Auteur |
Bericht |
lullabie
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 01, 2005 14:10 |
 |
Ik denk dat dementors mensen zijn geweest. Ze zijn gewon vervormd geraakt door een duister iets. Orken waren ook elven wordt gezegd in Lotr. Die elven raakte in de ban van iets duisters wordt gezegd in eht boek. De dementors hebben een beetje dezelfde uitwerking op mensen als de Nazgul in Lotr. |
|
|
  |
 |
Kenrick
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 04, 2005 19:25 |
 |
Ik denk dat dementors zijn gevormd door tovenaars!
Maar ik heb gehoord dat ze ook vernietigd kunnen worden!!
Maar ik weet niet of dit 100% betrouwbare info was!
Ge kenrick |
|
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Vr Feb 04, 2005 23:03 |
 |
eigenlijk wel een goeien vraag....uhm ik denk dat het idd geen mensen of dieren zijn . maar een of andere raren wezens . ik heb eigenlijk geen flouw idee wat ze kunnen zijn en waar ze vandaan komen.
en eerlijk te zijn heb ik me daar ook nog geen aan dacht aan besteed.
ik zal het wel eens op zoeken * kijken wat ik kan vinden* en dan laat ik het nog wel effe weten .
narcissatjuhhh  |
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 04, 2005 23:10 |
 |
Mischien zijn het wel tovenaars of dooddoeners die zo in de ban waren van voldemort dat ze zo zijn geworden.
Van binnen verrot door het kwade van voldemort.
(ik blijf het een leuk woord vinden, Voldemort ) |
|
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 21, 2005 13:06 |
 |
Volgens mij zijn er niet 2 dementors nodig om een nieuwe dementor te krijgen. Maar is 1 dementor genoeg. (Zoals bij 2slachtelijke dieren)
Want Lupos zegt ze vermenigvuldigen zich op de smerigste plaatsen. Maar dat kan toch ook zijn dat er uit die 2de direct een volwaardige nieuwe dementor komt. Op die manier zitje ook al niet meer met het probleem van een baby dementor.
Over het ontstaan van een dementor heb ik geen idee, maar van de beide theorieën die ik gelezen heb vind ik die van MalfoyFan (SeverusSnape) de meest aannemelijkste. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Sambora
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 22, 2005 21:57 |
 |
ik denk dat de dementors zijn ontwikkeld door tovernaren zelf... dat het ministerie ze ontwikkeld heeft om gevangennissen te bewaken... maar dat ze iets te goed zijn ontwikkeld, of er is een foutje gemaakt, want ze kunnen overlopen naar voldemorts kant... of naar een andere duistere tovernaars kant... ze zijn niet trouw aan het ministerie dus...
of mijn tweede gedachte is dat ze ontstaan zijn uit slijm van het meeste afschuwelijke valse wezen in een afschuwelijke omgeving... maar dan zou ik niet weten hoe het ministerie ze om heeft kunnen praten om een gevangenis te bewaken... misschien om emoties te krijgen van de gevangen... ik weet het niet...  |
_________________ You know, you remind me of a poem I can't remember, and a song that may never have existed, and a place I'm not sure I've ever been to
- Don't You Know Who I Think I Am - |
|
  |
 |
Rookie
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 13, 2005 19:04 |
 |
desideriusD+ schreef: | Misschien een beetje vreemd onderwerp hoor, maar ik was boek 3 nog is aant leze en stopte even bij de dementors (alweer). Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het ooit mensen zijn geweest. Maar echte dieren kun je het ook niet noemen. Misschien zijn ze dood ofzo waar zouden ze vandaan komen, of komen we daar misschien nog achter? Ze zijn toch best relevant in het verhaal. ze voegen zich bij voldemort, zoals hij zelf al zei. |
hmm...
Ik zeg dat het wel degelijk mensen waren doordrongen van haat.
Die zijn gestorven.
Het is maar een idee.
Zou voldemort een mooie Dementor zijn als i dood is
Greetz Rookie |
_________________ 'Weasley was born in a bin
He always lets the Quaffle in
Weasley will make sure we win
Weasley is our King |
|
  |
 |
Fandrel
5e jaars

Verdiend:
82 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 09, 2006 18:30 |
 |
*Dementor komt naar je*
1: Pyro + pom tactiek.
2:"In Lightbringer's name, have at thee!" *je slaat de Dementor met een oversized hammertje*
3:Rennne :c |
_________________ When the Flames settle, we shall see who still stands
Nothing of my homeland remains but ash and sorrow. |
|
  |
 |
Miss Blacks
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 09, 2006 18:40 |
 |
Misschien is er wel een of andere spreuk waardoor ze opgeroepen kunenn worden zeg maar...zodat je bij wijze van spreken een Dementor ''maakt''. Volgens mij zijn ze wel onsterfelijk, en kunnen ze zich niet voortplanten. Ze kunnen toch ook niet met elkaar zoenen (dat lijkt me nogal onwaarschijnlijk ) |
|
|
  |
 |
T. Longbottom
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: In the girls bathroom, sharing a toilet with Myrtle.
|
Geplaatst:
Wo Mei 10, 2006 20:51 |
 |
reflex schreef: | twee wezens zonder enige gevoelens? twee wezens die alleen honger kunnen hebben? Ik denk echt niet dat ze kunnen paren! Dan neem ik eerder aan dat ze uit een plant groeien wat ook nogal onwaarschijnlijk is! ik denk trouwens dat jok rowling hetzelf ook niet weet. Ik denk dat ze er zelfs nog nooit over nagedacht heeft anders was er wel een aanwijzing ergens te vinden en was het iets waarschijnlijker geweest dat er gepaard werd bij dementors. |
Ze vermenigvuldigen zich, wat we daarop kunnen uitmaken weet ik niet, misschien dat ze net als bacteriën zichzelf opsplitsen?
Hoe de eerste Dementor is ontstaan, ik heb geen idee, misschien een geevolueerd dier, of mens?
Misschien komt het wel omdat een mens met een fabel dier een kind heeft gekregen, kijk maar naar de vader en moeder van Hagrid, tovenaar en reus. |
_________________ "Harry, ik heb erover nagedacht - je weet toch wat je moet doen he? als we terug zijn in het kasteel?"
"Ja, Ron een schop voor z'n.."
"Sirius schrijven!" |
|
  |
 |
Crying_Goth
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 10, 2006 20:59 |
 |
Is een theorie die alleen Mevrouw Rowling ons zou kunnen uitleggen denk ik.
Wat bleef er ook alweer over als men de kus had gehad? Een necroot toch? |
|
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 11, 2006 13:10 |
 |
Crying_Goth schreef: | Is een theorie die alleen Mevrouw Rowling ons zou kunnen uitleggen denk ik.
Nee geen necroot, met de kus verdwijnt je ziel uit je lichaam.
Wat overblijft is een leeg omhulsel.
Je kan niet meer denken, dingen doen je bent je van niets bewust, het enige wat er is, is dat je er bent |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Caleb
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 11, 2006 13:54 |
 |
Dementors zijn waarschijnlijk geen mensen geweest omdat de Dementors geen ogen of neus hebben, ze hebben alleen een groot gat in hun hoofd. Ik denk persoonlijk dat de dementors net zoals Mensen ergens vanuit geevolueerd zijn misschien Apen die in donkere plaatsen leefden zonder eten. Dat ze zonder eten zijn geweest en zielen gingen eten ofsow.
Ja ik weet dat dit een belachelijke theorie is ik geef alleen een voorbeeld. |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 11, 2006 14:03 |
 |
Je had toch ook al een topic over de voorplanting van de dementors? haha maar laat maar... Ik weet niet waar ze vandaan komen... Ik denk ook niet dat je zoiets kan bedenken... Dementors zijn gewoon rare wezens...  |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Crying_Goth
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 11, 2006 19:13 |
 |
Super Mean Duiveltje schreef: | Crying_Goth schreef: | Is een theorie die alleen Mevrouw Rowling ons zou kunnen uitleggen denk ik.
Nee geen necroot, met de kus verdwijnt je ziel uit je lichaam.
Wat overblijft is een leeg omhulsel.
Je kan niet meer denken, dingen doen je bent je van niets bewust, het enige wat er is, is dat je er bent |
Wat is een necroot dan ook alweer?
Dat was toch ook een lichaam zonder ziel? |
|
|
  |
 |
|