Auteur |
Bericht |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 04, 2007 20:52 |
|
Naam RPG: The NeverEnding Story
Favoriete scene/gebeurtenis: Wat er op dit moment gebeurd vind ik heel hip, lekker mysterieus enzo :') Goede spanning en rare gebeurtenissen. Ja, wat er zich nu aan het afspelen is is echt gaaf.
Favoriete karakter: Lastig aangezien ik het idee heb dat de helft niet post oO Maar de twee 'leiders' van de groep, Fallon en Hektor, zijn ongeveer gelijkgestemden qua karakter, en dat vind ik hip. En voor de rest vind ik heel stiekem eigenlijk dat nog geen enkel karakter heel erg goed z'n eigen dingetjes heeft kunnen laten zien, hoewel Garett ook wel apart is ^^ Op een positieve manier dus, dat hij zich onderscheid van de groep.
Overige opmerkingen: Ik hoop dat er weer wat meer mensen actief worden want het is wel een ontzettend gaaf verhaal om in mee te spelen. En ik moet heel eerlijk zeggen dat ik m'n eigen personage, Eshe, ook een fijn personage vind, ik kan me heel erg in haar vinden, hoewel ze soms nogal explosief en impulsief kan reageren :') |
|
Caleb
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 04, 2007 22:10 |
|
Naam RPG:
You're Going To Hogwarts
Favoriete scene/gebeurtenis:
Ik denk dat nu mijn favoriete gebeurtenis de introductie van Gabriella is. Ze is het perfecte meisje van school waar iedere jongen voor valt. Het perfecte voorbeeld van een mooi uiterlijk me daaronder een verdorven innerlijk. Yara zet haar ook waanzinnig goed neer, hoewel het van mij af en toe nóg gemener mag.
Favoriete karakter:
Plotje is mijn favoriete karakter op het moment. Ze wordt steeds meer de lieve vertrouwenspersoon waar iedereen naartoe gaat met zijn/haar problemen. Ook de opbloeiende vriendschap tussen haar en Emily voelt enorm echt aan. Grote klasse Plot
Overige opmerkingen:
Hoewel ik zelf de laatste tijd moeilijk de tijd kan vinden om te posten in deze geweldige RPG probeer ik het wel te doen. Iedereen is zo aardig en gezellig in deze RPG. Ik raad iedereen dus aan om maar eens een Sollie te plaatsen. Deze RPG is echt mijn "kindje" Alle grote slechterikken die er in zitten heb ik zelf of met behulp van o.a. Yara bedacht en iedereen probeert het elkaar naar de zin te maken. Ga zo door RPGers van YGTH!! |
|
|
|
|
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 10, 2007 13:58 |
|
Naam RPG:
You're Going To Hogwarts
Goh, ondertussen zijn er al zoveel leuke dingen geweest, dat het erg moeilijk is om te kiezen, maar de gevechten met Kallista/Grindelwald vond ik wel leuk, ook het moment dat de RPG op gang kwam in de periode dat Emily en Briga erbij kwamen. De liefde tussen Sander/Charlotte/Emily. De introductie van Gabriella was ook geweldig. En zo zijn er nog heel wat stukken die ik voor het ogenblik even vergeet.
Favoriete karakter:
Ik vind ze allemaal heel erg leuk, maar onderstaande vind ik iets leuker dan de rest, als ik eerlijk moet zijn.
Yara- Omdat ze soms erg leuke posts schrijft en soms erg grappig uit de hoek kan komen.
Gabriella- Omdat ze gewoon zo lekker gemeen is en knap is.
Charlotte- Omdat ze heel leuke posten schrijft en altijd actief is geweest in de RPG, al vanaf het begin en omdat onze liefdesscène in de uilenvleugel van een jaar geleden erg leuk was. Die moeten we nog eens overdoen.
Caleb- Omdat hij een heel stuk van de RPG zelf bedacht heeft en echt geweldige ideeën heeft.
Emily- Omdat ze heel erg emotioneel uit de hoek kan komen en omdat ik nog niet vergeten ben wat Sander en zij deden op hun wandelingetje in de sneeuw.
Overige opmerkingen:
Verhaal: Het verhaal van deze RPG zit gewoon ongeloofelijk goed in elkaar. Het lijkt wel alsof het een écht boek is of film die we allemaal tot een goed einde brengen. Moest iemand een boek schrijven over deze RPG, zou het zonder twijfel een bestseller worden. Het geeft ergens ook wel een soap-gehalte, waardoor het erg spannend is om te volgen. En verder vraagt iedereen maar waar de dvd met de verfilming blijft...
Liefde: Dit is één van de geweldige onderdelen van deze RPG. Deze RPG draait om drama, liefde en actie. Maar liefde is volgens mij het meest aanwezig, waardoor het ook nogal realistisch wordt ondanks de toverstokjes en blauwe wolkjes en magische tovenaars. Uiteindelijk loopt elke tiener wel met enkele liefdesproblemen rond of dat nu een tovenaar of een dreuzel is. En dit wordt hier zo leuk weergeven, door o.a. mijn driehoeksverhouding of is het nu een vierkantsverhouding met Gabriella erbij?
Magie: Dat je je in de wereld van Harry Potter bevindt, is ook altijd wel erg duidelijk. De toverstokjes, de blauwe wolkjes, Zweinstein, alles klopt gewoon met de boeken. En dat maakt het ook aangenaam om in te spelen.
Vriendschappen: Het is ook erg leuk dat we het allemaal zo goed met elkaar kunnen vinden. Ondanks dat sommige leden soms wel eens een stout karakter spelen, klikt het gewoon in "ons groepje". Dat komt ook wel deels door onze geweldige leidsters, Yara en Petra, die het solli-topic erg aangenaam maken met heel wat ideeën voor de toekomst. Het is ook erg leuk dat iedereen heel wat inspraak heeft in het verhaal en dat we het altijd zo kunnen buigen dat iedereen het leuk vind.
Evolutie: Ik heb in drie RPG's mee gespeeld, ben zelfs leider geweest van een RPG, maar er is een periode geweest waarin ik het veel te druk had, dat ik ermee moest stoppen. Maar ik kon het niet over mijn hart krijgen om ook met deze RPG te moeten stoppen. Het is gewoon één van de mooiste dingen die me overkomen is op HPF. Het is iets van ons groepje. Ik weet nog erg goed dat ik en Charlotte moederziel alleen in deze RPG zaten, met z'n tweetjes, en dat er niks gebeurde. Maar toen kwamen er plots zoveel mensen, die er ondertussen allemaal al zolang in zitten, dat hun personages zo uitgediept zijn en we er al heel wat van weten, terwijl er toch nog mysteries en onduidelijkheden blijven. Ook is het leuk dat het psychologische gehalte nooit ver weg is, waardoor ik soms de onzin geloof die ik zelf schrijf
Ik wil jullie allemaal bedanken omdat jullie de RPG zo leuk maken, de lieve leidsters, en de leden van de RPG uiteraard! |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
|
|
nirphania
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 17, 2007 14:52 |
|
Naam RPG: The middle ages rpg
Favoriete scene/gebeurtenis: jeetje welke moet ik nou kiezen, de weerwolf in de toren, de ontsnapping uit de kerker? er zijn zoveel leuke gebeurtenissen. Ik denk dat ik dan toch maar ga voor de geboorte van sieger, dat is echt zo uber schattig. We gaan vast nog een heleboel plezier beleven aan "papa" Steven.
Favoriete karakter: Ehm... ja ik denk dat ik Steven het grappigst vind lekker sjagie al verandert hij langzaam wel. En Eleanor want zei is nog de enigste dreuzel in het verhaal. Vind het knap dat ze het zo lang volhoudt.
En natuurlijk sieger (al kan hij nog niet zo veel )
Overige opmerkingen: Ik vind het een super rpg dus mensen jullie moeten blijven posten!!!!!! |
|
|
|
|
Sofie
Music Addict
Verdiend:
123 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 20, 2007 11:00 |
|
RPG: Last year at Hogwarts.
Favoriete scène: Oohhh moeilijk, er is al zoveel gebeurd, zelfs al een hoop dingen die ik al ben vergeten. Het liefdesdrama dat nu bezig is vind ik wel lekker (': Haha. Arme Chris. Gray is echt tactloos xDD. De scène in de keukens met Keano, Haine en Rys was ook wel grappig [a]. En de breakup-scène tussen Raoul en Ryssa was zielig ): Ennn eh alles in De Drie Bezemstelen was ook wel cool.. Ik vind 't ook wel cool om de moodswings van Rys weer te geven, al is het moeilijk IC te blijven (hit me als ik OOC ga, 'kay? xD). Ooh het is echt moeilijk, lol xDD. Ik vind echt heel de RPG leuk [a]
Favoriete karakter: Het heerlijke aan deze RPG is, vind ik, dat de karakters niet gewoon oppervlakkig gespeeld worden - ze zijn echt uitgewerkt en het zijn stuk voor stuk interessante en leuke personages, echt waar ^^ Het zijn niet gewoon een hoop normale mensen op een schooltje, en dat maakt deze RPG zo sterk =D. Maar mijn favorieten..? Moeilijk! Maar ik zal eens nadenken [a]
- Keano: Okay, let's face it, hij is cool. Zijn karakter is schattig en het is zielig dat hij zo populair wilt zijn ): Ennn ik vond het grappig dat hij een beetje flipte toen Ryssa hem.. op de proef stelde (A). & hij is natuurlijk ook übergeweldig als hij dronken is, LOL.
- Emely: I dunno why, ik vind haar gewoon lief en zielig soms :') En ik vind het moedig van haar dat ze het heeft opgebiecht aan Sean (na de vele mislukte keren, lol). En het kan nog grote lol worden met de howtobehotlessen *snigger*
- Sean: Yeah... Good old Sean, t'aah. I don't know, hij is gewoon cool en een beetje achterlijk op het vlak van liefde [aa], enn eh naïef. Maar het is wel strong van hem het uit te maken met Ryssa. En stout [a]
- Haine: Haine is gewoon lief <3
- Raoul: SQUEEEE! Moet wel mn favoriete karakter zijn. Ik vind hem gewoon geweldig en Jih zet hem geweldig neer - heel sterk karakter, geweldige posts, oooh gewoon cool & koel!
Dit zijn de voornaamsten denk ik.. Maar zoals ik al zei, elk personage voegt iets toe aan de RPG (: De personages zijn ook goed op elkaar ingespeeld vind ik.
Overigg: Ik ben echt *very* happy dat hij weer actief is & ik hoop dat het nog lang zo blijft. Ik vind het een van e leukste RPGs waarin ik al heb meegedaan =D |
Laatst aangepast door Sofie op Ma Aug 20, 2007 21:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
JustxMe
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 20, 2007 20:04 |
|
Naam RPG: Last Year At Hogwarts
Favoriete Scene: Er.... Hoe moet ik kiezen uit zoveel leuke scene's? Impossible. Maar als ik toch moet kiezen denk ik dat ik kies.. voor de scene die nu tussen Gray&Chris&Sarah afspeelt, ik vind het hele Ryssa&Raoul gebeuren ook awesome :')
Favoriete karakter:
Iedereen voegt iets speciaals toe aan Lyah. Zonder al die lieve mensjes is er geen Lyah. [/afgezaagd] Maar ik denk dat ik Ryssa, Keano en Daylan.
Ryssa omdat ze een awesome bitch is. ^^En vooral nu ze een mess is vind ik haar amazing.
Keano, omdat hij lief dronken en cool te gelijk kan zijn. En dat kan niet iedereen, alleen hij.
En Daylan, want hij is gewoon de liefste jongen van Lyah. Vind ik. En ik moet altijd lachen als hij bang is voor meisje [a]
Maar de andere zijn ook onwijs leuk, al kan ik ze niet allemaal opnoemen *zucht*. Eigenlijk kan het wel maar ik doe het lekker niet :')
Overige opmerkingen: Lyah is gewoon the_hipness. Deze rpg is gewoon onsterfelijk puh! |
|
Skywalker
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
240 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 20, 2007 23:44 |
|
Naam RPG:
Last Year At Hogwarts [LYAH]
Nou, eigenlijk is bijna alles gewoon leuk XD Ook de scenes waar ik (of mijn personage tenminste) geen zak mee te maken heeft. Zo vind ik het gedoe met Gray/Sara/Chris heel erg intressant en cool =') En hoe Sean telkens zo idioot is, en Emely's pogingen om hem voor haar te winnen, Ryssa die gewoon... Ryssa is en natuurlijk de scene waarin Keano heel grappig dronken is XD Alles dus, al zal ik een hele hoop niet genoemd hebben.
Favoriete karakter:
Ryssa; Omdat ze gewoon totally Ryssa-like is, en omdat ze een vrouwelijke player is, omdat ze in lovelove is met Raoul en omdat ze heel lief kan zijn =D
Keano; Omdat heel veel RPG'ers altijd alleen de stoere binken willen spelen, en dit juist het tegenovergestelde is. Hij zet zichzelf altijd voor aap, schijnt het niet door te hebben, en zijn grootste ambitie is POPULAIR worden! (Wat er niet echt aan zit te komen xD)
Sean; Omdat hij soms terribly dóm op dingen reageert en hij echt veel te naïef is. Én omdat hij zich joinde bij de Wij-Dumpen-Ryssa!-club. =D
Haine; Omdat hij zo cute hyperactief is en net een levende stuiterbal is XD
Gray; Omdat hij op dit moment meer en meer op Sean-ik-heb-geen-idee-hoe-ik-tactvol-moet-zijn begint te lijken : O
Emely; Omdat ze een soort make-over heeft gehad en nu léssen gaat nemen bij Ryssa. (like wtf? xDDD)
En nog many, many more mensen, maar ik heb geen zin om die allemaal op te noemen. Dus.
Overige opmerkingen:
LYAAHH <33 |
|
|
Justintime
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 25, 2007 12:49 |
|
Wooeeh, Keano voelt zich popu! : D Ofja, degene die hem speelt toch B)
Naam RPG: Last year at hogwarts
Favoriete scene/gebeurtenis: Hmm, Keano is nog niet héél lang back in business, maar tot nu toe bijna alles xD De keukenscéne, de drie bezemstelen, het Ryssa/Raoul gedoe, het Sarah/Gray\Chris gedoe, het gedoe nu :') Alles gewoon.
Favoriete karakter: Goh, ik vind echt alle personages zowat goed in lyah.. Maar ofcourse, heb ik m'n favorieten B) Dus, hier komen ze! : D
Ryssa Like duh, Sofie speelt haar geweldig! : D Populair, knap, kan in een vingerknip alle jongens krijgen die ze wilt, maar toch wilt ze maar één.. Maar die wilt haar dan net niet ): Sad.
Raoul Skywalker speelt hem ook erg goed, ik vond het echt leuk om te lezen hoe kwaad hij was op Keano met zijn draak xD Lol. Eigenlijk zo onRaoulerig, maar toch nog steeds IC!
Sean Ik vind zijn bannerinclusiefcondoom wel cool *kuch* Neeh, dat is natuurlijk niet de enige reden xD Hij is zo idioot soms, en kan domme uitspraken doen enzo..
Zo, dat zijn de drie toppers wel : D Voel je niet beledigd als je er niet bijstaat. Shelly vindt iedereen goed, maar deze springen er gewoon uit (:
Overige opmerkingen: LYAH forever and ever baby!
Naam RPG: Beauxbatons
Favoriete scene/gebeurtenis: Er zijn zoveel hippe gebeurtenissen xD Momenteel het hele gedoe is wel cool, net zoals alle andere (on)uitgevoerde plannen die we hebben gemaakt B)
Favoriete karakter: Hmm. Skywalker en ik hebben de karakters geselecteerd dus... ZIJN ZE ALLEMAAL HEEL ERG GOED : D Ik kan écht geen namen noemen bij deze rpg, aangezien alle personages zo verschillen van elkaar en toch allemaal zo goed zijn.. Ook complimenten aan de spelers die in BB meespelen, omdat ze allemaal érg goed zijn (:
Overige opmerkingen: BB is één van m'n lievelingsrpg's ooit : D Whii. |
like a lovers song |
|
|
|
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 03, 2007 20:26 |
|
Promotie!
Naam RPG: Cruiseship
Favoriete scene/gebeurtenis: Het hele Chris/Lauren chocolade/aardbeien thingy is heel grappig en typisch. ^^
En ik ben benieuwd of we de halve drenkeling nu kunnen redden bij het zwembad! *steekt alvast wierook op*
Favoriete karakter: Ehm... at the moment... Niemand in het bijzonder.
Overige opmerkingen: Ik vind het enorm jammer dat Layla weg is. >< Fleur heeft haar geweldig gespeelt. *rouwt in stilte* |
_________________ I LOVE HPF |
|
|
|
Rayatje
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 17, 2007 22:30 |
|
Naam RPG: Moonlight Secrets
Favoriete scene/gebeurtenis: Ik vind het altijd maar leuker worden. Vroeger ging mijn voorkeur uit naar dat Addertandgedoe, maar nu vind ik wat er nu bezig is het beste. Het is spannend en iedereens 'ware' aard komt boven, wanneer ze op het randje zijn van leven en dood. *drama* Ik weet niet (meer) wie met het idee van dat freaky kasteel kwam, maar ik vond het awesome. Iedereen kan hun fantasie op vrije loop laten gaan en nu gaan we misschien antwoorden krijgen.
Favoriete karakter: Ryan: Wauw. Ryan is echt awesome. Hij is zo'n meidenhater en ik vond de Cornelia/Ryan stukjes awesome. Lekker bitchy. Ellen zet hem geweldig neer. Ik heb hem nog niet OOC gezien, maar hij doet het excelent.
Jade: Nog steeds. Ik vind het geweldig dat ze eerst kinda bang was maar toch doorzette! Jade is een geweldige wolf en ik vind haar een cutey.
Finn: Al is hij er nog maar net, me likey Finn! Hij is like- lief en bezorgd. Van Finn gaan we nog veel horen in de showbisswereld. [/ofzo]
Overige opmerkingen: Cornelia & Matthew zijn gewoon nog steeds überhip en meant to be. : DD |
|
|
|
|
trijntjuh
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
343 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 21, 2007 18:38 |
|
Naam RPG : Moonlight Secrets.
Favoriete scene/gebeurtenis : Nou, ik doe nog maar sinds kort mee maar damn, ik vind wat er nu allemaal aan het gebeuren is hilarisch, spannend en zo... Origineel. Like Yeah... Zeker de drama momentjes rond koppeltjes. xD
Favoriete karakter :
Cornelia : Die meid rulet zo hard! Ik vind ze lief. ^^" Gewoon adorable. <3 Rays maakt er een leuk persoon van. Respect meid! xD
Jade : Me.Like.Jade. En nee, niet omdat Machoefeltje toevallig een goei vriendin van mij is. xD Jade rulet gewoon en is superwolf met een cape. Hell yeah!
Phoebe : Phoebe is lief... Op een originele manier. Ze heeft iets over zich. Like... Don't. Hurt. Me. Cute! *Smelt*
Overige opmerkingen : MS LEEFT! xD |
_________________ Haunted mainson.
This used to be a funhouse but now it's a house full of evil clowns. |
|
|
|
Savan
Zwadderich Aanvoerder
Verdiend:
816 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 25, 2007 20:09 |
|
Naam RPG: Moonlight Secrets
Favoriete scene/gebeurtenis: Well, ik zit er nog niet heel erg lang in, but, ik vond het stuk dat iedereen verdronk omdat Corny zo snugger was de gracht over te steken wel leuk^^'
Favoriete karakter: Pfoe, er zijn best veel leuke karakters in MS, maar de twee leukste vind ik;;
Matthew Omdat ie zo snel gepaniekeerd is, hij niks durft en heel snel jaloers is xD Brilliant gewoon :')
Cornelia Omdat ze echt veel te bijdehand is, vooral tegen RyRy, ze erg goed in de groep ligt en ze soms best wel stomme acties heeftxD
Overige opmerkingen: MS leeft, en MS is leuk^-^ |
|
|
Abraxas
3e jaars
Verdiend:
115 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 09, 2008 10:42 |
|
Naam RPG:
Vaile Castle
Nou we zijn nog maar net begonnen en hebben nu eigenlijk nog maar 3 scenes gehad (aankomst,uitpak en kook scene).
De leukste tot nu toe vind ik de scene waar we nu in zitten, ik noem hem
"De kook scene"
ik vind deze het leukst want mijn perso (Jack Stone) heeft eindelijk iets om te doen en hij heeft denk ik al 100x geroepen of iemand hem kon uitleggen hoe je knoflook perst maar niemand geeft antwoord dus hij wordt bozer en bozer en ik denk dat ik hem dalijk laat ontploffen xD
Favoriete karakter:
Ik ken ze allemaal nog niet zo goed maar de leukste 3 tot nu toe vind ik dan wel,
1) Jamie Lynch : omdat ze echt Jack's maatje begind te worden (denk ik).
2) Lisa Smith : omdat ze ook Jack's maatje wordt en ze Owen wilt pesten.
3) Robin Hower : ook omdat ze Owen wilt pesten en het genieale idee heeft om hem verlieft te laten worden op het perso waar Jack een beetje een hekel aan heeft (George Norrington).
Overige opmerkingen:
Whoe de eerste met een RPG reactie voor Vaile Castle !
Dat we nog lang verder mogen RPGen ! |
_________________ Oh Billy Brown had lived an ordinary life.
Two kids, a dog, and a cautionary wife.
While it was all going according to plan
Then Billy Brown fell in love with another man. |
|
|
|
pinda_12
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 09, 2008 16:10 |
|
Naam RPG:
Vaile Castle
Ik vond dat de tweede scene, hoe Abraxas het ook maar noemt het leukst, niet alleen omdat hij toen vaag was, maar ook omdat hij toen al een heleboel mensen kende.
Favoriete karakter:
- M'n eigen karakter George Norrington, hij heeft nog geen vrienden en heeft het nu zwaar te verduren.
Overige opmerkingen:
Ik hoop dat George nog vrienden krijgt |
_________________ Slythpride forever |
|
|
|
De.gek.is.er.weer.
Dreuzel
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 15, 2008 9:51 |
|
Naam RPG: a marauders rpg
Favoriete scene/gebeurtenis: dat fabian en bellatrix gaan vechten
Favoriete karakter: bellatrix, ze is heel erg goed neergezet en wordt goed uitgelegt door miseria
Overige opmerkingen: ik zou er zelf ook in willen spelen, maar weet niet hoe. kan iemand mij helpen? |
|
|
|
|
|
|