Auteur |
Bericht |
Dedalus Diggel
Dreuzel

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 04, 2006 18:08 |
 |
Ik denk niet dat hij naar het Grimboudplein is gegaan... zijn tijd is veel te kostbaar en het zou een beetje 'minderwaardig' voor zo'n groot tovenaar zijn als hij zich ging verstoppen voor het Ministerie. Perkamentus had daar vast veel waardigere trucjes voor. M.i. heeft hij dus ook niet in die achterlijke grot in Zweinsveld vertoefd.
Wat ik wel denk is dat hij naar de Horcruxes op zoek is gegaan. Zoals ergens op een eerdere pagina al is geciteerd, had Perkamentus geen Onzichtbaarheidsmantel nodig om onzichtbaar te zijn... of je dit letterlijk moet nemen weet ik niet, maar je kunt er in ieder geval uit opmaken dat hij vele manieren had om ongemerkt zijn gangetje te kunnen gaan en naar de Horcruxes te zoeken.
|
_________________ ...
... Hogwarts is No Longer Safe [ verhaal ] |
... |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: ...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...
|
Geplaatst:
Vr Aug 04, 2006 20:48 |
 |
Brendon1470 schreef: | Ik denk ... mmm... Grimboudplein 12 mischien?
Hij ziet er dan Orde-leden en kan gemakkelijk over de Gruzeliementen vertellen ... En hij kan ook met orde leden opzoek gaan.
Grimboudplein 12 lijkt me ...
Groeten Brendon |
Nee dat denk ik niet, Albus lijkt mij echt een persoon die zich niet gaat schuilen door het ministerie van toverkunst. Dat heeft hij nooit gedaan. En heel weinig mensen weten over de Horcruxes |
_________________ Het geluk van de vampiers is met ons!!
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Hermelientjuh14
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 04, 2006 22:05 |
 |
Hij was toen al bezig met het zoeken naar infoermatie over Voldemort/ Marten. Zou hij dan niet die herrineringen bemachtigd hebben? Of dat hij een gruzielement aan het zoeken was?, want hij zei toch ook iets dat hij echt NIET onder zou duiken en eerlijk gezegd is zijn tijd wel kostbaar, ja! |
_________________ "De pot verwijt de ketel", fluisterde hij terug,"heb je laats nog goede waanzichtspreuken uitgevoerd?"
It's me story en me is going to tell it Mijn fanfiction. |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 04, 2006 23:42 |
 |
Hermelientjuh14 schreef: | Hij was toen al bezig met het zoeken naar infoermatie over Voldemort/ Marten. Zou hij dan niet die herrineringen bemachtigd hebben? Of dat hij een gruzielement aan het zoeken was? |
Op het eind van het vijfde boek verteld Perkamentus Harry alles wat hij tot dan weet van Voldemort praktijken. Hij rept echter met geen woord over Voldemort's gruzielementen, en in het begin van boek zes zegt hij dat hij er (dat Voldemort gruzielementen heeft) is achtergekomen in boek zes. Dus, dan kan hij daar niet naar gezocht hebben, als hij niet eens van het bestaan af wist.
Dedalus Diggel schreef: | Ik denk niet dat hij naar het Grimboudplein is gegaan... zijn tijd is veel te kostbaar en het zou een beetje 'minderwaardig' voor zo'n groot tovenaar zijn als hij zich ging verstoppen voor het Ministerie. Perkamentus had daar vast veel waardigere trucjes voor. M.i. heeft hij dus ook niet in die achterlijke grot in Zweinsveld vertoefd. |
Ja, het is inderdaad minderwaardig, maar als hij zich niet verstopt, dan ging hij naar Azkaban gestuurd worden. En Perkamentus zit volgens mij liever in een grot dan in Azkaban. Niet? |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
Choco
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 10, 2007 19:40 |
 |
Lupos-freak schreef: | Potter-Girl schreef: | Ik denk zelf in de grot waar Sirius ook zat.Waar anders?
Niet dat ik t weet  |
Ja tuurlijk, waar anders...
Volgens mij mag dit wel op slot... |
Ja en dat staat dacht ik in het boek.
Dus dat is het in die grot van Sirius want Sirius had hem aangeraden gekregen door Perkamentus. |
|
|
  |
 |
Tom-20
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: In mijn favoriete fauteuil in de Ravenklauw leerlingenkamer
|
Geplaatst:
Zo Feb 11, 2007 11:38 |
 |
het lijkt me logisch dat hij niet naar het grimboudplein ging....
dat zou te voorspelbaar zijn voor de dooddoeners...  |
|
|
  |
 |
Robin-0
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 11, 2007 12:02 |
 |
hy ging in ieder geval niet naar het Grimboudplein.. Dat zei hij volgens my in het boek. Uhhmm,, ik denk dat hij naar zijn broer is gegaan.. of naar zijn huis? |
_________________ Proud to be Raveclaw!!^ |
|
  |
 |
astroman
3e jaars

Verdiend:
22 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 20, 2007 13:48 |
 |
Ik denk dat perkamentus niet naar een specifieke (hoe schrijf je dat ) plek ging, maar dat hy verderging voor de orde en dat hy op zoek ging naar gruzielementen enzo. Het ministerie kon hem niet vinden omdat hy onzichtbaar/gekamoefleerd was |
_________________ Rock is the best music ever!
"Love All, Serve All" |
|
  |
 |
Squeaking Dobby
4e jaars

Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 20, 2007 15:06 |
 |
Ik denk dat ik de boeken niet goed gelezen heb.... In welk boek staat dat Dumbledore Sirius een grot aanraadt? Ik denk trouwens dat hij ook gewoon een huis moest hebben van voor zijn Hogwartstijd. Want waar moest hij sowieso heen in de vakanties... Maar was het ook echt nodig dat hij zich verborg? hij werd toch ook niet gezocht of zo.... dus denk ik dat hij horcruxes is gaan zoeken!! Zoals zoveel meer hier,.....Ik snap niet echt het punt dat hij zich moest verbergen....
|
|
  |
 |
the half-blood smit
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 20, 2007 15:58 |
 |
ik denk egt niet dat perkamentus zich zou moeten verstoppen in een grot, hij kan het ministirie best wel aan...
ik denk dat hij gewoon op het grimboudplein was om dingen te doen voor de Orde...
of hij was gewoon op zijn kantoor in zweinstein!!
hij had het verzegeld, want omber kon er niet in.
mischien kon hij met behulp van Felix de Feniks wel in het kantoor komen en sliep hij daar gewoon...? |
|
|
  |
 |
Squeaking Dobby
4e jaars

Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 20, 2007 16:03 |
 |
Kan iemand mij hier ook antwoord op de vraag geven waarom het Ministerie achter Dumbledore aanzat? Dat snap ik niet echt..... Hij had toch verder geen ruzie met het ministerie en hij was toch niet gezocht? Volgens mij was hij alleen ontslagen als Headmaster van Hogwarts!
|
|
  |
 |
Agrippa
3e jaars

Verdiend:
61 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 20, 2007 21:28 |
 |
Misschien was het gewoon toch de Zwijnskop?
Desiderius is en blijft zijn broer, hij zal Albus vast wel onderdak hebben geboden. Maar het is waarschijnlijk niet echt belangrijk meer.
En @ hierboven: Perkamentus had 'bekend' dat hij de SVP opgericht zou hebben, en daarmee hield hij Harry buiten schot. |
_________________ I trust Snape completely
Airbenders rock!
"There will be books written about Harry- Every child in our world will know his name!"
-McGonagalls unexpected Seeing talents- |
|
  |
 |
the half-blood smit
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 20, 2007 21:35 |
 |
Agrippa schreef: | Misschien was het gewoon toch de Zwijnskop?
Desiderius is en blijft zijn broer, hij zal Albus vast wel onderdak hebben geboden. |
is Desedirius Perkamentus barman van de zweinskop!!?
dat wist ik niet??
of lees ik verkeerd?? |
|
|
  |
 |
Agrippa
3e jaars

Verdiend:
61 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 20, 2007 21:50 |
 |
klopt.
@ hieronder: ja, je hebt gelijk. Waarschijnlijk was hij gewoon bezig Voldemort dwars te zitten, of misschien was hij toen al op zoek naar Gruzielementen.
Vreemd, maar bij elk bericht dat ik tegenwoordig plaats, kom ik uit op Gruzielementen..  |
_________________ I trust Snape completely
Airbenders rock!
"There will be books written about Harry- Every child in our world will know his name!"
-McGonagalls unexpected Seeing talents-
Laatst aangepast door Agrippa op Vr Feb 23, 2007 20:04; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Squeaking Dobby
4e jaars

Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 20, 2007 22:25 |
 |
Agrippa schreef: | Misschien was het gewoon toch de Zwijnskop?
Desiderius is en blijft zijn broer, hij zal Albus vast wel onderdak hebben geboden. Maar het is waarschijnlijk niet echt belangrijk meer.
En @ hierboven: Perkamentus had 'bekend' dat hij de SVP opgericht zou hebben, en daarmee hield hij Harry buiten schot. |
Dankje, daar was ik helemaal overheen gelezen! Toch dat boek maar weer eens gaan lezen. Als het ministerie inderdaad zo achter hem aanzat denk ik trouwens nog steeds niet dat hij zich hoeft te verstoppen, hij had wel betere dingen te doen. In het zesde boek zaten ze immers ook achter Dumbledore aan, voor een wat andere reden, maar daar bleek duidelijk dat dumbledore absoluut geen moeite had om mensen van zich af te houden.
|
|
  |
 |
|