop en mag kiezen, blijft mijn smaak nog steeds hetzelfde, behalve dat ik nu misschien wat meer klassieker ben dan vroeger.
4. Sluit de muziek die je luistert ook aan bij je kledingstijl?
Ja, toch wel. Ik luister alternatieve muziek, rock en screamo, maar ook rustige liedjes kan ik horen. Maar toch, ik vind dat je aan me ziet dat ik geen Sissy ben.
5. Sluiten je hobbies die je doet ook aan bij je kledingstijl?
Ook ja. Ik heb veel sportieve kledij, omdat ik ook wel redelijk sportief ben ingesteld. Voor te gaan lopen of voor de fitness heb ik bijvoorbeeld sportkledij nodig. En ik heb voor de rest rustige hobbies, zoals tekenen, schrijven en lezen. Je merkt dus wel dat ik een rustig persoon ben.
6. Heeft de rest van jouw familie dezelfde stijl als jij ? zo nee hoe beschrijf je hun stijl dan?
Over de stijl van mijn ouders kan ik weinig zeggen. Nu ja, mijn pa is nogal voor grote T-shirts en hij haat roze shirtjes. Mijn ma houdt het vaak bij zwart en kleedjes enzo. Mijn broer is op vlak van stijl helemaal het tegenovergestelde van mij. hij is een echte snob en hij wil niets anders dan merken, merken en nog eens merken. op dat vlak ben ik dus helemaal anders. Voor mij hoeft het dus echt niet duur te zijn en hoeft ook niet speciaal een tekentje van Gucci/Tommy/Seven op te staan. Natuurlijk heb ik ook wel wat duurdere spulletjes, maar dat zijn echte basics die ik dan ook nog eens in de solden heb gekocht. Het is dus niet zo dat mijn kast er van uitpuilt...
7. Wat is iets waar je echt waarde aan hecht? Heeft dat te maken met je kledingstijl?
Ik hecht belang aan persoonlijkheid. Ik wil er dus zo creatief mogenlijk voor de dag komen.
8. Hebben jij bepaalde normen en waarden die misschien verschillen van andere mensen?
Ik vind niet dat meisjes van mijn leeftijd er bij kunnen lopen als opgetutte vrouwen van ver in de twintig. Wel, ik heb niets tegen zo'n meisjes, maar soms gaan ze te ver. De bergen make-up die ze op hebben, bederft toch alleen maar hun natuurlijke uitstraling en dat vind ik heel jammer. Volgens mij kan het ook niet dat je een te diep uitegsneden bloesje aanhebt, waardoor je borsten er bijna gaan uitvallen. ik ben niet zo voor blote kledij. Ik vind dat een mens zijn waarde moet kennen en niet te koop moet mopen met zijn lichaam. Wat volgens mij ook te ver gaat, zijn bontjassen endergelijke. Ik ben er gewoon tegen!
9. Word je vaak aangestaard op straat door je kledingstijl? Zo ja vind je dat vervelend?
Soms wel, ja. Dat komt ook door mijn haar, eigenlijk. Maar als mensen kijken, omdat ik iets leuks of minder leuks volgens hun idee aanheb, glimlach ik gewoon even naar hen. Dan hebben ze al snel door dat ik weet dat ze naar me keken. Ik irriteer me er niet aan ofzo. Enkel als ze er iets van zeggen dat me echt niet zint, zal ik wel in de aanval gaan. |
|
|
  |
 |
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 13, 2008 23:06 |
 |
1. Hoe beschrijf jij je kledingstijl?
Ehm... Ik draag vaak gewoon een spijkerbroek (skinny jeans en soms 'gewone' xD) en vaak een zwart / grijs of wit shirt. Ik houd wel van shirts met leuke (opvallende) printjes en ik draag ook vaak verschillende laagjes kleding over elkaar. Bijvoorbeeld een shirt met een leuk hempje/t-shirt er overheen. En best veel sierraden; veel armbanden, ketting, oorbellen, ringen, enkelbandjes... Qua schoenen; vaak All-Stars of gewoon soort sneaker dingen, maar soms ik wel eens schoenen met hakjes.
2. En waarom heb je daarvoor gekozen?
Vind ik leuk.
3. Heb je altijd al deze stijl gehad? Zo nee wat voor stijl had je toen?
Nee, vroeger maakte me het eigenlijk bijna niets uit wat ik aan had. Vaak had het wel veel kleur enzo
4. Sluit de muziek die je luistert ook aan bij je kledingstijl?
Uhm... ik denk het wel ja. Nja, ik luister wel veel verschillende soorten muziek. Ik vind opzich best wel veel leuk Maar over het algemeen toch meestal rock en pop enzo.
5. Sluiten je hobbies die je doet ook aan bij je kledingstijl?
Hmm... Ik heb niet zoveel hobbies die iets met m'n kleding te maken hebben geloof ik xD
6. Heeft de rest van jouw familie dezelfde stijl als jij ? zo nee hoe beschrijf je hun stijl dan?
Nee, die houden wat meer van kleur enzo. Nja, m'n broertje heeft ook vaak donkere kleding aan enzo. Maar m'n vader heeft meestal wat saaie simpele kleding aan en m'n moeder draagt altijd wel moderne kleding.
7. Wat is iets waar je echt waarde aan hecht? Heeft dat te maken met je kledingstijl?
Uhm.. Ik ben wel wat anders dan andere mensen misschien en ik hoef ook niet zo standaard te zijn als veel mensen...
8. Heb jij bepaalde normen en waarden die misschien verschillen van andere mensen?
Valt mee denk ik, of misschien wel... weet ik veel Ik heb wel vaak het gevoel dat ik anders ben/denk als veel andere mensen En alles wat belangrijk schijnt te zijn, vind ik weer niet belangrijk En aangezien iedereen erbij zet dat ze vegetarier zijn, doe ik dat ook maar Al heeft dat niet echt iets met mijn kledingstijl te maken. Ik houd gewoon van dieren en ik zie nou niet echt een noodzaak in vlees eten. Al doen de meeste mensen dat blijkbaar wel...
9. Word je vaak aangestaard op straat door je kledingstijl? Zo ja vind je dat vervelend?
Nope, en anders staren ze maar een eind weg.  |
_________________ Slytherin <3
FanFic
FanArt
PC-Crea |
|
  |
 |
|
|