Auteur |
Bericht |
Woody
6e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 07, 2007 10:49 |
 |
Naam RPG: The Middle Ages
Favoriete scene/gebeurtenis: Omdat ik er nog maar juist in zit , is natuurlijk de Touwbrug al de beste actie^^ Ik heb het gevoel dat deze brug nog voor veel problemen gaat zorgen xD.
Favoriete karakter: Ik heb er nog niet veel zien spelen , Maar ik vind de twee broers (Will en Steven / Volbloed prins en Legolas) echt enorm goed spelen. Will die z'n broer haat en Steven die Will altijd maar treitert , Prachtig. Ook ben ik er van overtuigd dat maar personage nog voor veel hatelijke momenten zal zorgen in deze RPG xD Maar echt , iedereen speelt goed en overtuigend
Overige opmerkingen: Deze RPG loopt vlotjes , de spanning en sfeer zit er in en iedereen zet zijn personage prima neer. Deze RPG Ruleed xD
-----------------------------------------------------
Naam RPG: The Island
Favoriete scene/gebeurtenis: Hmm , die is er eigenlijk nog neit echt. Pak dan toch maar de scène van het woud. Iedereen die flauwvalt enzo, al de reddingsacties. Wel geinig^^
Favoriete karakter: Dat zijn ongetwijfeld Stijn en Leyla (Lupos-freak en Hermelien-Fan). Zij spelen hun rol echt enorm overtuigend en goed! Ze proberen hun posts ook altijd goed uitgebreid te maken en er genoeg informatie in te stoppen, zodat het geen nutteloos bericht is of spam. Zij steken er echt hard bovenuit. De rest is ook wel goed maar missen ervaring vind ik. Misschien hun posts iets langer maken...
Overige opmerkingen: Deze RPG is erg leuk om in te spelen en erg actief, wat zo moet trouwens. Want als je hier inactief bent en zelf het verhaal niet bepaalt loopt deze dood, maar dat gebeurt dus niet. Prima RPG! |
|
|
  |
 |
Hermelien-fan
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 14, 2007 21:02 |
 |
Laat ik eens een hele leuke RPG gaan promoten hier B)
Naam RPG: The Island
Favoriete scene/gebeurtenis: Well, de actie zit er nog pas net in, dus m'n favoriete scene is denk ik ook wel in het bos, met de grizzly-beer en de rare ventjes-die-kannibalen-schijnen-te-zijn-met-een-roodgevlekte-bleke-huid : D De traumatiserende bijna-dood-ervaringen in het bos hebben wel een leuke invloed. Ook is het wel lollig (naja.. lollig xD) dat ze steeds iemand van de groep kwijt raken in het bos, en die dan weer in een of andere rare situatie terecht komt.
Favoriete karakter: Alle karakters in de RPG zijn leuk, en worden ook goed gespeeld. Ik heb nog niet echt een favo-karakter, maar ook vind ik zelf dat Dann (Woody) en Stijn (Lupos-freak) me nu nog het meeste aanspreken. Ook Steve (Mariky) speelt goed. Craven (St0kkieY) begint me wat meer aan te spreken. Dit waarschijnlijk omdat ik daar met mijn perso (Leyla) nog het meeste te maken mee heb gehad (: En natuurlijk ieder ander ^^
Overige opmerkingen: De RPG loopt nou heel vlot, zo vlot zelfs dat we een regel hebben moeten aanschaffen, maar het is echt een heel leuk verhaal, en de verschillende karakters voegen er allemaal iets leuks aan toe, zodat het leuk blijft. |
going, going, gone. |
|
  |
 |
Hermione
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
298 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 10, 2007 12:51 |
 |
Naam RPG: Vuurbeker RPG. ^^
Favoriete scene/gebeurtenis: Ik ben benieuwd naar de telefoonboekmoordenaar-scène, daar kijk ik naar uit. Het kasteel en de dramatische dingen tussen Belle en Xandertje vind ik ook leuk. xD
Favoriete karakter: Iedereen is goed. Héél erg standaard, maar het ís gewoon zo.
Vuurbeker is nu één van de oudste RPG's op dit board [denk ik toch] en alle karakters zijn nu zo goed uitgewerkt dat ze allemaal keigoed zijn. : D
Overige opmerkingen: Hij ligt stil. |
_________________ When the rain starts to pour <3 |
|
  |
 |
Glamorganagirl (Fleur)
3e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 10, 2007 21:19 |
 |
Naam RPG: Quidditch
Favoriete scene/gebeurtenis: Het feest ^^.. Tenminste, ná het feest. Dat Xavier met Julia gaat dansen op stilte en haar bijna kust xD. Ohja, en het gesprek tussen Xavier en Kaya op de gang. Dat was echt mooi '.'
Favoriete karakter: Nouja, dat wás Kaya, maar nu is Suus eruit T_T. Ik vind Lisa [Mariky] wel hip en ook de twee perso's van Expecto Petra zijn goed. Verder vind ik dat Heleen [Dragongirl Leenz] Julia heel goed neerzet!
Overige opmerkingen: Er moet gesolliciteerd worden! En de RPG moet actiever worden, maar we zijn nu met nogal weinig mensen, dus tja.. De RPG is wel überhip =') |
 |
nirphania
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 12, 2007 1:28 |
 |
Naam RPG: Moonlight secrets
Favoriete scene/gebeurtenis: Op een gegeven moment zijn ze in gevecht met de centaurs (de wolven) en ze moeten er ook voor zorgen dat de mensen kinderen veilig in het kasteel komen, dat vond ik dus een hele leuke gebeurtenis.
Favoriete karakter: Tayaba, lekkere onhandige kleine wolf. Erg leuk neergezet en ze blijft ook zo goed in haar rol.
Overige opmerkingen: Ik vind het jammer dat het nu een beetje vast loopt ik hoop dat we gauw weer wat wolven erbij krijgen die wat meer actief zijn. |
|
|
  |
 |
Sofie
Music Addict

Verdiend:
123 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 17, 2007 18:15 |
 |
Le name: Hogwarts last year, yiehaa!
Behind the scenes:
Ik vind alles leuk, echt o.O.. The fight tussen Ryssa/Ames vond ik leuk, Sean/Emely dat nu bezig is is zielig xD, het duel tussen Sean/Raoul was hip, de twee scènes tussen Ryssa en Raoul, .. Alles =D En ik kijk uit naar het feest (:
The cast:
Hm.. Echt, iedereen. Serieus. Maar als ik dan toch moet kiezen, vooral; Raoul/Skywalker (zijn persoonlijkheid en de R/R scènes!), Sean/Legolas (hij is zo heerlijk naïef en oppervlakkig xD en best wel dom wat meisjes betreft, arme Emely [a]), Emely/Elpraz (omdat ze Ryssa haat [wie niet [a]] en ik haar zielig en herkenbaar vind xD), Ames/miss_sweet (ze durft het opnemen tegen Ryssa, you go girl!), Gray/Volbloed Prins (hij is zo gewild :') en lief & schattig!). Dat waren de belangrijkste wel, denk ik '_'.. De rest ECHT ook hoor, maar deze hebben iets speciaals vind ik.
And..?:
De hipste RPG is RPGland!
B) |
|
  |
 |
Skywalker
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
240 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 17, 2007 20:34 |
 |
Naam RPG: Hogwarts Last Year! ='D
Best-scene: Ik vind zoveel dingen goed. Het gevecht tussen Raoul en Sean was lovely, het feit dat Emely haar liefde zit te verklaren aan Sean - die dan in slaap valt, en deze scene met Raoul en Ryssa is ook cool! ='D (Die nu bruut onderbroken wordt door Gray. Like wtf XD)
Best characters: Ryssa (Sofie) ='D Ze is zo.. Zo.. Niet-te-geloven. Zo.. 'AllejongenswillenMIJ'-ish. En Sean (Legolas). Die is zo naïef dat hij denkt dat Ryssa hém leuk vindt XD. Terwijl Emely (Elpraz) hem leuk vindt, maar dat heeft hij natuurlijk niet door. En Gray (Volbloed Prins) is ook cool, want hij is Sean, maar dan met meer hersenen enzo. Kiara (Darren) vind ik ook leuk, maar Darren post niet zoveel .__. Jammer.
Overig: HLY ROCKS! ="D |
  |
 |
Faunaat
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
443 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 09, 2007 19:45 |
 |
Ik ga ook even reageren. ^^
Naam RPG: You're going to Hogwarts
Favoriete scene/gebeurtenis: Alles wel. Ik vind heel de RPG ontzettend leuk. ^_^ Ook vind ik het erg fijn dat je gewoon jezelf mag spelen in de RPG.
Favoriete karakter: Moet ik echt kiezen? Ik vind iedereen erg tof. ^-^
Ik heb vaak genoeg RPG's meegemaakt waarbij sommige personen niet er niet bij betrokken worden, zodat je eigenlijk voor een muur post. Maar hier is dat haast niet het geval. Bijna iedereen doet lekker actief mee en in principe blijft niemand achterwege.
Overige opmerkingen: Dit is de enige RPG op dit forum waaraan ik meedoe, maar het is echt zo ongelovelijk leuk. En het feit dat ik al een half jaar meedoe, zegt natuurlijk ook wat. Meestal hou ik het in een RPG niet zo lang vol en gaat voor mij de lol er meestal af. Maar hier is dat dus echt niet. Van mij mag deze RPG nog lang doorgaan!
 |
  |
 |
JustxMe
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 23, 2007 19:17 |
 |
Naam: Last Year At Hogwarts/ Oh, die naam klopt nu zo en de afkorting kicks asses (:
Best-scence: Alles, echt waar. Alles is zo hip. Ik vond het gevecht tussen Sean en Raoel leuk om te lezen. Jon en Daylan in de trein bij elkaar is nog steeds geniaal en het bal, plus het vuurwerk nu : D En hoe Ryssa instorte en Emo liep te doen, brilliant.
Best charachters:Ryssa *fangirl* Zij is soo cool. Echt waar, en hoie ze iedere jongen om haar vinger wikkelt. Ook Gray is super :') Omdat hij zo schattig en laag IQ heeft en een hele hippe gedachten gang heeft.
Sean, is nog steeds de aandachttrekkendewannbeplayer. En vooral nu hij dronken is en niet eens merkt dat Em haar liefde verklaart x]
En Roaul ofcourse, wat moet je zonder hem? Hij is zo zwaar hip en ook nu hij net doet alsof hij verliefd is.
& Daylan/Jon kunnen niet ontbreken omdat ik voor deze ship ben, ghehe. En ik vind ze geweldige characters (:
Other stuff: Lyah is tha bomb. |
 |
Expecto Petra
Griffoendor Klassenoudste

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 24, 2007 5:57 |
 |
Naam RPG: You're going to Hogwarts
Favoriete scene/gebeurtenis: ehm...Ik vind alles leuk eerlijk gezegt. Sander die niet weet wie die moet kiezen van de 3 minaressen. ^^ De gevechten zijn ook leuk. Eigenlijk gewoon alles!
Favoriete karakter: Sander denk ik nog steeds. Hij is gewoon de DramaKing en dat speelt hij ook echt geweldig! Wie wordt/is eigenlijk de DramaQueen Sander? ^^
Overige opmerkingen: Het is een toffe RPG waar je jezelf mag spelen!
Naam RPG: Last Year at Hogwarts
Favoriete scene/gebeurtenis: Ik vind het gala dat zich nu afspeeld wel leuk, maar er zijn natuurlijk veel meer leuke dingen geweest, maar die ga ik niet allemaal opnoemen hoor. Dan kan ik bijna alles vertellen wat er in de RPG is gebeurt en dat duurt me wat te lang. : P
Favoriete karakter: Ryssa, Sofie speelt Ryssa geweldig en arme Sean is er de dupe van, want hij is helemaal tot over zijn oren van Ryssa en Ryssa van hem? Raad maar. ^^ Ook de anderen die zijn geweldig hoor. ; )
Overige opmerkingen: Ook dit is een erg toffe RPG met spelers die zijn of haar rol goed neerzetten. (Y) voor iedereen. |
|
|
  |
 |
Rayatje
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 27, 2007 21:52 |
 |
Naam RPG: Moonlight secrets
Favoriete scene/gebeurtenis: De scene die zich nu afspeelt, ofcourse. De weg naar Balto's roedel met de gevaren. Momenteel met die Addertand; geweldig. Kan Cornelia lekker met spreuken knoeien. xD
Favoriete karakter: Van de wolven vind ik Jade (Machoefeltje) het beste; ze zet echt een leiderskarakter neer. Jade is beschermend en ik vind haar gewoon een leuk karakter. Ook is Machoefeltje een van de mensen die vaak post. : D Van de mensen is mijn keuze wat moeilijker, maar als ik moet kiezen vind ik Chelsey (jilly-ann) het leukste. Ze heeft een leuk, fleurig (moeilijkhedenmetjongenserig) personage. Jilly-ann post ik ook vaak, veranderd regelmatig van banner en heeft gewoon een fijne rpgstijl om te lezen. Oh, en Matthew is ook lief. En Cornelia/Matthew is MTB! : D
Overige opmerkingen: Let's beat that terrible, little beastie!
|
|
|
  |
 |
Justmenofear
4e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 27, 2007 22:01 |
 |
Naam RPG: Moonlight Secrets
Favoriete scene/gebeurtenis: Die van nu, 'Op Weg Naar Balto's Roedel' noem ik het maar even. ^^ Mijn personage: Railet zit hier echt meteen goed in zijn rol (ik ben er net), hij kan beschermend zijn enzo. ^^ Ook geweldig met die Addertand, spanning, humor en toch blijft het leuk. ^^
Favoriete karakter: Wolf: Jade denk ik. Daar communiceert 'Railey' het meest mee en Machoefeltje post heel goed.
Mens: Hmm.. Jilly-ann en Rayatje (Chelsey en Cornelia in RPG) Ze maken de RPG interessant, Chelsey met een leuk karakter enzo, goede RPGstijl en Cornelia maakt het allemaal leuk. ^^ Tovergestuntel ruleerd!^^
Overige opmerkingen: We gaan de Addertand eens leren wat wolfenmoed is! |
_________________ Every song ends, but is that a reason to not enjoy the music? |
|
  |
 |
Angel_17
1e jaars

Verdiend:
133 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 09, 2007 20:32 |
 |
Naam RPG: Beauxbatons
Favoriete scene/gebeurtenis: Echt een specifieke favoriet heb ik niet, de scenes tussen christine en alex vind ik wel altijd erg leuk om te lezen. Als ik verder ga nadenken kan ik nog veel andere leuke momenten gaan noemen maar dan ben ik nog wel even bezig.
Favoriete karakter: Pfoe echt kiezen kan ik niet hoor, elk personage heeft iets wat hem of haar apart maakt. Ze zijn ook allemaal zo verschillent en uniek op hun eigen manier.
Overige opmerkingen: Ik zit er nog niet super lang in maar ik vind het een hele leuke rpg, iedereen doet ook erg leuk mee! |
_________________ Jack Sparrow: Nobody move!! My brain fell... |
|
  |
 |
Sofie
Music Addict

Verdiend:
123 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 09, 2007 20:47 |
 |
Lol, ik moet echt weer eens wat RPGs bijkrijgen :')
Naam RPG:
Last year at Hogwarts!!!!1111!!11!
Favoriete scène:
Ehm nouja alles natuurlijk, lol :') Maar ik vind alles met Emely, Sean, Raoul etc in het bijzonder wel leuk ^^ En heel het bal vond ik ook wel cool. En de ochtend die nu bezig is met Ryssa's drie boyfriends, lol :') Maar over het algemeen alles ^^
Favoriet personage:
Lol, ik ga de cliché toer op, maar ik vind iedereen wel wat hebben..
.. Maaaarrr ik ga toch kiezen, en dan kies ik voor Raoul/Jih voor zijn geweldigheid, Sean/Timmy voor zijn naïviteit en endless love voor Ryssa, Emely/Emilie omdat ik hou van wannabe's *lol*, en Amelia/Sweety (lol, ik weet je naam niet (a)) vind ik ook wel hip, maar je post niet vaak meer ): En ik zou nog bijna our beloved Keano/Wortel vergeten, om zijn heerlijke oma-heid & nouja, hij rockt ("""": En lol, iedereen wel, gah. En ik ben blij dat de solli's binnenkort weer toe gaan & we wat mensen erbij hebben :D
Andere:
Beware voor de howtobehotlessen & Quidditch trainingen! *whistles innocently*
@Jiherd, Yarara & Petra; thanks! :DDD |
|
  |
 |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 04, 2007 20:42 |
 |
Naam RPG: Cruiseship
Favoriete scene/gebeurtenis: Ah, zoveel! De CS baby op dit moment is wel heel lachen.
Favoriete karakter: Iedereen heeft wel iets leuks. Lyra vind ik wel een heel leuk character geworden. ^^ Ze is zo uberblij. xD
En Chris en Layla blijven gewoon de Mr. and Mss Cruiseship. :')
Overige opmerkingen: Ik vind het nog steeds, na een jaar, een gave RPG. CS rules! |
_________________ I LOVE HPF |
|
  |
 |
|
|