Auteur |
Bericht |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 18, 2007 19:11 |
|
Tiez schreef: |
De reden hiervoor was ten eerste dat RTL het presteerde om een seizoen ergens middenin af te kappen om weeeeeken later pas weer door te gaan. Op zich kan een DVD-box in zo'n geval wonderen doen, maar ik vond het leuker om de spanning er wat in te houden door gewoon elke week te kijken.
|
Zoals Manouk als zei heeft RTL hier een goeie reden voor. ze werden hiertoe gedwongen omdat Amerika precies hetzelfde deed. RTL kon de rest van het seizoen niet uitzenden omdat de afleveringen nog niet verder gingen in de VS. Daarnaast is de reden dat Mahone, de half helderziende FBI-agent volgens jouw Micheal's codes kon oplossen: komt door het simpele feit dat Mahone net zo slim is als Micheal.
Anyway: 3×08 spoilers:
SPOILERS! | [selecteer] OMG OMG, wat een spannende aflevering. Ik had al zo'n gevoel dat de Company achter Lincon en Micheal zouden gaan en dat bewees deze aflevering. Gelukkig konden Lincoln, Sucre en Sofia ontsnappen en konden Lincoln en Sucre de Company agenten vermoorden. Daarnaast vond ik het gedeelte met de helicopters heel interessant en spannend. Whistler is dus niet wie hij zegt dat hij is. Dat is wel bewezen door wat Sofia heeft gevonden en door de ontsnappingspoging die Susan creërde. Micheal wordt op het einde weggevoerd door de bewakers, ben benieuwd waar hij naar toe gaat. Mahone komt terug naar Sona na zijn mislukte rechtzaak. Kan niet wachten op 3×09 ^^ [/selecteer] |
|
|
Bietje
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
128 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 18, 2007 19:52 |
|
Allleen jammer dat 3x09 pas 14 januari komt Ik ben echt heel slecht in het onthouden van wat er allemaal is gebeurd als er een paar maanden over heen zijn gegaan, vooral bij een serie als Prison Break. De Nederlandse tv is nu volgens mij ook alweer bij 3x06 ofzo? Ligt er best wel snel op. En die zullen dus ook wel snel zonder afleveringen zitten..Altijd jammer die onderbrekingen, verliest waarschijnlijk inderdaad wel wat kijkers omdat ze er niets meer van snappen. Hoop maar dat ze de 'Writers Strike' snel oplossen..
Maar 3x08 was inderdaad weer een goede aflevering.
SPOILERS! | [selecteer] Ik vind het eigenlijk vooral zo zielig voor Mahone, mijn op één na favoriete drugsverslaafde. Moet hij gewoon weer terug naar Sona. Hij vertelde het dan allemaal een beetje onduidelijk op die zitting, maar het is gewoon een heel ingewikkeld geheel Aww, en dan komt hij terug en dan is Michael weg! Ik kijk juist altijd zo uit naar de Mahone/Michael interactie. Maar hij is dan gelukkig wel weer terug in t-shirt. Pak is altijd leuk, maar t-shirt en scruffy maakt Mahone toch wel erg sexy.
Maar er was volgens mij ook nog wat anders in deze aflevering dan Mahone Ik dacht even dat het wel ging lukken met die helicopter, maar helaas. Misschien wordt het nog wat met die ondergrondse tunnel. Michael zal wel terug komen toch? Hoe komt Mahone anders ooit uit die gevangenis?! Er zit helemaal geen verhaal in, als Michael naar een andere gevangenis gaat, want dan moet hij daar weer uitbreken en hij heeft meestal toch wel hulp nodig. En dan zit Mahone zo zielig in Sona!
Wanneer krijgt T-Bag weer eens een verhaallijn zeg. Hij loopt alleen maar wat rond. Ik heb laatst weer het hele eerste seizoen gezien en dan zie je toch wel hoe uhm stiller T-Bag is geworden. Hij had echt leuke zinnen in seizoen 1, maar nu merk je daar niets meer van. [/selecteer] |
|
|
|
|
Tiez
1e jaars
Verdiend:
4 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 18, 2007 20:13 |
|
Maar dat RTL afhankelijk is van de Yanks, neemt niet weg dat zo'n langdurige break brake (haha ) wel irritant is. Komt bij dat het wekelijks kijken er dan niet meer inzit etc. en gevolg dat je weer een aflevering mist.
Maar goed, dat is een te begrijpen 'probleem'. Kan RTL weinig aan doen en heeft ook weingi met de serie an sich te maken. Dat het wat mij betreft gewoon wat te vergezocht is geworden op den duur, ligt wel aan de inhoud van de serie en dat vind ik gewoon jammer. Een keer een verrassende wending waardoor dingen anders gaan dan je verwacht is prima, maar niet aan het einde van elke friggin aflevering.
Ik blijf vinden dat de serie te lang doorgaat. Het eerste seizoen was echt het beste, daarna werd het een beetje een verhaal-zonder-einde. Maja, voor zover mijn gezeur De volgers iig veel plezier met de afleveringen die nog gaan komen |
_________________ Das lang niet gek! |
|
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 04, 2008 13:07 |
|
Nieuwtje!
Het ziet er naar uit dat het derde seizoen van Prison Break maar 13 afleveringen zal hebben. Fox heeft een persbericht uitgegegeven waarin staat dat Prison Break zijn seizoens finale zal hebben op maandag 18 februari. Dit heeft natuurlijk allemaal te maken met de WGA staking, die mometeel nog steeds aan de gang is in de VS. Maar misschien kunnen we hier een sprankje hoop uit halen. De kans is hierdoor namelijk groot dat er een vierde seizoen komt, maar dat is nog niet bevestigd door Fox of door de makers van Prisonbreak.
Gelukkig is er toch nog licht in de duisternis, aangezien over twee weken, op 14 januari zal 'Boxed In' in de VS uitgezonden zal worden. Dit is de negende aflevering van season 3 ^^ |
|
NacidiaDios
1e jaars
Verdiend:
88 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 26, 2008 22:35 |
|
Wow ik heb gisteravond (geript) 3x09 gezien en hijs echt cool en spannend! wat vonden jullie? |
_________________ 'Only the Avatar,
Master of all four elements could stop them,
but when the world needed him most he vanished ' |
|
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 12, 2008 21:08 |
|
Men, het is hier dood, daarom is het tijd om daar verandering in te brengen
Spoilers 3×12 Hell or High Water:
SPOILERS! | [selecteer] Als eerste, OMG, ze zijn eindelijk uit Sona ontsnapt. Alhoewel niet allemaal, Lechero, Bellick en T-Bag zijn dus weer terug in Sona gegooid. Dankzij Michael, wat ik ook wel van hem had verwacht.
En ik vond de hereniging tussen McGrady en zijn vader lief. Vraag me alleen af of zijn pa er op tijd achter dat hij om moet draaien voor ze bij het checkpoint zijn. Anders is de kans groot dat ze McGrady zullen vinden.
En ik hoop dat alles goed komt met Sucre, mag hij eerst gelukkig Sona verlaten, blijkt dat ze er achter komen dat hij de enige vluchter van de Fox River Eight nog is. De bewakers zullen hem vast wel martelen om er achter te komen waar Michael is.
En wat gaan Michael en Linc nu doen, aangezien Whistler weg is. Misschien dat Whistler terugkomt of dat ze achter Whistler aangaan. Ze moeten iets hebben als ze Gretchen ontmoeten. Daarnaast was het lief dat Michael zijn zuurstofflesmet McGrady deelden en wat gaat Mahone nu doen.
Al met al was het een hele goeie aflevering, volgende week jammer genoeg al de Winter finale. [/selecteer] |
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 22, 2008 23:22 |
|
Dubbelpost... waarom is het hier zo stil?
Spoilers 3×13 The Art of the Deal:
SPOILERS! | [selecteer] OMG OMG en nog is OMG. Dat heb ik dus elk moment van de aflevering hardop gezegd. Nu moet er wel een S4 komen, aangezien er teveel onbeantwoorde vragen zijn.
En LJ was zo lief toen hij de Oragami Rose van Sara terug gaf aan Michael. En yay LJ en Sofia zijn veilig, alhoewel die laatste neergeschoten is. En het was ook lief van LJ om tegen Gretchen te zeggen, dat het haar nooit zou lukken om Michael te slim af te zijn. Aangezien dat inderdaad niet lukte.
En arme Sucre, eerst gemarteld worden door de bewakers en dan in Sona gegooid worden. Dat nu geleid word door T-Bag, want T-Bag heeft Lechero vermoord. En wat gebeurd er met Bellick?
En dan de grootste schokker, Mahone gaat weer voor de Company werken. Aangezien hij een of andere deal heeft gesloten met Whistler en Gretchen. En Whistler blijkt helemaal geen coordinaten te hebben, het was gewoon weer een leugen.
En wie is Jason Lief, is hij misschien de man van het personage Molly dat we dit seizoen te zien zouden krijgen. En Michael gaat dus nu op zoek naar Gretchen om wraak te nemen voor de dood van Sarah. En we kregen een Sarah flashback.
Nu moeten ze zoals ik al zei wel een Season 4 van Prisonbreak maken. Men, wat een awesome Season finale! [/selecteer] |
En als je dit leest word het steeds zekerder dat Prisonbreak een nieuw seizoen krijgt, althans dat hoop ik:
Citaat: | Een vierde seizoen van Prison Break heeft officieel nog niet het groene licht gehad. Maar ons volgende seizoen is nog NOOIT zo vroeg in het jaar al goedgekeurd, dus dat zegt niet veel. Ik ben het oneens met Ausiello (de spoilergoeroe, red.) Ik denk dat we wel een vierde seizoen zullen krijgen. Ik kan het niet garanderen. Ik voel gewoon dat het gaat gebeuren. Dus maak je geen zorgen over geruchten van journalisten... als de show gecancelled wordt, laat ik het jullie weten zodra ik het weet. Maar zoals ik al zei, denk ik niet dat dat gaat gebeuren. Ik heb vertrouwen.
Groet,
Nick”
“We proberen een verhaallijn voor het vierde seizoen uit te zetten, hoe het allemaal zou lopen etc., terwijl we seizoen 3 niet laten hangen. Ik heb vertrouwen dat we nog een seizoen krijgen. Er zijn geen garanties, maar ik zou geschokt zijn als dat niet gebeurde.”
|
Citaat: | Ik word hier gek. Kun je uitvinden hoe het met Prison Break zit? De seizoensfinale werd maandag uitgezonden en er is nu verwarring over of het wel of niet terug gaat komen.
Ausiello: Tot mijn grote verbazing heb ik gehoord dat seizoen vier vrijwel zeker is. Go figure. |
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 23, 2008 12:21 |
|
En naast het goede nieuws voor de Heroesfans, ook nog even goed nieuws komen melden voor de PBfans ^^ (althans in België)
2BE (nu nog: KanaalTwee) zal begin maart starten met S3 van Prison Break!
Een juiste datum weet ik niet precies, maar het is wel bevestigd dat men het gaat uitzenden. Ik weet ook niet hoe de zender dan zal heten op dat moment (nu heet de zender dus KanaalTwee, maar men gaat overstappen naar 2BE). |
|
|
duffie
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
449 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 23, 2008 12:38 |
|
Charlie schreef: | En naast het goede nieuws voor de Heroesfans, ook nog even goed nieuws komen melden voor de PBfans ^^ (althans in België)
2BE (nu nog: KanaalTwee) zal begin maart starten met S3 van Prison Break!
Een juiste datum weet ik niet precies, maar het is wel bevestigd dat men het gaat uitzenden. Ik weet ook niet hoe de zender dan zal heten op dat moment (nu heet de zender dus KanaalTwee, maar men gaat overstappen naar 2BE). |
2BE? '.'
Ik vond kanaal twee precies leuker xD
Maar yeaaaaaaaah!
Seizoen drie *doet vreugdedansje*
Het zal eens tijd gaan worden ^^ |
_________________ How did we get here?
When I used to know you so well.
Paramore<3
De uitdaging! |
|
|
|
princess-fleur
1e jaars
Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 10, 2008 23:28 |
|
Binnekort is seizoen 3 op tv ja Yihaa! En damn "2be" is een vreselijke naam. Belachelijk gewoon. "Kanaal2" was beter. Enfin... K'verheug me echt wel op seizoen 3!
xxx. |
_________________ Life is a rollercoaster baby, ride it. |
|
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 12, 2008 20:28 |
|
Goed nieuws voor de Belgische Prisonbreak fans, want er is een juiste datum wanneer 2BE (KanaalTwee) begint met de afleveringen van S3.
Prisonbreak S3 zal op 16 maart beginnen op 2BE
Voorafgaand aan de eerste twee afleveringen van S3 zend 2BE de reportage Prison Break - Access All Areas uit en deze begint om 20.50 uur. Nog maar een paar dagen wachten dus. |
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 17, 2008 20:15 |
|
SPOILERS 3.01 en 3.02
SPOILERS! | [selecteer] En ik heb nu ook de eerste afleveringen gezien van S3 ^^
Ik was echt helemaal vergeten wat er in de finale van S2 gebeurd was, maargoed, ik kan het wel volgen. Het verhaal is weer spannend, al heb ik het gevoel dat het een beetje goedkoop is om een wat fillerig deel op te vullen, hoewel het opnieuw dus wel weer heel spannend is.
Echt hip dat alle hippe personages indezelfde gevangenis zitten en djeez, wat een plek '__'.
Ik ben erg benieuwd naar volgende afleveringen, want ik hoop dat ze niet te lang meer in die gevangenis blijven xD" In S1 was de gevangenis hip en duidelijk, maar dat mis ik hier en daarbij was het nog een stuk spannender in S2 als ze buiten zijn..
Hoe dan ook; ik ga het wel verder volgen. [/selecteer] |
|
|
|
Bietje
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
128 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 28, 2008 11:04 |
|
...Huh? Spoilers voor seizoen 4. Een beetje vaag allemaal, maar misschien viel de kijkcijfers toch tegen? Niet zo heel veel mensen waren er blij mee natuurlijk, maar ik vraag me af hoe ze dat gaan doen....
SPOILERS! | [selecteer]
Dr. Sara Tancredi komt terug. Voor een heel seizoen. Met hoofd en al.
Ik ben er op zich wel blij mee, want ik hou van Michael/Sara, maar had LJ niet gezien dat Susan dat deed met Sara's hoofd?
Voor meer details, klik hier. [/selecteer] |
|
|
|
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 28, 2008 11:22 |
|
Wie Prison Break wil kijken maar season 1 en 2 te duur vind. Komend weekend zijn ze een stuk goedkoper bij de V&D. Ik geloof season 1 voor 39 euro en season 2 voor 49 euro.
Ik ben gekapt met Prison Break....maar dat hadden jullie vast al door XD. Ik miste Kellerman veels te veel! |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 29, 2008 11:00 |
|
SPOILERS 3.03 en 3.04
SPOILERS! | [selecteer] Oh, ik vond deze twee eps samen eigenlijk leuker dan de vorige... Het verhaal lijkt toch niet zo zwakjes te zijn als ik eerst dacht en Michael die weer plannen maakt waar niemand wijs uit geraakt, dat is gewoon hip.
Heb verder niet zoveel te zeggen, ik vond het een hippe aflevering en OMFG. Sara's hoofd O_o. Anypooh.. Ik blijf kijken xD [/selecteer] |
|
|
|
|
|