Auteur |
Bericht |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 25, 2008 10:29 |
 |
*wil dit topic weer ernstig omhoog kicken*
Yay ik heb ook een beetje merchandise spulletjes. [a] De Harry Potter dingen die ik heb kan je in het Games&Merchandise board wel lezen. Eigenlijk heb ik alleen maar spullen van Jason Mraz.
>> T-shirt van Jason Mraz
>> Mok van Jason Mraz.
>> Button van Jason Mraz
Ik had ook wel allemaal posters enzo van verschillende artiesten, maar ik vind dat niet echt bij merchandise horen aangezien je die meestal toch uit een tijdschrift oid haalt. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 25, 2008 12:21 |
 |
*rofl* Dit topic heb ik echt nog nooit gezien XD
Ik heb onlangs op Lowlands m'n allereerste band merchandize gekocht: een heel mooi T-shirt van Editors. (ik had de allerlaatste )
Ik wilde eigenlijk ook een T-shirt van We Are Scientists hebben, maar die was al uitverkocht toen wij ernaar vroegen...
Ik heb ook een T-shirt van The Velvet Underground & Nico...maar die heb ik gekocht omdat ik het T-shirt gewoon hip vond XD
 |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
  |
 |
celtic_me
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
133 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 25, 2008 16:26 |
 |
Ik heb een groot kartonnen bord van LotR... en muurgrote posters van Star Wars en Pirates of the Caribbean...
Maar het meest trots ben ik toch op mijn gehandtekende foto van Gene Thomas (Belgische zanger), Timo Descamps, Jelle Cleymans, Mark Tijsmans (ditto, en acteurs trouwens) en nog mensen die ik gezien heb.
Pas heb ik een gesigneerde pennentas en CD en foto's gekregen van de duits-amerikaanse band US5...
*vraagt zich af of ik nog merchandise heb*
*kan op het moment nergens bij uitkomen* |
_________________ Seasons come and change
the memories remain
tell me why you left me stranded in the rain
04-10 US5 fanmeet in Essen |
|
  |
 |
|
| |