Auteur |
Bericht |
Snow White Queen
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 12, 2004 23:40 |
 |
Allebei denk ik, hangt ervan af of je levenslang hebt of niet .In dat geval denk ik dat die van Sirius vernield is, uit de boeken weet ik nix wat hierop wijst, maar in de derde film was me opgevallen dat in het Krijsende Krot Sirius geen had en dat Lupos daarom zijn staf aan Sirius geeft om Wormstaart te vermoorden. Kheb daar ni bij stilgestaan, gewoon gedacht van: "Ja, nogal normaal dat hij zelf gene heeft..."
En ondertussen heeft hij een nieuwe gepikt eh
Maar nu valt me net nog iets te binne wat hier rechtstreeks nix mee te maken heeft: Sirius moet de staf wel nog in bezit gehad hebben in Azkaban, anders kon hij niet in een hond veranderen, want Peter Pippeling heeft toch ook een staf nodig om in een rat te veranderen, dat zie je ook in de film...en *ben ff gaan checken* in boek 3 op p287 van het midden tot onderaan lees je dat Peter Lupos' stok pakt om te verandere...
Dan moet Sirius er toch 1 in bezit gehad hebben??? |
|
|
  |
 |
emma
1e jaars

.jpg)
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 14, 2004 8:18 |
 |
ik denk dat die van levenslang worden vernietigd en dat de rest heel veilig word opgeborgen dat lijkt mij de beste verklaring |
_________________ all I believe in is faith
in this world of trouble
I am not afraid |
|
  |
 |
MaY
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 29, 2005 17:16 |
 |
Ik denk dat ze bewaard worden voor als ze ooit nog vrij komen ,, Waarhaalden de dooddoeners die in Azkaban zaten hun toverstaffen eigelijk weg ..? |
|
|
  |
 |
Charlie
Oceanic 815 Survivor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 04, 2005 11:35 |
 |
Volgens mij worden de toverstokken vernietigd van de mensen die levenslang kregen... En die er na een tijdje weer uit mochten, die werden bewaard.
Sirius mocht dus blijkbaar wel nog weer vrij komen, aangezien hij z'n toverstok had,...
Waarom is hij dan eigenlijk ontstnapt als hij er toch later nog mocht uitkomen?
Greetz Charlie |
  |
 |
Mystic
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: in het Krijsende kot ,geen krot!!!, (-> als je me niet gelooft...wacht tot je men broer hoort!!!:
|
Geplaatst:
Za Jun 04, 2005 14:37 |
 |
Evilduck schreef: | Ik denk dat de toverstokken ergens op het Ministerie worden bewaard, en als er een gevangene doodgaat wordrn vernietigd. |
Ik weet alleen niet of ze op het Ministerie worden bewaard. Ik denk eerder op een plaats heel afgelegen maar toch dicht genoeg bij Askaban. Voor de rest ben ik het met je eens. |
_________________ ***....Passion is the scent that led us into an endless excess....***
****I love you, I need you, I miss you, I want you.. damnzZ why can't I tell YOU this?...****
http://s1.bitefight.nl/c.php?uid=25559 |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 04, 2005 16:12 |
 |
Charlie Wemel schreef: | Volgens mij worden de toverstokken vernietigd van de mensen die levenslang kregen... En die er na een tijdje weer uit mochten, die werden bewaard.
Sirius mocht dus blijkbaar wel nog weer vrij komen, aangezien hij z'n toverstok had,...
Waarom is hij dan eigenlijk ontstnapt als hij er toch later nog mocht uitkomen? |
MMh had Sirius zijn toverstok nog wel, zeker???
En waarom zou Sirius vrijkomen hij had 12 mensen in koele bloede vermoord. Daarvoor zou hij zelfs erger mogen krijgen dan Azkaban. (Nee hij heeft die mensen niet vermoord maar ze dachten dat)
Volgens mij worden de toverstokken gewoon vernietigd.
En kan je als je vrijkomt een nieuwe kopen of stelen. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Strider
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 04, 2005 16:23 |
 |
ik denk dat van de meeste tovenaars in azkaban de toverstokken vernield worden en alleen in gevallen zoals hagrid(oke die had geen toverstok maar stel)dat die op een veilige plek bewaard worden.sirius heeft/had geen toverstok zover ik weet.misschien heeft hij er later eentje gekregen want zelf kan die het niet echt kopen.sirius had levenslang en anders zou die nog steweds wel kunnen ontsnappen want ik denk dat hij ervoor wou zorgen dat wormstaart z'n verdiende loon kreeg. |
_________________ 'Listening to the news? Again!' 'Well, it changes every day you know.' said Harry
|
|
  |
 |
vosje_hp
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 07, 2005 8:21 |
 |
[color=blue]ik denk dat ze hem bewaren als het net zo gaat als peter pinpeling dat hij vrij is en dat sirues naaar azkaban moet. als er iemand onschuldig is dan moet hij wel zijn toverstok terug hebben[/color] |
|
|
  |
 |
Miffy
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 08, 2005 19:17 |
 |
Ik heb zo het gevoel dat degenen die ooit in Azkaban komen geen toverstok meer kunnen gebruiken. De meesten worden er toch krankzinnig.
En natuurlijk wordt hun toverstok vernietigd zodat ze niet kunnen ontsnappen of dat iemand anders die aan hen kan geven.
Volgens mij is het nutteloos om die toverstokken te bewaren. |
|
|
  |
 |
!assie!
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 10, 2005 17:24 |
 |
ik weet eigelijk wel zeker dat ze verniettigd worden... want wat kunnen ze er nog mee doen.... de meeste zitten voor heel hun verdere leven in Azkaban... en als ze vrij mogen komen... dan kunnen ze niet meer de fout in gaan..... denk ik!:S |
|
|
  |
 |
Rookie
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 10, 2005 14:54 |
 |
Times schreef: | Worden de toverstokken van de tovenaars die gevangen zitten in Azkaban vernietigd net als met tovenaars die van school worden gestuurd of worden ze ergens bewaard? |
Ik denk ook dat ze bewaart worden, alleen daarintegen hoe kwam sirius aan zijn toverstok toen hij ontsnapte, en hoe kwamen de dooddoenrs aan hun toverstokken.
Greetz rookie |
_________________ 'Weasley was born in a bin
He always lets the Quaffle in
Weasley will make sure we win
Weasley is our King |
|
  |
 |
Draco
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 13, 2005 17:10 |
 |
Ik den ook dat ze bewaart worden en dat sirius naar de kamer is gegaan waar ze bewaard worden. den ik hoor  |
|
|
  |
 |
Manouk
Griffoendor Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 13, 2005 17:53 |
 |
Volgens mij mogen ze hun toverstokken houden.... Azkaban zal wel zo betoverd zijn dat je er absoluut niet kan toveren. Want je gaat toch niet een toverstok van een gevangene bewaren? Als je hem toch inneemt kan je hem net zo goed vernietigen, dubbele straf. Vind ik. |
|
|
  |
 |
D@@n
5e jaars

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 08, 2006 20:56 |
 |
ik denk dat ze in azkaban bewaart worden, of ze houden het, want die mensen daar hebben denk ik geen kracht meer op een spreuk uit te spreken. |
|
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 08, 2006 20:57 |
 |
D@@n schreef: | ik denk dat ze in azkaban bewaart worden, of ze houden het, want die mensen daar hebben denk ik geen kracht meer op een spreuk uit te spreken. |
De gevange die hun toverstok mogen houden . Dat lijkt me niet.
Dat is zoals onze gevangen gewoon de sleutel geven.
ze hebben minder levenskracht maar met een toverstok kunnen ze zich wegtoveren.
|
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
|