Auteur |
Bericht |
qwarts
Dreuzel
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 15, 2006 17:57 |
|
ik wil wel zo'n klok, dan kan ik tenminste als ik iets thuis doe wat niet mag, kan ik direct zien als mn ouders dr aankomen, ideaal dus!!! |
|
|
|
|
Mariky
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
405 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 15, 2006 18:30 |
|
Aan de ene kant zou het wel leuk zijn, als je iets doet wat niet mag, zoals op de comp gaan wanneer je er eigelijk achter vandaan moest...
Maar aan de andere kant is het best wel onhandig, als je dat doet kunnen je ouders het namelijk wel zien.. |
|
|
DJ Ree
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 20, 2006 17:07 |
|
|
|
|
princess__
3e jaars
Verdiend:
174 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 05, 2006 15:10 |
|
tja zou ik wel willen ^^ alleen al om mijn ouders te controleren
hmm ze zouden wel zo een stop knop moeten vinden voor onze wijzers >.< zou niet echt zin hebben moesten ze kunnen zien wat ik uitspook ^^
|
_________________ Smile & Wave Baby |
|
|
|
watsonette
6e jaars
Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 14, 2006 8:46 |
|
Ik denk niet dat zo'n klok mogelijk is ... misschien wel als je een zendertje krijgt en dyat de klok dan het aangeeft
Maar als de klok uitkomt ... wil ik hem Hebben ! |
_________________ Ravenclaw <3
Can You Dance Like a hipogriff?
Check mn Crea's =) , HP5 Spoilers! |
|
|
|
Speedje
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 24, 2007 17:38 |
|
het lijkt me wel grappig om z'n klok in de kamer te hebben (als het op de computer is) maar het lijkt me we iritant als de straatnamen er ook bij staan. maar het lijkt me wel leuk |
|
|
|
|
Wicked Rose
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 28, 2007 18:05 |
|
oké zo'n klok wil ik wel hebben, alleen dan moet er bij mij altijd 'gecunsueerd' of 'onbekend' staan mn ouders hoeven niet te weten waar ik uithand.. 'op reis' en 'op school' oké maar bijv. niet 'in het park' mag ik niet heen namelijk.. of 'op de wc' als er dan bezoek is lolz.. maar verder lijkt hij me wel cool.. |
_________________ ¤Blessed Be!¤
If you can see into the Future.. You have no Future..
«Huffelpuf» |
|
|
|
superdaan21
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 10, 2007 18:35 |
|
ik vind het wel grappig dat je dan kan zien waar iedereen is maar soms hoeven je ouders toch niet te weten wat je uitspookt? of waar je bent? dat is behoorlijk prive denk ik |
|
|
|
|
muisS
7e jaars
Verdiend:
175 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 16:43 |
|
Wie weet wanneer hij precies uitkomt? Ik vind hem wel lol ^^. Die klok is echt cool van de wealeys .. alleeeen... het is niet egt fijn dat iedereen weet waar ik uithang ^^. |
_________________ <3 Ron/Hermoine |
|
|
|
missme98
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 16:45 |
|
Ik zou het wel leuk vinden, ik vertel mijn moeder toch altijd waar ik ben en zo weet je ook waar de anderen zijn. Maar je kan nooit weten og je in levengevaar bent of onderweg naar huis ofzo. Het lijkt me erg lastig om te produceren. Ik snapte de beginpost niet helemaal. Zijn ze nou echt van plan om dit te maken? |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
|
|
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 23:30 |
|
Ik zou het voor later (als ik op mezelf zit) wel leuk vinden om te hebben, al was het alleen maar voor de heb. Maar ik denk niet dat ik hem nu hier in huis zou willen hebben. Nu moet ik wel zeggen dat mijn moeder eigenlijk altijd weet waar ik uithang, want ik meld dat altijd wel even van tevoren. Dan zou er als ik op 't werk ben 'Werk' staan en niet waar ik me dan precies bevind, dus op zich zou ik dat niet zo heel erg vinden eigenlijk ^^" Nee, eigenlijk zou ik deze dus wel willen hebben. Ook erg handig, want dan zou je je moeder niet per se hoeven te laten weten dat je onderweg bent, dat kan ze dan wel zelf zien ^^ |
|
|