Auteur |
Bericht |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: ...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...
|
Geplaatst:
Ma Aug 20, 2007 14:26 |
 |
Tonks schreef: | Normaal heb ik er nooit last van, maar het laatste deel wel. Omdat ik niets anders deed dan lezen, lezen, lezen, maar dat doe ik bij alle andere delen ook als ik ze voor het eerst lees. Het komt denk ik omdat ik wist dat het het laatste boek was, ik zat constant met een krop in m'n keel en moest regelmatig en traantje laten dus dat zal er wel mee te maken hebben gehad!  |
Het kan ook heel goed zijn dat je gewoon veel meer inspanning gaf in dat boek. En als je dan blijft lezen dan kan je er zeker hoofdpijn van krijgen. En zoals je zelf al zei, je wist dat het laatste boek was. Je wilt het zo snel mogelijk uit hebben. En zo blijf je ook maar door lezen met veel spanning. |
_________________ Het geluk van de vampiers is met ons!!
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Tonks
5e jaars

Verdiend:
83 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 20, 2007 17:24 |
 |
Ja inderdaad, ik zat constant op het puntje van m'n stoel! (Bij wijze van dan, want ik had me lekker gesetteld op mijn bed!) |
_________________ And now, let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.. |
|
  |
 |
watsonette
6e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 02, 2007 18:28 |
 |
Ik krijg er geen hoofdpijn van..
Soms wel met andere dingen, komt door mn bril..
Eigenlijk heb ik dat nooit met lezen, best vaag..
Misschien dat mensen met dyslectie het idd wel krijgen. |
_________________ Ravenclaw <3
Can You Dance Like a hipogriff?
Check mn Crea's =) , HP5 Spoilers! |
|
  |
 |
Narcissa

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: ...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...
|
Geplaatst:
Zo Sep 02, 2007 23:10 |
 |
watsonette schreef: | Ik krijg er geen hoofdpijn van..
Soms wel met andere dingen, komt door mn bril..
Eigenlijk heb ik dat nooit met lezen, best vaag..
Misschien dat mensen met dyslectie het idd wel krijgen. |
Nauw dat hoef niet hoor. Het kan misschien wel zo zijn, omdat ze letters door elkaar halen. Maar ik denk niet dat ze echt hoofpdijn zullen gaan krijgen. Die mensen zijn gewend op het zo te lezen.
Citaat: | Nee , nooit  |
Jemig wat een spam zeg Zeg nooit, nooit. Het zal nog altijd wel eens kunnen komen, maar dan niet door harry potter, maar door het te lezen  |
|
  |
 |
WizardRA
5e jaars

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 03, 2007 7:49 |
 |
Nee, nog nooit voorgekomen. Ik kan me ook niet echt voorstellen dat iemand hier hoofdpijn krijgt van Harry Potter lezen, want iedereen hier vind de boeken leuk. Ik kan me wel voorstellen dat iemand, die helemaal niet van Harry Potter houd, er daarom ook hoofdpijn van krijgt, of iemand krijgt er hoofdpijn van, omdat hij niet houd van lezen. |
|
|
  |
 |
loony
Dreuzel

Verdiend:
59 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 03, 2007 10:00 |
 |
Hahaha, hoofdpijn van harry potter? no way! ik krijg alleen hoofdpijn als het me allemaal een beetje teveel word wat er in de echte wereld gebeurt, als ik me dan terugtrek en boeken ga lezen ontspan ik juist en krijg ik echt geen hoofdpijn maar neemt de hoofdpijn juist af. geweldig geneesmiddel hahaha! |
_________________ "A Wrackspurt ... they're invisible, they float in through your ears and make your brain go fuzzy," she said. "I thought I felt one zooming around in here." |
|
  |
 |
Morgenster
Dreuzel

Verdiend:
25 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 03, 2007 14:24 |
 |
Ehhm nee ik krijg geen hoofdpijn van harry potter:P
Z0u niet weten waarom want ik lees gewoon al heel snel dus krijg daar geen hoofdpijn van en ik vind hp super leuk (anders zou ik et niet lezen) dus daar krijg ik ook geen hfdpijn van  |
|
|
  |
 |
Narcissa

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 03, 2007 19:45 |
 |
WizardRA schreef: | Nee, nog nooit voorgekomen. Ik kan me ook niet echt voorstellen dat iemand hier hoofdpijn krijgt van Harry Potter lezen, want iedereen hier vind de boeken leuk. Ik kan me wel voorstellen dat iemand, die helemaal niet van Harry Potter houd, er daarom ook hoofdpijn van krijgt, of iemand krijgt er hoofdpijn van, omdat hij niet houd van lezen. |
Volgens mij heb ik hier al eens een keer antwoord op gegeven. Waarom kan een Harry Potter fan geen hoofdpijn krijgen en een persoon die Harry Potter niet leuk vind wel hoofdpijn krijgen. Iedereen kan hoofdpijn krijgen van een boek. |
|
  |
 |
shinystephanie
1e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 28, 2007 16:42 |
 |
nee, maar als ik al hoofdpijn heb en ik ga weer eens een van de films kijken, word het er niet beter op...Maar da's natuurlijk logisch hè?  |
_________________ I miss Sirius black |
|
  |
 |
scotland-R0X
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 29, 2007 10:13 |
 |
ik krijg nooit koppijn van de hp boeken want ik vind ze zoooo leuk en spannend dat als ik ze lees ik nooit kan stoppen(behalve als het boek uit is0 soms als ik heel moe ben om 2 uur in de nacht val ik wel op het boek in slaap  |
_________________ I live on a pirates ship! |
|
  |
 |
Dennis Krauwel
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten
|
Geplaatst:
Za Sep 29, 2007 11:58 |
 |
Toen ik afgelopen vakantie in Frankrijk Deathly Hallows voor het eerst aan het lezen was, heb ik op een gegeven moment in een ruk het laatste 1/3 deel van het boek uitgelezen. En geloof me, daar krijg je wel hoofdpijn van hoor. En nekpijn, rugpijn, enz. Ik voelde me helemaal duf toen. Maar goed, ik had volgensmij ook meer dan 5 uur achtereenvolgens gelezen. |
 |
Calimera
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 08, 2007 21:18 |
 |
Ik sluit me aan bij de meerderheid: nooit  |
|
|
  |
 |
Astridvg
1e jaars

Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 09, 2007 8:23 |
 |
Als ik het 's avonds rond 11 uur, of 's morgens vroeg ga lezen krijg ik er wel hoofdpijn van, maar dan door de vermoeidheid. Daarom lees ik de boeken ook nooit in een keer uit, haha.  |
|
|
  |
 |
Whitelighter
6e jaars

Verdiend:
2 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 23, 2007 19:00 |
 |
Tuurlijk krijg ik geen hoofdpijn van Harry Potter! Wat voor een domme vraag is dat nu!
Voor mensen die er wel hoofdpijn van krijgen: Ga van dit forum! |
_________________ De wereld is een boek, wie nooit reist leest er minder dan een pagina in. |
|
  |
 |
beerse1987
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 26, 2007 10:36 |
 |
|