Auteur |
Bericht |
horse2freakje
2e jaars

Verdiend:
32 Sikkels
Woonplaats: in de magisch vergrote bezemkast die van Harry is geweest
|
Geplaatst:
Do Okt 09, 2008 16:47 |
 |
ik vind het ministerie een van Harry's grootste vijanden/rivalen (voldemort telt even niet). De Duffelingen zijn eigenlijk ook een nagel aan Harry's doodskist. in een bezemkast slapen, geen cadeautjes, niet weten wat hij is en hoe zijn ouders werkelijk gestorven zijn, alles schoonmaken (ok petunia doet dat ook een beetje), eten maken, met andere woorden; veel op een huiself lijken, maar dan zonder de arbeidsvreugde ......
Rita Pulpers is gewoon een irritant mens dat niets beters te doen heeft dan onzin te schrijven. Harry zou zich daar niet(zoveel)(s) van moeten aantrekken. Eens een zware roddelaarster, altijd verslaafd aan roddels |
_________________ we hebben ze in de pan gehakt, en potter is van goud
stop vollie onder de zoden, en zet het boterbier koud! |
|
  |
 |
Rhona
Lady of Snape Manor

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 11, 2008 10:05 |
 |
*steekt hand op*
het ministerie zat harry dwars, maar daar had hij lak aan. Het interesseerde hem niet. En hoe meer ze hem dwars zaten, hoe meer hij hen dwars ging zitten. Kijk maar naar schobbejak.
De Duffelingen. Ja dwars zaten ze hem wel. Maar na boek 5 een stuk minder. Toen ze dachten dat Harry's peetvader een zware crimineel was. Daarnaast is Dumbledore langs geweest en ik denk dat het een stuk geminderd is.
Snape zat harry absoluut dwars. Dat kunnen we niet ontkennen. Snape probeerde harry altijd te betrappen op overtredingen. En hij wilde niet zien dat harry iemand anders was dan James. Dus Snape zat hem absoluut dwars.
Malfidus, is Malfidus. Ze zijn aan elkaar gewaagd. Ze maken allebei overtredingen, alleen ieder doet het op zijn eigen manier. Draco zat hem dwars, maar niet zo erg dat hij continu op zijn hoede moest zijn.
Conclusie: ik ga voor snape in deze poll.
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ Gryffindor my light in the darkness
HPF we will miss you. |
|
  |
 |
MissCocoAmor
1e jaars

Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 11, 2008 17:37 |
 |
Dorothea Omber !
Wie stuurt er nou Dementors af op Harry potter
dat is echt niet normaal en met haar kon hij gewoon niks ze geloofde hem niet eens en ze geloofde ook niet dat Voldemort terug was !! |
_________________ He's Back Isn't he ??
We need to Defent Ourself Against him!!
He's Back And Nowbody Believes It !!
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!...... |
|
  |
 |
Maschine
5e jaars

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 14, 2008 16:12 |
 |
Het Ministerie, zoals velen hier al zeggen.
Zoals gezegd is er altijd wel iemand die je niet mag (Sneep, Pulpers), maar zij hoeven je niet te terroriseren, tenminste niet heel erg. De Duffelingen hebben hem lang dwarsgezeten, maar stiekem hielden ze toch wel van Harry. Van het Ministerie heeft hij -indirect of niet- veel meer last gehad. Ze namen verkeerde of geen maatregelen en zaten hem indirect dwars zoals bijv. door Omber. |
_________________ Maschine - Ex-Moderator HPA |
|
  |
 |
Luc
Dreuzel

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 25, 2008 10:28 |
 |
Ik denk het Ministerie.
Ze deden er alles aan om Harry aan hun kant te krijgen, maar tegelijkertijd dwarsboomden ze hem enorm. Het Ministerie is Harry het meest van last geweest. |
|
|
  |
 |
jogga
Dreuzel

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 27, 2008 20:18 |
 |
Malfidus is het niet. Het was vanuit Harry's ogen een etterbak, maar in een aantal situaties heeft hij medelijden met hem. Het enige wat Malfidus deed is Harry irriteren, meer niet.
De Duffelingen hebben de eerste elf jaar (nou ja, bijna elf) van Harry's leven dan misschien wel ver....t, maar het heeft Harry wel gehard en gemaakt tot wie hij is.
Pulpers is het maar half. Enerzijds niet omdat ze Harry (slechts) één jaar dwars zat, en ook het interview afnam wat hem weer een stuk aanzien gaf. Andere kant is het feit dat ze Droebel, en daarmee het hele Ministerie, 'gepusht' heeft om Harry te gaan haten en tegenwerken.
Sneep was het ook niet. Het enige is dat hij Harry een behoorlijk aantal uur irritatie en strafwerk heeft bezorgd, terwijl hij ook een aantal keer zijn leven heeft gered (bijv. van Krinkel, deel 1).
Ik zeg het Ministerie (waar Omber dus bijhoort), inderdaad omdat die de toverwereld tegen Harry opzetten en hem daarmee ongelooflijk tegenwerkten in de strijd tegen Voldie. |
_________________ Fortis: Here Today, Gone Tomorrow. |
|
  |
 |
Tapasnaturalles
Dreuzel

Verdiend:
30 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 29, 2008 18:27 |
 |
in ieder boek of iedere film moeten er wel dwarsliggers zijn en bij de meeste stoort dat ook niet, want anders heb je geen verhaal, maar er is er maar 1 die gewoon echt irritant is en dat is Rita Pulpers.
Brrrrrrrrr dat mens! |
|
|
  |
 |
Bonnie Wright
1e jaars

Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 30, 2008 23:42 |
 |
Rita Pulpers en Dorothea Omber zijn beiden voor 1 film... ik denk eerlijk gezegd Draco Malfidus. |
_________________ Albus Dumbledore:"It's not our abilities who show who we are, it's our choices." |
|
  |
 |
|