Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Jezelf in drie woorden Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
hermione1000
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 39 Sikkels

hermione1000 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 06, 2007 15:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

melig-koppig-studie-verlegen (sorry dat ik er 4 heb maar 'k kon niet kiezen Embarassed )

melig:ik lach echt overal om ik weet niet waarom.. maar het schijnt gezond te zijn dus......
koppig:als iemand mij niet gelijk geeft ga ik net zo lang door tot dat mijn oordeel bewezen is, en als iemand mij iets aan gedaan heeft duurd het heel lang voor dat ik die gene vergeef
studie:dat zeggen mijn vriendinnen altijd (ik ga naar vwo-technasium)
verlegen:op school moesten we een test doen en daar uit bleek dat ik sociaal vaalangstig (of zooww????) ben weet niet waarom or! ik heb er zelf geen last van Razz

Profiel bekijkenStuur privébericht
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 230 Sikkels

Miss_Slytherin is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 24, 2007 21:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Eigenwijs/Koppig: Wil meestal wel gelijk hebben enzo xD

Sarcastisch: Maak iig vaak nogal sarcastische opmerkingen enzo...

Aardig: (kon geen andere bedenken xD) maar volgens mij ben ik wel redelijk aardig enzo ^^

Musashi
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 32 Sikkels

Musashi is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 01, 2007 0:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Filosofisch, analytisch en uhm.... hulpgevend.

Ik hou van filosofie, denken over dingen dat te ver gaan. Ik heb ook best wel aanleg voor natuurkunde (wat filosofie is). Dit brengt ook weer mijn analytische kant.. ik denk alles te ver voor.

Gelukkig sta ik bijna altijd voor iedereen klaar. Helaas soms ook boven me zelf waar ik soms heel veel spijt van krijg.

Kirstenxx
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 0 Sikkels

Kirstenxx is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 01, 2007 10:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Koppig: Ik kan aardig mijn zin doordrijven en blijf vaak bij mijn standpunt, ook al heb ik geen gelijk Razz
Verlegen-bij-mensen-die-ik-niet-goed-ken: Tsja, ik ben wel verlegen, maar dan vaak bij vreemde mensen, of mensen die ik niet zo goed ken.
Vriendelijk: Ik vind mezelf aardig vriendelijk, ik geloof in het goede van de mens (vaak). En als ik mensen niet mag, dan mag ik ze ook echt niet.

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 48 Sikkels

halfbloodprince! is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Sep 01, 2007 18:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

onhandig==>grappig==>koppig

onhandig:jah soms loop ik tegen dngen aan wat niet de bedoeling is en soms valt er wel iets uit mijn handen

grappig:ze lachen altijd om mij en dat is cool!!!

koppig:ze zeggen dat ik koppig ben want ik verzet me altijd uit allemacht zodat ik dat niet moet doen

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 153 Sikkels

Yori87 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Sep 03, 2007 16:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Onhandig Chaotisch Serieus

Ik ben vreselijk onhandig, stoot dingen om, loop ergens tegenaan. En als ik schone kleren aanheb zijn ze binnen notime vies...

Ik ben erg chaotisch. Zo kom ik vaak niet over, maar ik kan er in mijn hoofd echt een potje van maken zeg maar. Dan moet ik vanalles gaan opschrijven omdat ik het anders vergeet, heel vervelend.

Serieus, tja ik ben best serieus. Soms heb ik een grap gewoon echt niet door omdat ik dan te moeilijk zit te denken, haha. Verder ben ik ook best gesloten, ik deel niet vlug dingen met anderen.

''There's no need to call me 'sir', Professor.''

'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge."
Vivian.
Oude Forumnaam: meligmijsje Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste

Vivian. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Sep 17, 2007 12:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Verlegen, onhandig, rommelig.

Verlegen=> Ik kom niet altijd genoeg voor mezelf op, moet blozen als ik een keertje aandacht heb. Uit mezelf stap ik niet snel op mensen af. Ik zou het ook een soort onzekerheid kunnen noemen, maar dat overlapt een beetje. En aangezien ik wel iets durf te zeggen als ik het gevoel heb dat ik onheus behandeld word kan onzekerheid niet echt. Hoewel.. Ik ben vrij snel bang dat ik mensen kwets, iets waar ik absoluut niet tegen kan. Of noem je dat eerder gevoelig?

Onhandig: ik heb een heel slecht evenwichtsgevoel, alles valt me uit de handen en tsja.. Ik ben gewoon een enorme stuntel met alles. Mij wil je er niet bij hebben met gym xD, maar ik ben ook niet echt sportief dus dat komt goed uit.

Chaotisch: ik garandeer je dat je mijn kamer echt niet wil zien, 99,9% kans dat hij eruitziet of er een bom is ontploft. Opruimen duurt danook super lang, maar ach, dan wordt het ook echt netjes (maar niet in de kasten kijken).

Where your treasure is, there will be your heart also.

HPF: friendships will never die
Sabrè
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 819 Sikkels

Sabrè is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Sep 17, 2007 12:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Chaotisch, sportief, gezelligheidsdier

Chaotisch: Net als wat Vivian zegt, mijn kamer is 1 grote puinhoop en als ik hem dan opgeruimd heb is het binnen een dag weer een rotzooi. Bovendien heb ik ook nooit zin om 'm op te ruimen, maar ik heb het eigenlijk met alles. M'n kluisje was ook altijd een grote bende en ik ben altijd alles kwijt xD

Sportief: Ik ben gek op sporten. Op het moment doe ik alleen aan paardrijden, omdat ik voor de rest nergens tijd meer voor heb. Ik heb ook heel lang gehockeyed en voetballen en skieën vind ik ook altijd leuk om te doen. Zowiezo ga ik ook altijd op de fiets naar m'n werk, waar ik ongeveer 20 minuten over doe.

Gezelligheidsdier: Ik ben dol op het hebben van mensen om me heen, en dan ook het liefst zoveel mogelijk. Als ik een keertje vrij heb, vraag ik ook altijd aan iedereen of ze zin hebben om wat te gaan drinken en als ik klaar ben met werken blijf ik ook altijd een poosje hangen om met iedereen te gaan zitten kletsen en te wachten tot er meer collega's klaar zijn om daar weer lol mee te gaan zitten trappen.

RemusWeerwolf
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 106 Sikkels

RemusWeerwolf is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 18, 2007 20:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Melig/Grappig + Verlegen + Raar

Melig/Grappig = Ik heb altijd superveel lol op school en thuis en ik heb soms echt van die melige opmerkingen. Ik vind humor echt heel erg belangrijk, eigenlijk....

Verlegen = Ik heb het niet op spreekbeurten enzo. Ook kan ik niet zo gemakkelijk met nieuwe mensen praten. Er zit een jongen bij mij op school en die praat met iedereen alsof hij ze al jaren kent, daar is op zich niets mis mee, maar ik kan dat niet. Ik durf niet zo op iemand af te stappen en dan een heel gesprek te beginnen.

Raar = Ach, ik weet niet. Soms heb ik van die rare opmerkingen. Zodat mensen je even raar aankijken en dan in de lach schieten. Ik denk dat dit meer samenvalt met Melig/Grappig.
En ik doe ook vaak het tegenovergestelde. Om even een voorbeeld te geven: Bijna iedereen in mijn klas drinkt vaak alcohol op feestjes en vinden het ook echt stoer als ze zoveel gedronken hebben dat ze niet meer weten waar ze zijn en wat ze doen. Terwijl ik nog nooit een glas alcohol heb aangeraakt en het behoorlijk kneuzig vind als je er trots op bent dat je niet meer weet wat je doet door teveel aan alcohol.
Ook doet nu iedereen aan Jumpen en luistert iedereen naar dat soort muziek enzo. Terwijl ik luister naar de oude liedjes en niet kan Jumpen. Ik heb daar gewoon geen behoefte aan en de muziek die iedereen van mijn leeftijd tegenwoordig luistert, vind ik, om het zo maar even te zeggen: ketelemuziek.

Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 18, 2007 20:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Piekeraar - betrouwbaar - aardig,

Ik pieker serieus te veel. Niet alleen over school, maar over alles!
Ik vind mezelf verder aardig betrouwbaar en ook wel aardig. Ik vind niet dat ik onaardig ben. Iig niet tegen mensen die dat niet verdienen.

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
*Tessie*
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 196 Sikkels

*Tessie* is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 01, 2007 11:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Verlegen * Onzeker * Eerlijk

Ik ben erg verlegen, ik zal niet snel uit mezelf iets zeggen, ik wacht meestal tot er iets aan me gevraagd wordt...

Dat ik erg verlegen ben heeft er ook mee te maken dat ik heel erg onzeker ben, echt over alles... Alles wat ik doe en als ik iets zeg, proefwerken, mijn uiterlijk. Echt alles! Heel vervelend... Crying or Very sad

Eerlijk; Ik denk dat dat mijn beste eigenschap is, ik ben nl gewoon eerlijk als mensen iets aan me vragen, ik houd niet van mensen die liegen!

Pff, nu ik het zo teruglees kom ik echt als een of ander saai en monotoon persoon over Razz

Master of the Cows
Master of the Cows

xMartine. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 01, 2007 15:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Trouw - Onzeker - Kletskous

Maar eigenlijk zou ik veel meer woorden nodig hebben om mezelf te omschrijven.
Trouw: Een van de weinige eigenschappen die ik heb waarvan ik ook niet het tegenovergestelde ben. Ik heb nog nooit een geheim doorverteld als iemand het niet wou, en ik antwoord altijd als iemand me nodig heeft. HEt klinkt heel scheinheilig, maar ik doe dat omdat ik zelf nogal eens in de steek word gelaten en één in de steekgelaten persoon op de wereld vind ik wel genoeg. Wink

Onzeker: Dit is denk ik een eigenschap waarmee bijna iedereen iets heeft in de puberteit. Ik ben wel wat zekerder dan afgelopen jaar, maar maak me voor mijn gevoel nog steeds veel te veel zorgen over hoe anderen over me denken.

Kletskous: Waaauw, ik kan kletsen. Razz Dat wil je niet weten. Toch ben ik nog nooit ergens uitgestuurd geweest, omdat ik stop op het juiste moment. Angel In ieder geval stop ik als mensen me heel erg boos beginnen aan te kijken.

Het klinkt wel allemaal heel scheinheilig. Razz

So don't forget to breath tonight, tonight is the last so say goodbye.. goodbye.. goodbye.. HPF
Amaranth
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 22 Sikkels

Amaranth is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 01, 2007 20:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

gek - trouw - piekeraar

gek: behoorlijk ja ^^ vraag maar aan iedereen waarmee ik ooit mee in contact ben gekomen.

trouw: ik sta klaar voor degene die me nodig hebben, en ik laat nooit mensen zomaar vallen. en als ik verliefd ben o^p iemand, geef ik niet af tot die persoon hetzelfde voelt voor mij. al duurt dit jaren. (zonder te gaan stalken natuurlijk)

piekeraar: ik pieker echt over alles. alles!

Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 01, 2007 21:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Betrouwbaar, obsessief, weinig zelfvertrouwen.

Betrouwbaar: Je kan me vertrouwen, ik zeg nooit iets door. Ik weet ook behoorlijk veel van verschillende mensen en die dingen heb ik nog nooit doorgezegd, en dat ben ik niet van plan ook.

Obsessief: Ik ben obsessed in alles. In de liefde kan ik nooit iemand vergeten en die persoon bepaalt m'n hele leven (zoals nu al 2 jaar aan de gang is). Ook al wil die me niet, ik kan die niet loslaten.
Ik ben ook obsessief als ik iemand goed vindt acteren, een goed boek heb gelezen, een goeie film heb gezien, of een nieuwe band heb ontdekt, dan wil daar alles over lezen, nog van die films zien, nog die acteur zien spelen, nog boeken van die schrijver lezen.

Weinig zelfvertrouwen: ik heb écht geen zelfvertrouwen. Het is het afgelopen jaar al veel verbeterd, vroeger liet ik gewoon over me heen lopen, maar het is nog niet wat het moet zijn.

'Til we meet again, HPF'ers.
Glamorganagirl (Fleur)
3e jaars
3e jaars

Glamorganagirl (Fleur) is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 01, 2007 21:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Pff, mezelf in 3 woorden.. Daar gaan we dan.

Verlegen/Onzeker
Ja, dat mag wel samen. Ik durf absoluut niet zomaar dingen tegen mensen te zeggen als ik ze niet door en door ken. Pas als ik weet dat iemand echt kan vertrouwen en zeker weet dat diegene niet boos gaat worden om wat ik zeg, durf ik iets te zeggen. Ik ben gewoon vreselijk op sociaal gebied, zegmaar ^^" Ook ben ik heel onzeker over mezelf. Ik heb een zeer negatief zelfbeeld.

Trouw
Ik ben er nu eenmaal voor mijn vrienden. Eerlijk gezegd zou ik letterlijk voor ze door vuur gaan. Zeker voor mijn vriend zou ik alles doen. Mijn vrienden kan ik bijna niets weigeren en ik wil er altijd voor ze zijn. Ze zeggen weleens dat ik te aardig/lief ben, maar ik vind het gewoon mijn taak om als vriendin er voor ze te zijn. Voor mijn vrienden zal ik ook eerder opkomen, ook al ben ik zo ongelooflijk verlegen. Maar mijn vrienden zijn me meer waard dan mezelf.

Geduldig/Rustig
Ik kan heel veel hebben. Je zult heel veel moeten doen om me kwaad te krijgen. Mijn emoties laat ik over het algemeen weinig zien [ik lach alleen maar, ookal voel ik me absoluut niet happy]. Ik heb weleens mijn drukke buien, waarin ik mensen irriteer, maar dat is alleen als ik een hypere bui heb ^^" Ik paniekeer niet echt heel erg snel. Ik laat alles nogal over me heen komen.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp