Auteur |
Bericht |
misslinnie7
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 20, 2005 21:40 |
|
Duco schreef: | Er zijn al smekkies in alle smaken en chocoladekikkers geweest hoor. |
OOh jaa??Ik wist niet dat er ook chocolade kikkers zijn geweest Heb ik dan gemist Nou..maar het is wel een btje commerciëel..Maar wel lekker Maar ach..ik hoop dat die chocoladekikkers er nog kome..want ze zijn nu toch weg??NOu ik hoop et niet,,en anders hoop ik dat ze weer terug kome!! XxXx |
_________________ Daniel is echt ZO SCHATTIG En hij is een HELE GOEDE acteur!! (L) De rest zijn ook goede acteurs hoor!! |
|
|
|
Emma-fan
4e jaars
Verdiend:
229 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 23, 2005 23:15 |
|
Mijn nichtje had lang geleden (3 - 4 jaar geleden) ook zon doosje met smekkies.
Ze gaf er mij ook een paar, maar die waren echt niet te eten
Die Chocolade Kakkerlakken (ofzo) lijken mij wel wat.
|
_________________ Where words fail, music speaks.. |
|
|
|
Wizardjuh
7e jaars
Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 24, 2005 11:19 |
|
Emma-fan schreef: |
Mijn nichtje had lang geleden (3 - 4 jaar geleden) ook zon doosje met smekkies.
Ze gaf er mij ook een paar, maar die waren echt niet te eten
Die Chocolade Kakkerlakken (ofzo) lijken mij wel wat.
|
Ja, ik had ze een paar jaar geleden ook zien staan. Waren egt nie te eten. Ik had ze gwoon uit de PLUS (supermarkt).
Maar als ze nou eens snoep uit de Tovertweelings Topfop Shop gingen maken?
Of Chocolade-Galjoenen/Sikkels/Knoeten (niet zo heel origineel, maar ja)?
Grtz,
Wizardjuh |
Laatst aangepast door Wizardjuh op Wo Jan 25, 2006 20:23; in totaal 2 keer bewerkt |
|
|
|
Vuurbeker
The Rockin' Dude
Verdiend:
596 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 24, 2005 11:26 |
|
Kun je het je voorstellen.. Een zacharius (ofzow)
Vol met snoepdozen, van de vloer tot aan het plafond.
Ik zou best wel suikerveren lusten of Bubbelgum..
Zuurdropjes of kakerlak Crunchies. Best wel lekker maar helaas, nog niet op de markt.
En ja idd ik had vroeger ook zo'n door met smekkies. Met tomaat, Ui, Chocolade, Ananas, Spinazie echt ongelooflijk
Nouja, blijven dromen..
Greetz Vuurbeker |
|
|
XilonaX
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 25, 2005 21:52 |
|
ik heb al smekkies in alle smaken geprobeerd, het jammere was dat de ingredienten op de achterkant stonden ze zouden er zoveel geld aan kunnen verdienen jah.. |
_________________ ‘Sorry Ginny,’ zei Ron om de drukkende stilte te verbreken, ‘maar ik ken geen Harry Potter.’
Ginny’s hart leek te breken..'
Ketenvuur |
|
|
|
-0-lin-0-
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
102 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 26, 2005 21:41 |
|
zelf heb ik ook smekkies in alle smaken gegeten sommigen waren wel lekker en anderen weer niet
en we hadden thuis ook een keer van die chocokikkers met een bewegend kaartje erbij die waren wel lekker. |
|
|
|
|
magic@home
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 27, 2005 12:26 |
|
een paar jaar geleden kon je bijna in elke snoepwinkel smekkies kopen nu zie ik ze gewoon nergens meer(niet dat ik ze zo lekker vond) en de chocokikkers ook nergens meer dat vind ik eigenlijk best jammer |
|
|
|
Rowan
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 15, 2006 17:48 |
|
Ze moeten die chocokikkers weer gaan maken.
En dan net als in de boeken plaatjes van beroemde tovernaars enzo der in doen.
Weer een nieuwe rage. |
_________________ Het was belangrijk om te blijven vechten, steeds opnieuw had Perkamentus gezegt, want alleen zo kon het kwaad tot staan worden gebracht, ookal kon het nooit helemaal worden uitgegroeid. |
|
|
|
caunt dracul
3e jaars
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 15, 2006 20:08 |
|
weet je wat het is met die choco spul.. OF er zit een enofandere ranzige vulling in of het is van die niet te vreten chocola.. daarom koop k nooit choco-merchandise.. k haal liever een echte reep ofzow
greetz CD |
_________________ 'Who needs a stupid half-blood-prince if you got ¨°ºO(¯`·._) pure blood royality (_.·'¯)Oº°¨
I'm The Stoned Philosopher.. xD |
|
|
|
Strongest Wizard
6e jaars
Verdiend:
15 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 17, 2006 20:28 |
|
Wel zonde dat het uit de schappen is gehaald 'Tough'..
Die chocokikkers waren best lekker, ik denk dat het wel weer een hit zou kunnen worden, als je een aantal van die HP snoepjes ook in deze wereld laat verschijnen.
Misschien Boterbier een ideetje?
Gr. |
_________________ Why so serious son? Comes at me with the knife... WHY SO SERIOUS? Sticks the blade in my mouth... LETS PUT A SMILE ON THAT FACE! |
|
|
|
Daphnegirl
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 17, 2006 20:37 |
|
Tja ik was zoiets als chocokikkerverslaafd, zodra dat ik er eentje zag liggen ztte ik van die o zo zielige puppyoogjes op en dwong ik mijn moeder om er eentje te kopen... Goh, ik heb er echt veel geld aan uitgegeven...
Die andere snoepjes lijken me wel lekker, behalve de Kakkerlak-crunchies... Ik weet dat de mensen er geen échte kakkerlakken instoppen (stel je voor, juck), maar de gedachte aan een krakerige kakkerlak in je mond, dat zie ik niet echt zitten... |
|
|
|
|
Abyssal
3e jaars
Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 25, 2006 15:10 |
|
Dat vind ik ook, het zou echt goed verkopen moesten ze chocokikkers dan met kaarten van beroemde heksen en tovenaars erbij geven, of smekkies met allemaal verschillende smaken(geen vieze, je hebt ervoor betaald)enz... |
_________________ Pro |
|
|
|
miss marlies radcliffe
6e jaars
Verdiend:
163 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 29, 2006 20:26 |
|
snoepgoed is inderdaad onzin voor hp ik bedoel 1 keer een chocokikker of een doosje smekkies lekker maar smekkies zijn echt soms heel smerig zoals snot en oorsmeer dat zijn dan ook haast geen smaken ze verkopen ze geloof ik nog in engeland in een warenhuis.
greetz miss marlies radcliffe |
_________________ je bent een mens, en niet zomaar een mens maar een bijzonder mens. Denk jij dat je in de hell komt? Dat is onmogelijk als ik je in mijn hard heb gesloten. Greetz my Alessea |
|
|
|
Elvard
2e jaars
Verdiend:
25 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 22, 2006 12:53 |
|
Ik heb een vraagje,
die smekkies in alle smaken,weet iemand waar je die kan vinden?Ik heb ze al ooit ens gezien maar ik zoek er al erg lang naar.Ik wil ze graag eens proberen.Zijn die dan ook met van die verschillende vieze smaken?
Bedankt en sorry dat ik deze vraag heb he
Elvard |
|
|
|
|
Mainoumi
1e jaars
Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 12, 2006 20:52 |
|
Elvard schreef: | Ik heb een vraagje,
die smekkies in alle smaken,weet iemand waar je die kan vinden?Ik heb ze al ooit ens gezien maar ik zoek er al erg lang naar.Ik wil ze graag eens proberen.Zijn die dan ook met van die verschillende vieze smaken?
Bedankt en sorry dat ik deze vraag heb he
Elvard |
Die smekkies vielen wel mee. Ze smaakten zoals gewone snoepjes maar op simmige stond een uitroepteken. Die waren dan zogezegd vies (hoewel ik die niet vies vond) en smaakten naar tomaat of wortel ...
Die chocokikkers waren best wel lekker ^^
Die zijn al jaren niet meer in handel, ik betwijfel het eigenlijk of ze gaan terugkomen. |
|
|
|
|
|