Auteur |
Bericht |
just_me
5e jaars

Verdiend:
29 Sikkels
Woonplaats: Somewhere beyond the stars, dreaming of prince charming...
|
Geplaatst:
Ma Feb 27, 2006 13:19 |
 |
Ik kijk ook af en toe graag naar quizen, vooral als ik zelf enkele dingen weet: het verstand van vlaanderen enzo... naar belspelletjes kijk ik ook af en toe maar ik heb meestal snel het antwoord en dan zap ik gewoon weer verder... Vroeger keek mijn grootvader altijd naar een franse quiz en dan keek ik soms ook mee, maar dat was echt moeilijk, ik wist nooit iets. |
_________________ Niemand weet waarom geluk soms wegwaait
Niemand weet waarom een bloem verwelkt
Niemand weet waarom jij de enige bent die ik vertrouw
Maar ik weet dat ik van je hou
Ravenklauw! |
|
  |
 |
DreamGirl
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 27, 2006 13:34 |
 |
Oh,die quizen vind ik eigenlijk best leuk ^^
Ook al vind me vader ze vreselijk,ik mag ze toch kijken
Ik vind een 10 voor taal<--ofzo iets ook leuk want je kan er ook van leren
Vind ik, |
_________________ I love walking in the rain..
Because nobody knows i'm crying |
|
  |
 |
elienemien
4e jaars

Verdiend:
81 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 30, 2006 19:36 |
 |
de paphenhaemers (of hoe het ook geschreven word) rulen!!!
oleee. tis echt mega grappig. aleja. tis ne quiz maar die kunnen daar echt allemaal zooo droog zijn. i love it ^^
tis trouwens vanavond op één!
allemaal kijken ^^ |
_________________ you think you're loving but you don't love me |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 26, 2006 10:39 |
 |
elienemien schreef: | de paphenhaemers (of hoe het ook geschreven word) rulen!!!
oleee. tis echt mega grappig. aleja. tis ne quiz maar die kunnen daar echt allemaal zooo droog zijn. i love it ^^
tis trouwens vanavond op één!
allemaal kijken ^^ |
De pappenheimers is inderdaad echt goed.
Ik denk dat ik me ga inschrijven voor reeks 4.
Maar daarvoor moet ik dat eerst met mijn pappenheimer bespreken.  |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 27, 2006 12:57 |
 |
Meestal kijk ik niet zo naar quizzen... Ik vind ze soms best wel saai...
Ik kijk wel eens naar Weekend Millionairs en 1 tegen 100 en miljoenenjacht... Voor de rest niet echt.. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Ailey
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 28, 2006 14:39 |
 |
Ik kijk wel graag naar quizen ^^
Zelf gaan we altijd lekker hard mee doen
Maar goed, ik vind quizen dus wel leuk maar het moet wel van een redelijk niveau zijn. Van die quizen waarvan je het antwoord bijna al weet voordat de vraag in beeld staat vind ik helemaal niets aan.
Maar als de vragen een beetje moeilijker zijn vind ik het heel erg leuk, en ik erger me er totaal niet aan [a] |
  |
 |
Tifa
6e jaars

.gif)
Verdiend:
81 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 30, 2006 13:36 |
 |
Bij die spelletjes... Als ze niet al te makkelijk zijn, kijk ik wel eens. Maar ik haat altijd die meiden die er hyperactief erbij staan te hupsen... Daar erger ik me wel een beetje aan...
Anyway; met echte quizzen kijk ik Weekend Miljonairs en 10 voor taal. Je kunt er een hoop van leren en het is nog leuk om te zien of mensen iets winnen of niet ^^ |
_________________ A Pure Slyterin...
Final Fantasy; Advent Children...
"There's Nothing I Don't Care About...!" |
|
  |
 |
HP Lover
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 30, 2006 14:41 |
 |
Met de meeste quizen dan heb kje het al binnen 5 minuten, wekt bij mij vaak een irritatie punt op . |
_________________ *AJ Styles* |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 30, 2006 15:05 |
 |
HP Lover schreef: | Met de meeste quizen dan heb kje het al binnen 5 minuten, wekt bij mij vaak een irritatie punt op . |
Bij een quiz is het toch juist de bedoeling dat je het antwoord snel weet?
Of heb je het over die belspelletjes?
Dat is helemaal geen quiz, dat is geldklopperij. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 18, 2006 11:32 |
 |
Ik kijk enorm graag naar een quiz. Het is zo leerrijk (ook al onthou je er meestal niks van ). En dan vooral een quiz als 'de canvascrack' of 'quix' vind ik leuk. Ik zou graag zelf eens aan een quiz deelnemen, maar ik ben daar momenteel nog te jong voor en ik zou toch niet mogen van m'n ouders  |
|
|
  |
 |
Downloaderz
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 18, 2006 12:51 |
 |
Ik vind That's the question wel leuk. Als ik er toevallig langs kom, kijk ik het meestal wel. Dat programma heeft een goede presentator, alleen vind ik het raar dat het op de EO wordt uitgezonden. Is toch niet echt een 'evangelisch' programma. Verder kijk ik niet heel veel quizzen, alleen als er verder niets op tv is. |
|
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 13, 2006 19:56 |
 |
Hoera!!!!
De slimste mens ter wereld is terug!
Ik was zo blij toen ik het zag.
Prachtig.
Ik vind het wel heel jammer dat ze de 'lijstjesronde' door de 'fotoronde' hebben vervangen.
Maar voor de rest, zeer blij dat het terug is.
EN het allerbeste--->Geen Marc Reyenebeau meer!!!!!
Niet dat zijn vervanger (Torfs) beter is. Maar ik ben toch blij dat de quiz van die scheelkijkende viezerik verlost is.
|
Paul Claudel
 |
Cocokadavra
4e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 24, 2006 10:48 |
 |
Nee, voor mij geen quizen. Keek nog wel eens Lingo of Get The Picture, maar daar heb ik helemaal geen tijd meer voor. En zo leuk is het ook weer niet.. Verder als ik aan het zappen ben komt er af en toe (nou ja, VAAK) zo'n achterlijk belspelletje voorbij. Dan raad ik het antwoord en dan zap ik weer door. Maar dat vind ik altijd zoooo ontzettend stom!! Die meiden ook, die zijn echt zo dom als de achterkant van een paard!!! Onvoorstelbaar hoe niet-intelligent die over kunnen komen. Maarja.. even terug naar het topic, nee, ik geloof niet dat ik zo van quizen houd!!! |
_________________ The few details that I found in Sergeant Doakes's file left me grasping for breath: Doakes had a first name! It was Albert - had anyone ever really called him that? Unthinkable. I had assumed his name was Sergeant. |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 24, 2006 13:24 |
 |
Cocokadavra schreef: | Nee, voor mij geen quizen. Keek nog wel eens Lingo of Get The Picture, maar daar heb ik helemaal geen tijd meer voor. En zo leuk is het ook weer niet.. Verder als ik aan het zappen ben komt er af en toe (nou ja, VAAK) zo'n achterlijk belspelletje voorbij. Dan raad ik het antwoord en dan zap ik weer door. Maar dat vind ik altijd zoooo ontzettend stom!! Die meiden ook, die zijn echt zo dom als de achterkant van een paard!!! Onvoorstelbaar hoe niet-intelligent die over kunnen komen. Maarja.. even terug naar het topic, nee, ik geloof niet dat ik zo van quizen houd!!! |
Voor iedereen die die belspelletjes haat (wat echt wel niet onder de catogorie quiz past volgens mij).
http://belspelletjes.50webs.org/
Oh en ik dacht dat de Belgen er in 2007 van verlost zullen zijn door een nieuwe wetgeving.
Van Nederland weet ik het niet. |
Paul Claudel
 |
Master of Magic
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 24, 2006 15:06 |
 |
Ik kijk soms wel eens naar Weekend Miljonairs of Achmea Kennisquiz, maar verder niet. Quizen vind ik meestal saai om naar te kijken... Ik kijk soms wel eventjes, maar niet al te lang, want na een tijdje beginnen ze mij te vervelen.
Tijdens het zappen, kom ik heel vaak een belspel tegen en dan raad ik het antwoord, maar daarna ga ik weer verder zappen...  |
 |
|