Auteur |
Bericht |
Feel<Free
3e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 27, 2006 15:07 |
 |
Misschien een stomme theorie.
Maar Voldemort spaart trofeen niet waar ?!
Zou het ding wat iedereen zijn diepste hartewens en grootste verlangs geen trofee zijn voor Voldemort ? en het is moeilijk te vernietegen. Hoe kan je nou het ding dat jou diepste hartewens weerspiegelt kapot maken, of het zal iig veel moeite kosten. Ik weet dat het raar is maar zou de spiegel Neregebgeen gruzielement kunnen zijn ?! |
_________________ Remus..You aren't allergic to anything other than silver, are you?"
[size=9]
Some people come into out lives and leave quickly,
others stay and leave footprints in our hearts |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 23, 2007 0:20 |
 |
Tinkerbell schreef: | 2. Ik was pas boek een nog een keer aan het lezen en toen viel me het volgende op. Als ron in de mirror of erised kijkt ziet hij zichzelf als Head Boy en met de zwerkbalbeker. Ik vroeg me af of jullie denken dat dit misschien weer een soort van "voorspelling/hint" van JKR is. |
Nee, het is geen voorspelling. Want Rowling heeft bevestigd dat er geen zwerkbal in het laatste boek voorkomt. Dus deze vraag is al opgelost^^
Sterretje schreef: | 3. Die spiegel kon wel eens een erfstuk zijn van Perkie voor Harry. Dus het ligt nu ergens in het kasteel nog opgeborgen. Toch ruimte zat. En Harry erft het gewoon van het schoolhoofd. |
Nou, ik denk nu niet dat die spiegel eigendom was van Perkamentus. Als Perkamentus erover sprak, klonk het alsof hij hem handig vond, maar ook gevaarlijk. Gevaarlijk omdat je je leven zou vergeten vanwege je dromen. En Perkamentus is nu niet echt iemand die gevaarlijke dingen als eigendom wenst. Ik denk eerder dat het iets was waar hij in het eerste boek even gebruik mocht van maken. |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
chocokikkertje
3e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 23, 2007 8:59 |
 |
Feel<Free schreef: | Misschien een stomme theorie.
Maar Voldemort spaart trofeen niet waar ?!
Zou het ding wat iedereen zijn diepste hartewens en grootste verlangs geen trofee zijn voor Voldemort ? en het is moeilijk te vernietegen. Hoe kan je nou het ding dat jou diepste hartewens weerspiegelt kapot maken, of het zal iig veel moeite kosten. Ik weet dat het raar is maar zou de spiegel Neregebgeen gruzielement kunnen zijn ?! |
Ik denk niet dat het mogenlijk is dat de spiegel een gruzielement is. Anders zou Voldemort in boek 1 wel al geweten hebben hoe Krinkel die steen uit de spiegel zou moeten halen.
Ik denk wel dat de spiegel nog van pas gaat komen. Hoe wat en wanneer heb ik alleen geen idee van. |
|
|
  |
 |
WizardRA
5e jaars

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 26, 2007 10:21 |
 |
Ik geloof wel de 1e en de 3e. Ik denk dat Harry, Ron en Hermelien wel in de Spiegel van Neregeb zullen zien waar de gruzielelementen verstopt zijn. Ik denk ook dat hij onderdak heeft gekregen in het Departement van Mystificatie en dan denk ik in de kamer, met de gesloten deur. Ik denk dat hij dan wel open gaat en ze binnen zullen zien waar de Gruzielelementen verstopt liggen. |
|
|
  |
 |
|
| |