Auteur |
Bericht |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 13, 2008 17:42 |
|
Ik ben vanaf morgen tot en met maandag niet aanwezig, omdat ik dan op Lowlands zit. Dus posten wordt dan ook erg moeilijk. Gelijk daarna begint mijn school ook weer, dus zal ik ook minder vaak online zijn dan nu. |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
|
|
pinda_12
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 15, 2008 14:00 |
|
pinda_12 schreef: | Naam: Melinda
Leeftijd: 14
Ervaring (namen): Ik zat in Vaile Castle
Waarom wil je meedoen: Ik wil graag weer meedoen in RPG's en ik wil weer actief gaan posten op dit forum.
Over je personage
Naam: Maddie Flower
Geslacht: Female
Karakter: Maddie is een grappig mens. Ze maakt echt overal een gekke boel van en kan niet normaal doen. Overal moet ze een grapje van maken en ze kan vooral niet liegen. Als er een geheim aan haar wordt vertelt, vertelt ze het gelijk aan de eerste beste persoon door. Dus aan haar moet je maar geen geheimen kwijt. Verder heeft ze altijd boordevol kleding mee als ze ergens heen gaat, dus haar koffer zit helemaal vol als ze ergens heen gaat. (ook al is het een slaapfeestje of een logeerpartij.)
Maddie kan ook goed zingen en zingt meestal zelfbedachte liedjes. Als ze naar een concert van iemand gaat probeert ze meestal de kleedkamer in te komen van diegene waar ze fan van is. Ze is dan helemaal door het dolle heen en kan zichzelf niet tegenhouden.
Ze is ook helemaal weg van jongens van blond haar. Ze blijft er maar naar staren en kan er niet mee op houden, behalve als iemand iets tegen haar zegt, dan begint ze meteen te slijmen over hem. Meestal moet ze dan wakker geschud worden als je haar weer een beetje normaal wilt krijgen.
Verder heeft ze niet alleen slechte gewoontes, maar ook goede gewoontes. Ze kan ook heel normaal doen als het moet, maar meestal is ze ook te grappig en moet je haar met het boze oog aankijken.
Uiterlijk: Maddie heeft blond lang haar en blauwe ogen. Ze is ongeveer 1.77 lang en draagt meestal een wijde broek en t-shirts met tekst.
Ze heeft een roze koffer bij zich, waar dus veel kleding in zit, maar ook haar microfoon en haar gitaar. Ook heeft ze haar skateboard meegenomen om zich snel te kunnen verplaatsen buiten het busje. Haar microfoon heeft ze niet vaak in de koffer, maar meestal in haar hand. Daarmee haalt ze de vreemdste dingen uit, vooral als ze aan het zingen is. Ze doet dan een ster na, wat haar meestal best goed lukt.
Geschiedenis: Maddie is in een normaal gezin opgegroeid bij haar vader, moeder en funny broer Pete.
Toen ze op haar 14-jarige leeftijd weer naar Zweinstein ging was ze niet meer te houden. Ze was net een Loena Leeflang (behalve dat Loena ook nog eens gestoord was) en kon ook net als zij Terzielers zien. Dit vond ze toen heel vreemd, maar wist later dat het niet vreemd was.
Ze is geslaagd met 5 P.U.I.S.Ten en ging na haar schooltijd op rijles bij dreuzels. Ze snapte er niks van en maakte er alleen maar een gekke boel van. Maddie wist niet wat haar overkwam toen ze slaagde voor haar rijexamen (alleen maar doordat de leraar genoeg van haar rijgedrag had). Ze kocht een eigen auto en ging er aan sleutelen tot het een tovenaars auto was geworden, alsnog had ze een slecht rijgedrag in het verkeer en auto's moesten vaak uitwijken als zij eraan kwam.
Kan hij/zij het busje besturen: Kan rijden, maar vind bochten maken very lastig en door haar 'niet-normaalheid' is ze niet te houden en gaat ze veel te hard en rijd ze veel te gevaarlijk.
Overige: - |
worden de sollicitaties hier nog beoordeeld? |
_________________ Slythpride forever |
|
|
|
HG
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: Aan het toekijken hoe Hermelien en Ron aan het kussen zijn
|
Geplaatst:
Vr Aug 15, 2008 14:09 |
|
pinda_12 schreef: | pinda_12 schreef: | Naam: Melinda
Ervaring (namen): Ik zat in Vaile Castle
Waarom wil je meedoen: Ik wil graag weer meedoen in RPG's en ik wil weer actief gaan posten op dit forum.
Over je personage
Naam: Maddie Flower
Geslacht: Female
Karakter: Maddie is een grappig mens. Ze maakt echt overal een gekke boel van en kan niet normaal doen. Overal moet ze een grapje van maken en ze kan vooral niet liegen. Als er een geheim aan haar wordt vertelt, vertelt ze het gelijk aan de eerste beste persoon door. Dus aan haar moet je maar geen geheimen kwijt. Verder heeft ze altijd boordevol kleding mee als ze ergens heen gaat, dus haar koffer zit helemaal vol als ze ergens heen gaat. (ook al is het een slaapfeestje of een logeerpartij.)
Maddie kan ook goed zingen en zingt meestal zelfbedachte liedjes. Als ze naar een concert van iemand gaat probeert ze meestal de kleedkamer in te komen van diegene waar ze fan van is. Ze is dan helemaal door het dolle heen en kan zichzelf niet tegenhouden.
Ze is ook helemaal weg van jongens van blond haar. Ze blijft er maar naar staren en kan er niet mee op houden, behalve als iemand iets tegen haar zegt, dan begint ze meteen te slijmen over hem. Meestal moet ze dan wakker geschud worden als je haar weer een beetje normaal wilt krijgen.
Verder heeft ze niet alleen slechte gewoontes, maar ook goede gewoontes. Ze kan ook heel normaal doen als het moet, maar meestal is ze ook te grappig en moet je haar met het boze oog aankijken.
Uiterlijk: Maddie heeft blond lang haar en blauwe ogen. Ze is ongeveer 1.77 lang en draagt meestal een wijde broek en t-shirts met tekst.
Ze heeft een roze koffer bij zich, waar dus veel kleding in zit, maar ook haar microfoon en haar gitaar. Ook heeft ze haar skateboard meegenomen om zich snel te kunnen verplaatsen buiten het busje. Haar microfoon heeft ze niet vaak in de koffer, maar meestal in haar hand. Daarmee haalt ze de vreemdste dingen uit, vooral als ze aan het zingen is. Ze doet dan een ster na, wat haar meestal best goed lukt.
Geschiedenis: Maddie is in een normaal gezin opgegroeid bij haar vader, moeder en funny broer Pete.
Toen ze op haar 14-jarige leeftijd weer naar Zweinstein ging was ze niet meer te houden. Ze was net een Loena Leeflang (behalve dat Loena ook nog eens gestoord was) en kon ook net als zij Terzielers zien. Dit vond ze toen heel vreemd, maar wist later dat het niet vreemd was.
Ze is geslaagd met 5 P.U.I.S.Ten en ging na haar schooltijd op rijles bij dreuzels. Ze snapte er niks van en maakte er alleen maar een gekke boel van. Maddie wist niet wat haar overkwam toen ze slaagde voor haar rijexamen (alleen maar doordat de leraar genoeg van haar rijgedrag had). Ze kocht een eigen auto en ging er aan sleutelen tot het een tovenaars auto was geworden, alsnog had ze een slecht rijgedrag in het verkeer en auto's moesten vaak uitwijken als zij eraan kwam.
Kan hij/zij het busje besturen: Kan rijden, maar vind bochten maken very lastig en door haar 'niet-normaalheid' is ze niet te houden en gaat ze veel te hard en rijd ze veel te gevaarlijk.
Overige: - |
worden de sollicitaties hier nog beoordeeld? |
Ja hoor cckrs wel Melinda , we moeten alleen nog op een bepaald punt in de RPG zien te komen, wij de actieve posters dus en dan worden de solli's beoordeeld en krijgen jullie een PB over hoe jullie er het beste in kunnen stromen. Ik weet dat ik de RPG leider niet ben maar geef toch maar antwoord aangezien Talita nu even niet aanwezig is en ik dit haar ook al per PB gevraagd heb en toen kreeg ik dus dit antwoord, maar wees gerust we zitten bijna op het punt van de RPG waar de nieuwe mensen kunnen instromen. |
_________________ "Is this the moment?" Harry asked weakly, and when nothing happened except that Ron and Hermione gripped each other still more firmly and swayed on the spot, he raised his voice: "OI! There's a war going on here!" quote uit het boek pagina 625 |
|
|
|
TopazLover <3
Writer of Dreams
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 15, 2008 14:14 |
|
O, oké, ik wilde het net ook al vragen xD. Nou, ik ben benieuwd of we door zijn ^^. Krijgen we ook een samenvatting van het verhaal gepb't als we door zijn? (Lijkt me wel handig, zodat degene(n) die door is/zijn niet steeds terug hoeft/hoeven te zoeken). |
_________________ Running at Ron, she flung them around his neck and kissed him full on the mouth. Ron threw away the fangs and broomstick he was holding and responded with such enthusiasm that he lifted Hermione off her feet.
HPF, always in my heart. |
|
|
|
HG
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 15, 2008 14:18 |
|
TopazLover <3 schreef: | O, oké, ik wilde het net ook al vragen xD. Nou, ik ben benieuwd of we door zijn ^^. Krijgen we ook een samenvatting van het verhaal gepb't als we door zijn? (Lijkt me wel handig, zodat degene(n) die door is/zijn niet steeds terug hoeven te zoeken). |
Daar ga ik wel vanuit Marjolijn iedere keer terug moeten zoeken is ook zo vervelend . Ben zelf ook best wel benieuwd wie de nieuwe spelers in onze RPG gaan worden, vandaar ook dat ik Talita al een PB had gestuurd xD. Maar zoals Talita zegt wachten is niet leuk, maar als we eenmaal op het punt zijn aangekomen in de RPG dat jullie ook mee mogen doen hoeven jullie niet meer te wachten en aangezien we bijna op dat punt zijn, zeg ik nog even geduld aub . |
_________________ "Is this the moment?" Harry asked weakly, and when nothing happened except that Ron and Hermione gripped each other still more firmly and swayed on the spot, he raised his voice: "OI! There's a war going on here!" quote uit het boek pagina 625 |
|
|
|
Lily_Evans
3e jaars
Verdiend:
58 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 19, 2008 12:49 |
|
Ik zou ook wel graag mee willen doen ookal ben ik hier nog niet zo lang. Toch heb ik wel ervaring in het RPG'en op andere forums. En van een paar jaar geleden, ook hier.
Over jezelf
Naam: Lily_Evans
Leeftijd: 15
Ervaring (namen): Weet de naam niet meer, was iets met Zwerbal.
Waarom wil je meedoen: Omdat ik RPG'en erg leuk vind, en dit lijkt me echt een super RPG! Het idee is erg origineel en leuk.
Over je personage
Naam: Alicia Grey
Geslacht: Vrouwelijk
Karakter: Alicia is een lief meisje die anderen graag helpt. Ze houdt van een vlotte babbel en ziet het meteen als er iets mis is. Ook kan ze dingen, en mensen goed inschatten en weet wat er gebeuren moet als er iets mis gaat. Ze is alleen snel geďrriteerd, en wordt gefrustreerd als er iets mis gaat. Ze vind het leuk om gelijk te hebben, en haar favoriete zin is "Zie je wel!". Ook kan ze uren in discussie gaan, maar alleen met mensen waarbij ze voelt dat het goed zit. Ze vertrouwt mensen niet heel snel, maar gaat vooral af op haar gevoel. Als het niet klikt, dan klikt het voor haar ook echt niet. Alicia is erg op haar vrienden gesteld en zal alles doen om voor ze klaar te staan en om ze te helpen. Ze steekt iedereen een hart onder de riem wanneer ze het nodig hebben, en lijkt iedereen moed in te praten. Ze maakt snel vrienden maar kan de échte vrienden er zo uitpikken. Alicia is vaak een echte leider, maar kan zich ook goed op de achtergrond houden. Alicia is erg charmant en trekt daardoor ook de aandacht van het andere geslacht. Ze houdt van koken en tekenen en ze is erg graag bezig. Ook vind ze het leuk nieuwe dingen te ontdekken, maar ze is dan niet graag alleen. Alicia maak je niet gauw boos, of je moet echt iets verkeerds hebben gedaan. Alicia huilt niet snel, maar als je haar aan het huilen krijgt ben je wel heel slecht bezig. Je kan erg goed met Alicia lachen en ze houdt er dan ook van om af en toe een grap uit te halen. Voor een wandeling is ze ook altijd te porren. Ze houdt wel van rond een kampvuur zitten en verhalen te vertellen of te horen. Reizen is haar grootste passie en daarom heeft ze meteen "JA!" gezegd toen haar vrienden haar meevroegen. Ze is bang voor spinnen, en voor nachtvlinders. Ze wordt niet snel moe en lijkt vaak een overdosis energie te hebben. Ook neemt ze graag adviezen aan.
Uiterlijk: Alicia heeft groene ogen en lang, zwart haar. Haar wenkbrauwen en wimpers zijn ook pikzwart, waardoor haar ogen fel afsteken. Haar ogen lachen altijd, net als haar lippen. Ze heeft een smal gezicht, en vind dat ze er altijd goed verzorgd uit moet zien. Dus heeft ze hier en daar wat make-up op, maar het ziet er altijd natuurlijk uit. Ze draagt het liefst een normale spijkerbroek met een felgekleurd t-shirtje erboven. Dat vind ze het mooist bij zichzelf. Ze is niet heel dun, maar ze is ook niet dik. De meeste mensen vinden haar wel dun, maar ze zegt zelf altijd dat ze heus ook wel wat vet heeft. De schoenen die ze draagt, hangen af van haar look. Haar houding is heel open, ze straalt echt vrolijkheid uit en dat is ook aan de mensen om haar heen te merken.
Geschiedenis: Alicia is opgegroeid bij Dreuzels, dus heeft ze ook veel Dreuzelgewoontes. Maar ze is wel een tovenaar in hart en nieren. Ze heeft het thuis altijd goed gehad en is nooit mishandeld, maar wel altijd rechtvaardig gestrafd. Op school deed ze het altijd goed en ze is geslaagd voor Kruidenkunde, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Toverdranken, Transfiguratie, Bezweringen, en in het pesten van de professors. Nu gaat ze met haar vrienden de wereld ontdekken, want ze heeft geen flauw idee wat ze met deze P.U.I.S.T.E.N kan gaan doen. Ze weet ook nog niet wat ze leuk vind.
Kan hij/zij het busje besturen: Ja, ze kan het wel. Ze heeft autorijles gehad van haar vader, maar heeft geen officieel rijbewijs. Toch is ze nog nooit gepakt door de Dreuzelpolitie, en rijdt ze altijd goed. Ze moet wel iemand hebben die een kaart heeft, want ze kan absoluut geen kaartlezen. Toch is ze wel een beetje een snelheidsduivel en rijdt soms iets te hard.
Overige: Ik hoop dat ik door ga, want het lijkt me echt een super RPG. |
|
|
|
|
JustxMe
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 19, 2008 16:52 |
|
OOPS!
Het spijt me zo! Ik heb ook niet gemeld dat ik op vakantie ging, of wat dan ook. Het spijt me erg voor diegene die vast liepen of wachten op mij. Maar ik denk toch dat ik hier uit stap, ten eerste omdat ik geen idee meer heb hoe het allemaal loop en ik met HPF ga stoppen. Sorry voor het ongemak en nog veel succes verder! |
|
Darren
7e jaars
Verdiend:
360 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 19, 2008 22:39 |
|
Tut, tut. Wat een ongeduldige kindjes toch! xD Lol. Nee hoor. ^^ Ik snap het wel. Wachten kan nogal vervelend zijn. Ik heb er ervaring mee.¬¬ Maar fijn! Genoeg gezeur. Sorry dat het even duurde maar ik heb nu toch de uitslag. Voor ik daaraan begin heb ik Mirmana uit de RPG gezet. Ze was niet actief genoeg. Ik ben trouwens erg blij dat de RPG weer een beetje loopt! Erg jammer dat JustxMe is gestopt. Maar goed, let’s go for it!
pinda_12; Over het algemeen valt je sollicitatie reuze mee, maar als ik hem vergelijk met de anderen vind ik de jouwe toch wel iets minder. De naam “Maddie’’, maar dan met een y, wordt al in de RPG gebruikt en de karaktereigenschappen van je personage zien we ook al terug in sommige van de karakters die we al hebben. Sorry; niet door!
TopazLover <3; Ai.. Moeilijk. Ik vind je sollicitatie heel erg goed. Je hebt alles uitgebreid geschreven en een duidelijk beeld van je karakter gemaakt. Hier is echter hetzelfde probleem als ik bij pinda_12 heb gezien: karaktereigenschappen van je personage zien we ook terug in andere karakters. Ik zou je graag door willen laten. We zullen nu weer een tekort aan mannen hebben, dus als je een man zou willen spelen ben je wat mij betreft door. Ik verwacht geen nieuwe en uitgebreide sollicitatie, gewoon een berichtje met een korte beschrijving van je karakter. Ikzelf heb namelijk het volste vertrouwen dat jij een goede RPGster bent. Ik vind het alleen ook leuk als er verschillende karakters in de RPG zitten.. ^^' Hopelijk ben je het hiermee eens. Zo niet, stuur me gerust een berichtje. Dan komen we er vast wel uit! ^^; door!
Lily_Evans; Je hoop is niet voor niets geweest! Je sollicitatie is erg mooi. Het personage lijkt niet bijzonder veel op de mensen die al in de RPG spelen en een nieuw meisje zoals Alicia kunnen we wel gebruiken; door!
Oh, en post alsjeblieft nog niet! Ik heb een idee hoe jullie in de RPG kunnen komen. Als we op dat moment zijn aangekomen – en dat is bijna- zal ik jullie een PM sturen met een samenvatting en hoe jullie je bij de groep kunnen voegen!
which makes..
Femme
HG - Esther Janssen – Kan niet rijden.
no member - Madeleine van Schachten – Kan rijden.
Lily_Evans – Alicia Grey – Kan rijden, geen rijbewijs.
Blijerd - Kelly Collins - Kan niet rijden.
Darren - Kayley Collins - Kan niet rijden.
Male
Bernou - Sébastiën ‘Seb’ Smith – Kan niet rijden.
River - Jeremy Welton – Kan niet rijden.
TopazLover <3 - / - /
Blijerd – Craig Davis – Kan rijden.
Darren – Kisho Fujishima – Slecht rijgedrag.
In principe heb ik nu genoeg mannen en vrouwen, een even aantal. Maar (!), de sollicitaties blijven open voor zij die er interesse in hebben. Mannen en vrouwen zijn toegestaan!
Code: | Over jezelf
[b]Naam[/b]:
[b]Leeftijd[/b]:
[b]Ervaring (namen)[/b]:
[b]Waarom wil je meedoen[/b]:
Over je personage
[b]Naam[/b]:
[b]Geslacht[/b]:
[b]Karakter[/b]:
[b]Uiterlijk[/b]:
[b]Geschiedenis[/b]:
[b]Kan hij/zij het busje besturen[/b]:
[b]Overige[/b]: |
Succes! |
|
Lily_Evans
3e jaars
Verdiend:
58 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 20, 2008 12:06 |
|
Even een vraagje, ik weet niet of dat hier kan, maar kan iemand een banner voor mij maken? Dat kan ik zelf namelijk niet. Alvast bedankt! |
|
|
|
|
HG
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 20, 2008 12:08 |
|
Lily_Evans schreef: | Even een vraagje, ik weet niet of dat hier kan, maar kan iemand een banner voor mij maken? Dat kan ik zelf namelijk niet. Alvast bedankt! |
Lily deze vragen kan je beter aan de PC-crea-ers vragen in het PC-Crea topic en dan het request topic . |
|
|
|
Lily_Evans
3e jaars
Verdiend:
58 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 20, 2008 12:13 |
|
HG schreef: | Lily_Evans schreef: | Even een vraagje, ik weet niet of dat hier kan, maar kan iemand een banner voor mij maken? Dat kan ik zelf namelijk niet. Alvast bedankt! |
Lily deze vragen kan je beter aan de PC-crea-ers vragen in het PC-Crea topic en dan het request topic . |
Oke, dankjewel! Ik heb er al een request gemaakt. |
|
|
|
|
pinda_12
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 20, 2008 15:24 |
|
Over jezelf
Naam: pinda
Ervaring (namen):/b] Jungle Expedition, Vaile Castle en op FFF in At the other side of the world
Over je personage
[b]Naam: George Norrington
Geslacht: Male
Karakter: George houd wel van een beetje rotzooischoppen, en stelt zich snel aan. Hij vind dieren leuke beestjes en gaat vaak ergens zitten om ze te tekenen, hij tekent vaak, en leert het steeds beter, George heeft met een wedstrijd, een keer, een prijs gewonnen. Hij is nu ook bezig om mensen te kunnen tekenen. Als George iets doet wat niet goed is, gaat hij eerst hardnekkig liegen, maar uiteindelijk zegt hij toch de waarheid, wanneer hij zich erg aanstelt. George heeft ook een andere kant, een waarbij zijn vrienden hem nooit mogen storen. Dat gebeurt als hij aan het mediteren is. George houd veel van mediteren en zit ook vaak op zijn bed, in de kleermakerszit. S'ochtends vroeg is George erg humeurig, wat het voor de andere personen heel moeilijk maakt om met hem te kunnen praten, meestal is dat dan het tijdstip, dat hij zich het meest aanstelt.
Uiterlijk: George heeft rossig zwart haar, wat tot iets over zijn oren valt. Zijn ogen zijn donker bruin en vallen niet erg op, door zijn haar. Hij draagt meestal een wijde broek met een fel, geel T-shirt. Hij draagt ook kettingen aan zijn broek en een met een groot, rond, balletje om zijn nek. Hij praat hel vaak met een soort sis in zijn stem, waardoor George makkelijk onverstaanbaar wordt. Dit vind hij zelf het moeilijkst om te verwerken, want als iemand hem dan wil helpen, dan wordt hij meteen boos, want George wil het zelf goed zeggen. Verder valt er niks aan hem op.
Verleden: Goerge is opgegroeid in een normaal gezin, maar helaas zijn zijn zussen overleden aan ernstige ongelukken. Hier had hij de grootste moeite mee. Hij was er helemaal kapot van, maar moest door gaan met zijn leven.
Uiteindelijk is het George gelukt, maar nog steeds heeft hij er af en toe last van.
George heeft wel het verhaal over het ongeluk gekregen van toeschouwers die er toevallig waren.
Zijn zus, Debby is door een auto ongeluk dood gegaan. Debby fietste naar huis en er was een parkeerplaats naast de weg. De vrachtwagen moest toen een andere auto ontwijken en reed zonder erbij na te denken de zus van hem onder. Later kwam zijn andere zus ook om het leven door een ander ongeluk. Zijn zus genaamd Lyza, was vroeger een fanatiek fietster, maar doordat ze tegen een stoeprand opreed vloog ze over de kop en belandde Lyza op haar hoofd, waardoor ze in het ziekenhuis aan een ernstige hersenbloeding overleed.
Kan hij/zij het busje besturen: Ja, hij rijd als de beste xD
Overig: Ik hoop dat deze sollicitatie beter is. |
_________________ Slythpride forever
Laatst aangepast door pinda_12 op Za Sep 27, 2008 16:22; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
kenneth1
Dreuzel
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 20, 2008 19:32 |
|
Over jezelf
Naam: Kenneth
Leeftijd: 15
Ervaring (namen): Ik was vroeger erg actief op forums. Zou de RPG namen niet meer weten
Waarom wil je meedoen: Het lijkt me een erg leuke en originele RPG.
Over je personage
Naam: Kenneth Ross
Geslacht: Man
Karakter: Kenneth is erg spontaan, altijd in voor een geintje en kan het maar niet hebben als andere mensen zijn vrienden beoordelen op de manier hoe ze zich gedragen.
Uiterlijk: Kenneth heeft gemillimeterd haar en heeft groene ogen, hij draagt vaak T-Shirt's of Hemdjes, Hij heeft een goed gevormd lichaam en is erg sterk.
Geschiedenis: Kenneth is als jongen geboren in de familie Ross, Die sinds mensen heugen al in Zuidelijk - London wonen. Hij is opgegroeit in een achterstands wijk en heeft daardoor al veel kanten van het leven gezien. Toen Kenneth 8 jaar was is zijn vader bij zijn moeder weggegaan, Maar zijn vader heeft altijd uitstekend voor Kenneth gezorgd en hij houd ook erg veel van hem. Op zijn 7e ŕ 8e levensjaar kwam Kenneth erachter dat hij rare dingen kon doen, die hij andere leeftijdgenootjes niet had zien doen. Kenneth had geen aargwaan en op zijn 11e kwam met schok de brief voor Zweinstein Hogeschool voor Hekserij en Hocus Pocus. Kenneth is afgestudeerd met 4 P.U.I.S.T.E.N.
Kan hij/zij het busje besturen: Ja, Kenneth heeft op zijn 19e zijn Rijbewijs gehaald. Hij kan ook met caravan/vrachtwagens rijden.
Overige: Let niet op m'n post amount aub! Om de een of andere reden zijn me post gedelete omdat ik een tijd inactive was denk ik. |
|
|
|
|
TopazLover <3
Writer of Dreams
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 29, 2008 16:03 |
|
Wanneer krijg ik eigenlijk te horen of ik mee mag doen? xD Sorry als ik ongeduldig overkom (dat ben ik ook), maar ik wil wel graag weten of ik nog iets moet veranderen aan het personage of dat ik helemaal niet door ben. ^^ |
_________________ Running at Ron, she flung them around his neck and kissed him full on the mouth. Ron threw away the fangs and broomstick he was holding and responded with such enthusiasm that he lifted Hermione off her feet.
HPF, always in my heart. |
|
|
|
no member
3e jaars
Verdiend:
106 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 29, 2008 20:08 |
|
Beste topazlover,
De owner van Roadtrip is heel traag XD het spijt me, ik zeik ook altijd tegen haar. Wen er maar aan, is het beste. Ooit krijg je reactie, dat kan ik je verzekeren. We komen wel steeds dichter bij dat punt waar de nieuwe mensen in de RPG mogen. Sorry voor het wachten, ik kan je niet helpen.
groetjes,
no member |
_________________ 'ur a n00b' |
|
|
|
|
|