Auteur |
Bericht |
Ronald Weasley
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 16, 2006 15:20 |
 |
Meestal zet ik cd op met rustige liedjes en ga ik uit het raam naar de lucht staren.
Of even op bed liggen en gewoon luisteren. |
  |
 |
Inluezna
7e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 16, 2006 15:38 |
 |
Meestal ga ik ook op m'n bed liggen en muziek luisteren.
Soms ga ik ook onderuitgezakt tv kijken^^Naar een of andere dramatische soap, want altijd als ik dat soort dingen zie heb ik zoiets van: Kijk, het kan altijd nog erger!^^ |
|
|
  |
 |
Kaa
2e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 16, 2006 16:00 |
 |
Wat ik doe om rustig te worden..... Ik ga sporten. Ik zorg dat ik al de stress van me af hol of fiets. Daarom vind ik het ook altijd fijn als ik moet gaan trainen, voor de korfbal. Dat is voor mij echt ontspanning. Niet meer denken aan school, problemen thuis, maar al1 de korfbal. |
_________________ Do you want to go to the seaside?
I'm not trying to say that everybody wants to go
But I fell in love on the seaside
On the seaside
In the seaside |
|
  |
 |
Sacha
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 16, 2006 16:27 |
 |
Ik ga op mijn bed liggen en doe mijn deur dicht. En ga lekker muziek luisteren of tv kijken. Meestal, maar dan moet het wel een leuk liedje zijn of een leuk tv programma. En anders kijk is wel eens een filmpje. |
_________________ Matthew Fox <33333
|
|
  |
 |
T O N K S
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 16, 2006 16:42 |
 |
Eigenlijk zit ik alleen maar achter de PC na school, daar ontspan ik lekker door te socializeren met mensen op MSN .
En dan natuurlijk een lekker muziekje erbij en HPF en nog wat forums die open staan.
Maar het relaxte is op de bank liggen in heerlijke slobberkleding, warme chocomelk met slagroom, een deken en een boek/film erbij. |
_________________ Don't walk behind me; I may not lead.
Don't walk in front of me; I may not follow.
Just walk beside me and be my friend.
- Albert Camus
Somos Campeões Portugal |
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 16, 2006 17:52 |
 |
Dat is verschillend. In het weekend ga ik dan skaten of muziek luisteren, tekenen, dromen enz. En door de weeks ga ik als ontspanning computeren, vioolspelen en met mijn moeder kletsen!  |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
  |
 |
Benfreakte
6e jaars

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 16, 2006 18:00 |
 |
Ik ga met mn ouders in de meivakantie 3 dagen naar een kuuroord!! Haha allemaal van die massages enzo, heb er echt zin in! Lekker ontspannen enzo.... |
_________________ You've bewitched me body and soul.... |
|
  |
 |
Kyron
3e jaars

Verdiend:
101 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 16, 2006 19:40 |
 |
T O N K S schreef: | Eigenlijk zit ik alleen maar achter de PC na school, daar ontspan ik lekker door te socializeren met mensen op MSN .
En dan natuurlijk een lekker muziekje erbij en HPF en nog wat forums die open staan.
Maar het relaxte is op de bank liggen in heerlijke slobberkleding, warme chocomelk met slagroom, een deken en een boek/film erbij. | Dat vind ik nu ook Dat is pas relaxen |
_________________ Obeys only one man.. |
|
  |
 |
12cho21
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
89 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 16, 2006 19:55 |
 |
[quote="Kaatjuh"]Wat ik doe om rustig te worden..... Ik ga sporten. Ik zorg dat ik al de stress van me af hol of fiets. Daarom vind ik het ook altijd fijn als ik moet gaan trainen, voor de korfbal. Dat is voor mij echt ontspanning. Niet meer denken aan school, problemen thuis, maar al1 de korfbal.[/quote]
heh nou als ik stres heb ofsoow ga ik juist nie sporten daar raak ik juist gestrest van echt een keer opschool gingen we in uh 1 uur gingen we (ik en muh vriendinnen toen w op schooluitval haddy) 6 keer de trap op en af en dat zijn er vier dus ff rekenen dusals dat 1 grote trap was dan was ik 12 keer op en neer gegaan daarna zijn we 4 keer door de hele school gelopuh gelijk 20 km gelopug pff ennnn ik liep nog op 4 cm grotuh hakke daarna hadden we gym, en raad is 2 km rennen en toen moest ik later naar huis dat is 7½ km fietsen + tegen wind en toen was ik hellemaal dood op maar ienegeval
als ik stres heb dan luister ik rustig en zachtjes muziek aan en ga op me bed lesuh en heel veel snoep op me bed  |
|
|
  |
 |
Kippetje
5e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 17, 2006 14:06 |
 |
Ik zet mijn verwarming aan (die is naast mijn bed). Zet muziek aan op mijn pc.
ik pak een boek en ga op mijn bed liggen tegen de verwarming aan en begin te lezen.
Echt de ultime ontspanning, vooral in de winter als je het kouwd hebt in de zomer is zoon verwarming een beetje te warm.
In de zomer ga ik dan ook vaak gewoon lezen in de hangmat in de tuin (moet het wel goed weer zijn) en dan een konijntje ook nog op je buik zetten terwijl je aan het lezen bent. |
 |
Master of Magic
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 17, 2006 14:50 |
 |
Om even lekker te ontspannen zet ik altijd muziek van Green Day op en dan ga ik op mijn bed liggen lezen of ik ga tv kijken/computeren. Een filmpje kijken, doe ik eigenlijk soms ook wel.  |
 |
nirphania
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 17, 2006 19:42 |
 |
Ik ga gitaar spelen of muziek luisteren
en als ik inspiratie heb ga ik tekenen en voor het slapen gaan ga ik altijd lezen anders val ik niet in slaap.
En in het weekend ga ik lekker zitten met een goed boek en een kop thee (kamile) en dan word ik helemaal rustig. |
|
|
  |
 |
Nariël Oronar
5e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 19, 2006 14:38 |
 |
Meestal ga ik gewoon op bed liggen en luister ik naar muziek, U2 ofzo (dat is een beetje rustig). Als ik niet te stressy ben lees ik wat, zit ik op het forum, kijk ik wat tv of meer van dat. Even gewoon buiten in het zonnetje zitten kan ook deugd doen! |
_________________ Rock Werchter 2007 ♥ |
|
  |
 |
ninniachel pattinson
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 19, 2006 18:29 |
 |
.. ik steek vaak wierook aan.. ruim m'n kamer op.. ( ) gooi kussentjes op m'n bed en ga daar zitten .. |
_________________ No in elenath hîlar nan hâd gîn
Brazil !!
Argentina !! |
|
  |
 |
child of the other side
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
1066 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Apr 20, 2006 18:06 |
 |
Euh, ontspanning, wat is dat?
Nee geintje, umh, ik weet eigenlijk niet. Ik ga eigenlijk nooit ergens stil zitten en naar muziek luisteren. Ik pak meestal een boek, ga achter de computer zitten of een filmpje kijken. Niet echt ontspannen.. |
_________________ insanity is contagiousAny fear, any memory will do;
and if you've got a heart at all,
someday it will kill you too
|
|
  |
 |
|