Auteur |
Bericht |
Lily Tonks
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
726 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 10, 2008 16:44 |
 |
*Steekt hand op*
Tja, het blijven natuurlijk films die 'op de boeken gebaseerd zijn' en niet een letterlijke verfilming van de boeken. Ik ben hier ook absoluut niet blij mee, de begrafenis en de Battle of Hogwarts eruit laten: hoe krijgen ze het voor elkaar? Dat zijn dé scènes die ik verfilmd had willen zien worden, die scenes zijn voor een belangrijk deel de basis van het boek!
Eerst uitgesteld en nu dit, erg vervelend. Ik hoop niet voor ze dat ze té makkelijk omgaan met hun bezoekers, het lijkt erop dat de producenten denken dat ze álles kunnen maken en dat de laatste films tóch wel bekeken worden. Ik hoop het voor ze.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ Goodbye, HPF... I'll miss you. |
|
  |
 |
suns
1e jaars

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 12, 2008 18:45 |
 |
Zoals hier te lezen is: http://www.cosforums.com/showthread.php?t=117938, zullen ze de millenium bridge in Londen laten instorten voor een scene van een aanval.
Maar dat zou helemaal niet kloppen want in het boek speelt zich af in 1996, en de millenium bridge staat er pas sinds 2000!
Pas wel op met die link! Er staan een hoop SPOILERS op! |
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 12, 2008 10:43 |
 |
Het is niet echt DH nieuws, maar ik neem het zekere voor het onzekere
Museum toont kostuums Harry Potter-films
CHICAGO (ANP) - In het Museum van Wetenschap en Industrie in Chicago zullen vanaf april de kostuums en rekwisieten van de Harry Potter-films te zien zijn. Dit maakte de organisatie van de tentoonstelling donderdag bekend.
In de tentoonstelling zullen ook filmdecors getoond worden, zoals de gemeenschappelijke ruimte van de Hogeschool van Tovenarij en het huisje van Hagrid. Na de opnames van de volgende Potter-films worden ook de attributen uit die producties in de tentoonstelling opgenomen.
De verkoop van kaartjes voor de tentoonstelling is al begonnen. Tot september zullen de attributen in Chicago blijven, daarna beginnen ze aan een wereldtour. Of de tentoonstelling ook in Nederland te zien zal zijn, is nog niet bekend.
David Heyman, producer van de films: ,,We zien uit naar publiek dat geniet van de verzorging, creativiteit en aandacht voor detail die komt kijken bij het maken van de attributen, net als wij dat elke dag weer doen op de filmset.''
Bron
Jammer dat het een beetje te ver weg is. Ik had het best wel willen zien eigenlijk. |
 |
|
| |