Auteur |
Bericht |
~Yasmine~
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: in the Burrow, teasing Won-Won with Fred and George...^^
|
Geplaatst:
Do Feb 22, 2007 22:07 |
 |
Oehh... ik zou best wel een keer willen figuren in een film of serie! Helaas heb ik dat nooit gedaan, maar het lijkt me wel leuk! Zoals iemand al zei, lijkt het me echt leuk om te zien hoe het dan op de set er aan toe gaat...^^
En guess in welke film ik dan het liefst zou willen figuren? Juist, Harry Potter natuurlijk! xD Dat zou ik echt zó té gek vinden, maar dat is natuurlijk onmogelijk =] Maar het zou zeker gaaf zijn! |
Watching us fading and watching it all fall apart ♥ |
|
  |
 |
pottermania
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
127 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 23, 2007 13:38 |
 |
Ik heb 1 figuratie op m'n naam staan. Op een hele kleine van studenten gemaakt hoor. Maar ik mag er binnenkort nog eentje ^^ Jahoo! Hou jullie op de hoogte  |
_________________ Fearing the best, fearing the smartest, fearing us!
Ravenclaws, you don't have to be brave to know everything!
Heeft meegedaan aan de laatste zwerkbalwedstrijd, what an honour! |
|
  |
 |
sofietjuh
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 06, 2007 15:33 |
 |
haaj die haaj...
3 jaar geleden was ik met mn ouders op vakantie in de USA en we waren in een klein dorpje een beetje aan het rond kijken, toen waren daar film opnamens van The LOngest yard met chris rock en adam sandler. en toen liepen we langs een opnamen ploeg en die hadden figuranten nodig, en vroegen ze ons. toen moesten we in een restaurantje zitten met cola en naar een bus wijzen die voorbij reed, jammer genoeg geen echte strerren gezien maar wel vreselijk gelachen, en we zijn er nog uit geknipt ook hihi wel leuke ervaring!  |
_________________ I've been crying for so long, fighting tears just to carry on,but now, its gone away, Love love me
Laatst aangepast door sofietjuh op Do Okt 18, 2007 17:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
eilonwy
4e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 14, 2007 15:20 |
 |
ja, ik liep vorige zomer met nu mn ex,toen nog mn vriendje, over t station in utrecht,..
en daar waren ze koefnoen aan t opnemen =)
en toen vroegen ze of we wilden figureren =P
dus moesten we door t beeld lopen en even aan de zijkant gaan staan(we moesten gestrande reizigers spelen..)
was wel grappig ^^ |
|
|
  |
 |
|
| |