Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

TV: Peking Express: RevolutieRoute 2008 Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Olivier
Oude Forumnaam: Olivi(s)ander The Fullblood Mod
The Fullblood Mod

Verdiend: 0 Sikkels

Olivier is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Apr 14, 2006 18:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

OMG..de aflevering van zondag/donderdag (en voor mij vandaag) was echt hi-la-risch! Die ontvoering van Reinier..ik viel bijna van de bank. Razz Hij was natuurlijk van plan om ze eens flink te vertragen, maar dat ging niet door!

Ik was eigenlijk alweer vergeten hoe hilarisch Reinier zelf was..maar na het 'filmpje' over zijn lifttactieken ^^

Jammer dan Inge en Lien dr uit zijn..ze zorgden voor spanning en sensatie met hun wraakgevoelens tegen Yves/Wendy en Jimmy/Amir. En ik maar denken dat m'n zusje druk is..Lien is echt de grootste ADHD'er ter wereld ^^

Nu zal PE wel een stuk 'rustiger' en dus helaas ook saaier worden.

Lacrimosa
Oude Forumnaam: *Violet Baudelaire* 4e jaars
4e jaars

Lacrimosa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Apr 14, 2006 18:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb Peking Express altijd erg leuk gevonden om de gang van zaken (hoewel dat natuurlijk in een halfuur erg beperkt is) te zien in verre landen als deze. De eerste editie (Rusland => China) vond ik het leukst, gewoon door Reinier en Clarisca die de deelname als relatie-test beschouwden, zijn brutaliteit en liftgedrag was op momenten zo lachwekkend Razz.
Als je hem dan met Tsjakka-geluiden op een fietsje door de straten van Peking ziet sprinten, terwijl hij menig inwoner van zijn sokken rijdt (en twee propvolle rugzakken aan zich bungelen), ziet er geweldig melig uit ^^.

Daarom vond ik het jammer dat Reinier er zo kort is was... Nog geen vijf minuten en hij verdween al in een bestelwagentje (wat dan wel erg tactvol van de dames was).
Lien vond ik altijd vreselijk irritant, je mag allicht fanatiek zijn en de ambitie hebben om als eerste de etappe te halen, maar moet je daar persé andere deelnemers voor uitschelden :/.. Dat vond ik ook een beetje jammer van Liens partner Inge, want dat had ik niet van haar verwacht.
Erg tegenstrijdig is het wel; want nu ze eruit zijn, temperen de ruzies en is het een stuk minder spannend ^^''.

Mijn favorieten zijn Jimmy en Amir Smile, heb ik niet echt een goede reden voor, maar ze maken altijd een sympathieke indruk.

Deze reeks vindt ik het minst leuke wel, er wordt haast altijd met twee of drie groepjes in één auto gereisd. Dat kwam in de vorige edities nauwelijks voor. Daarbij lijkt ook een beetje alsof ze minder van het land zelf laten zien (of ik let te weinig op xD).
Ook is de muziek iets te luid en niet altijd wordt het ondertiteld.

Maar verder een heel leuke wedstrijd (:.

And he takes and he takes and he takes
Profiel bekijkenStuur privébericht
D@@n
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 31 Sikkels

D@@n is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Apr 18, 2006 13:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Violet Baudelaire* schreef:
Ik heb Peking Express altijd erg leuk gevonden om de gang van zaken (hoewel dat natuurlijk in een halfuur erg beperkt is) te zien in verre landen als deze. De eerste editie (Rusland => China) vond ik het leukst, gewoon door Reinier en Clarisca die de deelname als relatie-test beschouwden, zijn brutaliteit en liftgedrag was op momenten zo lachwekkend Razz.
Als je hem dan met Tsjakka-geluiden op een fietsje door de straten van Peking ziet sprinten, terwijl hij menig inwoner van zijn sokken rijdt (en twee propvolle rugzakken aan zich bungelen), ziet er geweldig melig uit ^^.

Daarom vond ik het jammer dat Reinier er zo kort is was... Nog geen vijf minuten en hij verdween al in een bestelwagentje (wat dan wel erg tactvol van de dames was).
Lien vond ik altijd vreselijk irritant, je mag allicht fanatiek zijn en de ambitie hebben om als eerste de etappe te halen, maar moet je daar persé andere deelnemers voor uitschelden :/.. Dat vond ik ook een beetje jammer van Liens partner Inge, want dat had ik niet van haar verwacht.
Erg tegenstrijdig is het wel; want nu ze eruit zijn, temperen de ruzies en is het een stuk minder spannend ^^''.

Mijn favorieten zijn Jimmy en Amir Smile, heb ik niet echt een goede reden voor, maar ze maken altijd een sympathieke indruk.

Deze reeks vindt ik het minst leuke wel, er wordt haast altijd met twee of drie groepjes in één auto gereisd. Dat kwam in de vorige edities nauwelijks voor. Daarbij lijkt ook een beetje alsof ze minder van het land zelf laten zien (of ik let te weinig op xD).
Ook is de muziek iets te luid en niet altijd wordt het ondertiteld.

Maar verder een heel leuke wedstrijd (:.

Woon jij in Belgie, want bij mij in Nederland wordt alleen het Belgisch ondertiteld. Ik kan alles gewoon goed verstaan.

Ik vind het ook wel jammer dat ze in groepjes reizen, dat maakt de race minder spannend. Je weet dan ongeveer aan het eind al wie er als laatste is.

dark_moonlight
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 5 Sikkels

dark_moonlight is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Apr 18, 2006 14:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

niet leuk dat is net zo als big brother en idols een heel goedkoop programma met van die jankers. daar erger ik me echt dood aan

Oude Forumnaam: *Violet Baudelaire* 4e jaars
4e jaars

Lacrimosa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Apr 18, 2006 17:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

D@@n schreef:

Woon jij in Belgie, want bij mij in Nederland wordt alleen het Belgisch ondertiteld. Ik kan alles gewoon goed verstaan.

Ik vind het ook wel jammer dat ze in groepjes reizen, dat maakt de race minder spannend. Je weet dan ongeveer aan het eind al wie er als laatste is.

Ja, ik woon in België. Bepaalde zinnen worden wel ondertiteld, als de deelnemers iets in het dialect vertellen vaak.
Maar op VT4 (de zender waar het in België wordt uitgezonden) is de muziek ontzettend luid, waardoor de stemmend van de deelnemers moeilijk verstaanbaar zijn, dat is best wel jammer.
Maar bij Expeditie Robinson heb ik er ook meermaals last van (aangezien ER ook van hetzelfde productiehuis komt) en er zijn tamelijk wat klachten van andere kijkers binnengekomen, dus ik heb er gelukkig niet alleen problemen mee ^^''

And he takes and he takes and he takes
D@@n
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 31 Sikkels

D@@n is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Apr 24, 2006 12:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Gisteren de zoveelste aflevering gezien, wel jammer dat Frank en Bliss zijn afgevallen, want die haalden het altijd wel, en zij waren de relaxte mensen van de PE. Maar ze waren als laatsten en dat betekent einde. Ik hoopte eigenlijk dat Amir en Jimmy zouden afvallen. Die zijn associaal en maken misbruik van anderen.

Olivier
The Fullblood Mod

BerichtGeplaatst: Za Mei 20, 2006 8:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Aaah..verrassend dat Jimmy en Amir eruit zijn Shocked Nouja, ze hadden gewoon pech en ik vind het eigenlijk niet erg. Razz

Ik hoop dat Chris en Lut gaan winnen..die zijn gewoon blij Razz Ik vraag me alleen af of 'de terugkeer van J&A' voor hen of voor Yves en Wendy positief zal uitvallen..

Nouja..wordt vast weer een spannende finale, zoals altijd Razz

James Burke
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 75 Sikkels

James Burke is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Mei 20, 2006 9:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik vind het jammer dat jimmy en amir eruit zijn, ik dacht echt dat ze gingen winnen. De finale zal zeker spannend zijn.

Tamar
Oude Forumnaam: Palmtree 5e jaars
5e jaars

Verdiend: 88 Sikkels

Tamar is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Mei 20, 2006 12:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jaa, amir en jimmy waren grappig *weet je Wink *
Maargoed Chris en Lut moeten persé winnen want ik vind die Wendy en Yves zo tering irritant Evil or Very Mad . Vooral die wendy...zielig kind.
Oeh en zag ik nou in het voorfilmpje dat wendy van een auto gaat vallen? Cool

in the sins of yesterday.
*One-Take-Watson*
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 46 Sikkels

*One-Take-Watson* is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Mei 20, 2006 12:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mwuah.. Ik vind peking express soms wel leuk en soms ook weer niet.. Confused Naja ik volg ook niet elke aflevering..

XxX One

Kaa
Oude Forumnaam: Kaatjuh 2e jaars
2e jaars

Verdiend: 47 Sikkels

Kaa is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Mei 24, 2006 17:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oeeeee, ik ontdek nu pas dat er een topic over Peking Express is Shocked Ik vind het echt een super programma. Er zit lekker veel competitie in en ze ook nog eens wat van de omgeving daar. En je leert ook wat over de cultuur daar. Ik vind het super interessant om naar te kijken.

Mijn favo koppel was van af het begin Yves ( geen idee hoe je het schrijft ) en Wendy, en raad eens, die hebben Peking gewonnuh!!!! Het was echt nog heel spannend. Chris en Lut hadden gewoon 5 amuletten, en nu hebben ze niet gewonnuh Shocked . Yves en Wendy hadden maar 1 amulet. Ik vin dhet heel leuk dat hun gewonnen hebben, ik vond het een heel sympathiek koppel.

On the seaside
In the seaside
elienemien
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 81 Sikkels

elienemien is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Mei 24, 2006 17:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

zijn yve en wendy gewonnne ? Surprised
omg!! dat mag niet
ik ben zo voor chris en lut!!!

6e jaars
6e jaars

Verdiend: 2 Sikkels

Whitelighter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 29, 2006 19:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Geweldig programma Very Happy
Spijtig dat Yves en Wendy gewonnen zijn, ze hadden het echt niet verdient!
Ik was op het laatste voor Chris en Lut, maar int begin voor Inge en Lien, maar die lagen er redelijk snel uit door yves en wendy Mad !

The Fullblood Mod

BerichtGeplaatst: Vr Sep 01, 2006 17:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zondag is het zover (in Nederland in ieder geval): een nieuw seizoen Peking Express. 12 bekende nederlanders trekken van noord naar zuid door India.

Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Het is verschrikkelijk onorgineel om een serie met BN'ers te doen (aangezien al vele series hen voor waren), maar ik vind Peking Express toch wel een leuk programma... Ik ben benieuwd of het leuk wordt. (maar kijk toch meer uit naar de gewone Peking).

Olivier
The Fullblood Mod

BerichtGeplaatst: Do Feb 22, 2007 17:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oke, het vorige seizoen heeft niet veel fans getrokken in dit topic Razz (lees: geen), maar misschien dat dit seizoen het beter doet?

Ik ben wel benieuwd, want ze gaan nu naar Zuid-Amerika en dat is een totaal ander gebied als Azië. Ben benieuwd wat voor leuke dingen dat oplevert.

Dus allemaal kijken: 25 februari om 20.30u op Net 5! (België weet ik niet wanneer het er op komt).

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp