Poll :: Is Simone de opvolgster van Thea? |
ja |
|
25% |
[ 7 ] |
nee, thea's boeken zijn beter |
|
48% |
[ 13 ] |
weet ik veel! |
|
25% |
[ 7 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 27 |
|
Auteur |
Bericht |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 17, 2006 2:34 |
 |
Beste menschen,
Ik vind dat de boeken niet te vergelijken zijn.
Op een of andere manier vind ik dat Simone van der Vlugt wat emotioneler schrijft, of misschien wat primitiever. Ik zeg niet dat de boeken van Thea Beckman niet emotioneler zijn maar ze zijn meer uitgewerkt. En voor mij komen ze zo iets oppervlakkiger over, nouja niet oppervlakiger. Ik weet het goede woord niet. Simone haar boeken wat meer als een soort memiores doordat ze wat emotioneler zijn. Ze zijn simpeler en primitiever. Thea Beckman schrijft met veel meer historische kennis die ze aan het licht brengt. Simone heeft ook wel historische kennis maar die verwerkt het wat minder. Daardoor vind ik de boeken van Thea Beckman meer een verslag achteraf en de boeken van Simone van der Vlugt meer een boek over de emoties die de hoofdpersoon op dat moment voelde. Als jullie me nog volgen....
xox Josse. |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥
Laatst aangepast door Josse op Do Jan 11, 2007 17:11; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
mira
7e jaars

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 25, 2006 15:54 |
 |
Ik lees veel boeken van Simone van der Vlugt. Zij is echt een hele goede schrijfster en ik vind niet dat de boeken erg op elkaar lijken.
Ik heb nog geen boeken van Thea Beckman gelezen. Ik wil het al een hele tijd, maar ik heb geen tijd! Dus ik kan niet oordelen wie beter is.
Ik vond De Amulet Guillotine en De Slavenring erg mooie boeken van Simone!
Vroeger vermeed ik altijd geschiedenis boeken vanwegen... de ehmm... Geschiedenis. Ik heb echt een hekel aan dat vak en daarom las ik geen boeken met een datum erop. (1612 ofzo bedoel ik dan.) Vorig jaar hoorde ik een vriendin erover praten en ze zij dat de boeken erg goed waren en toen ben ik ze gaan lezen . |
_________________ The legend begins... |
|
  |
 |
|
| |