Auteur |
Bericht |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 11:20 |
 |
Kreeg de keeper geen rood omdat hij een speler van Tsjechie bruut omduwde? Dat meende ik tenminste in de herhaling te zien...het geel voor de bankzitter snapte ik ook niet, maar dat zal wel zijn omdat hij zich er teveel mee bemoeide.... |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
  |
 |
Malou
Unspeakable

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 11:33 |
 |
BeeGee Kenobi schreef: | Kreeg de keeper geen rood omdat hij een speler van Tsjechie bruut omduwde? Dat meende ik tenminste in de herhaling te zien...het geel voor de bankzitter snapte ik ook niet, maar dat zal wel zijn omdat hij zich er teveel mee bemoeide.... |
Volkan slaat naar de bal, hier staat t filmpje helemaal onderaan:
http://www.ibrahimo.com/2008/0.....and-video/ |
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 12:18 |
 |
Je ziet in dat filmpje niet waarom hij een rode kaart krijgt. Dat gebeurt buiten de beelden. Als de bal achter de lijn valt duwt hij een Tsjech om..
http://www.d1g.com/video/show/2052329
In dit filmpje..bijna op het eind kun je dat zien (1 minuut 12 ongeveer)..er is geen bal meer in het spel dan...
De Tsjech valt wel wat snel, maar de keeper zou het gewoon niet moeten doen. Hij had zich niet uit de tent moeten laten lokken.. |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
  |
 |
Malou
Unspeakable

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 12:25 |
 |
BeeGee Kenobi schreef: | Je ziet in dat filmpje niet waarom hij een rode kaart krijgt. Dat gebeurt buiten de beelden. Als de bal achter de lijn valt duwt hij een Tsjech om..
In dit filmpje..bijna op het eind kun je dat zien (1 minuut 12 ongeveer)..er is geen bal meer in het spel dan...
De Tsjech valt wel wat snel, maar de keeper zou het gewoon niet moeten doen. Hij had zich niet uit de tent moeten laten lokken.. |
ohja idd, dat lieten ze niet zien op tv.. Maar dan nog vind ik rood een beetje overdreven, die Tsjech gaat wel heel makkelijk liggen.
Spelers krijgen vaak slechts geel voor meer. |
  |
 |
Juud
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 15:26 |
 |
Ik heb gister alleen de eerste helft van Turkije-Tsjechie gekeken, een stukje toen het 2-0 voor Tsjechie was. En toen ik weer keek was het plotseling 3-2 voor Turkijke xD.
Een vriendin heeft niet bepaald goed kunnen slapen vanwege de Turken die de straat op gingen, toeterend en uit de auto's hangend xD hahaha.
Vandaag liep een klasgenootje de hele dag met de Turkse vlag rond. fanatiek hoor.
Morgen zijn wij weer aan de bak. Ik denk dat van Basten het B-elftal kiest. We hoeven niet te winnen en als Roemenie wint, liggen Frankrijk en Italie eruit. wat heel lekker zou zijn. |
_________________ Goodbye HPF my friend, you were the best. |
|
  |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 18:35 |
 |
Eerlijk gezegd kijk ik alleen de wedstrijden die Nederland moet spelen xD Gisteravond heb ik wel het laatste (en toevallig ook het spectaculairste) stuk meegekregen van de wedstrijd Turkije - Tsjechië (ik was natuurlijk voor Tsjechië, mijn vakantieland vorig jaar en dit jaar). Maar dat was een uitzondering. Meestal lees ik de standen wel op internet om te zien hoe de boel nu in elkaar steekt.
Ik had er van tevoren niet teveel van verwacht (ik had gedacht dat Nederland grandioos van Italië, de Wereldkampioen tenslotte, zou gaan verliezen en mijn voorspelling voor de wedstrijd Nederland - Frankrijk was 0 - 5 xD) dus het is me tot nu toe allemaal enorm meegevallen. Ik ben het wat Nederland betreft nu ook echt aan het volgen en ik vind het wel hip dat Nederland tot nu toe zo ver is gekomen xD Ik had echt niet verwacht dat ze tot de kwartfinales zouden komen.
Ik ga er niet vanuit dat Nederland - Roemenië heel erg spectaculair gaat worden. Ik zou het wel jammer vinden als er echt heel erg lomp gevoetbald zou worden, maar ik zie Van Basten er nog wel voor aan om de boel gewoon een beetje de boel te laten. We zullen zien. Ik ga in ieder geval wel kijken xD |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 21:15 |
 |
Malou schreef: | BeeGee Kenobi schreef: | Je ziet in dat filmpje niet waarom hij een rode kaart krijgt. Dat gebeurt buiten de beelden. Als de bal achter de lijn valt duwt hij een Tsjech om..
ohja idd, dat lieten ze niet zien op tv.. Maar dan nog vind ik rood een beetje overdreven, die Tsjech gaat wel heel makkelijk liggen.
Spelers krijgen vaak slechts geel voor meer. |
Ze lieten het wel heel even zien op tv. Ik vind eigenlijk wel terecht dat hij rood kreeg, die duw slaat eigenlijk helemaal nergens op. Turkije stond voor en hij gaat dan zich af reageren. Het is gewoon buitengewoon stom wat hij gedaan heeft. Hij weet dat dit rood is en had het niet moeten doen. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 17, 2008 22:55 |
 |
Whoehoe, Nederland heeft toch met 2 - 0 gewonnen van Roemenie! ^^
De opstelling was wat anders dan anders... maar goed ^^ Ik vond ze opzich wel sterk spelen in de 2e helft, toen kwamen ze wel een beetje op gang... ^^ |
_________________ Slytherin <3
FanFic
FanArt
PC-Crea |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 18, 2008 8:05 |
 |
Ik vond gisteren een saaie wedstrijd. Ik heb denk ik meer naar Italië/Frankrijk gekeken dan naar Nederland/Roemenië. Ik vind het inderdaad wel leuk dat zelfs met het "reserveteam" Nederland nog kan winnen met 2-0. Nederland heeft het inderdaad goed gedaan. Ook al heb ik er niks van gevolgt. Beide goals eigenlijk niet. Ik zou niet weten wie gescoort heeft en hoe. Ik hoorde alleen maar steeds bij de wedstrijd Italië/Frankrijk dat Nederland weer een doelpunt had. Leuk trouwens dat Italië ook door is. Dat hebben ze dan ook wel weer verdiend denk ik. Ik had voor die tijd ook wel verwacht dat Nederland door zou gaan samen met Italië. Nu ben ik ook voornamelijk benieuwd tegen wie Nederland moet spelen in de kwartfinale. Of dat nou Zweden wordt of Rusland. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 18, 2008 9:51 |
 |
Oh, de wedstrijd van Nederland gisteren was inderdaad erg saai. Ik heb Frankrijk - Italië niet gezien, dus daar kan ik verder niet over oordelen. Ik had namelijk niet voor niets mijn oranje kloffie aan xD
Ik vond de opstelling ook niet heel sterk, maar de tweede helft speelden ze wel beter dan de eerste helft. Misschien omdat Kuyt erin kwam? xD
Nou ja, ze hebben toch gewonnen en ze waren sowieso al door, dus klagen mag ik zeker niet ^^ |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 21, 2008 17:32 |
 |
Sjonge zo nerveus ben ik nog niet geweest voor een wedstrijd.
Het is nu echt erop of eronder en hoewel ik het volste vertrouwen heb in ze, vind ik het te spannend...
Ik verwacht dat het 3-1 ofzoiets wordt, Rusland gaat wel scoren, verwacht ik.
Van Turkije vond ik het wel verrassend; die Kroaten waren gewoon beter. Maar wat koop je ervoor he. |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 21, 2008 17:37 |
 |
@Potterfreaky Yay ik denk dus ook dat het vanavond 3-1 word. xD Ik denk zelf wel dat Nederland gaat winnen dus.
Ik ben niet zo zenuwachtig voor vanavond. Natuurlijk is het spannend wat er vanavond gaat gebeuren, maar ergens houd ik in mijn achterhoofd dat het ook gewoon maar een spel is. Ik ben nu namelijk helemaal optimistisch over Oranje en ik denk ook nu nog dat we de finale gaan halen en gaan winnen. xD Ik zou dus wel teleurgesteld zijn als we vanavond gaan verliezen. Ik hoop in ieder geval dat het wel een leukere wedstrijd word dan de wedstrijd tegen Roemenië. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 21, 2008 17:54 |
 |
Wauw, ben ik gewoon iemand die Rusland wel íets beter inschat dan maar één doelpunt. Niet dat ik Van der Sar een slechte keeper vind ofzo, maar ik denk wel dat Rusland 2 doelpunten maakt xD
Over Nederland ben ik het wel weer met jullie eens. 3 doelpunten, dus ik denk wel dat ze gaan winnen vanavond. Ze gaan het denk ik wel erg moeilijk krijgen tegen de Russen, maar het moet wel kunnen. Ik heb alle vertrouwen in onze oranje vrienden. |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
  |
 |
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 21, 2008 18:22 |
 |
Ik hoop dat ze winnen, met hoeveel? geen idee Ik ga er ook maar niet te veel van uit, want dan is de teleurstelling zo groot he Maar ik heb er wel vertrouwen in, ze hebben de laatste tijd wel goed gespeeld namelijk ^^ Van der Sar vind ik echt een geweldige keeper trouwens! Jammer dat ie er al zo mee stopt... |
_________________ Slytherin <3
FanFic
FanArt
PC-Crea |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 21, 2008 23:52 |
 |
Ja tis over voor Oranje. Ik had het al verwacht. Guus heeft gouden ballen en dat is nu maar WEER gebleken. Rusland was klasses beter dan oranje, zwaar terecht gewonnen. Jammer voor van de sar,kuijt, van Persie, Affelay en Vennegoor maar ik kon wel lachen om het feit dat marco zijn arrogante smoel nu lekker terug naar nederland gaat.
Van Marwijk mag er een beter elftal van maken.
Gefeliciteerd Guusje!!  |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
|