Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Mollig of mager? [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
MissBehavior
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 52 Sikkels

MissBehavior is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 16, 2008 0:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Om het best af te vallen moet je juist meer eten, maar dan in mindere hoeveelheden. Nuja, dat is toch wat iedereen zegt xD

Persoonlijk ben ik vrij tevreden met hoe ik eruit zie. Ik ben 16 jaar, ben 1m71 groot en weeg ongeveer 61 kilo, dus dat maakt een BMI van *zoekt rekenmachine* 20.86, dus op dat vlak zit'k goed. Maar ik heb ook een geweldige *kucht* familietrek meegekregen van mijn ma en mijn oma, en dat is namelijk een dikke kont hebben xD Ik mag in feite niet klagen, ik ben gewoon een meisje met vlees aan (*yay* xD ) maar als je andere meisjes ziet die er magerder uitzien en heel knap zijn, begin je toch wel wat te twijfelen.. Maar daar valt praktisch niets aan te doen bij mij, want ik eet te graag en ben te lui om moeite te doen om te letten op wat ik eet of om speciaal extra te sporten. *lol*

In feite is het heel rottig dat de maatschappij het uiterlijk zo belangrijk maakt. Elk meisje is op haar knapst als ze zich goed voelt in haar vel, en daar heeft haar gewicht niets mee te maken. En dat mag dan wel lekker cliche klinken, het klopt echt wel.

Als ik me ooit te dik zou voelen, dan zou ik er denk ik wel iets aan doen, maar dan alleen om mezelf goed te doen voelen, en niet omdat iemand anders zit te kakken op mijn gewicht. Als ze het niet aankunnen om me aan te kijken, moeten ze hun kop maar draaien. Hun probleem, niet het mijne Wink

Profiel bekijkenStuur privébericht
miss louise
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 178 Sikkels

miss louise is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 14, 2008 18:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oke, mijn verhaal. Ik ben een tijdje wat aan de zware kant geweest. Ik was 14 jaar, toen die tijd nog 1.73 lang, en ik woog 69 kilo :'). Het was volgens mij nog nét gezond of nét iets te zwaar, dat weet ik al niet meer joh. Maar goed, ik heb een - al zeg ik het zelf - verpletterende wilskracht, dus ik heb mezelf maar eens in handen genomen. Ik vrat teveel drop en chocola en dat soort dingen, dus dat heb ik maar vervangen voor druiven enzovoorts. En ik vrat een stuk of 12 boterhammen per dag (omg...), en dat heb ik terug weten te dringen naar 6 boterhammen per dag. Ik heb geen eens een diëtist genomen ofzo, ik deed gewoon wat me goed leek. Ik had de eerste dagen wel vreselijk last van een hongergevoel, daar kon ik in het begin echt niet mee leven. Volgens mij was het ook niet zo goed om opeens zo drastisch mijn hoeveelheden eten in te korten, maar het heeft uiteindelijk wel gewerkt. Ik ben nu 1.77 en 59 kilo, dus ik ben totaal door mijn doorgeslagen gedrag zo'n tien kilo afgevallen. Mijn moeder maar klagen hoe mager ik wel niet geworden was, maar ik ben nu opzich tevreden met mezelf Smile.

Mijn eetpatroon is BTW nooit meer verandert sinds ik al die drastische maatregelen heb genomen. Ik heb één verwendag. Vrijdag, ik noem het altijd 'caloriedag'. Dan eet ik veel hagelslag, drop en andere lekkere dingen :3.

Ik was trouwens deels ook zo dik geworden omdat ik de pil slikte en daarom vreselijk veel eetlust had dat nergens voor nodig was. Daar ben ik ook maar gauw mee gekapt.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp