Auteur |
Bericht |
xMaritt
3e jaars
Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 17, 2008 17:07 |
|
Nee, soms zie je ze toevallig op internet, maar ik weet het zo niet...
even Off-topic; ik was laatst op een rommelmarkt en zag daar potverdriedubbeltjes een Hp gordijn dat kapot was geknipt:O! het hing over een auto en was niet te koop. Wat was ik chagrijnig:) |
_________________ Ron; ...'- hij moet geweten hebben dat ik jullie in de steek zou laten.' 'Nee', verbeterde Harry hem. 'Hij moet geweten hebben dat je altijd terug zou willen komen.' |
|
|
|
Furore_
Dreuzel
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 06, 2008 9:59 |
|
Ik vind ze best geinig, maar om er zelf onder te gaan slapen vind ik iets te veel van het goede xD Ze passen ook niet bij mn kamer, eigenlijk (zwart/wit/roze) |
|
|
|
|
FakexAxSmile
Dreuzel
Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 18:02 |
|
nouw, ik heb er 1.. en ik kan je plaatje niet zien! maar ik heb er 1 met Harry in het 1e jaar [denk ik] hijs nog best wel jong, met hedwig, toverstok, spreukenboeken en in z'n mantel, het is donker met lichtblauw en de kussen sloop zie je Harry in de bezemkast, maar dan allee nzijn hoofd en op de andere kant Hedwig |
_________________ To Know The Future, Return To The Past |
|
|
|
xMaritt
3e jaars
Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 03, 2008 7:29 |
|
Waar heb je die vandaan dan FakexAxSmile? |
_________________ Ron; ...'- hij moet geweten hebben dat ik jullie in de steek zou laten.' 'Nee', verbeterde Harry hem. 'Hij moet geweten hebben dat je altijd terug zou willen komen.' |
|
|
|
Ronnetje
1e jaars
Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 14, 2008 14:42 |
|
Ik heb ook een HP dekbed..Van Harry in jaar 4. Hij zit zo op zijn bezem, tijdens de eerste opdracht van het Toverschool Toernooi. De achtergrond is nogal geel oranje een beetje..Ik weet niet meer waar ik hem gekocht had, maar hij is er nu niet meer. |
_________________ I'm Ronnetje, savvy?
--A girl with a boy's name-- |
|
|
|
|
| |