Auteur |
Bericht |
*_Bell_*
1e jaars

Verdiend:
251 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 17, 2008 18:29 |
 |
Ik Had tot gisteren nog nooit gespijbeld.
niet dat het echt spijbelen was,
'K had het 3de,5de & 7de een tussenuur dan zou ik het 8ste nog naar een stom aardrijkskunde uurtje moeten waar we een film gingen kijken die ik al heeel vaak gezien had. Heb me ziek gemeld na het 6de en ben naar huis gegaan. Je kunt het als spijbelen zien zeg maar |
|
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 17, 2008 19:53 |
 |
Ik heb geloof ik nog nooit gespijbeld. Iig niet dat ik niet gewoon in het schoolgebouw was of geen toestemming had het schoolgebouw te verlaten. Soms heb ik wel eens dat we van AK -alweer!- het lokaal niet kunnen vinden, want het is gewoon altijd maar afwachten of de les doorgaat en in welk lokaal we zitten. Dat wordt namelijk niet goed doorgegeven. Meestal worden we dan om geroepen^^
Terwijl ik dit type kom ik er achter dat ik wél één keer één uur heb gespijbeld. Ik had knallende bonje met mijn vrienden. Ze bleven me maar pesten, terwijl ik niks deed of zei. Gemeeen.
Toen moest ik na de pauze een toets inhalen. Maar ik wist niet in welk lokaal. En ik was al helemaal over mijn toeren en ik be half huilen het hele gebouw doorgelopen, maar kon het maar niet vinden. Toen ben ik in pure ellende maar naar de lockers gelopen, mijn spullen gepakt en keihard naar huis gefietst.
Ik geloof dat mijn moeder wel toen mijn school had gebeld om het even uit te leggen. Dus écht spijbelen vind ik het niet xD |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
12cho21
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
89 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 23, 2008 19:18 |
 |
oh... vroeger heb ik heel veel gespijbelt maaar toen zijn mijn ouders erachter gekomen en ze vonden het niet zo leuk
Nablijven doe ik helaas te veel maar goed als je bij ons 1 keer te laat komt moet je gelijk een uurtje nakomen, erg he! Dus daarom moet ik wel eens een keer .... of heel vaak nablijven. |
_________________ If You Love Someone, Set Them Free...
If They Come Back, They're Yours...
But If They Don't, It Was Never Meant To Be... |
|
  |
 |
TheBestDamnThing
2e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 27, 2008 14:35 |
 |
Eh, nooit echt gespijbeld, eigenlijk 1x maar.
We gingen met school naar een grote stad, en we moesten wat opdrachten maken in die stad.
Na een uur hadden een vriendin en ik het helemaal gehad, het was heel saai! Dus we zijn ertussen uitgeknepen en hebben gewinkeld
Voor de opdracht hadden we gelukkig wel een 9
En ik heb in totaal dit schooljaar al 5 uur moeten nablijven, 3 uur voor spullen vergeten en 2 voor te laat komen/huiswerk niet maken.
En ik ben er al 6x uitgestuurd, bij wiskunde, maar die leraar heeft een ontzettende hekel aan mij, en nog 3 anderen. Dinsdag hebben we gesprek gelukkig. Hopelijk word het dan opgelost want die man stuurt me er al uit als ik 1 vraag aan mijn buurvrouw stel. Of gewoon om helemaal niks, dat echt de hele klas zit van ; ''Wat heeft ze dan gedaan?!'' |
|
|
  |
 |
Amtjah
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
249 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 27, 2008 16:00 |
 |
Afgelopen jaar heb ik nog maar één keer gespijbeld, maar ik vond dat het terecht was! We hadden geen zesde en geen zevende, maar wel een achtste. Ik vond het idioot om drie uur rond school te hangen, waar bovendien geen zak te doen is, en daarna nog eens twee uur op de bus te zitten. Ik ben na het vijfde gewoon naar huis gegaan, maar het grappige was dat ik wel aanwezig stond :'D. Dat was cool! ^^
Verder probeer ik dit jaar altijd braaf naar school te gaan. Ik zit ook in mijn voorlaatste (5e) jaar. Dus, braaf naar school. Tenzij ik echt ziek ben. Dan blijf ik thuis. |
_________________ Nothing will be the same
after november the 26 |
|
  |
 |
CharlieWemel
Murderer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 27, 2008 16:10 |
 |
Vergeleken met mij zjn jullie eh- braaf.
Ik heb in de 1e en 2e klas nooit gespijbeld maar nu ik in de 3e zit is daarin wel wat veranderd. Ik spijbel in een maan ongeveer 2 keer.. Maar alleen bij nutteloze lessen en nooit bij vakken die belangrijk voor me zijn en waarin ik niet goed ben. Wij hebben ook zo'n klassenboekje waarin staat of je aanwezig bent maar ik word nóóit afwezig opgeschreven óf ik hoef geen briefje in te leveren.. Dat maakt het wel makkelijker :') |
_________________ Goodbye HPF! We'll miss you!
Gryffspammer van het jaar! |
|
  |
 |
TheBestDamnThing
2e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 27, 2008 16:12 |
 |
@CharlieWemel ;; Oo, dat lijkt me ideaal,ik zou nooit meer naar tekenen/handvaardigheid/godsdienst en mentorles gaan!  |
|
|
  |
 |
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 27, 2008 20:11 |
 |
Ik zou juist nooit naar wiskunde, frans en dat soort onzin gaan Tekenen is het enige wat nog leuk is & godsdienst heb ik gelukkig niet...
Trouwens, als je bij ons niet komt opdagen wordt je meestal opgeschreven door die leraar en dan kom je op het roosterbord te staan, dat je je moet melden enzo xD Nou, dat had ik dus ook laatst, dus ben me braaf gaan melden bleek dat ik afwezig was bij gym ofzo -_- nou ik was er dus echt wel... dus dat heb ik ook gezegd. 'Oké, dan zal ze (gym lerares) het wel verkeert opgeschreven hebben blablabla...' kijkt dat mens van de receptie in de computer. Oké, je bent bijna nooit afwezig, dus je bent ook geen spijbelaar *kijkt vriendin aan, vriendin kijkt mij aan xD* moest me dus inhouden om niet te gaan lachen Maar goed, ze geloofde me Dus.... als ik een keer echt geen zin in gym heb... muhahaha xDD
Ook een keer toen ik thuis kwam.. Ik was gewoon vrolijk en me vader deed de deur open, hij zag er nogal boos uit enso... 'Ja, waarom heb je gespijbeld?' Ik dacht echt zo WTF (volgens mij had ik die vorige dag echt een uurtje gespijbeld) Ik: 'ik heb helemaal niet gespijbeld!' m'n vader: 'Waarom belden ze dan net van school, dat je vanmorgen de 1e 2 uur afwezig was!!!??' Ik dacht echt zo.. oh gelukkig het gaat over vanmorgen *opgeluchte zucht* toen was ik er wel dus.. Ik: 'weet ik veel! Ik was er echt wel, volgens mij hebben ze mij en iemand anders door elkaar gehaald...' Daarna krijg je een heel verhaal over of ie me vertrouwen kon enzo.. en uiteindelijk had ie naar school gebeld en bleek inderdaad dat ze me met iemand anders verward hadden -_-'
M'n moeder ook zo: 'het leek me al raar, ik wist wel dat jij dat niet deed...' enzo...
ghehe... xDD |
_________________ Slytherin <3
FanFic
FanArt
PC-Crea |
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 02, 2008 11:39 |
 |
(A)
Wil je echt een antwoord. Ok. Ik ben verhuisd en moet nu elke ochtend een halfuur tot drie kwartier met de bus. En die bussen komen altijd te laat dus... ja, ik ook. Eigenlijk elke ochtend. Maar, dat maakt me niet zoveel uit. En ik zit dus ook in andere klas, maar in de pauze sta ik bij mijn vrienden uit mijn oude klas, daardoor kan ik niet achter klasgenoten aan lopen naar het lokaal en moet ik zelf onthouden waar we les hebben, maar ja, mij kennende.. zucht.. ik ben vaak te laat en meestal niet eens expres. Grappig is wel, dat ik er nog nooit voor heb hoeven nakomen of iets dergelijks.
Over spijbelen gesproken. Hmm, in de tweede heb ik een keer gespijbeld met een vriendin. We hadden maandag het eerste gym.. (A)
Verder spijbel ik eigenlijk niet. Soms dan hebben we nederlands en daar ben ik gewoon goed in (A) en dan gaan we weer een of andere film kijken en dan vraag ik aan de lerares "Mag ik weg en wat voor mezelf gaan doen?" En meestal zegt ze dan 'ja'. Heel vaag, dat weet ik. |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 02, 2008 11:45 |
 |
Ik heb tot nu toe 2x gespijbelt xD
Één keer met Aardrijkskunde. De leraar die was al weken achter elkaar ziek geweest en opeens was hij weer beter (ik zag hem ineens lopen). Maar op het bord stond dat hij nog ziek was. En ach ja, een eerste uur vrij dat sla je toch niet af? Ik ben dus gewoon thuis gebleven...xD
Later bleek dat hij wel degelijk van het 'ziekenbord' was afgehaald, maar ik was toen al vrij van school.
We hebben een leraar op school en die wil altijd met je praten als je afwezig bent geweest, en dan hangt er altijd een briefje met jou naam op het mededelingen-bord. Nou, ik stond daar dus op. Maar het mooie was dat ik die dagen dat ik erop stond ziek was (wel echt hoor!) xD
De Aardijkskunde leraar heeft me er verder nooit over benaderd.
En de tweede keer was vorige week met Nederlands. Hetzelfde als met de Aardrijkskunde leraar. De Nederlands leraar was al een week of twee ziek. Alleen nu wist ik wel dat hij beter was EN stond hij niet op het ziekenbord. Toch ben ik niet gegaan xD
En wat bleek? Die leraar van Nederlands heeft me niet eens als afwezig opgeschreven. Bij de leraar van Nederlands kun je zowiezo wel vaker de halve les weg zijn zonder dat hij het merkt en je hoeft ook nooit een te laat briefje te halen bij hem.
Dus, dat waren mijn 2 ubergevaarlijke spijbel-momenten xD |
 |
MaaudJ
2e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 04, 2008 22:58 |
 |
Ik heb nog nooit gespijbeld en ga het ook niet doen. Bij ons op school als je dat doet, moet je het ook weer inhalen, dus door na te komen. [dan heb je er ook niet veel aan vind ik] |
_________________ Jessica + ik loven TMTN!! |
|
  |
 |
Ryelle
1e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 29, 2008 6:43 |
 |
In het middelbaar ben ik ook altijd braaf naar school geweest. Ik vind dat je dat ook moet doen. Ik heb echt afgezien in die tijd (slechte klas etc) maar dat is nog geen reden om op te geven. Als je dan kunt doorzetten, dat getuigt van karakter!
Nu bros ik wel af en toe, maar ja, mijn lessen zijn niet meer verplicht, dus naar mij moet je niet luisteren
Ga echt gewoon naar de les in het middelbaar.
Ik heb dat dus ook altijd gedaan, en nu kan ik hier op kot zitten. En ik kan wel ff zeggen dat het geweldig is het was die saaie en vervelende tijd op het middelbaar zelfs waard. volharding wordt op een of andere manier wel beloont...
btw: op donderdag heb ik pas om acht uur 's avonds gedaan maar dan kan ik het mij echt niet permitteren om daarna niets meer te doen... Maar als je in het middelbaar zit, geef ik je wel gelijk . Op dat uur deed ik ook geen zak meer. |
_________________ Proud member of 'Supportersclub - Bernard Tilleman' |
|
  |
 |
Nelsinho
7e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 18, 2008 23:43 |
 |
Braverikken hierzo...
Vind het hardstikke knap, maar had ook niet anders verwacht van de meeste hierzo. spijbelen is slecht, en brengt je alleen maar hele grote problemen. Ik heb vroeger veel gedaan alsof ik ziek was, en lukte het niet, dan liep ik gewoon weg van school... Heb afgelopen halfjaar haast alle lessen gespijbeld. Het verassend milde resultaat was: Blijven zitten, dus heb nog een kans gekregen...  |
|
|
  |
 |
NicoleD
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 19, 2008 14:43 |
 |
Ik spijbel best veel, vandaag ook weer. Ik had helemaal geen zin om tot 16:00 op school te moeten zitten bij Ict. Ik kom meestal wel onder de straf uit en mijn cijfers zijn gewoon goed. ^^ |
|
|
  |
 |
Whitelighter
6e jaars

Verdiend:
2 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 21, 2008 23:56 |
 |
Vroeger spijbelde ik wel eens. Maar dan maar één dagje of zelfs maar één uur.
Nu doe ik niet meer zo'n dingen. Ik ben veranderd. Ook al haat ik zo wat we moeten doen, ik zal niet spijbelen. Je moet het toch inhalen wat je hebt gemist en overhoringen worden onverbiddelijk uitgesteld maar niet afgesteld. Het heeft dus geen enkel nut.
Zelf kan ik er niet goed tegen als mensen spijbelen. Maar je kan er niks aan doen. |
_________________ De wereld is een boek, wie nooit reist leest er minder dan een pagina in. |
|
  |
 |
|