Auteur |
Bericht |
Fiasco
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 02, 2007 18:47 |
 |
Ik denk dat ik niet alleen zou kijken welke kant het sterkste is, maa rook welke kant het leukste is... Voldemort's Dooddoeners mogen bijvoorbeeld wel doen wat ze willen in hun "vrije tjd", maar Voldemort is ook wel erg streng en straft nogal zwaar... Aan de andere kant bij bijvoorbeeld de Orde Van De Fenix heeft iedereen een speciale taak en moet hij goed in het team passen e.d. maar daar heb je ook altijd iemand die je helpt als het verkeerd gaat... Er zijn veel voors en tegens bij allebei... |
|
|
  |
 |
Tom-20
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: In mijn favoriete fauteuil in de Ravenklauw leerlingenkamer
|
Geplaatst:
Za Mrt 03, 2007 9:25 |
 |
ik zou profiteren van beide kanten,,
maar toch grotendeels aan de goede
kant staan...  |
_________________ Ben je nog eerstejaars, zonder afdeling en in het nauw? Kom dan bij Ravenklauw! |
|
  |
 |
Ajox-HPF
3e jaars

Verdiend:
151 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 03, 2007 12:19 |
 |
Goodside. 't Liefst zou ik bij de Orde gaan Maar ik ben niet zo extreem anti-Duistere Magie als bijv. Krenck. |
|
|
  |
 |
Ladies Marmelade
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 03, 2007 15:20 |
 |
Zeker de goede kant!!! Ik ga dus nooit samenwerken met de dooddoeners! Die zijn SLECHT. XD
Nee maar ik kan dat waarschijnlijk niet, dan ga ik me schuldig voelen enzo... ^^ |
Oh well, |
|
  |
 |
Kat
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
196 Sikkels
Woonplaats: Dat wil ik niet zeggen, het is hier veel te mooi. ^^
|
Geplaatst:
Do Mrt 22, 2007 15:01 |
 |
Tsja... Ik denk dat ik de tovenaar zou zijn die is zoals ik altijd al ben.
In de regel goed, en niet in staat om mensen en dieren op wat voor manier dan ook kwaad te doen.
Maar als ik kinder of dierenmishandeling zie, zouden ze me naar verloop van tijd om de Avada Kedavra vloek SMEKEN als ik klaar met ze ben.
Zo ben ik dan ook wel weer  |
_________________ Slytherinfor the win! |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 22, 2007 15:18 |
 |
Wow dat ik hier nog nooit heb gereageerd. xD
Maar ik zou dus zeker te weten aan de goede kant staan. Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom ik me ooit bij die geflipte dooddoeners zou aansluiten.
Bovendien ben ik een watje en het is eng aan de slechte kant dus ik zou daar wel wegblijven. ^^" Man als je daar iets fout doet wordt je ook meteen vermoord ofzo. O_o |
  |
 |
Squeaking Dobby
4e jaars

Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 24, 2007 16:28 |
 |
Nou dan zou je een probleem met mij hebben want k zou aan de goede kant staan ... Wel een beetje voorspelbaar, maar goed. Ik zou ook echt niet iemand gaan dwingen om net zo te denken als ik, dus Dooddoener en alles, dat is niets voor mij
|
|
  |
 |
witch-melissa
2e jaars

Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 04, 2007 19:03 |
 |
Ik heb voor goed gekozen
en ik denk dat dat ook zo blijft want ik vind de dark side toch wat te te te.... naja vul zelf maar aan  |
_________________ Ron Weasley
"WEASLEY IS OUR KING!" |
|
  |
 |
witch-melissa
2e jaars

Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 04, 2007 19:03 |
 |
Ik heb voor goed gekozen
en ik denk dat dat ook zo blijft want ik vind de dark side toch wat te te te.... naja vul zelf maar aan
Lkkr onduidelijk zeg ! |
_________________ Ron Weasley
"WEASLEY IS OUR KING!" |
|
  |
 |
Jessica-Malfoy
5e jaars

Verdiend:
33 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 20, 2007 16:03 |
 |
Als ik alles zo een beetje op een rijtje zet en bekijk wat ik in verschillende situaties zou doen en zo dan weegt de DARK side serieus door *gemeen lachje* en zeg nu zelf de Dark side heeft zeker zen voordelen we hebben Lucius / Barty / Draco (voorlopig ?) / Riddle (als 16jarige hihi) Narcissa , Bellatrix , Snape ..... Als de tofste zitten aan de Dark side hihi |
_________________ Jessica Malfoy's crea Galerij  |
|
  |
 |
DracoZwaderaar
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 20, 2007 16:15 |
 |
Ik sta aan allebij de kanten
Soms ben ik evil en soms niet  |
|
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 28, 2007 10:11 |
 |
Ik weet het niet. Ik blijf ''grijs''. Ik denk dat veel van ons, net als Draco, niet beseffen wat het inhoudt. Zouden wij echt mensen gaan vermmorden omdat ze anders zijn dan wij? Zouden wij braaf de bevelen opvolgen van de meest verdoreven moordenaar aller tijden? Ik denk niet dat ik zo heel braaf zou zijn geweest. Maar er is wel een verschil tussen ''goed'' en ''dooddoener/duistere tovenaar'' zijn. En afwachten wie het sterkste is is ook geen optie. Er komt toch een keer een winnaar. Dan heb je geluk als je voor de winnaar hebt gekozen, maar toch... Ik vind het toch iets te ver gaan om mensen te moeten uitmoorden, omdat ze niet ''zuiver'' zijn.
Das mijn mening  |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
muisS
7e jaars

Verdiend:
175 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 28, 2007 10:19 |
 |
Mijn hard zou het niet aankunnen als ik bij de slechte kant zou horen ..Ag ja ..
Dus daarom kies ik voor de goede kant meestal word je daar ook veel gellukkiger van  |
_________________ <3 Ron/Hermoine |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 30, 2007 17:54 |
 |
hmm lastig, ik zou wel geinteresseerd zijn in de duistere spreuken en magie maar ik denk niet dat ik een duistere heks zou zijn. Ik zou toch voor de goede kant gaan, ik zie het nut niet in van de duistere kant. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Mirii Yuurei
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 30, 2007 18:18 |
 |
Ik zou denk ik bij de goede staan en vechten tegen de slechten. Ik heb een hekel aan dooddoeners en al helemaal aan you know who.  |
|
|
  |
 |
|