Auteur |
Bericht |
noddi
1e jaars
Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 07, 2008 9:16 |
|
Weet iemand wanneer Prison Break weer verder gaat in NL? |
_________________ On the tightrope everything's bare
All that there is is from here to there
On the tightrope the goal is quite clear
Don't loose yourself in you fear... |
|
|
|
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 07, 2008 17:02 |
|
Oh, is het alweer gedaan in NL ?
België ; Omg!Omg!Omg!Omg!Omg!Omg!Omg!Omg!Omg!Omg!Omg!Omg!
Omg!Omg!Omg!Omg!Omg!Omg!Omg!Omg!Omg!Omg!Omg!Omg!Omg!Omg!
[Srr xD ]
Heeft iemand gisteren gekeken ?
Dat was spanneeeeeeeeeeend Ö !
Normaal mag ik niet zolaat opblijven van mijn ouders als het school is.
Maarjah, het is Prison Break! Daar gaat mijn moeder zelfs mee akkoord.
Hoewel ze meestal alleen de 1e afl. ziet & dan gaat slapen xD.
Maar ik mag opblijven Awsomely. |
|
noddi
1e jaars
Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 07, 2008 18:58 |
|
We hebben volgens mij al een hele tijd geen Prison Break in NL... kan me zelfs de laatste aflevering inmiddels niet meer heugen. |
_________________ On the tightrope everything's bare
All that there is is from here to there
On the tightrope the goal is quite clear
Don't loose yourself in you fear... |
|
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 09, 2008 15:18 |
|
SPOILERS
SPOILERS! | [selecteer] Oeh, dit waren leuke afleveringen.. Weer die typische Prison Break-spanning enzo. Hoewel er echt wel gigantische plotholes waren. Komaan.. Plots weet Whistler hoe hij op het dak geraak? En plots wordt niet iemand zomaar afgeknalt maar wordt hij overgezet naar een andere gevangenis? Echt logisch is het niet...
Maar in de promo zie ik Michael dan weer terug in Sona. Dus hij gaat niet weg? Heb ik dat dan verkeerd begrepen? Naja, maakt niet uit...
PB is en blijft spannend hoewel het nu wel een beetje langdradig en het worden is en ze eigenlijk een nieuwe plot erin mogen verwerken. Ahja, ik kijk volgende keer weer, daar niet van. [/selecteer] |
|
|
|
MangO__
Dreuzel
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 12, 2008 16:24 |
|
Wouw ik wordt er echt helemaal gek van dat seizoen 3 niet verder gaat van wegen the Writers Strike. Gelukkig is die nu over.. Hopelijk begint het weer snell Can't life with out Prisonbreak. |
_________________ Blimey, did the Dementor blow a different personality into you.. |
|
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 15, 2008 17:13 |
|
Ik moet dringend eens opzoeken welke episodes ik nu precies gezien heb, want als ik het goed heb, dan zie ik volgende week al 11 en 12 xD En is dat dan de finale of is er nog een 13? (had ergens gehoord dat er namelijk 13 eps zijn en niet 12).
Maargoed...
SPOILERS! | [selecteer] Yay, weer leuke eps vond ik.
Spanning alom natuurlijk, maar nu ook nog eens frustratie O.O" Dan is er eindelijk een mannetje die Michael gelooft, wordt ie door die trut neergeschoten... Niet dat het erg geloofwaardig was eigenlijk, beetje teveel van het goede om echt heel snel Michael te geloven en nog een z'n neeftje gaan redden ook, hoewel het echt wel kl*te was dat die vent werd neer geschoten '_'
En volgende week; massive ontsnapping? Zijn wel aardig wat mannetjes die eruit willen nu, oh, ik hoop dat dat kid-wiensnaamiknietmeerweet er ook uit geraakt, dan denk ik bijna wel. [/selecteer] |
|
|
|
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 15, 2008 18:34 |
|
Die afl. heb ik ook gezien zondag!
Was echt spannend. SPOILERS! | [selecteer] Wel spijtig van die dode, die Michael eindelijk geloofde. Maarjah, dat hebben we zien aankomen denk ik.
Volgende week word het volgens mij nóg spannender, met die ontsnapping! Natuurlijk zal LJ er wel bijzitten denk ik ^^ [/selecteer] |
Najah, we zien zondag wel |
|
Olivier
The Fullblood Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 19, 2008 12:33 |
|
Jeej, Prison Break start 1 september weer met een dubbele aflevering! (in amerika).
En nog een big spoiler!
|
_________________ 'I've to go back, haven't I?' 'That is up to you.'
'Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.' |
|
|
|
harrypotterfreakdaan
3e jaars
Verdiend:
85 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 19, 2008 15:08 |
|
Prison break, was best stoer heb het hele 1e seizoen trouw gekeken. ALleen doordat ik het 2e seizoen erg vond tegenvallen ben ik gestopt met kijken. IK heb nog een paar afleveringen van seizoen 3 gezien maar niet genoeg om het hele verhaal eromheen te begrijpen |
|
|
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 06, 2008 11:36 |
|
En toen had ik, met een beetje vertraging, de Premiere van het vierde seizoen gezien. Nog iemand die het heeft gedownload? Want ik vind het nu weer heel briljant aan het worden...
Niet verderlezen als je S4-Premiere nog niet hebt gezien.
SPOILERS! | [selecteer] WAAH!
Na dat heel erg stomme derde seizoen, at least, dat vind ik acteraf toch, vind ik het verhaal eindelijk weer leuk. Oké, het wordt misschien nogal uitgemolken om verder te gaan met een vierde seizoen, maar ik vind het verhaal nu juist wel weer spannend en het houdt nu ook al gewoon veel meer steek.
Yay for the characters en yay dat Sarah terug is. Srsly, deze Première was echt best wel heel sterk. Veel actie, nogal wat OMG's en een heel erg sterke intro van een, zo lijkt het nu toch, goede storyline.
Ik vraag me nu alleen af of dit het laatste seizoen is. Guess van wel, daar ze, zodra deze opdracht in orde is, eindelijk hun Freedom terughebben. Dat zou kinda een mooi eind zijn. Ahja, je weet nooit wat er nog staat te gebeuren.
Maar big yay alvast voor dit sterke begin :') [/selecteer] |
En nu maar hopen dat iemand het hier ook nog volgt.. |
|
|
Bietje
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
128 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 06, 2008 15:58 |
|
Ik heb de eerste aflevering ook gezien, en ik vond het..
SPOILERS! | [selecteer] een beetje jammer dat ze WHISTLER hebben doodgeschoten! Ik was fan van Whistler, ik vond hem echt leuk en hij was dus uiteindelijk toch tegen The Company. En dan laten ze Gretchen of Susan B. of hoe ze ook heet, leven.
Maarja, je weet het nooit. Misschien was het wel een dubbelganger ofzo van Whistler, net zoals Sara's hoofd nep was. xD Het was wel een hele lieve scene toen Sara en Michael elkaar weer zagen
En net als je denkt dat T-Bag niet enger kan worden, doet hij zoiets :S Gatver.
Ik vond het niet een hele goede season opener, maar ik kijk het nog wel even aan. [/selecteer] |
|
|
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 06, 2008 16:09 |
|
Bietje schreef: | Ik heb de eerste aflevering ook gezien, en ik vond het..
SPOILERS! | [selecteer] een beetje jammer dat ze WHISTLER hebben doodgeschoten! Ik was fan van Whistler, ik vond hem echt leuk en hij was dus uiteindelijk toch tegen The Company. En dan laten ze Gretchen of Susan B. of hoe ze ook heet, leven.
Maarja, je weet het nooit. Misschien was het wel een dubbelganger ofzo van Whistler, net zoals Sara's hoofd nep was. xD Het was wel een hele lieve scene toen Sara en Michael elkaar weer zagen
En net als je denkt dat T-Bag niet enger kan worden, doet hij zoiets :S Gatver.
Ik vond het niet een hele goede season opener, maar ik kijk het nog wel even aan. [/selecteer] |
|
Oh...
SPOILERS! | [selecteer] Ik vond het juist heel goed dat ze Whistler meteen doodschoten xD (oke, ik zag het helemaal niet aankomen...). Hij was namelijk niet echt mijn favoriete personage, integendeel, ik vond het heel stom dat hij plots een zaakje tegen de Company was begonnen en dus eigenlijk best een leidende rol ging krijgen. Was heel blij dat hij uiteindelijk al meteen geëlimineerd werd xD.
Gretchen is ook niet echt mijn favoriete, maar ze wordt volgens mij nu een stuk interessanter.. Daar ze volgens mij wel wraak wil nemen op de Company. [/selecteer] |
|
|
|
KJRiddle
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 06, 2008 16:20 |
|
Was inderdaad een hele goeie episode!
SPOILERS! | [selecteer] Vond het niet zo erg dat Whistler werd afgeknalt hoor, hij hoorde naar mijn idee nog echt bij het afgeraffelde seizoen 3 en dus moest er een einde komen aan zijn verhaal. Het had alleen iets mysterieuzer gemogen met dat vogelboekje en zijn loyaliteit
Verder ben ik helemaal into de Padman! Ik hoop echt dat hij uiteindelijk Oscar Shales blijkt te zijn en dat Mahone nog een heel grote rol krijgt. Maarja, daar verwacht ik niet té veel van ...
Michael en Sarah! Yes, ik ben echt blij dat ze nog leeft en de flashbacks waren ook erg creepy maar duidelijk. Ze gaan nu echt zo'n A-Team vormen dus ik bereid me voor [/selecteer] |
EDIT: Prison Break season 3 gaat binnenkort (september/oktober) verder in Nederland en dan volgen ze gelijk met season 4
SPOILERS! | [selecteer] En ja, dit is het laatste season [/selecteer] |
|
_________________ 'Why So Serious?' |
|
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 10, 2008 15:10 |
|
4.03 SPOILERS
SPOILERS! | [selecteer] En ik heb gister 4.03 gezien :') Weer een typische Prison Break-aflevering, als in, actie, wendingen en geniale oplossingen op een probleem dat zich voordoet. Ik kan niet zeggen dat het me niet heeft geboeid, want ik blijf er gewoon naar kijken, maar het is maar goed dat het het laatste seizoen is, want de magie begint wat uitgewerkt te raken ^^'
Ik vond de episode zeker niet slecht, maar het blijft nu wel zo'n beetje hangen op hetzelfde. Het verhaal gaat me soms ook wel heel snel en soms gaan dingen net iets te gemakkelijk (dat was bij S2 ook al zo), zoals Michael die plots alle andere 5 cartholders kan vastleggen op GSM enzo, waardoor iedereen dus tóch weer wordt vrijgelaten en hopla.. daar gaan we weer.
Ahja, tblijft wel heel leuk om naar te kijken en ik kijk het gewoon lekker verder, want het blijft me wel boeien en ik wil weten hoelang ze het nog kunnen volhouden tot op het einde. [/selecteer] |
|
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 30, 2008 19:57 |
|
4.06 SPOILERS
SPOILERS! | [selecteer] En ik heb zojuist 4.06 gezien :') Oke, ik heb allereerst het gevoel dat ze wel heel snel alle zes kaarten die Sylla vormen aan het bemachten zijn. Like, in zes afleveringen al vier kaarten? Terwijl we nog zestien afleveringen voor de boeg hebben.
Na ja, voor de rest is Gretchen wel aan het stijgen in mijn favoriete personage lijstje. Want het is nu overduidelijk, dat ze zich tegen haar voormalig werkgever zal gaan keren. En het was wel interessant dat we nu ook is een keer haar zus en dochtertje hebben gezien. Ow en de laatste scene waar ze T-Bag confronteerde was ook wel heel goed.
Wat heeft de aflevering ons nog meer nog opgeleverd? Ow ja, de naam van de Pad Man. Die dus Jonathan Krantz heet en waarvan blijkbaar geen gegevens bekend zijn. Ow en Mahone die aan Wyatt beloofd dat hij wraak zal nemen en eerst gearresteerd word. En waarom pakt Roland het blaadje met Wyatt's nummer erop uit de prullenbak?
Na ja, voor de rest was het wel weer een typische spannende Prison Break-aflevering. Ook al gaat het soms zoals ik al aangaf, veels te snel. Maar, het blijft wel boeiend. [/selecteer] |
|
|
|
|