Auteur |
Bericht |
caunt dracul
3e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 23, 2006 21:24 |
 |
ik zou de film meer maken als in het boek. beter op de details letten enzo.. k ken de boeken binneste buiten dus zou geen probleem moeten zijn
greetz CD |
_________________ 'Who needs a stupid half-blood-prince if you got ¨°ºO(¯`·._) pure blood royality (_.·'¯)Oº°¨
I'm The Stoned Philosopher.. xD |
|
  |
 |
hp_eliza_ kameleon
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 26, 2006 18:14 |
 |
ik zou zoals de meeste hier gewoon trouw de boeken volgen en wat meer de grappen van Fred en George erin stoppen en ook de lessen want die lijken me ook leuk...Ik vraag me trouwens af of het strafwerk van omber in film 5 komt...maar ik zou ze wat langer laten duren |
_________________ als de aarde een appel was, was de school een rotte plek |
|
  |
 |
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
224 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 05, 2006 19:12 |
 |
Ik zou er meer ewerkbal in laten komen, maar voor de rest lijkt het me eigenlij allemaal wel ok. Misschien wat meer humor bij de duffelingen. De films lijken me echt wel ok, dus veel zou ik niet veranderen.
gr. |
|
|
  |
 |
fawkes_the_phoenix
4e jaars

Verdiend:
237 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 06, 2006 11:24 |
 |
Ik zou de boeken veel letterlijker volgen en er zo weinig mogelijk uit weglaten. Dat sommige films dan zo lang gaan duren is niet erg, dan maken we er twee delen van. Ik zou er probere op te letten dat er in de film geen dingen voorkomen die in het boek nooit zouden gebeuren, bijvoorbeeld dat leerlingen van verschillende afdelingen in elkaars afdeling rondlopen, zoals Padma Patil in de vierde film, en ik zou ook niet dingen veranderen waar dat helemaal niet nodig is, bijvoorbeeld dat Hermelien iets zegt wat in het boek door Ron gezegd wordt.
Met de huidige cast en setting ben ik wel tevreden dus die zou ik houden, al zou ik wel een rustiger Dumbledore willen. |
_________________ "Harry is the best hope we have. Trust him." |
|
  |
 |
Choco
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 06, 2006 20:51 |
 |
Er is een ding waar ik zo van baal, dat het helemaal niet volgens het boek gaat. Heel veel belangrijke stukken of personages worden weggelaten. Het is natuurlijk wel lastig en het wordt wel lang, maar toch...
Per deel zou ik het nooit in twee delen laten verfilmen. Humor is trouwens ook hartstikke belangrijk En de muziek enzo. Maar dat is nu ook allemaal prima in orde
Ik zou Dumbledore anders laten gedragen. Niet zo agressief enzo.
Fred en George hadden toch ook zo'n hekel aan Cedric? Nou, in het begin zeggen ze vrolijk Hi Cedric!
Neville is toch zo vreselijk bang voor Moody? Als ze thee gaan drinken, ziet hij er eerder uit van, oh geen zin in.
Maar ja. Dat zijn maar kleine dingetjes.. Oh ja en meer zwerkbal. In deel 4 was het niet en in deel 5 komt het waarschijnlijk ook al niet. Zucht.
xx |
|
|
  |
 |
princess__
3e jaars

Verdiend:
174 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 07, 2006 20:17 |
 |
Hmm... ik zou de romantiek wat meer laten doen.
Bvb nu in harry potter vijf kijk ik echt uit naar de scene's hoe ze het gaan
filmen en of ze echt wel duidelijk gaan laten maken hoe de gevoelens nu
echt zitten.
Nu genoeg over dat ... ik zou meer speciale effecten doen en die uitstappen naar de wegisweg zouden er moeten inkomen ^^
mss het hele boek verfilmen
ik zou er alvast niet om treuren moest de film ineens 4 uur gaan duren
maar goed de kostums zijn misschien soms wel iets te modern
en hermelien der haar staat zo plat ! dus ik zou alvast een nieuwe kapper huren ! |
_________________ Smile & Wave Baby |
|
  |
 |
Nena
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 18, 2008 22:28 |
 |
hahaha dat zou pas lol zijn ik als regiseur zou er wel wat dingen in veranderen, zoals zoveel mogelijk dingen realistisch uit het boek halen (zoals grapjes momenten text etc) |
_________________ you think that those words hurt??
whell sweaty I'm laughing as hard as I can.
you wanna piece of me?? |
|
  |
 |
Firminus Niggelus
3e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 04, 2008 10:38 |
 |
Ik zou niet graag regisseur willen zijn,dat is zo moeilijk.
De regisseuren van nu zijn heel goed,en daar ben ik nog niet tevreden over.
ALS ik het dan zou moeten doen zou ik het iets meer letterlijk opbouwen. |
_________________ Huffelpuf Proud.
Proud to be a Huffie |
|
  |
 |
Schéhérazade
3e jaars

Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 06, 2008 19:14 |
 |
Ten eerste zou ik zo weinig mogelijk uit de boeken weglaten. Vooral actiescènes zou ik zo vele mogelijk inkorten en de rustige scènes en zwerkbalwedstrijden meer naar voren laten komen. Ik zou ook de romantische scènes proberen te vermijden; het mag wel ,maar even want er moet plaats genoeg zijn voor de andere aspecten uit de boeken aan bod te laten komen. Ik ben gewoon meer voor het rustieke en de beschrijvingen; ik besef natuurlijk wel dat een beschrijving in een boek van een bladzijde, gewoon in één seconde kan gestoken worden in de films. |
_________________ Schéhérazade - het verhaal van de nachtegaal |
|
  |
 |
tomfeltonissexy
Dreuzel

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 01, 2008 21:17 |
 |
ik zou er meer instoppen uit de boeken, en sommige dingen veranderen.. zoals het dan in het boek staat ook in de film en dat charlie en bill ook in de film voor komen zoals in film 4,, maar film 1 zou ik niet veranderen en film 2 en 3 ook niet |
_________________ I love Harry Potter |
|
  |
 |
Hermelienn
Dreuzel

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 04, 2008 17:50 |
 |
Ik zou veel op de details in het boek gaan letten en er zo weinig mogelijk uit wegsnijden. Alleen echt kleine verhaallijntjes die later niet meer terugkomen en ook geen belang hebben voor het verhaal, zou ik schrappen. Ik zie namelijk in de films dat er zoveel dingen uitgehaald zijn, die later nog terugkomen en ineens een belangrijke rol gaan spelen.
verder zou ik het wel bij dezelfde casting houden, de acteurs komen prima overeen met het personage in het boek  |
|
|
  |
 |
|