Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Ook (Hedwig) en andere dierlijke acteurs. Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
misspotter__
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

misspotter__ is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 19, 2007 18:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Prachtige uil die hedwig en die kat van hermelien is ook erg cute maar je ziet ze te weinig vind ik , die uil hedwig zie je amper alleen in film 1 en 2 zag je ze soms.. maarja meer aandacht voor die dieren dus

Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Verdiend: 0 Sikkels

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mrt 20, 2007 15:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vind ik ook en ook dat Pigwidgeon eens in beeld moet komen. We zien Hedwig vaak en die kat van Hermione ook en ik blijf zeggen dat hij met zijn snoet tegen de muur is gelopen.
Ik vind dat Ron's uil nu ook maar eens in beeld moet komen. Het is een schattig beestje dus waarom niet. Er is een uil gecast ... dus ... show me that owl

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mrt 20, 2007 16:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jaa ik wil Koekeroekus ook wel eens zien. Ik vind dat uiltje echt zo schattig in de boeken dus ik vind ook wel eens dat daar eens wat foto's van mogen komen. Ik vind het echt een schatje.

Maar je ziet inderdaad wel dat Hedwig gewoon steeds minder in de films voorkomt, vergeleken met film 1 en 2. Ze zijn denk ik ook gewoon steeds meer gaan knippen, wat natuurlijk ook logisch is eigenlijk. De laatste boeken zijn gewoon heel lang dan is er gewoon geen tijd voor een scene waar Hedwig door één of ander landschap vliegt. ^^"

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Kamion
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 48 Sikkels

Kamion is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jul 29, 2007 18:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik was vorige week in London Zoo en had de kans een gesprek te heben met de oppasser van de uilen afdeling daar. Hij vertelde me dat voor Hedwig waarschijnlijk een mannetjes sneeuwuil is gebruikt omdat die stukken makkelijk te handteren zijn dan de vrouwtjes, die kunnen enorme eigengereide persoontjes zijn. De grotere uilen zijn nog te trainen, maar blijven erg beperkt als je ze met een kat of hond vergelijkt,met de kleinere soorten is helemaal niets aan te vangen en dat is waarschijnlijk de reden dat Pigwidgeon niet in de film voorkomt.
Overigens wordt voor Mrs.Norris twee katten gebruikt. Die eigenlijk niets intelligenters doen dan op een klik-geluid afkomen, wat voer voor ze betekend.

idsie
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 53 Sikkels

idsie is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jul 30, 2007 12:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

er worden idd meerdere uilen gebruikt in de film. maar mensen neem nooit een sneeuwuil als huisdier.. uilen voeren is al lastig en daarbij is een sneeuwuil de moeilijkst te trainen uit die er is.. vanwegen zijn gedrag.

en de andere dieren uit harry potter zijn ook getraint dus knikkebeen zal waarschijnlijjk lui moeten ogen^^

Jasmine Black
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

Jasmine Black is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Dec 18, 2007 16:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het blijft altijd een uitdaging om met dieren te werken in een film, zo ook in HP natuurlijk.
Maar ik vind het heel goed dat ze het toch geprobeerd hebben, want het geeft een mooi effect aan de film. bovendien was het in sommige scenes ook gewoon nodig om dieren te gebruiken..
Hedwig is gewoon een prachtig dier, maar dat vind ik van bijna alle uilen en dan met name de sneeuwuilen. Vooral in de winter-scene's met sneeuw komt ze heel goed tot haar recht ^^

Wicked Sprout
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 4 Sikkels

Wicked Sprout is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Dec 18, 2007 17:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jasmine Black schreef:
Het blijft altijd een uitdaging om met dieren te werken in een film, zo ook in HP natuurlijk.
Maar ik vind het heel goed dat ze het toch geprobeerd hebben, want het geeft een mooi effect aan de film. bovendien was het in sommige scenes ook gewoon nodig om dieren te gebruiken..
Hedwig is gewoon een prachtig dier, maar dat vind ik van bijna alle uilen en dan met name de sneeuwuilen. Vooral in de winter-scene's met sneeuw komt ze heel goed tot haar recht ^^

Jip Hedwig was een leuk character in de boeken en ook in de films. Hij was enorm cute en hij en Harry hadden zo'n sterke vertrouwensband.

Ik vind Knikkebeen ook h��l leuk in de films. Hij is de kat die ik in mijn hoofd had. Hij is zo lekker rond en zijn neus is zo grappig. Ik had wel graag meer sc�ne's willen zien waar de dieren in voorkwamen. Dat vind ik wel een minpunt voor de film, want ik vind de dieren zo belangrijk.

Je kan ze zien als een deel van de characters en ook hoeveel liefde ze niet krijgen van hun. Dat is gewoon leuk om te zien xD

It's PANDATIMEEE !
Nena
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

Nena is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Jan 18, 2008 22:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

ze gebruiken toch een heleboel verschillende sneeuw uilen?? want 1 diertje kan echt niet al die truukjes doen, gemiddelt kan een dier dat niet, en over die mensen die door HP ook sneeuwuilen willen kopen, dat zou ik maar niet doen het zijn hele wilde en gevaarlijke beesten de mensen die er daar mee werken weten precies wat ze daar moeten doen die zijn daarvoor opgeleid en de dieren worden daar goed behandeld

Avana's Draco
Oude Forumnaam: Strijder van Perkamentus Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 5 Sikkels

Avana's Draco is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 30, 2008 13:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Op de extra's van Orde van de Feniks staat er een stukje met Natalia Tena die bij de verzorgster van Fang langs gaat. Die vrouw vertelde dat de Fang van de eerste film en die van de vijfde niet dezelfde is. Dat heb ik eigenlijk nooit gezien. Ze gebruiken zo'n hond maar tot hij een jaar of 4 is en dan mag hij op pensioen. Smile

I find it all so amusing.

Don�t cry because it�s over. Smile because it happened.
Firminus Niggelus
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 24 Sikkels

Firminus Niggelus is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Feb 03, 2008 13:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik mis de dieren in de film eigenlijk niet zo.
Het is ook niet zo dat ze zon grote rol beslaan in de boeken.
We weten ook niet zoveel over ze,behalve de namen..

Proud to be a Huffie
zoltar
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

zoltar is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Mrt 08, 2008 12:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hey iedereen ,

we hebben het al veel gehad over hedwig maar ik vind Muil ook wel een schat van een hond op de special edition van de 5 HP film kan je met Muil kennismaken !

En vooral in de boeken vind ik het ontzettend grappig dat Muil altijd op harry's gewaad zit te kwijlen !!! Very Happy

En muil dan ??? zijn jullie hem vergeten ofzo ???

ik vind die geweldig !!!

kei grappig als hij harry's gewaad onderkwijlt

Shirley zegt: Niet dubbelposten! Je kunt ook gewoon editten. Ik heb nu je posts even samengevoegd!

Linda Slytherin
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 15 Sikkels

Linda Slytherin is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 24, 2008 21:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het erg stom dat mensen ook een uil willen omdat dat Harry Potter dat ook heeft. Volgens mij zijn die beestjes over een jaar ofzo 'uit de mode' en worden ze erg verwaarloosd... Bovendien is een uil nou niet echt bepaald een huisdier hea??

Hedwig is BTW wel een prachtige uil!!!

Neleke
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 74 Sikkels

Neleke is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Sep 04, 2008 22:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het superleuk dat er veel dieren meespelen in HP. Ik zie graag diertjes Very Happy Alleen jammer van Hermeliens kat... vind ik persoonlijk echt niet mooi Razz
Ik heb uilen altijd al mooi gevonden maar sinds HP hebben ze zoiets magisch voor mij. En Sneeuwuilen bekijk ik ook anders. Als ik er 1 zie in de dierentuin denk ik wel altijd: "Hedwig Very Happy "

kimmetje
1e jaars
1e jaars

kimmetje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 16:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Naar mijn mening vind ik alle dieren wel leuk. Ik ben best wel een dierenvriend, maar je moet je indenken dat het best zwaar voor zo'n beestje is om iets te doen op commando, veel mensen om hem hene leiden hem af. Maar ik vind stiekem ook dat ze er meer in mogen Very Happy

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp