@Debby de Nederlandse fanclub had zo bedacht dat iedereen aan het einde van het liedje Make it Mine een hoedje op het podium moest gooien. Dus het was dus zo geregeld dat iedereen dat ging doen. Uiteindelijk zong hij dus Make it Mine en iets van 50 mensen gooiden een hoedje naar voren. Hij vond het heel leuk maar alle hoedjes zijn uieindelijk op het podium blijven liggen en de mensen van de Melkweg hebben de hoedjes later weer de zaal ingegooit. HIj heeft dus niet alle hoedjes mee kunnen nemen. [a]
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Smoky Beginnend Tovenaar Verdiend:
489 Sikkels
Geplaatst:
Wo Jul 16, 2008 22:07
Ik zal ook maar even een paar van mijn mooiste foto's delen met jullie xD
Dus. Volgens mij heb ik nog wel wat van jullie op het concert zien rondlopen, maar ik wist het niet zeker genoeg om even iets te gaan zeggen xD Heb btw ook nog een gesigneerde cd van Bushwalla kunnen scoren. Hij is hartstikke aardig in het echt!
Geplaatst:
Do Jul 17, 2008 9:14
Woow! Jouw foto's zijn ook al zo mooi!
Vooral die Light, Zwart wit 1 en Yes, you are cute vind ik heel mooi. ^^
Bushwalla lijkt me inderdaad ook heel aardig. Ik vind hem sowieso wel vet ook. Eigenlijk is heel die band wel vet, hoewel ik die vent met die wenkbrauw wel een beetje vreemd vind. [a]
@Smoky wow mooie foto's ja. Ik wist helemaal niet dat jij er ook naar toe ging. Maar als ik zo de foto's bekijk stond jij wel redelijk dicht bij ons ja. Misschien hebben wij elkaar dan wel gezien ja. xD Maar ook gaaf dat jij Bushwalla nog ontmoet hebt en een gesigneerde cd hebt. o.O
@Debby die man met die wenkbrauw dat is Jason Mraz zelf. xD
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Sweet Hermione Opperste Hotemetoot Verdiend:
20 Sikkels
Geplaatst:
Do Jul 17, 2008 13:04
@ Smoky: Ik had een hoedje op en een donkerblauw jurkje met witte stipjes met laarzen. ^^ Ik heb geen idee... misschien hebben we je inderdaad wel gezien.
En jaaaaa Bushwalla is awesome! Ik heb een gesprek met 'm gehad over jazzmuziek, na het concert, omdat ik vroeg wat voor soort muziek hij graag luisterde. Hij is echt heel tof in het echt. En een beetje flirty.
Je foto's zijn nice! Vooral de eerste Zwart Wit en Light.. dit is wallpaper-materiaal. ^^
_________________ I LOVE HPF
Smoky Beginnend Tovenaar Verdiend:
489 Sikkels
Geplaatst:
Do Jul 17, 2008 16:51
@Plot: Yeah, Bushwalla is quite the ladiesman inderdaad. Gosh.
@Eva: ik geloof dat ik jou inderdaad buiten heb zien lopen nadat het concert was afgelopen, but I'm not sure xD
Ik heb net mijn filmpje van Curbside Prophet geupload dus die post ik ook maar even hier. Ik heb nog wel meer filpjes maar die zijn allemaal wat korter. Mocht er nog interesse zijn dan upload ik die ook nog wel even.
Het is nu onofficieel officieel dat ik 22 september ook ga Mijn vader komt me in ieder geval ophalen dus ik loop niet het risico dat ik de laatste trein mis. Nu alleen nog een kaartje kopen.
Jottum.
@Smoky Wow wat grappig dat jij mij waarschijnlijk gezien hebt. Ik misschien jou ook wel, maar ik weet zo snel niet hoe jij eruit ziet *loopt naar smoelenboek* [a]
Yay ik zag laatst I'm Yours ook op TMF. Ik had hem nog nooit op TMF gezien. Sowieso heb ik hem nog nooit op tv gezien aangezien je in Twente geen MTV hebt. Maar het is leuk om hem dan op tv te zien. Als hij op TMF is dan is er ook een grotere kans dat hij misschien iets meer door breekt. Dat is meestal zo aangezien TMF toch meer invloedrijker is op dat gebied dan MTV. [a]
DoubleD Lid Wikenweegschaar Verdiend:
0 Sikkels
Geplaatst:
Ma Aug 11, 2008 21:53
Opzich zou het super zijn als Jason doorbreekt. Eindelijk meer bekendheid! Dat verdient hij echt.
Maar aan de andere kant heb je misschien zo'n kans dat het een hype word. En dat zou ik echt vervelend vinden. Ik weet niet. Dan heeft nooit iemand van hem gehoort, en dan ineens iedereen! En die kennen dan waarschijnlijk alleen I'm Yours. En niet zijn beter nummers, zoals Gypsy MC, Zero Percent Interest en No Doubling Back.
Ja dat is inderdaad het nadeel. Zo mooi en intiem als 9 juli in de Melkweg zal het dan niet worden. Dat wij echt super dicht bij hem stonden. Maar ik gun hem dat succes wel. Hij heeft er veel voor gedaan. Daarbij is de kans dat hij dan vaker naar Nederland komt groter. En ergens denk ik dat als je meerdere fans krijgt dat die dan ook wel naar zijn andere liedjes gaan luisteren. Al blijft er inderdaad een grotere groep mensen die Jason gewoon OK vinden en alleen liedjes zoals "I'm Yours" kennen.
Dat is met elke artiest zo die doorbreekt; de meeste mensen kennen alleen de bekende nummers, maar als je echt interesse hebt ga je vanzelf wel de andere liedjes waarderen, zoals ik nu aan het doen ben bij Jason
Ik heb namelijk eindelijk we sing, we dance, we steal things kunnen bemachtigen, zodat ik zijn andere songs ook ga leren kennen!
En vaak zijn juist de onbekende liedjes het mooist.
_________________ I'll never forget... *HPF forever*
Ik heb de vorige keer gezegt dat Jason nu op TMF voorbij komt. Nou dat klopt ook want gisteren heb ik alleen de clip van I'm Yours al 3 keer voorbij zien komen. En dat terwijl ik echtn iet vaak naar TMF kijk. En wat blijkt nou. Het is deze week de superclip. Dat houd in dat hij extra vaak voorbij komt. Daarbij staat hij nu op 33 van de Superchart. Hij is dus steeds meer aan het doorbreken. [a]
Sweet Hermione Opperste Hotemetoot Verdiend:
20 Sikkels
Laatst aangepast door Sweet Hermione op Vr Nov 07, 2008 15:56; in totaal 1 keer bewerkt
DoubleD Lid Wikenweegschaar Verdiend:
0 Sikkels
Geplaatst:
Do Okt 23, 2008 20:03
Wauw. Dit is zo mooi. Ik heb echt tranen in mijn ogen en kippenvel. Het is gewoon zo mooi. Ik heb er geen woorden voor.
Geplaatst:
Ma Nov 03, 2008 17:30
Ik vind Jason Mraz toch echt het leukste als ie freestyled. Anders is ie ook wel goed, maar ik ben gewoon meer van de hip-hop dan van de singer/songwriter muziek die Jason normaal produceerd. Het is wel mooi ofzo, maar ik vind het zo zoet... (Weet niet of dat echt het woord is wat ik zoek.)
Maar als ie live bezig is, vooral dat rappen/freestylen vind ik echt het gaafste. Ik vind dat Jason een cd moet rappen. [a]
@Sweet Hermione die versie van Song for a Friend is inderdaad geweldig. Ik vind het sowieso leuk dat hij dat laatste stukje er nog bij zingt. Bij heel veel live versies die ik van dat liedje ken doet hij dat namelijk niet en ik vind dat juist wel mooi erbij. Het is niet dat ik die versie helemaal ubergeweldig vind, want ik vind dat geschreeuw er door heen echt irritant. Ik weet het, dat heb je sowieso bij heel veel live filmpjes, maar ik erger me hier ook gewoon aan. Maar het is inderdaad wel een geweldige versie hiervan.
@Josse ik hou juist wel van dat hele singer/songwriter gedoe. Dat is ook meer mijn stijl qua muziek. xD
Volgende onderwerp Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum