Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

TV/Muziek: Eurovision Songcontest (2008) Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Cho.
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 319 Sikkels

Cho. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mei 27, 2008 15:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

sorry, maar ik vind het hele songfestival niks meer. Zeker sinds nederland toch nooit door de halve finale komt, echt belachelijk die vriendjespolitiek. Eerst was het wel leuk, maar ik vind er niks meer aan.
Zelfs bij de kinderen is het al vriendjespolitiek.

Proud to be a Hufflepuff!^^
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mei 27, 2008 15:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Cho. Bij de kinderen vind ik het ergens ook nog wel logisch. Als België namelijk mee doet met een Nederlands liedje dan spreekt dat Nederlanders ook meer aan dan bijvoorbeeld een liedje dat ergens uit het Oostblok komt. Dus dan is het ook logischer dat een Nederlands kind dan op België gaat stemmen. Ik ben er inderdaad mee eens dat het ergens wel te maken heeft met vriendjespolitiek op de junior Songfestival maar ik denk ergens ook dat het aan de taal ligt.

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

LieffJ is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Mei 27, 2008 18:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Late reactie ^^*

Yay, voor het eerst sinds 2 jaar heb ik ook weer naar het eurovisie gekeken. Ik vond ze algemeen wel goed, alleen Spanje, Frankrijk en Duitsland vond ik echt compleet niks xD. Ik ergerde me dood aan die danseres met 't roze kleedje van Spanje. Van overacting gesproken xD.

Azerbaijan vond ik wel goed. Ik heb het nummer nu een aantal keer gehoord, en hij blijft gewoon leuk. Alleen al omdat die engel zo verschrikkelijk hoog zong *sigh*.

Bosnia&nogwat vond ik ook heel erg leuk. Het was zo'n vrolijk nummer, iets aparts. Een beetje overacting, maar dat was net leuk daarbij : ]. Het stoorde mij iig niet xD.

Portugal vond ik ook mooi ^^. Het was een mooi nummer, en de zangeres was ook leuk. En ik hield van haar jurk =D.

En dan nog het nummer dan Denemarken ^^. Dat was ook echt vrolijk =D. Het bleef zo verschrikkelijk hangen xD. En er zat iig wel soort van Sesamstraatdeuntje in :').

En dan de winnaar ^^. Rusland. Het nummer was wel oké, ik had alleen niet verwacht dat het zou winnen. Ik had zeker niet verwacht dat Rusland & Griekenland met elkaar zouden concureren, want het nummer van Griekenland was ook wel één dan bleef hangen, maar niet spectaculair ofzo :'). Next year zitten we dus in Rusland ^^. Yay xD.

Patricia
Oude Forumnaam: Patricia89 The Ultimate HPFreak
The Ultimate HPFreak

Patricia is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 19, 2008 9:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Songfestifal nieuws!
Ik las vanochtend op het nieuws dat de nederlandse artiesten die meedoen aan het ESC.
Het zijn de Toppers, dus Gerard Joling, René Froger en Gordon.

Zelf vind ik het een hele slechte keus.. [a]

Where your treasure is, there will your heart be also
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 19, 2008 10:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

OMFG is dat echt serieus nieuws? xD Ik vind het opzich wel grappig. Ik denk dat we dan eindelijk een keer kans maken. Die mannen zijn totaal over the top. Het schijnt toch dat artiesten zoals dat meestal winnen. Ach Nederland wint toch nooit dus je kan het altijd proberen. Ik hoop eigenlijk een keer dat we weer mee doen met een Nederlandstalig liedje eigenlijk. Ik hoop dat dat deze keer ook zo is. [a]

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp