Auteur |
Bericht |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 11, 2007 9:02 |
 |
hmm dat is best moeilijk...
neurotisch- ik kan heel erg obsessen om niks
eigenwijs- ik wil vaak mijn gelijk hebben en doe er veel voor om dat te bereiken.
sociaal- meeste mensen vinden me wel lief en iedereen kan het altijd goed met me vinden. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
T O N K S
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 11, 2007 9:54 |
 |
Hyper/gestoord: oh degelijk wel. Volgens iedereen die ik ken ben ik de meest hypere persoon ooit. Ik huppel rond, ik zing, ik poke mensen met mijn vinger, ik bijt mensen soms for fun XD, ik draai rondjes, ik praat veels te vlug soms en ik maak rare geluidjes + nog veel meer dingen. Ik heb gewoon TE veel energie, ik ben een keer 4 nachten achter elkaar opgebleven (alle nachten hyper en de laatste dag ontzettend dood en K.O.) rofl. Dit houdt ook in dat ik extreem blij ben dus. En ik praat tegen vreemden en ben schaamteloos van nature door mijn hyperheid; ik zou zeg maar nooit een uitdaging weigeren.
Eerlijk/Direct: Ik zeg zo goed als altijd wat ik denk, alhoewel ik er soms een wat zachtere verpakking om doe, zodat het minder pijnlijk aankomt. En ik sta altijd op voor mijn mening en dat kan worden gezien als koppig. Ik zie het liever als zelfrespect ^^''. En ik moet ook vaak mijn woordje kwijt over dingen, zeker als ik het er echt grondig niet mee eens ben. Mijn geweten is ook nogal zwaar en als ik al over iets lieg dan komt het er uiteindelijk uit.
Rebels/Anders: Tja, ik doe vaak dingen tegen de regels omdat ik er geen zin in heb en te lui ben er voor. Ik doe altijd hetgeen waarin ik geloof. Het kan me dus ook niks schelen als mensen me beoordelen door iets dat ik aan heb. Natuurlijk volg ik de wet wel, maar ik ben koppig qua sommige andere dingen . |
_________________ Don't walk behind me; I may not lead.
Don't walk in front of me; I may not follow.
Just walk beside me and be my friend.
- Albert Camus
Somos Campeões Portugal |
|
  |
 |
Auror89
4e jaars

Verdiend:
82 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 12, 2007 14:34 |
 |
Hm, hier ben ik niet goed in, ik kan mezelf onmogelijk in 3 woorden bschrijven, daar heb ik er echt meer voor nodig maar ik zal het proberen.
Droog ik kan heel droog uit de hoek komen. Ik hoor heel vaak van mensen dat ik dat heb. 'Droge Engelse humor', noemen ze het. Dat is ook wel waar.
Kalm als andere mensen gestresst zijn en dat afreageren op mij, kan ik daar altijd heel kalm onder blijven. Vooral me vader mekt dit vaak, omdat hij dingen altijd forceert en daardoor gestresst en boos wordt.
Solidair wanneer ik een opdracht met iemand doe, en als we daar allebei punten voor krijgen, vind ik altijd dat we evenveel punten moeten krijgen.
Dat is niet alleen met opdrachten het geval, maar bij heel veel dingen. [/i] |
|
|
  |
 |
St0kkieY
6e jaars

Verdiend:
215 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 12, 2007 16:15 |
 |
Ik in drie woorden ^^
1. Eerlijk
2. Hyperactief
3. Koppig
Eerlijk = Ik zeg (bijna) altijd de waarheid, behalve als ik dan echt een probleem heb. Maar als ik bijvoorbeeld ergens geen zin in heb, zeg ik dat gewoon, ook al vat die persoon het kwetsend op.
Hyperactief = Ik ben altijd heel hyperactief. Rondjes rennen, springen, ik kan niet stilzitten noem maar op. Dat kan soms best irritant zijn. Daar hoord dus ook bij, net als bij T O N K S dat ik schaamteloos tegen wildvreemden begin te praten, En acties als mensen poken of plotseling bijten heb ik ook wel eensXD.
Koppig = Als ik ergens geen zin in heb, doe ik het ook echt niet, (behalve als het een goede reden heeft), ik drijf mijn eigen zin door, en als ik iets wel wil, dan gebeurt het ook. Behoorlijk koppig dus. |
  |
 |
rooieke
4e jaars

Verdiend:
1496 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 20, 2007 19:37 |
 |
EERLIJK: ik heb een hekel aan liegen dus zeg altijd alles eerlijk ook bij iedereen in zijn/haar gezicht (soms is dat niet goed)
LIEF: ik ben ook erg lief en soms zelf te lief en kan nooit nee zeggen op iets.
SPORTIEF: ik sport elke dag en dat is een verslaving |
_________________ een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. |
|
  |
 |
Blues
2e jaars

Verdiend:
66 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 26, 2007 8:33 |
 |
Zelfstandig
Ik weet soms gewoon wat ik moet doen en wat ik NIET moet doenn. (Neemt vaak het initatief)
Lui
Vaak te lui om dingen te doen die gedaan moeten worden.
Fanatiek
Maar ook erg Fanatiek bij dingen die ik leuk vind.(Hobby's) |
_________________ Geen reclame in je onderschrift! Gr Shirley. |
|
  |
 |
Shiralee
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 26, 2007 18:16 |
 |
Negatief
Ik ben erg negatief over mezelf. >___>
Onzeker
En ook nogal onzeker.
Angstig
En ook nog is angstig.
Ik heb eerlijk gezegd ook geen zin om er uitleg bij te geven want dat hou ik voor mezelf. Maar ik probeer het nou een keer in het positief ^^'
Eerlijk
Ik ben eerlijk, ik haaat onrecht en ik kan dus echt niet tegen liegen.
- meer kan ik zo éen twee drie bedenken =$ - |
|
|
  |
 |
vitsch
1e jaars

Verdiend:
226 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 26, 2007 18:58 |
 |
Lui: Ik ben echt lui, vaak doe ik gewoon niets en zit ik dan maar te luieren
Sportief: Past niet echt bij lui maar alles voor mijn sport (basket).
Grappig: Heb ooit eens een stand-up comdey wedstrijd op school gewonnen en word vaak grappig genoemd  |
|
|
  |
 |
Val
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 26, 2007 23:22 |
 |
x Obsessief -> Nee, ik ben geen stalker ofzo Ik hou gewoon van obsessies als series, films en muziek en van die dingen ^^
x Helper -> Ik help graag mensen. In elke manier. Als iemand een luisterend oor nodig heeft ofzo, ik sta paraat om te luisteren.
x Onzeker -> Ik ben ontzettend onzeker. Ik twijfel vaak voor ik iets zeg, dus heel soms laat ik over me lopen en kruip ik in een schelp (of hoe je dat ook zegt.) Pluspunt? Ik wil er iets aan doen, want handig is het verre van. |
|
|
  |
 |
eva(nna)
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
147 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 27, 2007 15:55 |
 |
hier boven @ obsessief dat ben ik ook ja
mijn top drie
jaloers: ik ben zo verschrikkelijk vlug jaloers op iemand, ik ben nogal op aandacht gesteld en als iemand anders die steelt kan ik daar zo kwaad van worden, slechte eigenschap.
koppig: dat is enorm, als ik iets wil, dan wil ik dat en niemand houd mij daarvan af
eens iets goed?
grappig: dat zeggen ze dan toch, is hêt mijn manier van doen ofzow? ik doe het in ieder geval niet opzettelijk  |
_________________ Never forget, never forgive..
sweeney todd XD |
|
  |
 |
huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 29, 2007 19:49 |
 |
Verlegen: Ik ben heel verlegen. Op school zeggen ze vaak dat ik daar wat aan moet doen, omdat ik zelden uitleg durf te vragen als iets niet begrijp. Maar ik kan daar niks aan doen.
Eenzaam: Ik ben heel vaak eenzaam. Vooral in de vakanties, want dan kom ik nauwelijk het huis uit. Omdat al mijn vrienden redelijk ver weg wonen, kan ik niet zo vaak met hen afspreken. Met bijna al mijn vrienden uit de lagere school heb ik het contact verbroken. Ik breng nu het grootste gedeelte van de dag alleen door in mijn kamer.
Eerlijk: Meestal probeer ik zo eerlijk mogelijk te blijven. Zo heb al een paar keer mensen onbewust gekwetst. Ik kan meestal niet goed liegen. |
_________________ De dood is lichter dan een veer,
de plicht is zwaarder dan een berg.
- het Rad des Tijds - |
|
  |
 |
Tiez
1e jaars

Verdiend:
4 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 01, 2007 15:41 |
 |
Lui: Heb het eigenlijk te makkelijk gehad op de middelbare school (wwarom je best doen voor 9ens als je met vrijwel niets doen 6en en 7ens haalt?) Breekt me tijdens m'n studie wel op vaak en ik ben dan ook wel wat langer bezig dan de gemiddelde student
Sarcastisch: Vooral op onbekenden komt dat nogal eens raar of bot over. Mensen willen me dan nog wel eens te vaak serieus nemen, terwijl ik een grapje maak. Mensen die me beter kennen, kunnen er juist vaak wel om lachen.
Eigenwijs: Geen wijze raad opvolgen, koppig zelf uitvinden dat iets wel of juist niet kan. Levert her en der nogal eens een blundertje op
(Ik heb ook nog wel wat positieve dingen denk ik hoor, maar dat vind ik niet echt aan mezelf. Komt al snel arrogantachtig over) |
_________________ Das lang niet gek! |
|
  |
 |
Master of Magic
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 01, 2007 16:24 |
 |
Hyper/ gek: Ach ja. xD Ik ben altijd heel hyper en vrolijk. Ik spring, ren rondjes, lach (extreem vrolijk) de hele dag door. Mij kan je dus nooit stil zien zitten.
Eerlijk: Ik kan niet tegen liegen, dus ik probeer zo eerlijk mogelijk te zijn. Ik zeg bijna altijd de waarheid. Alleen niet wanneer ik in de problemen zit of iemand ermee kan kwetsen.
Eigenwijs/ koppig: Ik drijf vaak mijn eigen zin door en als ik ergens geen zin in heb, dan doe ik het dus ook niet - tenzij het erg belangrijk is. |
 |
Miss Sofie
Dreuzel

Verdiend:
22 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 01, 2007 16:35 |
 |
Eigenwijs/koppig: Ik doe vaak dingen die ik niet mag doen en ik doe ook nooit wat me gezegd word. Ik was een keer in een koppige bui en toen deed ik niet wat m'n lerares Nederlands wilde dat ik deed. Toen schoot ze flink uit haar slof xD
Eerlijk: Ik ben heel eerlijk en dat is soms erg in mijn nadeel. Soms ben ik gewoon té eerlijk en dat is niet echt leuk. Een keer had ik een geheim van me d'ruit geflapt. Dat was dus wel even balen.
Sarcastisch: Soms, als iemand een heel domme opmerking maakt, zoals: "Wat een vies weer, zeg", trek ik mijn mond open en zeg ik heel sarcastisch: "Nee, je meent het! Ik vind het juist heerlijk!", en dan regent het wanneer ik dat zeg ^^. |
_________________ I’m here without you baby
but your still on my lonely mind
I think about you baby
and I dream about you all the time
I’m here without you baby
but your still with me in my dreams |
|
  |
 |
Imagination
2e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 03, 2007 0:26 |
 |
Rustig: Tsja ik leef een beetje in m'n eigen wereldje met een grote fantasie, en daarom praat ik ook niet superveel ofzo (in de klas ook niet dan let ik meestal op gewoon..). En ik vind de gesprekken van de mensen uit mijn klas toch niet boeiend (alleen maar nutteloze dingen zoals make-up enzo )
Grappig: Tsja heb nogal droge humor en vaak pakkende reacties dus dat vinden mensen altijd wel grappig ja
Luisterend Oor: Ja als mensen van wie ik hou problemen hebben dan ben ik er voor ze, laatst had mijn vriendin liefdesverdriet, nou tot diep in de nacht naast haar gezeten en erover gepraat, en ze ging met een glimlach weer naar huis.  |
_________________ Harry: I'm not weak!
Snape: Then PROVE it! |
|
  |
 |
|