Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

TV: Heroes [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Jim
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 20 Sikkels

Jim is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 14, 2008 20:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Euh

*3.3/3.4/3.5*

SPOILERS!
[selecteer]
Okee, Peter die F-Nathan vermoordt? En zijn moeder? HIRO DIE ANDO VERMOORDT? Drie afleveringen terug was het nog ''nee! Ik zou je nooit een sneetje in je keel geven!'' Natuurlijk is Ando niet dood, maar wtf. xD Hiro en Daphne zullen wel een plan bedacht hebben terwijl Hiro de tijd had stilgezet ofzo. Want Daphne kan dan wel gewoon met Hiro praten.. Maar toch vind ik het nergens op slaan. Maar nu weten we wel waarom Ando in de toekomst Hiro vermoorde.

De laatste drie afleveringen vond ik wel hip allemaal, alleen is het erg zonde van alle personages. Dat alle heroes nu slechteriken worden komt een beetje ''geforceerd'' over.. Claire, Peter, Hiro en Mohinder waren allemaal personages die steeds probeerden om helden te zijn enzo, en nu is daar niks meer van over. Mohinder's verhaallijntje begin ik al wat leuker te vinden, maar één ''evil-door-power'' verhaal is wel genoeg. xD

Nathan is nog steeds saai.. Daphne is hip.. Knox niet.. okee wel. xD.. Sylar moet weer evil worden en als ze het wagen om Noah te veranderen... Surprised

Oh, en de villains raken veel te snel op. Surprised Vuurman is al opgesloten, Jesse is dood, the German is dood (oeh, stond hij nou op die foto in Zimmerman's huis? Interessant...), meneer Vortex is verdwenen. xD En Eric Doyle is echt eng. Hij mag wel wat langer blijven.^^

Nouja ik blijf nog wel even kijken, maar ik vind het wel wat minder leuk als alle personages zo verpest worden. En tot nu toe vond ik alle twists een beetje voorspelbaar. Maarja, het blijft entertaining. Razz

[/selecteer]

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 128 Sikkels

Bietje is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Okt 14, 2008 22:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Spoilers S3 Episode 5

SPOILERS!
[selecteer]
Eric Doyle is inderdaad creepy :/ Maar wat wil je met een man die blijkbaar poppen verzamelt. En andere mensen gebruikt als poppen. Echt heel eng. Ik hou niet van poppen sinds Chucky Angel

Adam! Jeeej! Ik denk dat ik de enige ben die Adam leuk vind, maar hoe kun je hem nu niet leuk vinden met dat accent. En gewoon z'n hele manier van doen. Very Happy Hij krijgt echt te weinig screentime. Maar dat komt omdat er gewoonweg te veel verhaallijnen lopen. Ze moeten hier echt wat aan doen hoor, iedere keer als je een beetje geinteresseerd raakt in een verhaallijn gaan we alweer naar de andere. En Niki/Tracy w/e blijft saai. Ik snap dat ze de actrice erin willen houden omdat ze misschien erg leuk is om mee te werken, maar kom op zeg. Als straks Tracy dood gaat, komt ineens Babara tevoorschijn zeker.

Sylar! Jeej! xD Sylar red blijkbaar iedereen in deze aflevering. Angela Petrelli en Claire. Hij wordt echt nog eens een good guy Smile Ik zeg meeeer Sylar Very Happy En meeer Adam. <3

En Hiro vermoordt Ando? Hm? Dat komt vast nog wel goed, maar ik vind het allemaal maar vaag.

Ik snap niet echt wat Mohinder nu allemaal aan het doen is met zijn Spiderman krachten. Al had Spiderman natuurlijk geen rare uhm uitslag op zijn rug Angel Maarja Maya leeft dus nog :/

Oeeeh en papa Petrelli leeft! En kan blijkbaar een bedrijf in stand houden terwijl hij niet eens kan lopen en praten!

BTW kan iemand mij uitleggen waarom Peter Sylars krachten nodig heeft? Komen hun krachten niet op hetzelfde neer..? Peter absorbeert krachten van mensen om hem heen en Sylar doet dat ook alleen dan op zijn eigen manier..?

[/selecteer]

Fifth Doctor: To days to come.
Tenth Doctor: All my love to long ago

Profiel bekijkenStuur privébericht
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Okt 15, 2008 9:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Spoiler Episode 5

SPOILERS!
[selecteer]
Zo coole episode zeg! Begon al gaaf met Peter die angela wilde vermoorde maar tegen gehouden werd door sylar!Hij word echt met de aflevering leuker vind ik zelf. Peter vind ik elke keer minder leuk worden net als Mohinder, die is sinds dit seizoen echt lame. Ik geloof nooit dat Mohinder zichzelf zou injecteren met die gaves, maar ja ze moeten toch iets verzinnen.
Adam is terug! Dat vind ik wel leuk, moest altijd wel om hem lachen. Waar is Micah eigenlijk en monica? En molly? Sylar was wel cool toen hij Claire redde van die vortex, vraag me alleen af hoe hij er zelf niet in viel want je zag dat hij die paal losliet en ineens had hij haar hand vast.
Linderman is dus gewoon een illusie van Maury Parkman, hij bestaat dus helemaal niet echt. Verklaard ook waarom Daphne hem ook kan zien. Snap alleen niet helemaal wat zij ermee te maken heeft.
WTF Hiro!! Zomaar Ando vermoorden?? Hij word echt met de aflevering minder leuk.
HRG was ook niet leuk deze keer, beetje plannetjes maken om Sylar te vermoorden, ben blij dat het niet gebeurd is.

[/selecteer]

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Okt 15, 2008 18:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Spoiler episide 5
@Charlie
SPOILERS!
[selecteer]
Ja inderdaad hij is gewoon in staat om mensen te beheersen. Het leek namelijk net of alles gespiegeld werd. Alles was hij deed deed zij namelijk ook alleen dan net andersom. Maar nu je het zegt is hij dat gewoon niet.

Dat van Level 5 heb je goed opgemerkt. Dat was mij nog niet opgevallen, maar het zou inderdaad wel raar zijn als dat raam zo snel kapot gaat.

[/selecteer]

@Bietje
SPOILERS!
[selecteer]
Peter die neemt toch onbewust krachten over van andere mensen? Of nou ja redelijk onbewust dan. Hij is naar de toekomst gegaan en heeft toen gehoord en gezien hoe Sylar het doet en kan het nu ook. Volgens mij heeft Peter die niet echt nodig en is het meer een ongelukje dat hij ze nu heeft.
[/selecteer]

@Rogue
SPOILERS!
[selecteer]
Ja inderdaad ik vraag me dus ook af wat er allemaal gebeurt is met de personages van seizoen 2. Ik vind het raar dat je die nooit meer ziet. Het zou toch raar zijn dat ze alleen voor seizoen 2 nodig zijn en nu min of meer eruit geknopt worden. Misschien zien we ze nog wel in de latere eps, maar het is raar dat we ze nu nog niet gezien hebben. Ok Molly wel heel even en Micah ook maar Monica bijvoorbeeld niet. En dat Ierse meisje waar ik zo snel de naam niet van weet die hebben we ook niet meer gezien.
[/selecteer]

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 128 Sikkels

Bietje is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Okt 15, 2008 19:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
@Bietje
SPOILERS!
[selecteer]
Peter die neemt toch onbewust krachten over van andere mensen? Of nou ja redelijk onbewust dan. Hij is naar de toekomst gegaan en heeft toen gehoord en gezien hoe Sylar het doet en kan het nu ook. Volgens mij heeft Peter die niet echt nodig en is het meer een ongelukje dat hij ze nu heeft.
[/selecteer]

SPOILERS!
[selecteer]
Maar Future Peter zei toch juist tegen Present Peter dat hij Sylars kracht nodig heeft om het verleden te veranderen en de wereld te redden? Zodat hij begrijpt hoe hij het verleden moet veranderen of iets dergelijks? Daarom ging Present Peter in de toekomst op zoek naar Sylar en vond hij hem met kleine Noah en vroeg hem om zijn kracht. Maar ik snap niet echt hoe deze kracht, eigenlijk dezelfde kracht als Peter, de wereld kan redden?
[/selecteer]

Fifth Doctor: To days to come.
Tenth Doctor: All my love to long ago

Dennis Krauwel
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten

Dennis Krauwel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Okt 15, 2008 20:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Eva en Bietje:

SPOILERS t/m 03x05!

SPOILERS!
[selecteer]
Peter en Sylar hebben absoluut een andere gave. Die van Peter heet geloof ik officiëel empathic mimicry. Dit houdt inderdaad in dat hij een soort spons is. Hij krijgt de gaves van iedereen die om hem heen is geweest. Sylar heeft echter een andere gave, "knowing how things work." Sylar begrijpt hoe dingen werken. (Vandaar dat hij ook zo goed in horloges maken was.) Het is een soort natuurlijk inzicht hoe dingen samenvallen, effect op elkaar hebben, enz. Sylar kan gaves absorberen, omdat hij de hersenen van zijn slachtoffers bestudeerd. Daardoor begrijpt hij hoe hun power werkt en kan hij het zelf ook uitvoeren. Echter, zijn gave is niet alleen weten hoe dingen werken, het brengt ook mee dat hij per sé wíl weten hoe alles werkt. Dit is die "Hunger" zoals Gabriel het zelf beschrijft. Deze moet hij zien te onderdrukken. Dit is namelij de enige reden dat hij zo'n moordenaar is.
Future Peter heeft tegen Peter gezegd dat hij Gabriëls power nodig heeft. Als hij namelijk ook weet hoe dingen werken, kan hij begrijpen hoe alle tijdlijnen werken en samenvallen en kan hij de toekomst voorkomen, iets waarin Future Peter tot nu toe iedere keer in is gefaald. Echter, Peter heeft nu ook de "Hunger" (ook wíllen weten hoe alles wekt) en is daardoor een beetje moorddadig geworden. xD

Dat is hoe ik het begrepen heb. Hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Peter en Gabriël hebben dus compleet andere powers, maar die van Gabriël heeft toevallig dezelfde uitwerking als die van Peter.

Overigens stel ik voor dat we Sylar als hij lief is (zoals de laatste afleveringen en zoals in de toekomst) Gabriël noemen. Ik vind het namelijk echt een verschil. ^^"

[/selecteer]

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Do Okt 16, 2008 12:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Dennis
SPOILERS!
[selecteer]
Het is idd zeker een verschil tussen Sylar en Gabriel, dat vond ik altijd al. Ik heb ook nooit echt geloofd dat hij echt slecht was, zijn honger naar gaves maakte hem slecht. Maar Peter heeft dat nu overgenomen maar dat betekent toch niet dat Gabriel er nu vanaf is? Of is Future Gabriel er nu wel van af? Peter neemt de gaves niet weg, hij neemt ze over.
@ Eva over dat glas dat brak bij level 5: hoe gebeurde dat ook alweer? brak peter of Gabriel dat glas? Als Peter Gabriel daar tegen aan gooide was het wel logisch want hij heeft ooit niki's superkracht geabsorbeerd en ik weet zeker dat Niki wel door dat glas heen zou komen.
Over Niki heb ik nog een vraagje: Niki, Tracy en Barbara ( wie dat ook is ) waren een drieling toch? En jessica dan? Was zij ouder of jonger dan Niki? Dacht dat zij en Niki een tweeling waren eigenlijk?

[/selecteer]

Sawyer
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Do Okt 16, 2008 13:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Jaja ik ben er weer.

@Rogue
SPOILERS!
[selecteer]
Oh ja Nikki's krachten daar had ik nog niet aan gedacht, maar dan blijft het ergens nog wel vaag vind ik. Omdat ik denk dat zoveel mensen hier niet zo snel aan zouden denken. Voornamelijk omdat Nikki niet meer in dit seizoen zit. Want ergens vind ik het nog steeds wel min of meer een foutje dat het raam zo snel kapot kan gaan.

Dat van Nikki, Tracy, Barbara heb ik dus ook echt heel raar gevonden. Want ik dacht dus ook dat Nikki een tweeling was met Jessica. Of in ieder geval zussen waren die op elkaar leken, maar hoe kan dat dan? Jessica heeft in ieder geval wel echt bestaan. Daarom vind ik dat hele verhaallijn ook zo vaag. Ik hoop echt nog dat dit beter uitgelegd word in de volgende episodes. Ik hoop sowieso nog wat van Nikki en haar familie te horen. Het is gewoon vreemd dat we helemaal niks meer van dat verhaallijn horen nu Tracy er opeens is.

[/selecteer]

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Do Okt 16, 2008 15:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Eva

SPOILERS!
[selecteer]
Dat vind ik dus ook zo vaag, we hebben nog nooit van Tracy en Barbara gehoord en nu ineens zijn zij een drieling met Niki? En Jessica dan? Die stierf toen Niki jong was toch? Misschien een vierling? Waar is Barbara dan?
Waar is Elle trouwens gebleven?? Mis haar wel, vond haar altijd wel leuk, ondanks dat ze een beetje gek is.
Maar als Sylar Bob vermoord heeft, dan heeft hij toch ook zijn gave om dingen in goud te veranderen? Ik snap nog steeds niet hoe Gabriel niet in die vortex gezogen werd toen hij die paal losliet, hij had ineens Claires arm vast. Zo raar was dat. Wel gaaf dat hij haar redde, hij word met de aflevering leuker. Cool

[/selecteer]

Sawyer
Faunaat
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 443 Sikkels

Faunaat is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 16, 2008 17:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Eva en Rogue,
SPOILERS!
[selecteer]
Jessica was geen tweeling met Niki. Maar haar jongere zus. Deze is overleden.
Niki's alter ego heeft zichzelf naar die zus venoemd. Wink

En Sylar heeft al laten zien dat hij naar de moord op Bob een pistool in goud kon veranderen.

[/selecteer]

- Gregory House
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Do Okt 16, 2008 18:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Je kunt wel merken hoe verwarrend een serie kan zijn *engeltje*

@Faunaat (en indirect dus ook Rogue)
SPOILERS!
[selecteer]
Ik meende alleen dat Jessica en Niki alleen ook heel veel op elkaar leken. Maar dat zou dus niet kunnen want Nikki is dus een wees, of in ieder geval Tracy en Barbara hebben andere ouders, dus ik neem ook aan dat Nikki dat ook heeft. Dus dan zou Jessica toch niet haar echte zus moeten zijn? Echt dit hele verhaal nu met Nikki en Tracy is echt verwarrend. Ik denk niet dat wij de enige zijn die moeilijkheden hebben om dit te begrijpen. Ik snap nog steeds niet waarom ze het hele Tracy gedoe erin hebben gedaan. Blijkbaar omdat het personage Nikki niet interessant meer was en je er nog weinig mee kon doen of zo.
[/selecteer]

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Do Okt 16, 2008 18:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ faunaat en Eva

SPOILERS!
[selecteer]

Ik kan me niet herinneren dat Sylar Bobs gave gebruikt heeft maar dat zal ik dan wel vergeten zijn. Of nog niet gezien hebben dat kan ook.
@ Eva, dat hele Niki/Jessica/ Tracy gedoe is voor mij ook erg verwarrend. Snap er weinig van en vraag me sowieso af waar Barbara is en wat voor gaves die dan heeft. Ze zullen waarschijnlijk Tracy ook wel af killen binnenkort en dan Barbara introduceren. Wanneer hebben we Micah terug gezien dan?? ik heb het laatste stuk van de derde aflevering gemist, zat hij daarin? Vroeg me laatst ook af wat er met die Caitlin gebeurd was ( vriendin van Peter ). Hij is trouwens ook een sletje zeg hij heeft al veel meiden gehad van heroes: Niki ( in de toekomst maar dan nog ), Caitlin, Elle en volgens mij vergeet ik er nog een.

[/selecteer]

Sawyer
Faunaat
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: Do Okt 16, 2008 18:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

SPOILERS!
[selecteer]
Niki en Jessica leken niet op elkaar. Ze verschillen 2 jaar. Er is een foto van hen te vinden waar ze met z'n tweeën op staan. Äls kleine kinderen.

Hier kun je de foto trouwens zien: http: //heroeswiki.com/Image:Niki_and_jessica.jpg (even aan elkaar plakken) xD

En Niki was trouwens geen wees. o.o

Maar goed, wie de biologische ouders van Niki, Tracy en Barbara zijn zal ooit wel eens worden uitgelegd.

[/selecteer]

- Gregory House
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Do Okt 16, 2008 19:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Daar ben ik weer!

@Faunaat
SPOILERS!
[selecteer]
Maar als je andere foto's van Jessica ziet dan is dat toch gewoon dezelfde persoon als Niki? Ik bedoel er was toch in seizoen 1 een scene dat gewoon de levende Jessica in beeld was en dat was gewoon dezelfde actrice die Nikki speelt. En nu heb ik het niet over Niki's krachten maar echt over Jessica. Op die foto lijken ze inderdaad anders en het kan best zijn dat ze jonger zijn. Maar het zouden dus zusjes moeten zijn, dus indirect zusjes van Barbara en Tracy. En dat kan niet want die drie zijn verschillend opgegroeid. Vanaf hun geboorte zijn ze weg gedaan. In ieder geval dat begreep ik uit Tracy's verhaal. Ze vertelde toch dat ze wees was? Blijkbaar wordt dit allemaal nog wel uitgelegd. Dat moet ook wel want het is en blijft nog steeds verwarrend.
[/selecteer]

@Rogue
SPOILERS!
[selecteer]
Sylar gebruikt Bob's gaven wel een keer. Om aan Elle aan te tonen dat haar vader dood is volgens mij. Maar dat is maar heel even. Micah zat inderdaad ook nog even in een aflevering, maar volgens mij was dat de aflevering die jij niet helemaal afgezien hebt. Maar hij zat er in ieder geval niet lang in.

Bedankt trouwens voor die naam Caitlin ik kon er gewoon even niet op komen. *engeltje*

[/selecteer]

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: Do Okt 16, 2008 19:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

SPOILERS!
[selecteer]
Jessica is al in 1987 overleden.
En Niki's vader is al eens een keer in een episode voorgekomen. Hij heet Hal Sanders en Niki had het vermoeden dat door toedoen van haar vader haar zusje is overleden.

Misschien was er met Niki hetzelfde aan de hand als met Claire. Geadopteerd. o.o

Edit: Ik heb hier een screenshot uit de episode waar Micah aan Tracy hun geboorteakte liet zien via zijn computer.

Bij Niki en Tracy zie je dat ze verschillende ouders hebben. Maar ze zijn wel vlak na elkaar geboren.

http ://heroeswiki.com/images/8/87/Screenshot-18.png

Nou ja, het zal allemaal wel worden uitgelegd. xD

[/selecteer]

- Gregory House
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp