Auteur |
Bericht |
e-kamentus
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 04, 2006 19:42 |
|
ik heb harry poter en de geheime kamer...
ik vond hem ook te makkelijk...
ik heb daarna nooit een 2de game van harry potter gekocht...
(het stuk met de spinnen en die eindbaas vond ik wel leuk en ietsje moeilijker dan de uiteindelijke einbaas =P) |
_________________ 3-|3X
zwadderich |
|
|
|
miss marlies radcliffe
6e jaars
Verdiend:
163 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 28, 2006 15:04 |
|
die spellen zijn echt vervloekt makkelijk man in 1 dag heb ik alle spellen al uit gespeeld zo simpel als wat en dat geld hetzelfde voor harry potter and the goblet of fire.
miss marlies radcliffe |
_________________ je bent een mens, en niet zomaar een mens maar een bijzonder mens. Denk jij dat je in de hell komt? Dat is onmogelijk als ik je in mijn hard heb gesloten. Greetz my Alessea |
|
|
|
Weerwolfje
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 01, 2006 17:25 |
|
Ik vind het op het einde heel erg moeilijk. Dit zijn dan de punten waarbij ik het dan niet verder kan komen:
- Bij 1 weet ik niet hoe je Krinkel verslaat.
- Bij 2 weet ik niet hoe je in de kamer komt, haal ik niet.
- Bij3 weet ik niet waar de tovenaars karten zich bevinden.
Dit zijn de punten waarbij ik vastloop.
Als het antwoord weet wil je het dan ff zeggen??
Hoe niet want het topic gaat er natuurlijk niet over. |
_________________ I love Daniel Radcliffe
* Gif hem a kiss *
I am In LUV!!! |
|
|
|
Strongest Wizard
6e jaars
Verdiend:
15 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 08, 2006 19:50 |
|
Het standaard spel uitspelen, is niet moeilijk. Zo had ik dat bijv. bij spel 2 en 3 al heel snel. Daar valt niet over te twisten, vooral onder de ervaren spelers onder ons. (Nu gaat het hele gamen mij goed af) opzich zijn de spellen niet erg moeilijk. Het is erg handig dat je alle spellen ook in het nederlands kunt spelen, dat is vooral handig voor de ietwat jongere HP fans onder ons.
De sideguests ben je wel even mee bezig, om bijv. bij de uilen race een A Grade te halen, etc. Die sidequests goed doen, duurt misschien nog wel langer als het spel zelf.
Onthoud wel: je hebt het spel pas uitgespeeld, als je het helemaal hebt uitgespeeld |
_________________ Why so serious son? Comes at me with the knife... WHY SO SERIOUS? Sticks the blade in my mouth... LETS PUT A SMILE ON THAT FACE! |
|
|
|
ChoChang121
2e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 08, 2006 19:59 |
|
Als je alleen de verhaallijn bedoelt, ja, DAN zijn ze wel ongelooflijk makkelijk..! Maar als je álles wilt halen(en dat doet een echte gamer altijd), kom je voor een hoop punten te staan. Bijvoorbeeld ALLE tovenaarskaarten halen(bij 2 is me dat gelukt, bij 3 niet)en de minigames bij 3(ik moet de laatste ronde bij scheurbek nog, maar daar ben ik niet goed in..>.<)
WEET IEMAND WAAR DE VERDWIJNKAARTEN ZIJN BIJ DEEL 4 OP DE PC?
AUB IK HEB DRINGEND HULP NODIG. AL HET ANDERE uit het spel(toverschilden, minischilden, alle beeldjes, en kaarten) HEB ik al!!Ik heb alleen de verdwijnkaart bij Dolleman's uitdagingen!!bij Kruidenkunde, het Verboden bos, Zweinstein Terrein, en de Badkamer van de Klassenoudsten kan ik ze NIET vinden..!HELP IK WORD WANHOPIG!! |
_________________ 'Wil iemand hulp bij het interpreteren van de schimmige voortekenen in de Bol?' murmelde Zwamdrift.
'Ik heb geen hulp nodig.' fluisterde Ron. 'Het is duidelijk wat dit betekent. We krijgen vannacht dikke mist.' |
|
|
|
Nirvana
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 04, 2006 13:31 |
|
Nee ze zijn echt te makkelijk.
Als ik de hele dag dat zit te spelen,heb ik ze binnen 1 dag uit.
Alleen bij de vuurbeker duurde het 2 dagen.
Maar vooral deel 3 is zo simpel als wat ! |
_________________ True friends accept you, on the way you are. |
|
|
|
Ukkepulk
7e jaars
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 12, 2006 15:36 |
|
Ik heb alleen deel 4 van de bieb geleend, en die mocht ik een week houden, en toen had ik hem ook wel uitgespeeld zonder al te vaak dood te gaan. Echt makkelijk vind ik ze niet, want ik had niet alle schilden etc. verzameld, maar je moest niet echt dagenlang nadenken over een punt waar je vastliep ofzo.
Ik ben neutraal. |
_________________ Meredith & Derek! |
|
|
|
bigfanofEmma
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 14, 2006 12:07 |
|
Ik vond het 1e & 2e spel wel heel makelijk die had ik in 4 uur samen uitgespeeld.
De 3e is iets moeilijker maar nog makelijk dus het
is niet zo leuk dat je ze dan zo uitgespeeld hebt.
Wat wel leuk is, is dat je ze bij alle spellen
steeds beter kan ziet door de details die er bij
komen per spel. Ze beginnen steeds echter te worden. |
|
|
|
|
Lord_Kiwi
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 19, 2006 15:32 |
|
ik heb er niet echt veel maar ik vond ze best makkelijk maar er zaten stukjes bij die ik niet echt goed kon maar ja dat is ook al een paar jaar geleden toen ik haast nooit spelletjes deed.. |
_________________ if I got a flower, every time I think of you,
I could walk forever in my garden.
monkeys rule the galaxy!! Kiwi!!! |
|
|
|
Deatheaterstan
4e jaars
Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 12, 2006 13:13 |
|
Het is idd wat simpeltjes, het echte leuke aan de games is het lopen door zweinstein en een beetje vliegen op scheurbek of op een bezemsteel.
En in HP4 kan je geen van bijde doen dus die game is echt saai.
Echt zonde van het Geld. Ik hoop dat de volgende game gewoon weer lopen door zweinstein wordt. |
_________________ GA 1 MEI NAAR HET HARRY POTTER KASTEEL IN NEWCASTLE !
Dan Radcliffe
Rupert Grint
Emma Watson
They're great |
|
|
|
xFREAK
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 05, 2006 10:21 |
|
Ik vind de spellen ook erg makkelijk. Niet alle gedeeltes hoor. Soms sta ik wel een kwartier stil of loop ik 4x langs hetzelfde stukje en weet ik niet hoe ik weg moet. Maar dan blijkt uiteindelijk dat ik gewoon zelf iets over het hoofd zie. |
_________________ She was just the worst one...
xx FREAK ' |
|
|
|
FireBolt428
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
185 Sikkels
Woonplaats: Maakt me niet uit, als het maar zo dicht mogelijk bij Laura is(L)(L)(L)(L)
|
Geplaatst:
Di Jul 11, 2006 12:44 |
|
ik vind ze te moeilijk, ik heb PS en CoS en nog geen 1 van de 2 uitgespeeld! ik vind ze gwn te moeilijk, maar mss ligt het ook aan mijn leeftijd? want ik was nog vrij jong toen ik er op begon, het is mss nu 3 jaar geleden, mss als ik het nog een probeer dat het lukt.... |
|
|
|
|
12cho21
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
89 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 15, 2006 7:02 |
|
nou..
ik (een te erge gamefreak) vind dat ze best makkelijk
maar..
je moet er rekening mee houden dat de mensen die dit moeilijk vinden andere dingen heeeel makelijk vinden en wij moeilijk
naja ieder zn voordeel en nadeel.. |
|
|
|
|
Maanling
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 29, 2006 10:18 |
|
ik heb 2 op PS2 en ik kom echt niet verder bij dat stukje je aangevallen word door zo`n waterspuwer en dat je telkens expiliarmus. ik word echt chagerijnig van dat beest daarom speel ik het niet meer maja. ik had hem eigenlijk op moeten slaan toen ik kon vliegen rond Zweinstein want dat was het leukste stuk en dan kon ik daar altijd nog heen. |
|
|
|
|
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 16, 2006 15:00 |
|
Ik heb Harry Potter POA op Game Boy Advance. (ik weet niet of ik advance goed spel ) Ik heb het al 3 keer uitgespeelt. Het is soms wel irritant als je voorbij een bergtrol ofzo moet geraken. Dan moet je hem proberen te verslaan met je toverkrachten, maar dan moet je een bepaalt niveau hebben en kan je dat wezen niet verslaan. Het leukste is wel dat als je het spel hebt uitgespeelt, weer opnieuw kan beginnen op hetzelfde niveau. Harry, Ron en Hermelien zijn niveau 50 en ik ben tovenaarskaarten aan het sparen. Best wel tof
Maar ik heb wel een vraagje. Je kan ook op het spel minigames spelen. Het eerste spel is Knalbonbons, het tweede spel is Verweer de Boeman en het derde spel is Scheurbek de Hippogrief. Best wel leuke spelletjes maar er ontbreekt eens spelletje. Jammer genoeg weet ik niet wat het is en is het nog altijd niet te spelen. Heeft iemand dat spelletje ook? En weet iemand wat het vierde minigame is?
Greetz Sophie Wemel |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
|
|
|