Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Hoe doet ze dat toch? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 529 Sikkels

Lupos-freak is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Aug 19, 2006 21:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Prongs_ schreef:
Joanne Rowling is echt een briljante schrijfster! Exclamation inderdaad ze heeft alles zooo nauwkeurig geschreven je vindt in boek 1 een quote die in boek 4 keei belangrijk wordt bijvorobeeld.. ze heeft zo'n geweldige wereld in haar hoofd en ze heeft ook heeel veel details die ze onmogelijk allemaal op papier kan zetten. Ze kan bijvoorbeeld heel veel vertellen over de achtergrond van Daan Tomas, enne de geschiedenis vanZweinstein enzo.. en ze kent alles ook echt
Er werd haar een keer gevraagd wat meer zou stinken.. drakenpies of een drol van een Schroeistaartige Skreeft Very Happy Very Happy en het feit dat zij daar doodnormaal 'drakenpies stinkt erger want ... ( ik kan me het antwoord niet meer herinneren Confused ) op had geantwoord, blijkt maar weer hoe briljant ze is. ze WEET het...
en dat ze alles zooo perfect weet geheim te houden.. er gaan meer dan 500 theorieen over het internet niemand weet wat er zal gaan gebeuren in boek 7 Very Happy

in een woord GENIAAL

Ik kan je nochtans wel een naam geven van iemand die het plot van boek zeven weet: JKR! Razz

Iedereen - of de meesten toch - denken dat ze hele dingen heeft staan met informatie. Zoals hierboven met de drakenpies bijvoorbeeld. Dat heeft ze nergens staan, ze verzint het gewoon ter plekke. En dat is nog iets dat ik enorm aan haar waardeer. Dat ze waar dan ook en in welke omstandigheden dan ook steeds ter plekke kan fantaseren.

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 49 Sikkels

Prongs_ is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Aug 21, 2006 13:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Citaat:
Iedereen - of de meesten toch - denken dat ze hele dingen heeft staan met informatie. Zoals hierboven met de drakenpies bijvoorbeeld. Dat heeft ze nergens staan, ze verzint het gewoon ter plekke. En dat is nog iets dat ik enorm aan haar waardeer. Dat ze waar dan ook en in welke omstandigheden dan ook steeds ter plekke kan fantaseren.

Precies! haar fantasie kent echt geen grenzen! ik heb echt zoooooo veel respect voor haar ze doet haar werk echt goed en ze kent haar werk heel goed EN ze houdt keei veel van haar werk!

~The Rebellion Begins~
Profiel bekijkenStuur privébericht
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 224 Sikkels

Hermion Granger is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 20, 2006 10:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja, dat is een feit dat JKR er een immense puzzel van gemaakt heeft die volledig in elkaar lijkt te vallen. Ik dnek dta ze gewoon eerst een heel idee in haar hoofd gevomd heeft. Dit kan niet op een weekje gebeurd zijn, maar was denk ik een proces van toch wel makkelijk een jaar of meer. Door rondom heen je te kijken vind je al snel inspriratiebronnen. Ikzelf schrijf, of probeer dat tenminste, ook soms. Ik ben nu welgeteld 2 jaar bezig en ik zit aan hoofdstuk 4. Embarassed Maar door school enzo kan ik niet altijd evenveel schrijven als ik wil.
Maar ik denk dus dat ze gewoon erg goed oplet overal en oog voor detail heeft.

groetjes
x

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 49 Sikkels

Prongs_ is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Dec 20, 2006 10:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik had het er laatst nog over met m'n leraar latijn Very Happy hij vond dat JKR later (als ze alle boeken af had) de nobelprijs verdiende Mr. Green
haha Exclamation ben ik eht wel mee eens! haar boeken zijn echt een meesterwerk Cool

~The Rebellion Begins~
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp