Poll :: werkte Krinkel uit eigen wil voor Voldemort?? |
ja, hij was een volgeling van voldemort |
|
37% |
[ 19 ] |
nee, voldemort nam heel zijn lichaam in waardoor hij er alles mee kon doen wat hij wou. |
|
62% |
[ 32 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 51 |
|
Auteur |
Bericht |
HARRY/RON/HERMELIEN
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 26, 2006 15:10 |
 |
Ik denk dat hij wel een trouwe volgeling was van voldemort.
Bij de spiegel hoor je hem gewoon praten, terwijl hij normaal steeds stotterde, dat deed hij met opzet om het te laten lijken dat hij een heel klein persoontje was die niks durven zodat perkamentus zou denken dat hij nooooit voor voldemort zou kunnen werken. |
_________________ Ron: Is het spreukeloos of spreukenloos? |
|
  |
 |
jurrian
2e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 13, 2007 17:38 |
 |
ik vind het opmerkelijk dat meer dan de helft in dit topic denkt dat Krinkel geen trouwe dooddoener is.
Want we weten dat Voldemort niet meer dan een schim is en dat hij in Albaniƫ zat. alle dooddoeners kwamen hem niet te hulp omdat Voldemort niets van zich liet hoorde. Dus voelde ze zich niet verplicht om iets te ondernemen. Desondanks kwam Krinkel na vele jaren wel in actie omdat hij zich als trouwste dooddoener in gedachte had netzoals Krenck jr.
Hij mag dan geen sterke tovenaar zijn maar liet zonder dwang (want Voldemort was een schim en kon hen niet dwingen wel beloven dat hij zijn trouwste dooddoener werd)zijn lichaam delen met Voldemort. |
|
|
  |
 |
koenie_02
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 13, 2007 19:19 |
 |
Waarschijnnlijk dacht hij in het begin, leuk om voldermort te dienen, maar toen hij het niet goed deed, nam Voldermort bezit van hem. |
_________________ Hp----> TOFF! |
|
  |
 |
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
224 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 13, 2007 19:33 |
 |
Ik denk niet dat Krinkel een echte trouwe volgeling was. Hij zal misschien wel interesse getoond hebben voor zijn kunnen, als leraar vtzk leek het hem misschien wel intressant, maar had voldemort gewoon andere plannen met hem. Hij heeft bezit genomen van hem en hem alles kunnen laten doen.
Maar, ik snap dan een ding niet zo goed. (Ik weet niet of het in het boek ook zo is) Maar in film 1, op het einde, spreekt voldemort uit het achterhoofd van krinkel en spreekt krinkel ook, ij zegt bv: meester, meester, wat gebeurt er? (wanneer zijn handen verbrokkelen, als hij harry aanraakt).
Hij kan dus toch zichzelf zijn en ondertussen bezeten worden? Er zijn nog zo'n momenten hoor... Daar stel ik mij wel enkele vragen bij
groetjes
x |
|
|
  |
 |
|
| |