Auteur |
Bericht |
St0kkieY
6e jaars

Verdiend:
215 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 30, 2007 18:43 |
 |
Ik zou denk ik goed nog slecht zijn.
Ik zie me zelf namelijk niet zo snel iemand Martelen ofzo,
gezien het feit dat ik dat zelf ook niet zou willen,
maar ik hoef ook niet zo nodig het slechte uit te roeien.
Het is er nu een maal. |
  |
 |
Nevodeon
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 30, 2007 19:06 |
 |
Ik zou mezelf eigenlijk niet in een hokje kunnen plaatsen.
Zoals St0kkieY hierboven al zegt, ik zou niet gauw iemand martelen.
Ik zit in Ravenclaw, dus wat dat betreft ben ik een goed persoon. Maar aan de andere kant ben ik dol op Greyback, en dat was waarschijnlijk een Slytherin.
Goed of slecht is gewoon een mening. Voor mij zijn het allebei hokjes waar ik niet in geplaatst wil worden. Nog niet.
Stel nou dat mijn ouders worden vermoord door de een of andere seriemoordenaar, dan ben ik de goederik, en als ze worden vermoord door een agent in dienst, dan ben ik de slechterik. Hangt maar net van de situatie af, dus  |
_________________ My use and value unto you
Are gauged by what you have to do
I mark the hours every one
Nor have I yet outrun the sun
Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it.. |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 10, 2008 12:03 |
 |
Nevodeon schreef: |
Ik zit in Ravenclaw, dus wat dat betreft ben ik een goed persoon. Maar aan de andere kant ben ik dol op Greyback, en dat was waarschijnlijk een Slytherin.
Goed of slecht is gewoon een mening. Voor mij zijn het allebei hokjes waar ik niet in geplaatst wil worden. Nog niet. |
Met dat eerste ben ik daar nog niet echt mee eens. Ik geloof dat de mensen in Ravenklauw neutraal zijn en niet zo snel een kant kiezen. Je leest namelijk wel vaker dat Ravenklauwers zich neutraal opstellen en niet zo snel een kant kiezen. Natuurlijk aan het eind van boek 7 doen Ravenklauwers mee in het gevecht tegen Voldemort, maar zelfs Slytherins doen daar aan mee. Dus het hoeft niet echt te betekenen dat ze "goed" zijn.
Daarbij ben ik met je tweede opmerking eens. Het is ergens ook maar een mening wat goed en slecht is. Het is maar net van welke kant je het bekijkt. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 11, 2008 9:21 |
 |
Naar mijn mening is er geen goed of slecht. Ik kan niet van mezelf zeggen dat ik overtuigend aan de goede kant zou staan, waarschijnlijk zou ik wel tegen voldermort vechten. MAAR ik ben over het algemeen in mijn hele leven met alles vrij neutraal, ik zal niet snel een kant kiezen.
De duistere zijde heeft op zich ook wel wat, je magie gebruiken zonder na te denken over de gevolgen maar iemand echt martelen of pijn doen dat zou ik niet kunnen. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
kimmetje
1e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 22, 2008 19:37 |
 |
Ik denk dat iedereen wel goed en slecht is.
Je kunt niet alleen maar goed zijn, of alleen maar slecht
Iedereen is wel 50/50
Ik ook, ik zou best wel eens mijn slechte kant willen laten zien, terwijl mijn goede kant ook niet verkeerd is |
_________________ Ik ben Ik, ik ben niet volmaakt, ik ben niet perfect, maar zo ben ik. om mij te leren kennen, moet je dit kunnen leren. ik ben hoe ik zijn wil en zo moet je mij maar accepteren |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 23, 2008 13:04 |
 |
kimmetje schreef: | Ik denk dat iedereen wel goed en slecht is.
Je kunt niet alleen maar goed zijn, of alleen maar slecht
Iedereen is wel 50/50
Ik ook, ik zou best wel eens mijn slechte kant willen laten zien, terwijl mijn goede kant ook niet verkeerd is |
Daar ben ik het niet mee eens. Ik denk wel dat sommige mensen echt wel verbonden voelen tot een bepaalde richting. Of je bent het eens met HP of je bent het heel erg eens met Voldemort. Natuurlijk heb je mensen die 50/50 zijn. Dat ben ik zelf namelijk ook, maar ik wil nou niet meteen zeggen dat iedereen dat is. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Mazrak
Dreuzel

Verdiend:
29 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 30, 2008 20:58 |
 |
Ik denk dat ik wel zou proberen goed te zijn, maar wat gemene grappen en af en toe slecht zijn lijkt me ook leuk om dan te doen  |
|
|
  |
 |
Crissy77
5e jaars

Verdiend:
403 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 01, 2008 9:16 |
 |
Ik zou zeker een goede heks zijn. Dat ben ik zelf namelijk ook. Moet er niet aan denken om mensen te martelen en uit te moorden. Nee dat vind ik echt verschrikkelijk. |
|
|
  |
 |
Maschine
5e jaars

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 01, 2008 15:48 |
 |
Ik weet t niet eigenlijk. Ik hou wel van evil persoontjes, maar denk niet dat ik echt mensen zou kunnen martelen/vermoorden/iets anders. |
_________________ Maschine - Ex-Moderator HPA |
|
  |
 |
Evanesco
1e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 04, 2008 16:39 |
 |
Ik denk dat ik aan de goede kant blijf.
Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik mensen zou vermoorden/martelen. |
_________________ Perkamentus: ''De waarheid is iets prachtigs en vreselijk en moet met de grootste voorzichtigheid worden behandeld''. |
|
  |
 |
misz-magic
Dreuzel

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 27, 2008 16:40 |
 |
Ik zou denk ik wel aan de goede kant staan.
Ik zou het verschrikkelijk vinden om mensen te vermoorden en/of te martelen enzo gezinnen uit elkaar halen.
Dan sluit ik me toch veel liever aan bij de Orde v/d Feniks .
Dit betekent niet dat ik niet bij Zwadderich zou kunnen zitten.
Ik ben wel sluw maar zeker niet gemeen.
En volgens mij zijn de meeste mensen in Zwadderich meer sluw dan echt evil.
Natuurlijk zijn er ook Zwadderaars die zich hebben aangesloten bij de dooddoeners maar zeker niet allemaal.
Zwadderich heeft tenslotte ook geholpen tegen de strijd van Voldemort.
Maar ik zou dus zeker aan de goede kant staan.
Dat is in iedergeval iets wat zeker is |
|
|
  |
 |
Kiwa
Dreuzel

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 27, 2008 17:02 |
 |
Ik zal ook aan de goede kant staan, ik ben meestal neutraal, maar op dit vlak tussen goed en kwaad sta ik uiteraard op de goede bodem. Ik zou nooit iemand martelen of vermoorden en veel leed veroorzaken aan hun dierbaren. En daarbij, dat is toch leuk om zo iets te hebben om voor te vechten, voor hoop en liefde en zo, niet? Daarom denk ik trouwens dat ik in Griffoendor zal gaan als ik een eerstejaars word, want ik kan misschien bepaalde angsten hebben, maar als het moet gooi ik maar al te graag alles over boord voor een grote redding !! |
|
|
  |
 |
|