Auteur |
Bericht |
Dumbledore4Ever
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: I live in my own little world, but it's OK... they know me here
|
Geplaatst:
Za Nov 26, 2005 18:14 |
|
Ik heb ooit HP 1 gekocht op de PC, maar dit vond ik het geld achteraf gezien niet waard. De spellen zijn qua sfeer en het gevoel dat je er bij krijgt heel goed (je krijgt het gevoel dat jij door Zweinstein loopt en al die dingen doet), maar ik vind ze echt té makkelijk en te snel uit te spelen. |
|
|
|
|
Laeta
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
1252 Sikkels
Woonplaats: In a land full of my little pony's and laughing suns
|
Geplaatst:
Ma Dec 05, 2005 15:15 |
|
Ben niet zo geinterreseerrd in d egames. maar broer heeft ooit hp gedownload of van vriend geleed en samen hebben we dat nog wel gespeeld. onze pc van toen was alleen een beetje oud, en harry potter had een baard(zijn gezicht had zwarte vlekken op onderkant) dus je lach om de minuut is de deuk om een nieuwe versie van je personage;) |
_________________ ~We are each of us angels with only one wing. And we can only fly by embracing each other~
Ambition is the germ from which all growth of nobleness proceeds. |
|
|
|
Appeltje42
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 11, 2005 16:19 |
|
Tuurlijk koop ik ze,allemaal orgineel.
Maar ik heb echt te veel spellen..Zoals alle sims en hp enzo en onze PC zit nou bomvol..
Ik heb toch besloten om een xbox 360 te vragen,want daar is het probleem niet zo erg als bij een PC,dat alles bomvol en traag gaat.
Dus voortaan xbox 360 |
|
|
|
|
DreamGirl
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 26, 2005 17:00 |
|
Kopen doe ik ze wel ja..op de PC
Ik heb altijd me geld uitgegeven aan spellen
PFF Voortaan geef ik er niks meer voor uit..tis goed zo |
|
|
|
|
Strider
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 26, 2005 17:01 |
|
Meestal kreeg en kocht ik de games wel maar ik heb vooral slechte reacties gehoord over deel 4 dus ik wacht er nog even mee tot hij in de uitverkoop gaat en ik hem kan lenen want 70 euro vind ik dan wel te duur voor zo''n spel(ik koop ze altijd op de playstation) |
_________________ 'Listening to the news? Again!' 'Well, it changes every day you know.' said Harry
|
|
|
|
Jassy
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 17, 2006 13:22 |
|
De meeste heb ik voor op de gamboy, omdat je ze dan makkelijk overal kan spelen. Heel handig voor op vakantie enzo! Ook heb ik er 2 voor op de PC omdat ze op de PC leuker en echter zijn! Ook zijn de op de PC wat lastigger!
Jassy |
_________________ Ik ben van 1 juli tot en met 17 augustus zo goed als afwezig! |
|
|
|
Frog Choir
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
66 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 19, 2006 22:13 |
|
Kep deel 1 op de gameboy advance (ouderwets ) en op de PC..
Die op de PC benk al snel mee gestopt,, kreeg steeds hartverzakkingen van die enge Kabouters met dat enge hysterische geluidje.. brr!!
de Gameboy advance.. daar zitten 2 echt onwijs moeilijke stukjes in.. kben der doorheen gekomen,, kep em uitgespeeld. Ook al wassik bang voor hjoe Voldemort deruit zou zien.. (Spelletjes zijn anders dan films)..
en nu.. is mijn PC supersloom, ennem.. ikk lees en kijk liever de boeken.. ik vind die spellen eerlijk gezget DUUR. Kijk je naar het PC spel van HP4, kostie in normale winkels 60 €ies, en bij 1 gigawinkel in de stad (MM) kostie 50€ies... ik vind dat errug duur, en by the way, mijn computer kan die nieuwe spellen niet eens aan, dara is mijn computer te oud voor |
_________________ In love with the Deathly Hallows.. |
|
|
|
Ukkepulk
7e jaars
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 23, 2006 14:43 |
|
Nee, ik hou het lekker bij de boeken en bij de films. Oh jah: Mijn zusje heeft ook nog een Gameboy spelletje gekregen voor haar verjaardag van HP, en daar zit ik nog wel eens op, telt dat ook? |
_________________ Meredith & Derek! |
|
|
|
Tyra
1e jaars
Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 02, 2006 20:19 |
|
Ik koop meestal de games voor op de pc. Maar ik heb er niet echt veel ik heb alleen Hp1 tot Hp3. Misschien koop ik binnenkort Hp4 als ik niet meer in geldnood zit. |
|
|
|
|
HP Lover
4e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 06, 2006 21:15 |
|
Ik koop ze altijd voor de Game boy omdat ik in een nie zo'n rijke familie zit en dat dat het enige is waar ik het op kan spelen. (KHEB niet zo'n goede pc duss... |
|
|
|
|
×Shana×
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 10, 2006 14:14 |
|
Ik heb een kopietje( ) van het eerste spel voor de pc. Verder heb ik het PoA voor Pc zelf voor maar een tientje gekocht en het gameboy spel van de geheime kamer voor zes euri geloof ik. Ik vind de officiele winkelprijs vaak wel té duur dus dan wacht ik soms tot ze in de aanbieding komen ofzo...
Ik vind het eigenlijk ook leuker om het lekker bij de boeken te houden! (deel 2 en 3 in nieuwe staat samen voor een tientje kunnen kopen! Kon het niet laten om het evn te melden ) |
|
|
|
|
Kyron
3e jaars
Verdiend:
101 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 10, 2006 15:42 |
|
Heey...
normaal gezien koop ik ze op de Ps 2 maar het laatste spel ( Goblet of fire ) is helemaal niet leuk je kan niet vrij rondlopen je kan niet door zweinstein hollen en dat is jammer Dus dat koop ik niet |
_________________ Obeys only one man.. |
|
|
|
Bee
Schoolkampioen
Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 10, 2006 21:21 |
|
Zelf koop ik de games niet.
Ik heb er wel eens iemand eentje zien spelen (waaw)
maar het boeide me niet echt.
Ik ben dan ook niet zo een gamepersoon. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
|
Ukkepulk
7e jaars
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 10, 2006 21:31 |
|
Nee, ik koop geen games. Ze wijken teveel af van het verhaal, en ik heb trouwens ook geen geduld voor die games. Ik moet ze in één keer kunnen uitspelen, of ik doe ze niet. |
_________________ Meredith & Derek! |
|
|
|
Sacha
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 19, 2006 11:58 |
|
Nou ik kocht hp games. Want ik heb
- Harry potter en de steen der wijzen voor de pc
- Harry potter en de steen der wijzen voor de gameboy
- Harry potter en de geheime kamer voor de ps1
- Harry potter en de geheime kamer voor de gameboy
- Harry potter en de gevangene van azkaban voor de pc
maar ik ben er mee gestopt, want voor de gameboy worden ze niet meer gemaakt en voor de ps1 ook niet meer. En onze pc kan het spel ook niet meer aan omdat het te groot is en dan gaat hij weer crassen (of hoe je dat ook schrijft) want dat deed hij een keer. Maar ik vind het niet zo heel erg. Ze zijn wel leuk hoor, maar niet geweldig. |
_________________ Matthew Fox <33333
|
|
|
|
|