Auteur |
Bericht |
nirphania
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 27, 2006 14:22 |
 |
Ik denk dat de duffelingen wel iets zouden zeggen als: nou buurman/vrouw wat ons laatst overkwam zo een drilboor die onplofte is dat nou niet gek ik hoop niet dat jullie erg geschrokken zijn.
En anders hebben ze het niet gemerkt de dreuzels en dan hoeven ze niks te zeggen. |
|
|
  |
 |
un4ever
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 14:47 |
 |
Super Mean Duiveltje schreef: | un4ever schreef: | dreuzels zijn stom ze zien niets horen niets ze voelen het alleen als je ze met een vork prikt  |
Wat is dat nu voor een botte opmerking.
Waarom zouden dreuzels stom zijn?
Gewoon omdat ze geen toverkracht hebben zijn ze niet een achterlijk ras of zo. |
ik heb da ni verzonnen he,ik kan er toch ook ni aandoen dat dat ergens wordt gezegt trouwens ik beledig mij zelf daar wel mee he.denk je echt dat ik dat dan zouw verzinnen |
_________________ Hermelien sloeg haar armen om Rons hals en begon vreselijk te huilen.
Ron die er doodsbenauwd uit zag,klopte haar onbeholpen op haar hoofd en uiteindelijk liet Hermelien hem weer los. |
|
  |
 |
Laeta
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
1252 Sikkels
Woonplaats: In a land full of my little pony's and laughing suns
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 15:27 |
 |
Als ik een harde knal hoor bij de buren is niet mijn eerste reactie: O hemeltje, dat zijn vast een stel tovenaars die via de haard van mijn buren het huis proberen binnen te komen.
Oftewel, ik denk dat er iets gevallen is, hoop dat het niet al te kostbaar is geweest en ga verder met wat ik aan het doen was. Denk dat dat de reactie van de meeste mensen is. |
_________________ ~We are each of us angels with only one wing. And we can only fly by embracing each other~
Ambition is the germ from which all growth of nobleness proceeds. |
|
  |
 |
Deatheaterstan
4e jaars

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 16:01 |
 |
ja 't zou kunnen , maar dreuzels zijn stom en misschien dachten ze wel dat er iets van (hoe heet dat dreuzel ding nou ook alweer , oja vuurwerk) was. dus misschien is dat het. |
_________________ GA 1 MEI NAAR HET HARRY POTTER KASTEEL IN NEWCASTLE !
Dan Radcliffe
Rupert Grint
Emma Watson
They're great |
|
  |
 |
Chaja-girl
3e jaars

Verdiend:
223 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 14, 2006 20:47 |
 |
Daar had ik ook al naan gedacht... Ik denk dat de buren gewoon dachten dat Dirk of oom Herman van z'n stoel was gevallen ofsow... dat moet nogal een dreun veroorzaken! Of ze waren net aan het eten en waren het van die types die weigeren aandacht te besteden aan anderen onder het eten... Of ze mogen de Duffelingen gewoon niet (kan ik me voorstellen) |
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 14, 2006 20:53 |
 |
Is er al een keer gezegt dat ze het misschien wel hebben gemerkt maar dat de obliviators bij ze langs zijn geweest.
Je weet wel, van die lui die eeh je dingen laten vergeten.
Dan hebben ze het dus wel gemerkt alleen zijn ze het vergeten. |
 |
hpfreakie
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: 3de boom links in Verboden Bos,of was 't nu rechts?
|
Geplaatst:
Vr Sep 15, 2006 7:26 |
 |
Kan zijn dat t al gezgd is,maar ik denk dat de buren geloven dat Harry gestoord is,en hij met dingen zit te gooien of zo.Want in boek 5 staat toch dat ze bang zijn van "dat ventje van een Potter"?Dus ze besteden er niet veel aandacht meer aan |
_________________ http://www.harrypotterforum.nl/hpf1/viewtopic.php?t=8587
(Goeie RPG) |
|
  |
 |
MissLupin
3e jaars

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 15, 2006 19:42 |
 |
Waarschijnlijk hebben ze niks gehoord, of anders dachten ze misschien dat het een kat was ofzo
Want dreuzels zijn nie echt slim eh |
_________________ "To the well organized mind, death is but the next great adventure." |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 15, 2006 19:47 |
 |
MissLupin schreef: | Waarschijnlijk hebben ze niks gehoord, of anders dachten ze misschien dat het een kat was ofzo
Want dreuzels zijn nie echt slim eh |
WTF?
Waarom zouden Dreuzels dommer zijn dan tovenaars? |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
MissLupin
3e jaars

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 16, 2006 8:51 |
 |
Omdat ze alleen dingen zien en horen die ze willen zien (of horen)
Staat toch in de boeken |
_________________ "To the well organized mind, death is but the next great adventure." |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 16, 2006 11:19 |
 |
MissLupin schreef: | Omdat ze alleen dingen zien en horen die ze willen zien (of horen)
Staat toch in de boeken |
Ah en dan ben je automatisch dommer
Dat is geen betekenis van dom denk ik
Maar euhm ik vind het logisch dat de buurt niets heeft gemerkt.
Ik denk ook niet dat je het hoort als bij je buren bijvoorbeeld een zware kast valt. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
ashling
1e jaars

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 16, 2006 20:34 |
 |
ik denk dat ze zoiets zeker zouden horen.,
maar een exuus is makkelijk te vinden, voor zo'n lawaai |
|
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 17, 2006 7:35 |
 |
Super Mean Duiveltje schreef: | MissLupin schreef: | Want dreuzels zijn nie echt slim eh |
WTF?
Waarom zouden Dreuzels dommer zijn dan tovenaars? |
Op sommige vlakken zijn ze inderdaad dommer, maar op andere vlakken zijn ze dan weer slimmer. Wat dat dommer betreft; Dreuzels weten niets af van de tovenaarswereld, ze merken zelf (bijna) niets. Ze zijn ook dom dat ze denken dat die reuzen in het noorden (HP6) een orkaan is. Maar Dreuzels zijn dan ook weer heel wat slimmer; ze weten veel meer van technologie af. Ze weten hoe je met een computer moet werken en ze weten wat de functie is van een rubbereendje! |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
Kat
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
196 Sikkels
Woonplaats: Dat wil ik niet zeggen, het is hier veel te mooi. ^^
|
Geplaatst:
Wo Mrt 21, 2007 22:04 |
 |
Ik denk dat de buren zo gewend waren aan het schreeuwen van oom herman tegen Harry, en Dirk, die meteen zijn keelsgat openzet als hem iets niet bevalt ( wat best vaak is), dat een paar bonken en wat geschreeuw meer of minder niet echt opviel. |
_________________ Slytherinfor the win! |
|
  |
 |
Tom Barman
2e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 21, 2007 23:05 |
 |
Misschien hoorden ze wel iets, maar dit is van geen belang voor het verhaal dus werd er niet over uitgewijd. |
_________________ ik zie, ik zie, wat jij niet ziet... |
|
  |
 |
|